Maizenaquote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor open billetjes? Merel heeft heel erg last van diarree en haar billetjes liggen inmiddels open. Bepanthen heb ik niet in huis en sudo lijkt niets te doen..
sudo moet je er ook niet opsmeren ..werkt alleen bij luieruitslag (kleine bultjes) het beste is t zo droog mogelijk houden..misschien beetje talkpoeder? en met de billen bloot leggen (aankleedkussen zonder hoes op de grond ofzo)quote:Op donderdag 30 april 2009 16:09 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor open billetjes? Merel heeft heel erg last van diarree en haar billetjes liggen inmiddels open. Bepanthen heb ik niet in huis en sudo lijkt niets te doen..
Hmm volgens mij juist wel, het is natuurlijk en het droogt uit. Met de billen bloot leggen zoals Dakota ook al zegt.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:47 schreef Fuente het volgende:
[..]
Volgens mij mag maizena niet als het open is toch?
Whehehe ben benieuwd naar de foto's. Altijd leuk die eerste fruit/groente hapjesquote:Op donderdag 30 april 2009 19:01 schreef Marie79 het volgende:
Succes met de billetjes Fuente!
Maarten vindt peer erg lekker![]()
Maarten vindt worteltjes vies![]()
Foto's volgen binnenkort...
quote:Beste allemaal,
Morgen zullen de verschillende pakketjes verstuurd worden en zal de testperiode van start gaan.
Heel hartelijk dank alvast voor je medewerking en wij zijn heel benieuwd naar de testresultaten.
Met vriendelijke groet/Kind regards,
die krijgen zelf de mail ook flappiequote:Op donderdag 30 april 2009 19:58 schreef DJMO het volgende:
owja, voor de snoozebabytesters
[..]ben benieuwd wanneer we het pakje krijgen
Thnx! Ga ik zo even bellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:09 schreef Mibos2 het volgende:
Even de huisartsassistente bellen en aangeven dat je zinkzalf met een iets wil hebben (ben even de naam kwijt) en dan krijg je of het al gemixt of een tube en een los potje zinkzalf en dat smeren en morgenochtend is het dicht. Eva heeft het ook zo erg en was niet dicht te krijgen met de normale creme-tjes/smeerseltjes.
Wat lijkt 'ie groot opeensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Elin, daar is hij dan jouw prins (nog even zonder wit paard)
[ afbeelding ]
Komt door het pakquote:
elin zegt: HUBBA HUBBAquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:
Elin, daar is hij dan jouw prins (nog even zonder wit paard)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |