Heb je een dweil voor der neergelegd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:52 schreef Dakota het volgende:
diksap ? waarom geef je dat?
elin maakt ppppprfttttttgeluid aan 1 stuk door
ze kijken of de labels effect hebben op de tastzin van baby'squote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:53 schreef freecell het volgende:
Zit er trouwens nog iets bij dat pakje? Uitleg met wat je nu precies moet testen?
ik heb r voor de tweede keer in r leven een slab omgedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je een dweil voor der neergelegd?
Hoe oud is Lieuwe? Lezen Raïssaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:13 schreef Jore het volgende:
Idem, sommige moeders vinden het heel vervelend dat ze niet weten wat erin gaat. Ik vind het heerlijk, dat flessengedoe lijkt soms wel hogere wiskunde. Kind groeit, dus dan is het goed.
Ik heb dus ook een baby, hij heet Lieuwe en is geboren op 28 januari. Dit is 'm:
[ afbeelding ]
Er zitten hier vrij veel kindjes van rond zijn leeftijd, dus ik wil ook proberen om mee te gaan schrijven. Ik ben nogal een lurker, irl trek ik m'n mond wel open maar op internet vind ik het toch wat lastiger, ik zit altijd alles na te lezen wat ik typ. Maar ik ga m'n best doen!
idd!quote:Op zondag 3 mei 2009 08:49 schreef owlet het volgende:
Wat een hoop meer dan melk, DJMOIk begin me echt af te vragen of ik zo vreselijke overvoorzichtig ben, Avalon is meer dan een maand ouder en krijgt nog niets anders dan melk
daar zijn de meningen over verdeeld... nutricia zegt wat andersquote:Op zondag 3 mei 2009 09:00 schreef owlet het volgende:
Maar, en da's echt niet rot bedoeld, het klopt neit wat je zegt.
De voedingsstoffen in bijvoeding zijn pas nodig rond de eerste verjaardag en pas vanaf zes maanden is het goed voor het lichaam
half potjequote:Op zondag 3 mei 2009 09:03 schreef Reinhilde het volgende:
Dat doe ik ook bij Thomas, maar niet elke dag, en niet een heel potje. Het lijkt me erg veel.
Dan kan het niet 'slecht' zijn. En iedereen moet verder doen waar hij zich goed bij voelt.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mwa, denk dat die discussie over bijvoeden vaak genoeg is gevoerd. Mensen hebben hier nou eenmaal verschillende ideen over. En zelfs CB's blijken allemaal wat anders te adviseren.
preciesquote:Op zondag 3 mei 2009 09:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan kan het niet 'slecht' zijn. En iedereen moet verder doen waar hij zich goed bij voelt.
Dat is waar, maar als het echt slecht zou zijn, zouden ze het er wrs niet op mogen zetten. De WHO is best streng in dat soort dingen.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:10 schreef Reinhilde het volgende:
En natuurlijk vindt Nutricia dat je eerder mag beginnen! Die willen producten verkopen!
Niet helemaal. Morgen sowieso even dokter bellen. Maar het gaat wel echt een stuk beter, nog af en toe koorts, maar niet de hele tijd.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:20 schreef Reinhilde het volgende:
Is Leander weer helemaal opgeknapt Freecell?
hij kreeg op advies van het cb ook nog maar drie flessen van 200cc melk, en een van 235cc. dat is volgens het nutriciaschema (wat ik zelf hanteer) pas gangbaar vanaf 6 kilo. maar hey hij was er tevreden mee en groeide goed. nu zit hij dan op die zes kilo, en mocht/moest ik gaan bijvoeden. ik dwing hem niet, het is spelenderwijs leren eten en wennen aan verschillende smaken. hij heeft lol, ik heb ook lol, en straks, wanneer het 'moet' gaat het soepel en hoef ik hem niet te dwingen om te etenquote:Op zondag 3 mei 2009 09:31 schreef Reinhilde het volgende:
Bla, alles wat jij opnoemt is niet voorbij gekomen hoor!![]()
Ik ben zelf toch ook al aan het bijvoeden? Het enige wat ik opmerkte is dat het mij wat veel lijkt wat JJ krijgt, in vergelijking met Thomas die toch wat ouder is.
En over Nutricia. That's it.
niet rot bedoeld, maar het lijkt wel alsof er hier een taboe rust op bijvoeden vanaf vier maanden. als ik er vragen over heb is het gelijk een discussie? dan bel ik voortaan de nutricia vragenlijn wel ...quote:Op zondag 3 mei 2009 09:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hey, het was meer ter verdediging van jou, maar als jij zelf die discussie wilt voeren, be my guest!
dat is je reinste onzin, het babylichaam kan idd het eten pas beter verwerken rond 6 maanden, vooral BV baby's. Maar dat je beweerde dat JJ er zo aan toe was lijkt me zoooooo uit de lucht gegrepenquote:Op zondag 3 mei 2009 08:58 schreef DJMO het volgende:
mjah, buiten het feit dat jr. er aan toe was (hij heeft echt de grootste lol tijdens het eten, en het gaat goed, van een lepel eten + hij vind het verschillende eten ook gewoon lekker), ben ik zelf van mening dat je beter kunt starten als je baby het mág, dus vanaf ongeveer vier maanden. als je pas start met bijvoeding wanneer hij (of zij) de voedingsstoffen in bijvoeding al nodig heeft (vanaf zes maanden) dan moet het nog wennen aan smaken, het van een lepel eten, etc. dan gaat het eten toch wat geforceerder heb ik het idee. vroeg(er) starten biedt dus imo meer voordelen dan nadelen.
geen taboe.. meer een Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 3 mei 2009 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet rot bedoeld, maar het lijkt wel alsof er hier een taboe rust op bijvoeden vanaf vier maanden. als ik er vragen over heb is het gelijk een discussie? dan bel ik voortaan de nutricia vragenlijn wel ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |