oh, een meisje, schijnt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef Syb-rund. het volgende:
wie is hj?
geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:30 schreef Florian_ het volgende:
Je kan ook gewoon de TT aanpassen swarma
Bijna? Je hebt er nu 4,5?quote:
Zat ik er toch dichtbij.quote:
Jawel, maar ik ben niet zo'n mierenneuker. Tenzij je Jitzzzze heet.quote:
Ik 2quote:
quote:
\\\quote:
Natuurlijk, die misdragen zich ook.quote:
waarvoor? welk beestje is ziek?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet de dierenarts nog bellen, maar ik durf niet...
Mijn cavia krijgt een betere medische behandeling dan mensen in sommige landenquote:
je hebt er maar 4quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef jagga het volgende:
nog voordat ik een beetje actief werd in de SC had ik er al 5
Zullen ondertussen wel een paar bijgekomen zijn, trouwens...
Het valt wel op dat je notes krijgt voor bepaalde uitspraken enz... maar sommige dingen worden compleet uit hun context gerukt waardoor ze vele malen erger lijken
Krentenbol en swarma zitten niet op te letten.quote:
lol ik dacht 5quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt er maar 4
en de notes worden altijd in de context teruggelezen alvorens een ban geplaatst wordt
ik snap je vraag niet helemaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef jagga het volgende:
ey swarma hoe meot ik me dat voorstellen?
Stel je loopt dusdanig te etteren dat er gedreigd wordt met een ban (voor een usert)
Dan gaat 1 of meerdere mods de notes teruglezen, en dan volgt een een laatste waarschuwing? of indien de notes erg genoeg zijn meteen ban?
zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |