Nederlandsquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is een hubby?
Klacht ongegrond..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:08 schreef Loontjah het volgende:
Joh, ik wil met mijn hubby lekker een weekendje weg hier langs de deur.
Dus dacht lekker bieden op vakantieveilingen.nl, zag daar leuk cottage vanaf 1 euro.
Mijn budget is 150 last minute, dus ik bied 102 euro. De laatste 5 minuten refresh ik als een gek om te kijken of ik nog steeds hoogste bieder ben. Jah hoor.... 3....2....1.. Veiling is gestopt. Dus ik naar de bevestigingsmail kijken:
U had bij ons een bod geplaatst op de online veiling, dit bod is zojuist overboden.
Pardon, er stond toch echt dat ik het was. Zie ik dat er nu 125 euro is geboden, in de allerlaatste seconden. Prima, maar bij stond ie op 0 seconden en 102 euro. Kortom weer zon kutbot bezig geweest.
Heb het nu 2 x geprobeerd, heb het nu wel geleerd.
En nu start er vrolijk weer een nieuwe veiling voor zo'n dezelfde cottage hmmm strange...
Klacht: Vakantieveilingen.nl werkt met bots, als ze te lage biedingen krijgen.![]()
Klacht 2: ik ben dom
En jij moet treinen niet missenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Klacht ongegrond..
Kennis van me heeft al meerdere malen hotelletjes (complete weekenden inc ontbijt e.d.) geboekt voor 25 euro.
Je loopt de trein uit als het fluitsignaal al is geweest, maar ik had nog wel gezwaaidquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik mis geen treinen![]()
Als ik er één mis pak ik gewoon de volgende.
mag ik vragen rond welke tijdstippen je dan biedt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:35 schreef Schokbreker het volgende:
Ik ben regelmatig de hoogste bieder![]()
Vorige maand nog een weekendje 5 sterren hotel in Maastricht met uitzicht over de Maas. Voor ¤14
sjow, sterk man!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Terechtplus1 het volgende:
je schrijft het toch als "hobby", of is "hubby" nieuwe spelling?
Hihi du bist gepwnd wie unne noob !! 111 einzzzzsweigeenvakantienaardubaiquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Loontjah het volgende:
[..]
mag ik vragen rond welke tijdstippen je dan biedt?
Pfft.. Ik hou wel de laatste 5 minuten in de gaten. Inderdaad flink refreshen. Ook al ben ik 20 seconden voor tijd de hoogste, doe er altijd nog een paar euro bij. Er zijn ook mensen die op het laatste moment 1 euro extra doen. Dan zit je daar in ieder geval overheen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:39 schreef Loontjah het volgende:
[..]
mag ik vragen rond welke tijdstippen je dan biedt?
Nee, een hubby is de man van een aubergine.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een getrouwde man die nog uit de kast moet komen...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
QFTWquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef demonseeker14 het volgende:
Persoonlijk wou ik ook nog even wat toevoegen, als ik jou man zou zijn en ik geassocieerd zou worden met het woord hubby, zou ik je hoogstpersoonlijk GRATIS in de Sahara dumpen. I rest my case.
Ai, dat is het allerergste.quote:
Nogmaalsquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
ha-haquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, een hubby is de man van een aubergine.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef CasB het volgende:
Als je je man hubby noemt verdien je die vakantie ook niet.
1. Ja, alleen maar erger geworden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ben je nog steeds bi-sexueel TS ? ().
Ohja: In dat soort sites trappen+ het feit dat je voor een cheap ass vakantie gaat =
x1000
Oh kijk, de man in kwestiequote:
Ik ga het toch nog een keer proberen. Nog 11 minuten, en het staat op 67 euro... Woeiiiiiquote:Op woensdag 29 april 2009 04:49 schreef Sapstengel het volgende:
Iedereen weet toch dat die sites crap zijn? Shit is rigged ouwe.
Spannendquote:Op woensdag 29 april 2009 08:49 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ga het toch nog een keer proberen. Nog 11 minuten, en het staat op 67 euro... Woeiiiii
en?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:49 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik ga het toch nog een keer proberen. Nog 11 minuten, en het staat op 67 euro... Woeiiiii
Woeiiii, mijn hubby en ik gaan lekker genieten...quote:Geachte Heer/Mevrouw Loontjah,
Gefeliciteerd! Met uw bod van EUR 130,- bent u de hoogste bieder geworden.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:00 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Woeiiii, mijn hubby en ik gaan lekker genieten...
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:00 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Woeiiii, mijn hubby en ik gaan lekker genieten...
Ik werk, maar ben student.quote:
Ik had gewoon tegen iedereen gezegd dat ik de volle mep betaalde i.p.v. er openbaar voor uit te komen. Dat zou mijn ego en imago nl. schaden, zulkse cheap-ass reizen.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:42 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik werk, maar ben student.
Ga gewoon slim met mijn geld om. Waarom 333 euro betalen als het voor 130 ook kan...
Cheap ass reis?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had gewoon tegen iedereen gezegd dat ik de volle mep betaalde i.p.v. er openbaar voor uit te komen. Dat zou mijn ego en imago nl. schaden, zulkse cheap-ass reizen.
Je bent geen student, trut.quote:
Wellusquote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent geen student, trut.![]()
Oh ja:
hubby!
Nee bieden is gratisquote:
Of dat ie het volgende week uit maaktquote:Op woensdag 29 april 2009 16:05 schreef RTB het volgende:
Het gaat helemaal mooi worden als ze er vanavond achter komt dat haar man de persoon is die de eerste veiling gewonnen heeft.
En terecht, hubbyquote:Op woensdag 29 april 2009 16:29 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Of dat ie het volgende week uit maakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |