Ben hier helaas niet al te actief maar toch wil ik hier een update uitbrengen over de kleine meid
Met Cynthia gaat het heel erg goed mee, ze heeft vorige week haar 7de tandje al gekregen

mensjes wat gaat het hard. De laatste weken is ze vooral in de nachten wat onrustiger. In het begin sliep ze lekker door maar die tijd lijkt voor nu wel even voorbij te zijn, tussen 00:00 en 3:00 moet ze gewoon weer een fles hebben, niks aan te doen natuurlijk maar zou ook komen dat ze tijdens de tandje amper de fles wou hebben, toch blijft ze keurig tot 3 flesjes, naast de fles krijgt ze ook al brood en fruit. Op bed doen is soms even doorbijten omdat ze dan zo hard aan het huilen is, ze schreeuwt het gewoon uit.
Trouwens @Fuente: Dit hebben we al een paar keer mee gemaakt, maar als ze zo hard aan het gillen zijn dan zijn ze ook klaar wakker, het enige wat ik kon doen is spelen in het donker of met beetje licht. Wiebelen of gewoon zelf haar gang laten gaan. Tot nu toe heeft dit tot goeie resultaten geleverd.
Te snel drinken, tja Cynthia kan er wat van zeg! 1 fles a 200ml drinkt ze binnen 5min op, zal ze vast wel van mij hebben

nou ja ze heeft er iig geen last van.
Voor de rest gaat de groei goed, ook het gewicht is prima in orde

ze heeft gister een mooie knuffelbeer van mijn zus gekregen

zonet mooi een gelegenheid gehad om paar foto's te maken

vooral kiekaboe vind ze mooi
Wiebelen doet ze ook erg veel, als ze huilt dan kan ik het beste haar maar gaan wiebelen dan is ze zo weer vrolijk
Hier paar foto's
Hoi!

![]()
Kiekaboe!
![]()
Was ik weer

![]()
Lachje kon er deze ochtend helaas niet helemaal van af, maar komt vast wel weer

Over lachjes gesproken

Onder de douche vind ze prachtig. Vooral als ze even mogen vrij spelen, lekker in de loopstoeltje en spetteren maar.
![]()
En als ze slapen, dan zijn ze het aller liefst