abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68997705
Die Annete Barlo is een toffe actrice laat maar blijven.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:31:08 #252
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_69002677
weet niet waarom en hoe me dit is opgevallen maar..

een incassobureau dat niet weet hoe je "honderdduizend" schrijft? Lijkt me sterk.

.

Conformists will be cast away by the tide of history
pi_69004575
BOEIEND. Echt ik snap niet hoe levenloos mensen hier op details gaan letten. Het is een soap, het is nep, onthoud dat en ga verder niet moeilijk doen.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_69004576
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 01:31 schreef Liquidist het volgende:

een incassobureau dat niet weet hoe je "honderdduizend" schrijft? Lijkt me sterk.

.

[ afbeelding ]
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:52:37 #255
102973 Liquidist
pi_69006046
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:54 schreef Roscovitch het volgende:
BOEIEND. Echt ik snap niet hoe levenloos mensen hier op details gaan letten. Het is een soap, het is nep, onthoud dat en ga verder niet moeilijk doen.
Kun je lezen? Er staat : Ik weet niet hoe me dit is opgevallen. Ik zag het gewoon, vond het grappig, dus ik post het. Dat heeft verder niks te maken met levenloos op details letten.

pi_69006374
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:36 schreef Perico het volgende:
Noud: "Je hebt toch maar een ton nodig, waarom verkoop je die villa dan niet gewoon voor een ton?"

*diepe zucht*
NA-TUUR -LIJK!

Ik vond Annette Barlo vroeger ook , ik ben benieuwd naar haar rol. Tenzij ze van haar ook een domme, kwijlende bimbo ala Charlie maken
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:25:51 #257
102973 Liquidist
pi_69006967
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:05 schreef Michellee het volgende:

[..]

NA-TUUR -LIJK!

Ik vond Annette Barlo vroeger ook , ik ben benieuwd naar haar rol. Tenzij ze van haar ook een domme, kwijlende bimbo ala Charlie maken

nee doen ze vast niet.. .
pi_69007423
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Die Annete Barlo is een toffe actrice laat maar blijven.
Huh? Zit zij in GTST dan? Ik heb haar helemaal nog niet gezien
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:59:10 #259
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_69010523
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 01:31 schreef Liquidist het volgende:

.

[ afbeelding ]
Dan hoeft ze ook niet te betalen!! hehe want honderduizend euro bestaat niet
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_69014373
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:52 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Kun je lezen? Er staat : Ik weet niet hoe me dit is opgevallen. Ik zag het gewoon, vond het grappig, dus ik post het. Dat heeft verder niks te maken met levenloos op details letten.

Mwah meer in het algemeen maar viel me nu ff op.
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_69015217
Ik dacht dat die vila enkele miljoenen waard was
pi_69015322
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef Roscovitch het volgende:

[..]

Mwah meer in het algemeen maar viel me nu ff op.
Ik snap sowieso niet dat je hier moeilijk over gaat doen, ik vind het juist wel leuk om op die details te letten, er zijn zelfs complete websites die dingen bij houden, als het jou niks lijkt dan lees je het toch niet en negeert het gewoon
Een heer met stijl
pi_69015801
vooruitblik van morgen met Charlie
Kunnen ze dat mens niet ergens op een verlaten eiland neerzetten ofzo
irritant wijf dat zich overal mee bemoeit
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:37:05 #264
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_69015947
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef bobjuh het volgende:
vooruitblik van morgen met Charlie
Kunnen ze dat mens niet ergens op een verlaten eiland neerzetten ofzo
irritant wijf dat zich overal mee bemoeit
en toch vermoedt ik dat ze de dochter/zus is van laura
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:43:31 #265
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_69016208
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef heaven7 het volgende:
Ik dacht dat die vila enkele miljoenen waard was
Noud Bout heb ook wel het verstand van een amoebe. "Dan verkoop je het huis toch voor een ton"

Waar kan ik tekenen !
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:56:13 #266
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69016637
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Noud Bout heb ook wel het verstand van een amoebe. "Dan verkoop je het huis toch voor een ton"

Waar kan ik tekenen !
Ahhh aan dat soort dingen kan ik me echt irriteren... (maar goed ik werk dan ook bij een makelaar)! "Dan verkoop je het huis toch voor een ton"... Pff ik leef me teveel in denk ik
pi_69018311
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Dan hoeft ze ook niet te betalen!! hehe want honderduizend euro bestaat niet

whehe, dat is wel een uitkomst voor de schrijvers, want ze maken er nu maar een potje van (ze lezen wel mee hier dus wie weet!)

Scherp opgemerkt liquidist

Ik vind Ronja ook verpest zeg, toen ze haar haar hadden geblondeerd, dacht ik eerst dat het vast een pruik was en even voor de verhaallijn gebruikt werd (ja .. )
Ik vind dat ze een mooie kleur haar van zichzelf heeft en dan gaan ze het vies blonderen en er happen uit knippen blehh.
En dan haar kleren . Ik vraag me af wat ze er zelf van vindt. Dat haar., blond en happerig, moet ze zelf toch ook gewild hebben?
En dat het toen in de serie is geschreven? Of andersom?

pi_69022971
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Julie. het volgende:

[..]

Ik vind Ronja ook verpest zeg, toen ze haar haar hadden geblondeerd, dacht ik eerst dat het vast een pruik was en even voor de verhaallijn gebruikt werd (ja .. )

En dan haar kleren
Die kleding viel mij gisteren ook op! Vreselijk...
pi_69023940
Waarom heeft Vicky trouwens ¤ 100.000 nodig, ze had toch ¤ 50.000 gekregen voor dat contract en daar had ze amper wat van uitgegeven.

Dan kan ze dat in ieder geval toch terugbetalen dan hoeft ze nog maar 50.000 ergens anders vandaan te halen.
En waarom belt ze haar oma niet gewoon om het aan haar te vragen... die heeft vast nog wel ¤ 100.000 ergens op een rekening staan.
pi_69028169
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:14 schreef blue_star het volgende:
Waarom heeft Vicky trouwens ¤ 100.000 nodig, ze had toch ¤ 50.000 gekregen voor dat contract en daar had ze amper wat van uitgegeven.

Dan kan ze dat in ieder geval toch terugbetalen dan hoeft ze nog maar 50.000 ergens anders vandaan te halen.
En waarom belt ze haar oma niet gewoon om het aan haar te vragen... die heeft vast nog wel ¤ 100.000 ergens op een rekening staan.
Of ze kan die villa voor ¤ 50.000,- verkopen
pi_69028434
Wel een mooi rond bedragje om te vorderen; 100.000 euro
pi_69029024
Tijdens de scènes van Ronja, Charlie en Sjors zat ik me steeds af te vragen of ik niet per ongeluk naar Spangas zat te kijken.
Volwassen vrouwen met puberale problemen en reacties. Jeetje mina.
En Noud...die is altijd heel reëel.
pi_69045683
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:29 schreef vencodark het volgende:
Tijdens de scènes van Ronja, Charlie en Sjors zat ik me steeds af te vragen of ik niet per ongeluk naar Spangas zat te kijken.
Volwassen vrouwen met puberale problemen en reacties. Jeetje mina.
En Noud...die is altijd heel reëel.
Inderdaad, wat een dom gedoe zeg van muts Ronja en Danny die door blijft drammen, alsof niemand anders hem met zijn boekje kan helpen dan Sjors
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:53:13 #275
102973 Liquidist
pi_69046709
quote:
leuke gtst tijd was dat. Martine Hafkamp
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:54:14 #276
102973 Liquidist
pi_69046739
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:11 schreef tulpie123 het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een dom gedoe zeg van muts Ronja en Danny die door blijft drammen, alsof niemand anders hem met zijn boekje kan helpen dan Sjors
Ja wat ben je dan voor kut schrijver
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:58:00 #277
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69046844
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:07 schreef Michellee het volgende:

[..]

Of ze kan die villa voor ¤ 50.000,- verkopen

Ik vind het echt heel irritant hoe Danny praat, vooral die sorry steeds en dat verontwaardigde geluid van hem
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:41:20 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69048179
Ik wil er niets over zeggen en ik ga er niets over zeggen!
SJORS IS VERLIEFD OP JEEEEEEEEEE
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_69048600
Ik ben benieuwd wat Nick te horen krijgt
pi_69049060
DIe kleren van ronja Is ze stiekumm een clowntje?
ook al niet
pi_69049455
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef JointjeErbij het volgende:
DIe kleren van ronja Is ze stiekumm een clowntje?
Of 14?
pi_69065787
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil er niets over zeggen en ik ga er niets over zeggen!
SJORS IS VERLIEFD OP JEEEEEEEEEE
Ben benieuwd of ze ook zo vasthoudend en consequent is met dat kind van dr.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 20:09:35 #283
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_69067710
Jack heeft wel lef om naar Ludo's huis te gaan
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 15 mei 2009 @ 20:10:09 #284
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_69067733
Jack
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_69070258
Jack naar de top meest triest verprutste personages aller tijden. Houdt geen fans meer over. Mark speelt leuk maar het personage heeft gewoon geen identiteit. Dus van mij mag hij --->. Ik wacht netjes het moment af waarop Ludo hem afvoert. Dat we dan ooit eens represailles moge krijgen.
pi_69070728
@Mike Tuinstra. Ik lees al heel erg lang soms wat reacties op GTST.nl en hier op FOK! ook. Jij komt herhaaldelijk voor met reacties waarin je graag Van Houten terug ziet komen en de Sanders eens flink afstraft, je hoopt verder op zakenverhaallijnen die eindigen in bloedstollende ontvoeringen, pistolen, messen, en weet ik wat nog meer. Face it, die komen gewoon niet meer. In ieder geval niet meer zoals dat vroeger was. GTST is veranderd en daar moet je je bij neerleggen.

Jack voldoet niet aan je verwachtingen, dat weten we nou ook wel. Probeer eens te stoppen met daarover te zeuren, want het wordt er echt niet beter op.

Inhoudelijk op de soap: is het sowieso niet dapper dat Jack zich überhaupt durft te vertonen in huize Sanders? Jack doet het gewoon en heeft er schijt aan. Hij wist dat die Ludo tegen zou komen maar hij verschijnt er gewoon. Tof toch? En ben je de scene in de lift vergeten, waarin Jack een prachtige confrontatie aangaat met Ludo? Jack is zo slecht nog niet, maar het wil er nog niet uitkomen. Ik ben zelf ook voor Jack en geef hem zeker een goede kans om te 'winnen' of in ieder geval zichzelf te redden. Het is wél een sterk personage, alleen die schrijvers laten het maar niet duidelijk naar voren komen. Dat is jammer ja. Maar hij heeft zeker de potentie, nog steeds, om Ludo te overtreffen.

Een hele lap tekst, maar ja, je moet wat...
pi_69071554
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef RogerS het volgende:
@Mike Tuinstra. Ik lees al heel erg lang soms wat reacties op GTST.nl en hier op FOK! ook. Jij komt herhaaldelijk voor met reacties waarin je graag Van Houten terug ziet komen en de Sanders eens flink afstraft, je hoopt verder op zakenverhaallijnen die eindigen in bloedstollende ontvoeringen, pistolen, messen, en weet ik wat nog meer. Face it, die komen gewoon niet meer. In ieder geval niet meer zoals dat vroeger was. GTST is veranderd en daar moet je je bij neerleggen.
Waarom? Alleen omdat jij het wilt? Ik vergelijk het ook weleens met vroeger en dat zal ik zeker blijven doen.
quote:
Jack voldoet niet aan je verwachtingen, dat weten we nou ook wel. Probeer eens te stoppen met daarover te zeuren, want het wordt er echt niet beter op.
Het is niet aan jou om te zeggen hoe een ander moet reageren dat doet de moderatie hier wel als het niet door de beugel kan, als het je niet zint lees je het toch gewoon niet? Of je zegt hooguit dat je het er niet mee eens bent, maar erop aandringen dat mensen er mee stoppen dat slaat echt nergens op.
quote:
Inhoudelijk op de soap: is het sowieso niet dapper dat Jack zich überhaupt durft te vertonen in huize Sanders? Jack doet het gewoon en heeft er schijt aan. Hij wist dat die Ludo tegen zou komen maar hij verschijnt er gewoon. Tof toch? En ben je de scene in de lift vergeten, waarin Jack een prachtige confrontatie aangaat met Ludo? Jack is zo slecht nog niet, maar het wil er nog niet uitkomen. Ik ben zelf ook voor Jack en geef hem zeker een goede kans om te 'winnen' of in ieder geval zichzelf te redden. Het is wél een sterk personage, alleen die schrijvers laten het maar niet duidelijk naar voren komen. Dat is jammer ja. Maar hij heeft zeker de potentie, nog steeds, om Ludo te overtreffen.

Een hele lap tekst, maar ja, je moet wat...
Ik moet niks in ieder geval, laat dat duidelijk zijn.
Een heer met stijl
pi_69071615
Sowieso dat je een kloon nodig hebt om dit te durven posten, dit is gewoon de enige post van die RogerS

Een heer met stijl
pi_69071892
Ten eerste was het niet mijn bedoeling om 'ruzie' te zoeken, maar meer om duidelijk te maken dat ik nu wel weet dat Mike Tuinstra het vroeger beter vond en dat Jack slecht en zwak is. Hij blijft het namelijk herhalen continu en dat wordt een beetje vervelend na een tijdje en dat mag ik gewoon zeggen als ik dat wil.

Voor mijn part blijf je het nog dertigduizend keer vergelijken met vroeger, maar we weten allemaal dat het vroeger 'beter' en 'anders' was, met meer zakenconflicten enzovoorts.

Oh ja, ik ben geen kloon, maar gewoon een normale bezoeker die al heel erg lang mee leest op dit forum en op GTST. Alleen ik heb nooit de behoefte gehad om me te registreren, tot nu toe dan. En lekker boeiend dat ik één post heb. En waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ik heb het tegen Mike, niet tegen jou. Bovendien was het niet slecht bedoeld.
pi_69071964
En dan nog wat: je vat het helemaal verkeerd op met 'je moet wat', het is meer bedoelt over mezelf. Die lap tekst die ik schreef. Dáár heb ik het over.
pi_69072196
Tsja, jij zal me zeker niet vertellen wat ik wel of niet moet doen. Mijn doen en laten is iets wat ik nog altijd zelf bepaal en niemand anders. Als het niet goed is verneem ik dat van het moderatorteam maar zeker niet van een user met 1 post die het zowaar niet met me eens is in een GTST topic.

Waar het op neerkomt is dat je zegt dat ik mijn posts maar moet laten als ik ergens een minder leuke mening over heb. Ik zeg iemand de les willen lezen, laat dat liever. Ben je het niet met me eens kom je met een normale reactie over de personages maar wordt niet persoonlijk AUB. Ik ben me ervan bewust dat mijn berichting soms wat heftig over kan komen maar andere meningen zijn altijd welkom. Voor de rest heeft Heer_van_Bartolhoven al een goede reply neergezet, mijn dank daarvoor.
pi_69072215
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef RogerS het volgende:
Ten eerste was het niet mijn bedoeling om 'ruzie' te zoeken, maar meer om duidelijk te maken dat ik nu wel weet dat Mike Tuinstra het vroeger beter vond en dat Jack slecht en zwak is.
Okee dan maak ik bij deze duidelijk dat ik het nog niet weet en het graag nog een stuk beter wilt weten, dus Mike Tuinstra ga vooral zo door
quote:
Hij blijft het namelijk herhalen continu en dat wordt een beetje vervelend na een tijdje en dat mag ik gewoon zeggen als ik dat wil.
Inderdaad, zeggen dat jij persoonlijk het vervelend vind, maar zoiets van 'probeer dat niet meer te doen' klinkt eerder gebiedend dan je mening uiten. Gebieden mag natuurlijk ook, maar in dat geval ga ik me ermee bemoeien, onthoud dat maar.
quote:
Voor mijn part blijf je het nog dertigduizend keer vergelijken met vroeger, maar we weten allemaal dat het vroeger 'beter' en 'anders' was, met meer zakenconflicten enzovoorts.
Ik weet niet of iedereen dat weet, maar ik zal het in ieder geval tot mijn laatste adem blijven doen.
quote:
Oh ja, ik ben geen kloon, maar gewoon een normale bezoeker die al heel erg lang mee leest op dit forum en op GTST. Alleen ik heb nooit de behoefte gehad om me te registreren, tot nu toe dan. En lekker boeiend dat ik één post heb. En waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ik heb het tegen Mike, niet tegen jou. Bovendien was het niet slecht bedoeld.
Ik bemoei me ermee wanneer ik wil, bovendien had die post van hem zo van mij kunnen zijn. En het is wel opmerkelijk dat in al die jaren dat je meeleest, die post van hem je doet besluiten om ineens lid te worden, dus ja dat soort gedrag boeit mij enorm ja.
Een heer met stijl
pi_69072509
Oké, ik had het wat minder direct / persoonlijk moeten zeggen, maar ik ben het dus niet met je eens wat betreft het 'zwakke' personage Jack, zoals jij hem de laatste tijd bestempeld.

De rest staat in de post daarboven, maar daar wordt niet meer op gereageerd en je reageert enkel op het persoonlijke gedeelte. Ik had graag nog een inhoudelijk discussie of gesprek willen voeren over GTST, maar dingen roepen als je hebt maar 1 post en ik zie je dus als niet volwaardig (daar komt het op neer, toch?) daar ben ik echt snel klaar mee. Ik vind zulke dingen echt heel erg debiel. Zelf draai ik al jaren mee op allerlei fora en meer van dat soort shit, maar het schijnt dus écht zo te zijn dat je meer dan een X-aantal posts moet hebben wil je serieus worden genomen met je reacties. Jammer, want het gaat om wat je zegt / doet.

Zo haal je inderdaad meer mensen met een andere / meer heftige mening naar een forum. Niet dus. Jammer.
pi_69072608
Dank je, Heer_van_Bartolhoven. Ik zal me zelf herhalen wanneer mij uitkomt. Men mag best weten dat het vroeger beter was en dat er een markt voor klassiek GTST bestaat. Als je je immers niet laat horen zal er ook zeker nooit verandering inzake komen. Verder geloof ik niet dat ik tegenwoordig nog zovaak post. Hoeveel van mijn berichten zie je nou eigenlijk in dit topic? Toevallig vandaag even eentje naar aanleiding van de uitzending vandaag.
pi_69072704
En RogerS,

Ik reageer nu dus precies zo als jij mij uitdaagt hé. Jij wordt persoonlijk en dat kun je terugverwachten. Maar... Voor discussie is altijd plaats. Dus wat zeg je ervan om maar te kappen met deze persoonlijke onzin en het gezellig on topic houden? Kom maar op met je stellingen dus.
pi_69072736
Ik kom hier niet meer doorheen, dus ik laat het er maar bij zitten. Jammer. Er wordt doorgegaan op mijn persoonlijke 'aanval' en niet op mijn mening over de soap zelf en dat is wel waar dit topic over gaat. Groetjes.

N.B.: ik lees ook de reacties op GTST.nl, daar heb je trouwens nog meer Van Houten-fans, als ik me niet vergis.
pi_69072752
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef RogerS het volgende:
Oké, ik had het wat minder direct / persoonlijk moeten zeggen, maar ik ben het dus niet met je eens wat betreft het 'zwakke' personage Jack, zoals jij hem de laatste tijd bestempeld.
Ah, een andere mening altijd interressant.
quote:
De rest staat in de post daarboven, maar daar wordt niet meer op gereageerd en je reageert enkel op het persoonlijke gedeelte.
Vind je het gek, dat kon natuurlijk niet door de beugel volgens mij, dus daar reageer ik dan op
quote:
Ik had graag nog een inhoudelijk discussie of gesprek willen voeren over GTST, maar dingen roepen als je hebt maar 1 post en ik zie je dus als niet volwaardig (daar komt het op neer, toch?) daar ben ik echt snel klaar mee. Ik vind zulke dingen echt heel erg debiel.
Jij begon niet-inhoudelijk toen je begon te gebieden dat iemand moest stoppen iets te posten, maar je hebt jezelf al gerectificeerd, dus wat mij betreft is dat nu klaar.
quote:
Zelf draai ik al jaren mee op allerlei fora en meer van dat soort shit, maar het schijnt dus écht zo te zijn dat je meer dan een X-aantal posts moet hebben wil je serieus worden genomen met je reacties. Jammer, want het gaat om wat je zegt / doet.
Je trekt de boel volledig uit zijn verband, soms is de eerste post van een nieuwe user oneindig veel zinniger dan van een user met veel posts, maar in jouw geval is dit voor een eerste post een vrij brutale om het maar zo te zeggen. De users hier kennen elkaar al jaren en gunnen elkaar diens mening, jij komt nu ineens vanuit het niets met een grote mond zeggen 'jij mag dat niet zeggen, want ik wil dat niet!' Bij wijze van spreke dan.
quote:
Zo haal je inderdaad meer mensen met een andere / meer heftige mening naar een forum. Niet dus. Jammer.
Het lijkt me het beste deze off topic discussie verder te staken en het weer over gtst te gaan hebben, ik denk dat je het nu wel begrepen zult hebben namelijk. Ondanks alles, welkom op Fok zou ik zeggen.
Een heer met stijl
pi_69072847
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef MikeTuinstra het volgende:
Dank je, Heer_van_Bartolhoven. Ik zal me zelf herhalen wanneer mij uitkomt. Men mag best weten dat het vroeger beter was en dat er een markt voor klassiek GTST bestaat. Als je je immers niet laat horen zal er ook zeker nooit verandering inzake komen. Verder geloof ik niet dat ik tegenwoordig nog zovaak post. Hoeveel van mijn berichten zie je nou eigenlijk in dit topic? Toevallig vandaag even eentje naar aanleiding van de uitzending vandaag.
Graag gedaan, mijn complimenten nog voor je youtube filmpjes over dat klassieke gtst, geldt ook voor de rest die wat over gtst op youtube zet
Een heer met stijl
pi_69072858
Oké, dat vind ik prima, Mike. Ik kan soms dwingend / gebiedend overkomen. Maar zo bedoel ik het niet.

In ieder geval: ik ben voor Jack, Ludo wint nou al zeven jaar zo'n beetje alles en dat begint me te irriteren. Bovendien vind ik Jacks aanpak beter en spreekt het me meer aan. Het zal me niks verbazen als tijdens de zomercliff in juli, Jack volledig terugslaat met iets totaal overwachts. Het zou voor mij echt een hoogtepunt zijn van GTST van de afgelopen vier of vijf jaar. Jij verliest vertrouwen in Jack, ik dus niet. Check alleen al het feit dat hij gewoon naar Ludo's huis gaat in de aflevering vandaag. Lef zat.
pi_69073199
^^ Nou, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Zoals je weet ben ik ook van Houten fan. Een van de grootsten denk ik wel. Altijd geweest en dat zal ik ook altijd blijven. Ik kijk GTST sinds het begin en Frits was altijd mijn favo karakter. Toen Jack de serie in kwam had ik in eerste instantie dan ook een soort van herkenning. Goede hoop had ik voor het karakter geïntroduceerd als de derde generatie van Houten/Hoogendoorn, de nieuwe bad guy van de serie. Alleen laat hij, of liever gezegd de schrijvers het de laatste tijd afweten voor mij. Eigenlijk al sinds zijn comeback in november vorig jaar.

Laat een ding nog altijd duidelijk zijn. Ook ik verkies Jack boven Ludo maar moet eerlijk zeggen dat ik hem de laatste tijd gewoon behoorlijk zwak neergezet vind. Zelfs zo dat hij wat mij betreft zijn identiteit aan het verliezen is en zich geen houding meer weet te geven. Zo is van Houten dus niet voor mij en zeg ik dat hij er op deze manier beter uit kan. Hij gaat inderdaad naar Ludo maar laat zich vervolgens ook doodleuk de les weer lezen. En zo gaat dat altijd. Dat is natuurlijk niets. Maar... Wat niet is kan nog komen. Ik hoop ook zeker dat je gelijk krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')