Nee geen divided, daar heb ik niet bij gekeken eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:28 schreef heaven7 het volgende:
Oeeh leuk! Nou die zitten in Stockholm genoegGa meteen op zoek vanmiddag
Divided zeker?
Ja dit vind ik echt erger dan erg. Vicky's schuld is een ton, dus in hun reptielenbrein betekent dat een landgoed en een villa van ettelijke miljoenen euro's verkopen. Daarvan moet je dan wel de 2 hypotheken meteen aflossen, maar dan hou je nog steeds meer dan 1 miljoen over, na betaling van de schuld.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef alors het volgende:
Dan de Nouster en Vicky die hun geldprobleempjes zo even oplossenah ze gaan het huis toch verkopen, en in deze tijden is dat natuurlijk binnen 10 dagen geregeld, tuuurlijk! Overschrijven op Vicky haar naam, verkopen, bedrag ontvangen en weer overschijven naar Telefonon, in Meerdijk wel hoor!
![]()
Maxime had wel rood aan..... een heeeeeel klein beetje... het was een soort rode buikband..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef alors het volgende:
ZAGEN JULLIE DAT!!! MAXIME HAD GEEN ROOD AAN!!![]()
en vergeet de rode tas niet...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maxime had wel rood aan..... een heeeeeel klein beetje... het was een soort rode buikband..
Laten we niet vergeten dat oma Willeke de tent moet verkopen en Vicky totaal nergens recht heeft om tot verkoop over te gaan... Maar laten we dat vergeten anders wordt het te moeilijk...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:02 schreef Perico het volgende:
[..]
Tuurlijk vinden Floris en oma dat goed, dat het familie erfgoed dan maar verpatst wordt, omdat Vicki niet meer 2 jaartjes vroeg wil opstaan voor Dex. Daar heeft iedereen alle begrip voor, Vicki is immers zo'n schat en de Noudster zo'n toffe peer (een rat is het, door dit voor te stellen, en alle bezit af te pakken van iemand die niet tot zijn familie behoort).
En natuurlijk is het inderdaad binnen een weekje verkocht en rond allemaal en hebben we er 2 selfmade miljonairs bij, die dan toch gewoon op 1 kamer in Teluma blijven en hun 5 euro baantjes behouden.
![]()
IK WORD GEK!
WTF! ben je stiekem scrpitschrijver!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef alors het volgende:
omg, Danny en Rik, kanslozer kan het niet zekerbeetje bekvechten als een stel wijven.
En Charlie die Sjors weer van alles e nog wat beschuldigt alsof ze zelf zo heilig was om de strijd met Danny
Dan de Nouster en Vicky die hun geldprobleempjes zo even oplossenah ze gaan het huis toch verkopen, en in deze tijden is dat natuurlijk binnen 10 dagen geregeld, tuuurlijk! Overschrijven op Vicky haar naam, verkopen, bedrag ontvangen en weer overschijven naar Telefonon, in Meerdijk wel hoor!
![]()
ZAGEN JULLIE DAT!!! MAXIME HAD GEEN ROOD AAN!!![]()
En Babara en Martijn wordt batsen, dat is van kilometers al aan te zien. Waarna hij zich vol schuldgevoel met hangende pootjes bij Irene zal melden. Die hem vervolgens alleen terugwil als hij in therapie gaat, maar Martijntje wil dat niet, hij wil geen vreemden in zijn huwelijk, blabalblablabl wie maakt het af?
Wanneer gaat er nu eens iets gebeuren ipv al die praatjes over problemen die echt niemand wat kunnen schelen behalve de schrijvers van gtst.
De laatste is 3 juli.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
Wanneer is de stop? Ook deze week?
Geweldige verhaallijnquote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef tulpie123 het volgende:
ik wil dat Jack en Nina op elkaar verliefd worden, lijkt me echt best een mooi koppeltje en natuurlijk is het dan mooi om te zien hoe de toorn van Ludo over het verliefde stel komt, Nina past veel beter bij Jack dan janine!
verder mag Barbara vertrekken, laat haar maar herenigd worden met haar Floris in Australiedan kan Laura de grotere verhaallijnen krijgen die nu allemaal naar dat walgelijke barbamens gaan, Ronja en Danny moeten bij elkaar blijven, laat Bing maar weer verliefd worden op Sjors, dan kan Lorena wraak nemen op Sjors (nee, dit keer geen harde klap met de asbak graag
, waarbij Lorena zichzelf per ongeluk van het leven berooft
.
Noud mag wel homo worden met Lucas, die passen qua leeftijd beter bij elkaar, Dex vind ik leuker als womanizer, niet als bi. Ik hoop dat Rik en Charlie elkaar vinden in de liefde, lijkt me echt een mooi koppel.
Uiteindelijk zal wel uitkomen dat Maxime helemaal niet de zus is van Ludo, maar wraak wil nemen om nog een onbekende reden, waarschijnlijk heeft ze die dna-test vervalst door resten uit het graf van de echte maxime te stelen, bij de cliff zal ze als psychopaat waarschijnlijk Nina mee willen nemen in de dood, denk ik zo![]()
maar dan staat die 2e van donderdag niet online???quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
gisteren was er geen aflevering ivm Apeldoorn. Donderdag was er een dubbele
idd, zeuren dat er niks aan de hand is en dat hij geobsedeerd is blabla.. waarom liegt zij er dan over? verrekte kut doosquote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En dat gezucht van Janine weer de hele tijd. Kan ze daar nou niet een keer mee stoppen ofzo.
En ze had die verrekte rode lipstick niet op! Was een verlichting, maar voor de rest...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:30 schreef mirelia het volgende:
Maxime had iets wits aan al was het maar omdat ze ging schilderen.
Ik denk dat Maxime in werkelijkheid Martine Hafkamp isquote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef tulpie123 het volgende:
Uiteindelijk zal wel uitkomen dat Maxime helemaal niet de zus is van Ludo, maar wraak wil nemen om nog een onbekende reden, waarschijnlijk heeft ze die dna-test vervalst door resten uit het graf van de echte maxime te stelen, bij de cliff zal ze als psychopaat waarschijnlijk Nina mee willen nemen in de dood, denk ik zo![]()
Dat zou dan zelfs voor mij tever gaan!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxime in werkelijkheid Martine Hafkamp is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottomline is.. GTST blijft het kijken waard!
...
..
..
waarom kijk ik nog?
Conformists will be cast away by the tide of history
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Liquidist het volgende:
Mensen het gaat weer adembenemend spannend worden de komende tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottomline is.. GTST blijft het kijken waard!
...
..
..
waarom kijk ik nog?
![]()
![]()
Niet zoveel spannends iddAyumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
haha inderdaad, dat viel mij ook op ja!quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Perico het volgende:Vandaag wel een trendbreuk in GTST: het woord kredietcrisis viel. Normaal is Meerdijk helemaal abstract, een glazen huls, zonder actualiteiten of politiek, niets.
Ja maar toch.. zie je van verre aankomen dat hij uiteindelijk gewoon gelijk blijkt te hebben.. plus.. zij liegt erover, logisch dat ie dan dingen gaat denken of dat op z'n minst niet leuk vindt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was wel blij dat Janine eindelijk tegen Jack in ging. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om steeds te komen janken over LudoMaar nog geen 10 seconden later was het weer over, jammer genoeg.
Vroeger (ja weer vroeger ja), kwam dat veel vaker voor, zo zag je ze rustig naar RTL 4 kijken dat gepresenteerd werd door Jeroen Pauw bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:33 schreef Perico het volgende:
Mijn hoofd staat er niet naar om te posten, nu Nina in het ziekenhuis ligt. Dat begrijp je natuurlijk wel.![]()
Vandaag wel een trendbreuk in GTST: het woord kredietcrisis viel. Normaal is Meerdijk helemaal abstract, een glazen huls, zonder actualiteiten of politiek, niets.
Voila gevondenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeger (ja weer vroeger ja), kwam dat veel vaker voor, zo zag je ze rustig naar RTL 4 kijken dat gepresenteerd werd door Jeroen Pauw bijvoorbeeld.![]()
Maar toen waren ze sowieso nog wat minder strigent in bepaalde dingen, zo kan ik me een aflevering van seizoen 1 herrineren waar ze begintune begonnen te zingen![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voila gevonden
Op 1.18 minuten
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voila gevonden
Op 1.18 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |