Nice mr. Headlessquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:27 schreef Sequencial het volgende:
M'n eerste motor:
Honda Shadow VT500C
Bouwjaar 1983 dus geen wegenbelasting
Canadese uitvoering met kilometers op de snelheidsmeter (ipv mijlen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me and my Shadow
Ligt eraan, ik heb dinsdag 2 uur proefles gehad, en gekozen om het wel te doen, zo'n pakketquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:03 schreef Thorical het volgende:
Op 11 juli intake les van 2 uur bij Ed Ishak Amsterdam, IJburg
Er wordt en pakket aangeboden van 25 lessen voor ¤ 1199, incl. de 2 praktijk examens losse lessen van een uur kosten 40 ¤.
Moet ik nou voor zo'n pakket kiezen of gewoon losse lessen nemen?
Dat is wel balen... In dat geval, tja, denk ik dat je eigen gevoel moet volgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef Robin__ het volgende:
Ja dat zou de zaken inderdaad veranderen.
Is bij mij dus niet zo (en was met autorijden ook niet zo)
Nee hoor, wat dat betreft geen problemenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is wel balen... In dat geval, tja, denk ik dat je eigen gevoel moet volgen.
Want, waarom twijfel je? Mocht je je instructeur niet zo?
Da's best wel een voordeel, ja! Ik moest er altijd een stukje voor omrijden als ik er op het laatste moment nog aan dacht, niet handig...quote:
Ik kwam langs 3 pinautomaten maar er werkten er soms geen een!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:32 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Da's best wel een voordeel, ja! Ik moest er altijd een stukje voor omrijden als ik er op het laatste moment nog aan dacht, niet handig...
Langzame slalom is gewoon opperkut, t was een wonder dat ik die haalde op het examen. De handigste tip vond ik dat je voor je moest kijken en niet alleen maar naar de pionnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gister ook weer gelest. 3e blokles van 2uur. Langzame slalom KUT halve draai ZWAAR KUT achtje ZWAAR KUT. Iemand nog tips qua langzame slalom en halve draai.
Ik kom aanrijden met ongeveer 2000toeren. Alleen op het moment dat ik de draai neem heb ik veel te weinig snelheid en gaat die motor stotteren en schiet ik rechtdoor. het kan er ook aan ligggen dat ik te bang ben om diep en platter die bocht te nemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Langzame slalom is gewoon opperkut, t was een wonder dat ik die haalde op het examen. De handigste tip vond ik dat je voor je moest kijken en niet alleen maar naar de pionnen.
Achtje en halve draai zijn niet zo moeilijk, als je maar optijd de juiste snelheid hebt en de voetrem gebruikt dan is het niet zo lastig. Als je vlak voor het achtje nog moet gaan remmen dan gaat t meestal mis
gaat het er bij de langzame slalom op het examen eigenlijk om dat je die slalom gewoon haalt (en voor je kijkt) of ook dat je een constante snelheid hebt, want ook daar kom ik gewoon snelheid te kort van de 2e/3e pion.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Langzame slalom is gewoon opperkut, t was een wonder dat ik die haalde op het examen. De handigste tip vond ik dat je voor je moest kijken en niet alleen maar naar de pionnen.
Topic is niet zo levendig meer als t ooit geweest is volgens mij..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
gaat het er bij de langzame slalom op het examen eigenlijk om dat je die slalom gewoon haalt (en voor je kijkt) of ook dat je een constante snelheid hebt, want ook daar kom ik gewoon snelheid te kort van de 2e/3e pion.
De voetrem is ook erg lastig, iets te hard en je staat vrijwel stil. Met de koppeling kan je veel sneller je snelheid aanpassen tijdens de langzame slalomquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:21 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Topic is niet zo levendig meer als t ooit geweest is volgens mij..
Zelf heb ik ze nu ook een half uurtje geprobeerd ofzo..de langzame slalom maar 2x genomen.. maar kwam er wel door.. wat er ook gebeurt gas en voetrem constant houden deed ik (niet veel voetrem trouwens) en tussen ieder pionetje even spelen met de koppeling om m er doorheen te trekken (had er nog geen uitleg over gekregen, hij vond t wel grappig dat ik het deed geloof ik) maar op die manier kwam ik er iig doorheen
Vertel!quote:Ohja en ik ben op een vrij lullige manier 'omgepleurt'![]()
Dat zei mijn instructeur ook altijd idd, dat er bij t examen niet zo streng werd gekeken als je met je motor te hard rijdtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:27 schreef ForumGek het volgende:
Lekker al die auto's in de bocht inhalen, gedurende de bocht gasgeven, en aan het einde vol erop, ff doortrekken naar de 90 en dan lekker 80 blijven rijden (max. snelheid 70). Ben er blij om dat we buiten de bebouwde kom harder "mogen" rijden.
Morgen rond het middaguur langs de a4?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Morgen weer eens lessen. Weer f*ckin heet, maar wel topcondities qua motor en asfalt
Ik ook, 2 uur lang zelfs. Gelukkig kan ik de ventilatie in mijn jas openzetten, scheelt tenminste nog een beetje...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Morgen weer eens lessen. Weer f*ckin heet, maar wel topcondities qua motor en asfalt
Mooie fiets ! Lijkt veel op mijn lesmotor (Bandig 650), dit is vast ook een 4 cilinder? Die dingen lopen echt zo soepel, heel wat anders dan de AVB motor die ik had (CB 500) !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:32 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaan em straks waaschijnlijk worden![]()
Eerst donderdag ff theorie halen zodat ik kan gaan afrijden
Nee pas eind van de middag/ avond. Aan welke kant les jij? De wateringen kant of de overkant (wanneer je weer terugrijdt naar denhaag)quote:Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Morgen rond het middaguur langs de a4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |