quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:31 schreef Liquidist het volgende:
weet niet waarom en hoe me dit is opgevallen maar..
een incassobureau dat niet weet hoe je "honderdduizend" schrijft? Lijkt me sterk..
[ afbeelding ]
Kun je lezen? Er staat : Ik weet niet hoe me dit is opgevallen. Ik zag het gewoon, vond het grappig, dus ik post het. Dat heeft verder niks te maken met levenloos op details letten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:54 schreef Roscovitch het volgende:
BOEIEND.Echt ik snap niet hoe levenloos mensen hier op details gaan letten. Het is een soap, het is nep, onthoud dat en ga verder niet moeilijk doen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:36 schreef Perico het volgende:
Noud: "Je hebt toch maar een ton nodig, waarom verkoop je die villa dan niet gewoon voor een ton?"
*diepe zucht*
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:05 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
NA-TUUR -LIJK!
Ik vond Annette Barlo vroeger ook, ik ben benieuwd naar haar rol. Tenzij ze van haar ook een domme, kwijlende bimbo ala Charlie maken
Huh? Zit zij in GTST dan? Ik heb haar helemaal nog niet gezienquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Die Annete Barlo is een toffe actrice laat maar blijven.
Dan hoeft ze ook niet te betalen!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:31 schreef Liquidist het volgende:
weet niet waarom en hoe me dit is opgevallen maar..
een incassobureau dat niet weet hoe je "honderdduizend" schrijft? Lijkt me sterk..
[ afbeelding ]
Mwah meer in het algemeen maar viel me nu ff op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:52 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Kun je lezen? Er staat : Ik weet niet hoe me dit is opgevallen. Ik zag het gewoon, vond het grappig, dus ik post het. Dat heeft verder niks te maken met levenloos op details letten.
Ik snap sowieso niet dat je hier moeilijk over gaat doen, ik vind het juist wel leuk om op die details te letten, er zijn zelfs complete websites die dingen bij houden, als het jou niks lijkt dan lees je het toch niet en negeert het gewoonquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Mwah meer in het algemeen maar viel me nu ff op.
en toch vermoedt ik dat ze de dochter/zus is van lauraquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef bobjuh het volgende:
vooruitblik van morgen met Charlie
Kunnen ze dat mens niet ergens op een verlaten eiland neerzetten ofzo
irritant wijf dat zich overal mee bemoeit
Noud Bout heb ook wel het verstand van een amoebe. "Dan verkoop je het huis toch voor een ton"quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:15 schreef heaven7 het volgende:
Ik dacht dat die vila enkele miljoenen waard was
Ahhh aan dat soort dingen kan ik me echt irriteren... (maar goed ik werk dan ook bij een makelaar)! "Dan verkoop je het huis toch voor een ton"...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Noud Bout heb ook wel het verstand van een amoebe. "Dan verkoop je het huis toch voor een ton"
Waar kan ik tekenen !
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan hoeft ze ook niet te betalen!!hehe
want honderduizend euro bestaat niet
Die kleding viel mij gisteren ook op! Vreselijk...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:43 schreef Julie. het volgende:
[..]
Ik vind Ronja ook verpest zeg, toen ze haar haar hadden geblondeerd, dacht ik eerst dat het vast een pruik was en even voor de verhaallijn gebruikt werd (ja .. )
En dan haar kleren![]()
Of ze kan die villa voor ¤ 50.000,- verkopenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:14 schreef blue_star het volgende:
Waarom heeft Vicky trouwens ¤ 100.000 nodig, ze had toch ¤ 50.000 gekregen voor dat contract en daar had ze amper wat van uitgegeven.
Dan kan ze dat in ieder geval toch terugbetalen dan hoeft ze nog maar 50.000 ergens anders vandaan te halen.
En waarom belt ze haar oma niet gewoon om het aan haar te vragen... die heeft vast nog wel ¤ 100.000 ergens op een rekening staan.
Inderdaad, wat een dom gedoe zeg van muts Ronjaquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:29 schreef vencodark het volgende:
Tijdens de scènes van Ronja, Charlie en Sjors zat ik me steeds af te vragen of ik niet per ongeluk naar Spangas zat te kijken.![]()
Volwassen vrouwen met puberale problemen en reacties. Jeetje mina.![]()
En Noud...die is altijd heel reëel.
Ja wat ben je dan voor kut schrijverquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:11 schreef tulpie123 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een dom gedoe zeg van muts Ronjaen Danny die door blijft drammen, alsof niemand anders hem met zijn boekje kan helpen dan Sjors
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:07 schreef Michellee het volgende:
[..]
Of ze kan die villa voor ¤ 50.000,- verkopen
Of 14?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef JointjeErbij het volgende:
DIe kleren van ronjaIs ze stiekumm een clowntje?
Ben benieuwd of ze ook zo vasthoudend en consequent is met dat kind van dr.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil er niets over zeggen en ik ga er niets over zeggen!
SJORS IS VERLIEFD OP JEEEEEEEEEE
Waarom? Alleen omdat jij het wilt? Ik vergelijk het ook weleens met vroeger en dat zal ik zeker blijven doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef RogerS het volgende:
@Mike Tuinstra. Ik lees al heel erg lang soms wat reacties op GTST.nl en hier op FOK! ook. Jij komt herhaaldelijk voor met reacties waarin je graag Van Houten terug ziet komen en de Sanders eens flink afstraft, je hoopt verder op zakenverhaallijnen die eindigen in bloedstollende ontvoeringen, pistolen, messen, en weet ik wat nog meer. Face it, die komen gewoon niet meer. In ieder geval niet meer zoals dat vroeger was. GTST is veranderd en daar moet je je bij neerleggen.
Het is niet aan jou om te zeggen hoe een ander moet reageren dat doet de moderatie hier wel als het niet door de beugel kan, als het je niet zint lees je het toch gewoon niet? Of je zegt hooguit dat je het er niet mee eens bent, maar erop aandringen dat mensen er mee stoppen dat slaat echt nergens op.quote:Jack voldoet niet aan je verwachtingen, dat weten we nou ook wel. Probeer eens te stoppen met daarover te zeuren, want het wordt er echt niet beter op.
Ik moet niks in ieder geval, laat dat duidelijk zijn.quote:Inhoudelijk op de soap: is het sowieso niet dapper dat Jack zich überhaupt durft te vertonen in huize Sanders? Jack doet het gewoon en heeft er schijt aan. Hij wist dat die Ludo tegen zou komen maar hij verschijnt er gewoon. Tof toch? En ben je de scene in de lift vergeten, waarin Jack een prachtige confrontatie aangaat met Ludo? Jack is zo slecht nog niet, maar het wil er nog niet uitkomen. Ik ben zelf ook voor Jack en geef hem zeker een goede kans om te 'winnen' of in ieder geval zichzelf te redden. Het is wél een sterk personage, alleen die schrijvers laten het maar niet duidelijk naar voren komen. Dat is jammer ja. Maar hij heeft zeker de potentie, nog steeds, om Ludo te overtreffen.
Een hele lap tekst, maar ja, je moet wat...
Okee dan maak ik bij deze duidelijk dat ik het nog niet weet en het graag nog een stuk beter wilt weten, dus Mike Tuinstra ga vooral zo doorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:06 schreef RogerS het volgende:
Ten eerste was het niet mijn bedoeling om 'ruzie' te zoeken, maar meer om duidelijk te maken dat ik nu wel weet dat Mike Tuinstra het vroeger beter vond en dat Jack slecht en zwak is.
Inderdaad, zeggen dat jij persoonlijk het vervelend vind, maar zoiets van 'probeer dat niet meer te doen' klinkt eerder gebiedend dan je mening uiten. Gebieden mag natuurlijk ook, maar in dat geval ga ik me ermee bemoeien, onthoud dat maar.quote:Hij blijft het namelijk herhalen continu en dat wordt een beetje vervelend na een tijdje en dat mag ik gewoon zeggen als ik dat wil.
Ik weet niet of iedereen dat weet, maar ik zal het in ieder geval tot mijn laatste adem blijven doen.quote:Voor mijn part blijf je het nog dertigduizend keer vergelijken met vroeger, maar we weten allemaal dat het vroeger 'beter' en 'anders' was, met meer zakenconflicten enzovoorts.
Ik bemoei me ermee wanneer ik wil, bovendien had die post van hem zo van mij kunnen zijn. En het is wel opmerkelijk dat in al die jaren dat je meeleest, die post van hem je doet besluiten om ineens lid te worden, dus ja dat soort gedrag boeit mij enorm ja.quote:Oh ja, ik ben geen kloon, maar gewoon een normale bezoeker die al heel erg lang mee leest op dit forum en op GTST. Alleen ik heb nooit de behoefte gehad om me te registreren, tot nu toe dan. En lekker boeiend dat ik één post heb. En waar bemoei jij je eigenlijk mee? Ik heb het tegen Mike, niet tegen jou. Bovendien was het niet slecht bedoeld.
Ah, een andere mening altijd interressant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef RogerS het volgende:
Oké, ik had het wat minder direct / persoonlijk moeten zeggen, maar ik ben het dus niet met je eens wat betreft het 'zwakke' personage Jack, zoals jij hem de laatste tijd bestempeld.
Vind je het gek, dat kon natuurlijk niet door de beugel volgens mij, dus daar reageer ik dan opquote:De rest staat in de post daarboven, maar daar wordt niet meer op gereageerd en je reageert enkel op het persoonlijke gedeelte.
Jij begon niet-inhoudelijk toen je begon te gebieden dat iemand moest stoppen iets te posten, maar je hebt jezelf al gerectificeerd, dus wat mij betreft is dat nu klaar.quote:Ik had graag nog een inhoudelijk discussie of gesprek willen voeren over GTST, maar dingen roepen als je hebt maar 1 post en ik zie je dus als niet volwaardig (daar komt het op neer, toch?) daar ben ik echt snel klaar mee. Ik vind zulke dingen echt heel erg debiel.
Je trekt de boel volledig uit zijn verband, soms is de eerste post van een nieuwe user oneindig veel zinniger dan van een user met veel posts, maar in jouw geval is dit voor een eerste post een vrij brutale om het maar zo te zeggen. De users hier kennen elkaar al jaren en gunnen elkaar diens mening, jij komt nu ineens vanuit het niets met een grote mond zeggen 'jij mag dat niet zeggen, want ik wil dat niet!' Bij wijze van spreke dan.quote:Zelf draai ik al jaren mee op allerlei fora en meer van dat soort shit, maar het schijnt dus écht zo te zijn dat je meer dan een X-aantal posts moet hebben wil je serieus worden genomen met je reacties. Jammer, want het gaat om wat je zegt / doet.
Het lijkt me het beste deze off topic discussie verder te staken en het weer over gtst te gaan hebben, ik denk dat je het nu wel begrepen zult hebben namelijk. Ondanks alles, welkom op Fok zou ik zeggen.quote:Zo haal je inderdaad meer mensen met een andere / meer heftige mening naar een forum. Niet dus. Jammer.
Graag gedaan, mijn complimenten nog voor je youtube filmpjes over dat klassieke gtst, geldt ook voor de rest die wat over gtst op youtube zetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef MikeTuinstra het volgende:
Dank je, Heer_van_Bartolhoven. Ik zal me zelf herhalen wanneer mij uitkomt. Men mag best weten dat het vroeger beter was en dat er een markt voor klassiek GTST bestaat. Als je je immers niet laat horen zal er ook zeker nooit verandering inzake komen. Verder geloof ik niet dat ik tegenwoordig nog zovaak post. Hoeveel van mijn berichten zie je nou eigenlijk in dit topic? Toevallig vandaag even eentje naar aanleiding van de uitzending vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |