abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 09:02:03 #51
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68487350
Okay, vandaag op naar de Kruidvat dus..
Make love, not war ☮
pi_68487485
Ik zit me nu te bedenken hoe zwaar mijn mannetje was toen we begonnen met zwemmen, in januari, en ik weet het gewoon niet meer! Echt erg!
Maar ik deed er dus ook een zwembroekje over en dan ging het prima.
pi_68487607
het voordeel van een paar daagjes uit logeren gaan: geen boekenkast waar selene steeds naar boemerangt, op der knietjes voorzit en dan dreint omdat ze niet meer wil maar niet weet hoe ze dan weer op de grond moet komen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68487868
Thomas doet sinds gisteren iets heel engs: naar adem snakken.
Hij doet het als hij druk bezig is en 'praat'.

Ik vind het helemaal niks. Iemand die dit herkent?
pi_68488815
Misschien weet hij nog niet zo goed hoe zijn stem en adem te beheersen?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_68490123
Hij 'praat' al langer, en dit is echt nieuw. Mijn moeder komt even kijken vanmiddag, waarschijnlijk is het gewoon iets 'nieuws' dat hij probeert. Maar het klinkt zo naar!
pi_68490206
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:26 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas doet sinds gisteren iets heel engs: naar adem snakken.
Hij doet het als hij druk bezig is en 'praat'.

Ik vind het helemaal niks. Iemand die dit herkent?
naar adem snakken of een grote hap lucht nemen met een geluidje aan t eind? te overenthousiastachtig..?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68490442
Het is eigenlijk meer gierend adem halen, alsof hij geen lucht krijgt.
Hij lijkt er zelf geen last van te hebben, maar toch..
pi_68490692
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Reinhilde het volgende:
hmmnee ken ik niet, dat wat ik noemde doet elin wel.
Als je je echt zorgen maakt..gewoon ff HA bellen hoor.
wanna rub mah puppeh?!
pi_68491060
Reinhilde, mijn zoontje doet dat ook vaak! In ieder geval altijd voordat hij moet poepen. Een rotgeluid vind ik het maar volgens CB niets ernstigs...
  woensdag 29 april 2009 @ 11:11:36 #61
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_68491150
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Reinhilde het volgende:
Dat klinkt als wat Noah al van baby af aan doet als ie ergens geconcentreerd mee bezig is. Zijn 'bezigheids rocheltje' noemen we het

Hij heeft het nu nog steeds af en toe, maar is in de loop der tijd wel minder geworden. Ik vind/vond het wel schattig altijd
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_68491166
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:09 schreef peterfan het volgende:
Reinhilde, mijn zoontje doet dat ook vaak! In ieder geval altijd voordat hij moet poepen. Een rotgeluid vind ik het maar volgens CB niets ernstigs...
Oh, fijn dat je het herkent! En dat het volgens het CB niets ernstigs is. Ik hou het gewoon goed in de gaten.
En een rotgeluid, dat is het zeker.
pi_68491231
Ooh tex, nog iemand! Fijn, geeft een beetje rust. Als ik had gedacht dat het echt ernstig was, zaten we allang bij de dokter natuurlijk.

Maar hij doet het idd als ergens mee bezig is. Dus aan het concentreren.
Maar ik vind het niet schattig hoor, ik vind het een naar rotgeluid!
pi_68492237
Vervelend Reinhilde Het klinkt niet heel ernstig, maar inderdaad wel als een stom geluid
pi_68493671
Hoe gaat het met Leander?

Gisteravond was rampzalig, laten we het daar maar op houden...het heeft ons 3 uur totaal gekost voor ze weer sliep (wel met tussenpozen natuurlijk). De borst wilde ze niet, flesvoeding zelfs geprobeerd (vond ze vies), gekolfde melk geprobeerd..niets
Huilen huiln krijsen

Uiteindelijk wildeze de borst dan en is ze in slaap gevallen en heeft ze de hele nacht doorgeslapen

Begreep van S. dat ze vanmorgen bij hem op schoot in slaap gevallen is in 35 min. hij is op de grond op haar kamer gaan zitten (bed wilde niet) onder het motto, op je kamer blijven

Vooruitgang dus, maar wel heel sneu en zwaar..
Rot snijtanden boven
pi_68494982
Hoe is t nu met leander?

diaan, Sophie vond het kussen als baby ook niks, en Mila wurmt ook al net zolang tot ze weer lekker op haar rug ligt. Ik hoor het heel vaak. Heeft hij het voor zijn voorkeurshouding? Let goed op zn koppie hoor, ik ben nu extra voorzichtig, nadat onze oudste een helm kreeg.

Ik kan me voorstellen dat je het eng vind reinhilde. Mila begint er nu ook al een beetje mee, eerste keer best een eng geluid.

ach lotte toch, vervelende tanden!

Mag ons meisje in de op? Mila Valerie, geboren op 2 maart 2009
pi_68496621
welkom Gwennert en Mila Valerie

ik ben me daar toch een partij de mist in gegaan! freecell: het is allemaal jouw schuld hoor! ik zag dat leuke filmpje van leander met dat fluitje en toen dacht ik "wat schattig en leuk, heeej, had ik broertjes oude fisher price fluitsetje niet hier liggen". en idd: die set ligt hier, dus die heb ik selene gegeven. ik heb zelfs voorgedaan hoe het moet.

het resultaat: TUUUUUUUUUUUUUUUTTUUUUUUUUUUUUUUUTTUUUUUUUUUUUUUUUT
selene is wel blij in de box nu. dat wel......
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_68497659
hihi Simmu
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 14:14:12 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68497870
haha die selene
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_68498168
Oow Mrien het is zoo herkenbaar, dikke voor jullie, hopelijk is het snel achter de rug.... 3 uur lang lijkt wel een hele dag dan he?

Welkom Gwennert met Mila

Selene maak je ouders maar gek hoor
  woensdag 29 april 2009 @ 14:42:00 #71
114177 Diaan73
pi_68498877
Mrien wat vervelend zeg... hopelijk is het snel voor bij

Gwennert en Milanog een Mila!! van harte welkom. Het is inderdaad voor zijn voorkeurshouding, het gekke is dat hij qua bewegen geen voorkeur heeft, maw je ziet niet aan hem dat ie een voorkeurshouding heeft, maar je ziet het wel aan zn afgeplatte hoofdje... En wat je zegt.. gisteren had ik hem in het kussen gelegd, keek ik even later, lag hij er gewoon op zn rug tussen. We doen trouwens mee aan een onderzoek van de UT of de helmmethode wel een juiste methode is. Mocht over 2 maanden blijken dat Lennon nog steeds een (grote) afwijkende waarde heeft en een helm zou moeten, dan wordt hij, nou ja zijn nummer, in een pot met andere kindernummers gegooid. De helft van die kindjes gaan een helm dragen, de andere kindjes niet. Die houden ze een half jaar lang in de gaten en willen ze vergelijken wat eruit komt. Op zich een goed onderzoek denk ik... en we kregen een waslijst aan vragen.. zelfs dingen over mn zwangerschap.

Selene lekker aan het fluiten
Make love, not war ☮
pi_68499043
welkom gwennert en Milatwee

hier is t weer rustig, gisteren dronk ze zo belachelijk veel dat mn arme borsten bijna begonnen te gillen als ze er weer naar keek.
heb r temp toen opgenomen en ze had 36.2 nu heeft ze 37.6
raar kind
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 29 april 2009 @ 14:57:34 #73
114177 Diaan73
pi_68499419
Ow ik word een beetje gek van lennon.. de ene keer drinkt hij zn fles 180 helemaal leeg de andere keer laat hij 60cc staan... per saldo dus minder dan 2x 150cc.. ik denk erover om maar weer gewoon 150 cc te doen of over te gaan naar 4 voedingen van 180 cc. Maar aan de andere kant drinkt/neemt hij natuurlijk wat ie nodig heeft.. ik vind het erg lastig want voor mijn gevoel krijgt hij te weinig...
Make love, not war ☮
pi_68499819
dankjulliewel voor het welkom! Ja, ik zag nog een Mila in de lijst staan, leuk! Het is ook een prachtige naam, we hadden hem al vlak na de geboorte van Sophie in ons hoofd.

Ik ben zelf erg blij dat we toch voor de helm gegaan zijn, kan me niet voorstellen dat het zonder helm nog mooi geworden zou zijn. Ze had echt een scheef hoofdje, de oortjes stonden niet meer netjes tegenover elkaar. Bij kennissen, die niet voor een helmpje zijn gegaan, is nu na 3 jaar nog weinig verbetering opgetreden. Op zich wel een goed onderzoek, maar wat als hij nu geen helmpje krijgt, en het na het half jaar nog scheef is? Dan ben je te laat om er wat aan te doen, als je dat had willen doen. Ik bedoel dit niet verkeerd hoor!
Die waslijst met vragen ken ik niet, maar ik zie wel dat mijn beide meiden de voorkeur naar dezelfde kant hebben, en ze ook beide op dezelfde manier in de buik hebben gezeten. Dus er zit misschien wat in...

moeilijk dat van de flesvoeding, sorry daar weet ik niks van.

herkenbaar Dakota, hier ook een meisje dat er de hele dag aan zou willen hangen... auw!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 15:17:35 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68500126
welkom gwennert en mila!

Diaan, hoe zwaar weegt hij nu??
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 29 april 2009 @ 15:28:47 #76
114177 Diaan73
pi_68500526
Gwennert a.s. maandag krijgen we de uitslag van de eerste meting.. wij hebben zelf het gevoel dat het al minder begint te worden. Over 2 maanden wordt er weer gemeten, dan kunnen we ook daadwerklijke verschil zien hopelijk. Wij kunnen elk moment uit het onderzoek stappen.. dus als wij willen dat hij zeker een helm krijgt, indien nodig, kunnen we gewoon stoppen en het gewone traject in gaan. Het is zeker een vraag wat ik nog even ga stellen aan de kinderfysiotherapeut...

@DJMO, hij was 2 weken geleden 5435 gram... nu weet ik niet. I
Make love, not war ☮
pi_68500602
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik word een beetje gek van lennon.. de ene keer drinkt hij zn fles 180 helemaal leeg de andere keer laat hij 60cc staan... per saldo dus minder dan 2x 150cc.. ik denk erover om maar weer gewoon 150 cc te doen of over te gaan naar 4 voedingen van 180 cc. Maar aan de andere kant drinkt/neemt hij natuurlijk wat ie nodig heeft.. ik vind het erg lastig want voor mijn gevoel krijgt hij te weinig...
Seb laat de laatste week steeds 100 cc staan, dan drinkt hij weer 200 cc, dan laat hij weer 60 cc staan enzovoorts Hij duwt zelf zijn fles weg. Dronk Lennon eerst wel steeds 180 leeg? Seb dronk eerst al zijn flessen van 200 leeg en sinds kort dus steeds niet.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:34:28 #78
114177 Diaan73
pi_68500722
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Estrys het volgende:

[..]

Seb laat de laatste week steeds 100 cc staan, dan drinkt hij weer 200 cc, dan laat hij weer 60 cc staan enzovoorts Hij duwt zelf zijn fles weg. Dronk Lennon eerst wel steeds 180 leeg? Seb dronk eerst al zijn flessen van 200 leeg en sinds kort dus steeds niet.
Wij zijn afgelopen zaterdag begonnen met 180 cc, toen heeft elke fles leeggedronken.. vanaf zondag dus niet meer. Lennon duwt ook steeds zijn fles weg.
Make love, not war ☮
pi_68500835
hebben ze een pact gesloten of zo?
  woensdag 29 april 2009 @ 15:42:49 #80
114177 Diaan73
pi_68501045
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Estrys het volgende:
hebben ze een pact gesloten of zo?
Het lijkt erop he? Hij heeft vandaag ook niet echt zn dag.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 15:44:33 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68501102
mjah diaan, als hij zes kilo weegt heeft hij volgens nutrilon genoeg aan vier keer 200 cc melk per dag .. dan kan ik het me voorstellen als hij zijn fles wegduwt omdat ie genoeg heeft als jij vol zit eet je ook niet door

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 15:45:32 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68501132
btw, lennon is nu twaalf weken oud ofzo? last van een sprongetje ofzo? eten ze ook slechter van soms...

pi_68501437
Ja dat roepen wij ook hier: misschien een sprongetje. Maar het lijkt verdorie wel een kangoeroe inmiddels zoveel sprongen als dat kind zou hebben gehad. Ik ben opgehouden met analyseren van dit soort dingen, honger? geen honger? ik vind het wel best.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:11:46 #84
114177 Diaan73
pi_68502217
Estrys, dat is misschien ook wel het beste. Lennon is bijna 14 weken... en DJMO hij krijgt nu maar 5 flessen van 150... en we zijn dus begonnen met 180, soms drinkt hij ze leeg om vervolgens de volgende fles maar 120 te drinken... Ik hou het voorlopig maar op 150 en als hij erg huilt of honger heeft naar 180... Ik heb gelezen dat babies van 3-4 maanden 150 tot 180 cc per fles (5 voedingen) mag hebben en hij zit dus op de ondergrens.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 16:41:36 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68503316
het gaat niet alleen om leeftijd diaan, ook om gewicht. als je de richtlijn op de verpakking van de flesvoeding aanhoudt, zit je over het algemeen wel veilig. hier kiezen voor flesvoeding, daar vind je ook wat tips
deze is ook handig voor sprongetjes

pi_68503491
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:46 schreef Dakota het volgende:
welkom gwennert en Milatwee
hehehee ik moest echt even hardop lachen toen ik dit las
pi_68503732
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, dat is misschien ook wel het beste. Lennon is bijna 14 weken... en DJMO hij krijgt nu maar 5 flessen van 150... en we zijn dus begonnen met 180, soms drinkt hij ze leeg om vervolgens de volgende fles maar 120 te drinken... Ik hou het voorlopig maar op 150 en als hij erg huilt of honger heeft naar 180... Ik heb gelezen dat babies van 3-4 maanden 150 tot 180 cc per fles (5 voedingen) mag hebben en hij zit dus op de ondergrens.
Mila krijgt ook 5 flessen van 150 en ze is geloof ik net wat ouder dan Lennon? Maar ik geloof dat je over het algemeen naar het gewicht van een kindje kijkt voor de fles.. Ik gebruik in ieder geval dit schema (en ik kijk natuurlijk naar wat Mila wil)

pi_68503781
hier is t zo lollig stees als elin PRFFTT doet met r tong..doet paps het ook en daarna ik

dus prffttt prffttt prffftt elin vindt t hilarisch
wanna rub mah puppeh?!
pi_68503789
Mijn moeder heeft even geluisterd naar het geluid dat Thomas maakt, volgens haar is het gewoon het oefenen van zn stembanden enzo. Pffffff gelukkig maar
Maar het blijft een rotgeluid!
pi_68503873
quote:
Deze heb ik gelijk toegevoegd aan mn favorieten, thanks!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 17:12:52 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68504411
kan een baby trouwens twee dagen ná het inenten nog last ervan krijgen of is hij gewoon eccht goed verkouden nu? vanmorgen heel wakker en alert, om tien uur gaf hij wat melk terug, heeft toen maar een paar hapjes fruit gehad, is om kwart voor elf in de wagen in slaap gevallen, tot een uur of half twaalf, om iets voor twaalven waren we thuis toen wilde hij niet meer dan ong. 100 cc drinken. van 1 tot drie geslapen en ook zijn fles van vier uur heeft ie niet helemaal leeg, 40 á 45cc laten staan). ondertussen loopt het snot zijn neusje uit en een lachje kan er maar met moeite vanaf zijn koppie voelt ook wat warm aan, ik ga hem zo wel even tempen...

pi_68505444
DJMO, volgens mij kunnen ze er echt weleven last van hebben. Maar als ziojn neusje verstopt zit is hij waarschijnlijk gewoon verkouden.

Reinhilde, dat geluid maakte Sara ook vaak. Merel doet het niet (gelukkig), het is inderdaad een rotgeluid!

Vanmorgen is B. met Merel naar de huisarts geweest. Hij heeft d'r weer helemaal nagekeken. Hij vindt de verbetering met 4 weken terug echt heel erg groot (wij ook wat dat betreft).
Ze heeft wel wat slijm in haar luchtpijp, ze heeft er geen last van volgens ons, dus voorlopig doen we er niets mee. Voor haar eczeem hebben we een hormoonzalf gekregen (heeft Sara ook gehad). Ze heeft echt heel veel lucht in haar buikje, waarschijnlijk komt daar de onrust ook vandaan. Hij wil het nog even aankijken, mocht het erger worden, of niet overgaan, dan kijken we verder. Over 2 weken gaan we toch gewoon provoceren, hij verwacht dat ze wel zal reageren en dan wil hij (of de kinderarts) de machtiging in orde maken.

Als haar eczeem erger wordt of wat dan ook, dan wil hij wel verderkijken voor andere voeding, maar omdat er wel veel verbetering is kan het voorlopig nog even zo blijven.

Ik moet zeggen dat Mereltje de laatste 2 dagen ook weer rustiger lijkt gelukkig. Het is gewoon een lekker bulletje en volgens mij groeit ze ook weer goed want dat koppie wordt lekker dik
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 18:10:41 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68506145
fijn dat het zo goed gaat met merel fuente!!

zijn neus zit niet verstopt, het snot loopt er juist uit... heb ook het idee dat hij daardoor wat slechter drinkt, hopelijk gaat dat morgen weer wat beter. ik merk trouwens wel dat hij nu groente en fruit krijgt.. zijn ontlasting wordt steviger en plakkeriger.. heb nu meer doekjes nodig wilde vandaag beginnen met zelfgemaakte groente voor hem, maar hij voelt zich zo niet lekker dat ik hem maar niet dwing te eten vandaag. hij ligt nu ook al te slapen

pi_68510898
ik ben zo trots op mijn meid.

Vandaag begon de dag al goed. ze slaapt overdag zelden maar vandaag 3 uur
ik was zelf ook even gaan slapen: ik haalde haar om 4 uur uit bed en ik vond haar midden van haar bed heerlijk met haar bedspeeltjes aan het spelen. ze ziet mij zegt heel blij dag
En begint heel hard te klappen.. ze was zo blij me te zien

Vervolgens at ze haar hele bordje leeg. en was het weer tijd om te spelen.
Ik zet haar midden in de kamer en ze heeft een speelhuisje met 4 poppetjes.
Ik gaf haar 1 van de poppetjes de andere 3 zag ik nergens.
Na wat gerommel en een boel gekruip door de kamer kom ik even bij dr kijken en zie dat ze alle poppetjes heeft verzameld en op een rijtje naast het speelhuis had gezet
En daarna keek ze vol trots

Kleine meisjes worden snel groot
  woensdag 29 april 2009 @ 21:12:27 #95
114177 Diaan73
pi_68511765
quote:
Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef DJMO het volgende:
het gaat niet alleen om leeftijd diaan, ook om gewicht. als je de richtlijn op de verpakking van de flesvoeding aanhoudt, zit je over het algemeen wel veilig. hier kiezen voor flesvoeding, daar vind je ook wat tips
deze is ook handig voor sprongetjes
Bedankt voor deze linkjes.... ik blijf het lastig vinden... hij is gewoon erg tevreden, dus waar maak ik me zorgen over... Ik denk dat ik maar weer overga naar 5 flessen van 150 cc... als hij die allemaal leegdrinkt, gaan we weer over naar 180 cc.

MamsX, terecht dat je zo trots bent!!

Fuente, wat fijn dat het nu weer zo goed gaat
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 21:20:52 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68512099
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:12 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze linkjes.... ik blijf het lastig vinden... hij is gewoon erg tevreden, dus waar maak ik me zorgen over... Ik denk dat ik maar weer overga naar 5 flessen van 150 cc... als hij die allemaal leegdrinkt, gaan we weer over naar 180 cc.

MamsX, terecht dat je zo trots bent!!

Fuente, wat fijn dat het nu weer zo goed gaat
gewoon doen wat je hart je ingeeft, en zolang je ventje tevreden is.. if it aint broken, don't fix it

pi_68512248
Maar 5 keer 150 is toch prima?
  woensdag 29 april 2009 @ 21:34:39 #98
114177 Diaan73
pi_68512561
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef MamsX het volgende:
Maar 5 keer 150 is toch prima?
Volgens mij iets te weinig.. in ieder geval aan de ondergrens..

Precies DJMO, zolang hij tevreden is, moet het ook gewoon goed zijn. Dit gevoel komt ook omdat mijn neefjes en er in mijn omgeving grote "drinkers" zijnandere halfbroertje van Twan drinkt 5x210!! , we zijn het niet gewend dat er zo "weinig" gedronken wordt.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 21:46:17 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68512940
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Volgens mij iets te weinig.. in ieder geval aan de ondergrens..

Precies DJMO, zolang hij tevreden is, moet het ook gewoon goed zijn. Dit gevoel komt ook omdat mijn neefjes en er in mijn omgeving grote "drinkers" zijnandere halfbroertje van Twan drinkt 5x210!! , we zijn het niet gewend dat er zo "weinig" gedronken wordt.
ik had in het begin ook dat ik dacht dat jr. te weinig dronk, maar als ik dan nadenk; hij is nog zo jong/klein/licht.. die andere baby's zijn gewoon een stuk groter/zwaarder en hebben verhoudingsgewijs dus meer nodig. jr. zit nu op / boven de zes kilo en drinkt dus vier keer 180, vaak de laatste fles 210 (vandaag even niet ) maar heeft inmiddels wel bijvoeding waar hij ook voedingsstoffen en vocht uithaalt. Lennon is een stukje jonger, heeft misschien daardoor wat minder nodig, maar als hij vier maanden is, durf ik er een eed om te doen dat hij ook keurig aan de vier keer 180 of drie keer 180 en een keer 210 zit

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 april 2009 @ 21:49:23 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68513051
en nog een uitspraak die me bij is gebleven: wat er aan babyvet aankomt van moedermelk is niet erg, van kunstmelk wel, dat gaat er niet meer af. Hoe meer een kind drinkt, hoe sneller zwaarder het wordt, en het is dus niet nodig om je kind te overvoeren als het gewoon tevreden is.

nog zo eentje is dat dikke baby's het goed zouden hebben, en slanke/tengere kindjes dus niet .. bullshit.. een baby met een gezond gewicht dat in verhouding staat tot zijn leeftijd en lengte, die heeft het pas goed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')