AAN MEZELF ROT TOCH OP KEREL HET LIGT GEWOON AAN WINDOWS VISTA XP KON IK ZO TOEVOEGEN BEN ECHT PISSED OFF DOE JE NOG IETS AAN SCHOOL DAN KRIJG JE TE MAKEN MET EEN KUT FOUTMELDINGquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef Bonger1911 het volgende:
Ligt waarschijnlijk gewoon aan jezelf.
Hoe de fuck is dat gelukt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef longinus het volgende:
hahaha, zelfs mij lukte dat met vista, al heb ik het vrijwel direct daarna vervangen voor een good old getweakte XP
Vista is bagger, XP ook, alles van MS eigenlijk.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
VISTA business mijn vriend! zo stom ben ik niet hoor
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef Inverted_World het volgende:
Dit keer is " TS kan er niet mee om gaan " behoorlijk terecht.
Ja dat klopt ik kan er ook niet mee omgaan. Waarom lukt het met XP wel en VIsta nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef Inverted_World het volgende:
Dit keer is " TS kan er niet mee om gaan " behoorlijk terecht.
Ja probeer het zelf maar eens kut kopquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Als je niet eens je Vista in een domein krijgt, faal je kneiterhard.
Flikker toch op man vista is kutquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef RoW_0 het volgende:
Vista is beter dan XP. dat weet iedereen al.
Ik zit hier keurig met mijn Business uitvoering in het domein hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja probeer het zelf maar eens kut kop
Ja ja hoor ik ben pas 16 vind het al knap dat ik XP aan domein toegevoegd krijgquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik zit hier keurig met mijn Business uitvoering in het domein hoor.
Vista werkt bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja ja hoor ik ben pas 16 vind het al knap dat ik XP aan domein toegevoegd krijg
Ja time to kill vista or my self.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Elagabalus het volgende:
Amai, er zijn er hier precies een paar flink pisnijdig.![]()
Time to split!
Dan krijgt ie vervolgens deze foutmelding te zien:quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik zit hier keurig met mijn Business uitvoering in het domein hoor.
[ afbeelding ]
Invullen, OK klikken en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |