Verzekeren is het probleem niet, echter staat er wel in je voorwaarden dat de bestuurder een geldig rijbewijs moet hebben voor het voertuig (duh) heb je nog steeds vrij weinig aan als jij zonder rijbewijs op een verzekerde motor een ongeluk maaktquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Heb mijn motor via internet bij unive verzekerd. Ze vroegen of ik EEN rijbewijs heb, die heb ik een B-Rijbewijs, dus heb ik "gewoon" ja gezegd. Papieren opgestuurd gekregen en nu al bijna een jaar op mijn naam staan, geen problemen mee gehad hoor..
Lijkt me trouwens ook wel leuk om op me eigen motor een keer te lessen![]()
Univequote:
Ze moeten mij dus thuis op komen halen en weer thuis brengen begrijp ik hier uit?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:44 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Bron: http://www.verkeerenwater(...)_antwoord/index.aspx
Dat staat bij mij idd ook in de voorwaarden, maar daarbij is bij "Bijzondere voorwaarden" toegevoegd dat ik ook verzekerd ben tijdens lessen en/of examen rijden (zie eerdere post met uitgebreide tekst)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:49 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Verzekeren is het probleem niet, echter staat er wel in je voorwaarden dat de bestuurder een geldig rijbewijs moet hebben voor het voertuig (duh) heb je nog steeds vrij weinig aan als jij zonder rijbewijs op een verzekerde motor een ongeluk maakt
Leuk, ik wist niet dat dat konquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef KleinVosje het volgende:
[..]
Dat staat bij mij idd ook in de voorwaarden, maar daarbij is bij "Bijzondere voorwaarden" toegevoegd dat ik ook verzekerd ben tijdens lessen en/of examen rijden (zie eerdere post met uitgebreide tekst)
Ik (nog) niet...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Robin__ het volgende:
[..]
wie heb er wel eens een boete gereden met lessen?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:12 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Is Van Buuren met die stippen? Naast Mercuur zo ongeveer?
Kutquote:
Die regen had ik vanochtend ook last van, naja, het is gewoon iets beter uitkijken voor putdeksels, lijnen, enz.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:48 schreef ForumGek het volgende:
Straks weer 2 uur praktijkles, merk wel dat ik wat zenuwachtig ben. Vind het best spannend om met de motor de weg op te gaan. Eerste 2 uren waren allemaal in de regen, daar heb ik nu gelukkig geen last van, dat scheelt denk ik heel wat. Kan je de motor een beetje leren kennen qua grip in bochten enzo. In de regen ben je daar toch erg voorzichtig mee, helemaal als het een 1e les is
Weet mijn eerste keer snelweg ook nog wel, had er nog niet echt een gevoel van hoe snel een motor kan optrekkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Vandaag voor het eerst met de motor de snelweg opgegaan richting het AVB terrein. Van te voren toch wel wel een gezonde 'spanning' , maar eenmaal op de snelweg was het WOOOWWWW.
Ik dacht de eerste keer op de snelweg ff dat ik eraf zou vallenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:23 schreef KleinVosje het volgende:
Weet mijn eerste keer snelweg ook nog wel, had er nog niet echt een gevoel van hoe snel een motor kan optrekkeneen auto is er niets bij iig. Waar ik met de auto wel eens moeite had om op een korte afstand op de juiste snelheid te komen voor het invoegen is dat nu geen probleem meer met de motor
Bijzondere verrichtingen gingen verder ook goed?
Dank jequote:
Da's lekker rap!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef KleinVosje het volgende:
Morgen om 9:30 kan ik het ding ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Da's lekker rap!
Waarschijnlijk dat het daarom ook extra geld kost om zo een ding eerder te versturen naar de gemeente...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de vertraging door wachtlijsten van het CBR heb ik echt geen zin om nog langer te wachten vandaar de versnelde aanvraag. Ik had zelf vast om 18.00 uur een afspraak gemaakt bij de gemeente voor afgelopen dinsdag terwijl ik om 14.55 moest afrijden
Vandaag mooi weer om motor te rijden .... maar helaas mag ik straks weer met de bus + trein om ergens te komen
* KleinVosje denkt nog terug aan de tijd dat je meteen rijbewijs mee kreeg zonder extra kosten...
Heb gisteren nog "even" mijn bromfietscertificaat moeten zoeken omdat ik die kennelijk moest inleveren... Dat ding heb ik sinds 2002 niet meer gebruikt of bij me gehad. (uiteindelijk wel nog ergens gevonden, scheelt weer aangifte doen van verlies o.i.d.)
Bij Soer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef Robin__ het volgende:
Morgen om deze tijd ga ik dan toch echt beginnen
Eerste rijles: 18-06-09
Theorie: nnb
AVB: nnb
AVD: nnb
Rijschool: Drive inn, Den Haag
Lesmotor: Honda ??
![]()
![]()
![]()
We krijgen het druk met zwaaien op de wegquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef Johnns het volgende:
*cheerleaders*
vandaag AVD gehaald!
*meer cheerleaders*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |