abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68532103
Heeft iemand nog een tip voor open billetjes? Merel heeft heel erg last van diarree en haar billetjes liggen inmiddels open. Bepanthen heb ik niet in huis en sudo lijkt niets te doen..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68534253
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor open billetjes? Merel heeft heel erg last van diarree en haar billetjes liggen inmiddels open. Bepanthen heb ik niet in huis en sudo lijkt niets te doen..
Maizena
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_68534456
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:36 schreef geppie het volgende:

[..]

Maizena
Volgens mij mag maizena niet als het open is toch?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68534628
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Fuente het volgende:
sudo moet je er ook niet opsmeren ..werkt alleen bij luieruitslag (kleine bultjes) het beste is t zo droog mogelijk houden..misschien beetje talkpoeder? en met de billen bloot leggen (aankleedkussen zonder hoes op de grond ofzo)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68534928
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef Fuente het volgende:

[..]

Volgens mij mag maizena niet als het open is toch?
Hmm volgens mij juist wel, het is natuurlijk en het droogt uit. Met de billen bloot leggen zoals Dakota ook al zegt.
Anders kan je misschien een havermoutbad proberen dat werkt ook tegen exceem enzo. Havermout in een pantykousje en in het badje gooien.

[ Bericht 1% gewijzigd door geppie op 30-04-2009 18:15:57 (kom niet uit mijn woorden vandaag) ]
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_68535058
Met de billen bloot heb ik al een tijd gehad, maar ze blijft veel last houden. Ik ga de maizena zoeken! Thnx voor de tip! Talkpoeder heb ik helaas niet..
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 30 april 2009 @ 19:01:19 #132
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68535935
Succes met de billetjes Fuente!

Maarten vindt peer erg lekker
Maarten vindt worteltjes vies
Foto's volgen binnenkort...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68536022
Jeetje het zit Merel ook niet mee, eerst krampjes, nu weer stukke billies arm meiske
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Marie79 het volgende:
Succes met de billetjes Fuente!

Maarten vindt peer erg lekker
Maarten vindt worteltjes vies
Foto's volgen binnenkort...
Whehehe ben benieuwd naar de foto's. Altijd leuk die eerste fruit/groente hapjes

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2009 19:05:15 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 19:05:44 #134
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68536039
Hij keek echt héél vies net... helaas... morgen krijgt hij weer...
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 april 2009 @ 19:57:00 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68537652
arme maarten jr. vond worteltjes juist wel lekker en peer weer niet zo .. net zijn mama .. die lust ook geen fruit maar wel groente

arme merel sterkte fuente!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 april 2009 @ 19:58:27 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68537691
owja, voor de snoozebabytesters
quote:
Beste allemaal,

Morgen zullen de verschillende pakketjes verstuurd worden en zal de testperiode van start gaan.

Heel hartelijk dank alvast voor je medewerking en wij zijn heel benieuwd naar de testresultaten.

Met vriendelijke groet/Kind regards,
ben benieuwd wanneer we het pakje krijgen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_68537719
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:58 schreef DJMO het volgende:
owja, voor de snoozebabytesters
[..]

ben benieuwd wanneer we het pakje krijgen
die krijgen zelf de mail ook flappie

*present
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 april 2009 @ 20:00:22 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68537743
het kan zijn dat die hun mail nog niet gelezen hebben ik kijk zelf meestal eerst hier voor ik mijn mail check

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 mei 2009 @ 04:19:41 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68549094
en toen was jr. klaarwakker. ben nu maar een klein flesje aan het maken, in de hoop dat hij daarna weer doorslaapt. ik ben zelf nog zo moe, dat hij ook gewoon wel moe moet zijn ... maar wakker is geworden van zijn snotneus, en het mindere drinken gisteren..

bweu, ik hoop dat dat sprongetje snel voorbij is

vrijdag 1 mei 2009 @ 07:11:44 #140
105850 Fuente
mamamuts
pi_68549458
Lekkere tijd DJMO Heeft hij nog weer verder geslapen?

Merel heeft redelijk geslapen! Tegen 4 uur was ze even weer in paniek, had ze ook weer gepoept dus dat deed natuurlijk pijn. Heeft ze ook nog een flesje gehad en toen weer slapen. Dus ze lijkt wel op te knappen
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 mei 2009 @ 07:44:38 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68549554
ja om iets over vijven viel hij na 100cc melk weer in slaap, hij is nu weer wakker aan het worden. ik had gehoopt dat hij iets langer zou slapen, want ik ben zlef zo ziek als een hond (griep/keelpijn) maar helaas ...

vrijdag 1 mei 2009 @ 09:09:51 #142
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68550227
Even de huisartsassistente bellen en aangeven dat je zinkzalf met een iets wil hebben (ben even de naam kwijt) en dan krijg je of het al gemixt of een tube en een los potje zinkzalf en dat smeren en morgenochtend is het dicht. Eva heeft het ook zo erg en was niet dicht te krijgen met de normale creme-tjes/smeerseltjes.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:57:15 #143
105850 Fuente
mamamuts
pi_68550939
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:09 schreef Mibos2 het volgende:
Even de huisartsassistente bellen en aangeven dat je zinkzalf met een iets wil hebben (ben even de naam kwijt) en dan krijg je of het al gemixt of een tube en een los potje zinkzalf en dat smeren en morgenochtend is het dicht. Eva heeft het ook zo erg en was niet dicht te krijgen met de normale creme-tjes/smeerseltjes.
Thnx! Ga ik zo even bellen
Sara
Merel
Ukje
pi_68551364
Elin, daar is hij dan jouw prins (nog even zonder wit paard)

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68551407
Hey, goede tip Mibos
pi_68551421
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:

[ afbeelding ]

Wat lijkt 'ie groot opeens
pi_68551438
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wat lijkt 'ie groot opeens
Komt door het pak
We moeten vanmiddag naar een prinsessenfeest
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:06:03 #148
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68552391
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:

[ afbeelding ]

elin zegt: HUBBA HUBBA

lief joh !
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:08:50 #149
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68552465
Stem nu op je favoriete FOK!Idol! willen jullie trouwens ook even op me stemmen?

dakota drei punkts?

mn kickass chipmukversie
wanna rub mah puppeh?!
pi_68558272
@Estrys Wat een mooi prinsenpak! Mag ik Lianne niet uithuwelijken aan Seb? Of wil hij alleen Elin?

@Dakota Ik wil wel stemmen maar het geluid van m'n laptop is ermee gestopt op de 1 of andere manier.
Als ik een test doe werkt het prima, maar wil ik filmpjes oid bekijken dan heb ik geen geluid.
Heb Windows Vista en kan niks vinden Maarja, daar zit ik hiervoor natuurlijk in het verkeerde topic.

Lianne heeft hele droge en vooral rode schaamlipjes bij het begin van haar billetjes is het ook wat rood en droog (dus net onder de schaamlippen).. iemand een idee hoe dat ontstaan is? En nog belangrijker, hoe ze er vanaf komt?

Owja, en ik kom even melden dat ze NIET meer doorslaapt. Waarom ik dat doe, is omdat de Fokwet vast ook andersom werkt
Lianne sliep altijd ergens vanaf 11 uur a 1 uur tot ergens half 7 a half 8, maar de afgelopen 2 nachten was het weer "mis". Ze sliep eergisteren om 11 uur en toen wilde ze om half 3 drinken en toen weer om half 6, en gisteren sliep ze om 12 uur en toen wilde ze om 3 uur drinken en nog een keer ergens heel vroeg.. uur of 5 volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')