Tsssquote:
Krentebulleke, wat was er nou?quote:
hihihihihihihquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen aan Sanna en ik roep ook regelmatig Sanna tijdens de seks.
De trein is gratis met koniginnen dag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
Amsterdam is te kankerduur voor mij. De trein is duurder dan 5 bier.
Serieus? wel jammer dat niet iedereen ff mee doet. Hadden 5 SC's gehad of zoquote:
Mja, ik had er net 3 gedaan en toen besloot mn internet 6 minuten er over te doen om klb te openen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? wel jammer dat niet iedereen ff mee doet. Hadden 5 SC's gehad of zo
TOFquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
De trein is gratis met koniginnen dag.
quote:
quote:
Oh, ja, dat je alleen aan Sanna denkt enzo.quote:
Schijt een beer in het bos?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb jij dan, held?
No shit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
De trein is gratis met koniginnen dag.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, ja, dat je alleen aan Sanna denkt enzo.
Als je nou eens haar borsten masseert en dat zegt 'oh wat is dat krentenbolletje toch lekker'.
Heb ik al 2 jaar is niet kapot te krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die had ikDat is echt een chille mobiel.
Nokiaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Een Nokia natuurlijk.
Zal ik er eens met mijn Hummer overheen rijden dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb ik al 2 jaar is niet kapot te krijgen
Een kut SMSen? Hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind een SE kut sms-en.
Maar goed, ik zal er wel niet mee om kunnen gaan
Hummers zijn voor mannen die iets te compenseren hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik er eens met mijn Hummer overheen rijden dan?
Niet zo soepel als je denkt.quote:
Dan gaat hij precies tussen de banden profiel zitten, wedden!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik er eens met mijn Hummer overheen rijden dan?
de trein is helemaal niet gratis kankerjongquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die had ikDat is echt een chille mobiel.
Klopt. M'n portemonnee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hummers zijn voor mannen die iets te compenseren hebben.
Ligt er aan of je nat bent, of niet?quote:
Dan wel andere kleurquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.stoneisland.co(...)34812VP/areaid//sts/
Hebben hebben hebben
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel in een andere kleur natuurlijk
Pics?quote:
Ja, of je karakter...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. M'n portemonnee.
[..]
Ligt er aan of je nat bent, of niet?
Wedden dat ze nu aan het googlen is naar iets dat trilt om vervolgens een flauwe post mee te maken.quote:
Hosselen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Swarmahoer, ga je nog eens vertellen wat voor werk je doet?
hoezo ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Swarmahoer, ga je nog eens vertellen wat voor werk je doet?
ssstquote:
Nijmegen hèquote:
NIET WANT IK STA ER OOK NIET IN MWUAHAHAHAquote:
WTFquote:
stad met de meeste vrouwelijke studenten van nederlandquote:
Ik voelde dat mensen hier aan mij zaten te denkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik wilde eigenlijk Hosselen met Kemperveen..
als ik zin heb om die OP te updaten.quote:
Op lowlands douchen wij wel, bij m'n vader thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil douchen
Valt weer tegen dit.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Kemperveen het volgende:
Maar zijn jullie zo baas als iedereen zegt?
K.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op lowlands douchen wij wel, bij m'n vader thuis
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Kemperveen het volgende:
Maar zijn jullie zo baas als iedereen zegt?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Dan is dit mijn plek niet, ik zoek echte bazen [ afbeelding ]
Mooi.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Dan is dit mijn plek niet, ik zoek echte bazen [ afbeelding ]
Ik reed daar ook, maar ik hoefde niet te bazenquote:BREDA: De politie hield zaterdag en zondag een snelheids- en alcoholcontrole op o.a. de Belcrumweg, Ambachtenlaan en de Kapittelweg.
In totaal zijn 1300 blaastesten afgenomen bij bestuurders. Dit leverde een aantal aanhoudingen op.
Een bromfietser reed zonder rijbewijs onder invloed. Uitslag van de blaastest bedroeg 255 ug/l.
Een beginnend bestuurder is aangehouden en zijn rijbewijs is ingevorderd omdat uit een ademanalyse een uitslag van 480 ug/l kwam.
Een bestuurder was onder invloed en had al geen rijbewijs meer omdat hij al eerder onder invloed had gereden, waarbij zijn rijbewijs ongeldig was verklaard.
Twee automobilisten zijn aangehouden voor rijden onder invloed. De uitslag van de ademanalyse bedroeg 485 en 400 ug/l.
Een bestuurder blies maar liefst 950 ug/l. Zijn rijbewijs was al sinds oktober 2008 niet meer geldig, omdat hij toen al was gesnapt met alcohol achter het stuur.
Ook zijn er bekeuringen uitgeschreven voor uiteenlopende zaken zoals rijden in een auto zonder de gordel te dragen en te donkere ramen bij een personenauto.
Een bestuurder reed met zijn motorfiets 130 km/u op de Kapittelweg, waar 50 km/u is toegestaan. Zijn rijbewijs is ingevorderd. Ook is de bromfiets in beslag genomen voor technisch onderzoek.
Een bestuurder reed 112 km/u op de Kapittelweg, terwijl hier 50 km/u is toegestaan. Zijn rijbewijs is ingevorderd.
In totaal werden 36 bekeuringen uitgedeeld voor een overschrijding van de maximum snelheid met meer dan 20 km/u.
Ik doe toch ook lief. Ik zwaai je gewoon uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen een straat soldaat
Bron?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij het hardst faalde in baas zijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal kut users in 1 topic
Voorspelbaar: Dus jij ook [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal kut users in 1 topic
Voorspelbaar: Dus jij ook [ afbeelding ]
Om mensen zoals jou leeg te rovenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Straat soldaten; beetje hangen in donkere steegjes [ afbeelding ]
Mwah, ik heb op koniginnen dag nog nooit betaald voor de trein, en niemand die ik ken heeft betaalt op koniginnendag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
de trein is helemaal niet gratis kankerjong
Net alsof ik in donkere steegjes kom? Daar kan ik toch niet doorheen rijden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Om mensen zoals jou leeg te roven
HOAX, jij kent niemand.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, ik heb op koniginnen dag nog nooit betaald voor de trein, en niemand die ik ken heeft betaalt op koniginnendag.
Als de verlichting het nou niet doet in jou straatquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik in donkere steegjes kom? Daar kan ik toch niet doorheen rijden?
wtf?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:41 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Als de verlichting het nou niet doet ik jou straat
Wacht maar als ik je BMW in mijn bezit hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen donker steegje, faalhaas
Prima, binnen een uur staat er een andere. Succes ermee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Wacht maar als ik je BMW in mijn bezit heb
Kan ik hem dan niet zo even ophalen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima, binnen een uur staat er een andere. Succes ermee.
Meeste hebben daar een schutkleur, jewaitzz G.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
Straat soldaten; beetje hangen in donkere steegjes [ afbeelding ]
Nee, je moet er wel moeite voor doen. Glas op de straat laten liggen enzo. En hem zonder sleutels meenemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:44 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Kan ik hem dan niet zo even ophalen?
tyf nou eens een keer op met dat verkankerde aids plaatje,quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die klonen, rijk ik hierbij allemaal uit:
[ afbeelding ]
Ik val niet op met al mijn mattie's daarquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Meeste hebben daar een schutkleur, jewaitzz G.
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Meeste hebben daar een schutkleur, jewaitzz G.
Amsterdam toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, je moet er wel moeite voor doen. Glas op de straat laten liggen enzo. En hem zonder sleutels meenemen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
tyf nou eens een keer op met dat verkankerde aids plaatje,
Waarom? Ik woon niet op/in de straat. Ik gebruik deze slechts waarvoor deze bedoeld is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:47 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Leer de straattaal
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jawel. Dat ze me niet mogen is een ander verhaal. Autist 4 life jeweetzelluf.
Ik leef op straat niet in de straat, dus dat in kan wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom? Ik woon niet op/in de straat. Ik gebruik deze slechts waarvoor deze bedoeld is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Er zijn geen bananen. Nu moet ik gaan sloeberen bij de straat
Waarvan Akte.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Ik leef op straat niet in de straat, dus dat in kan weg
+36 voorspelbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geeft een koe water? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je niet weet wat dat betekent. Luister je geen ali B ofzo?
Ha, sukkel. Dat is de verkeerdequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Dan is hij nu weg, kijk maar buiten
Daar werk ik ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Er zijn geen banen. Nu moet ik gaan werken bij de Albert Heijn
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo jij bent kanker grappig, hahahaha
Just like I carequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:53 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Deze vond ik mooier dan die lease bak van jou
Hoe Fok! je dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:50 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Ik leef op straat niet in de straat, dus dat in kan weg
HOAX! Je gebruikt PI's.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:54 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Telefoon en onbeveiligde Wifi verbindingen! Crimineel dat ik ben dat ik daar zo even op inlog
Ik heb afgezworen ooit bij een supermarkt te gaan werken. Daar ben ik veel te alternatief voorquote:
Ja al die losers die daar werken om hun BMW 1 te betalen.quote:
Zo hee, jij bent grappigquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja al die losers die daar werken om hun BMW 1 te betalen.
of
Voordat je het weet zit je met een BMW 1 van de zaak opgescheept.
Ik heb hiervoor een betere baan gehad dan jij nu hebt.quote:
Wat doe ik nu dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een beter baan gehad dan jij nu hebt.
Hilarisch inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een BMW 1 is nooit grappig.
Ik heb geen idee wat je nu doet maar mijn baan was sowieso beter.quote:
Werken in de vis verwerking dat is pas levenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik werk al 5 jaar bij een supermarkt
Pfff, stomme blaataapquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je nu doet maar mijn baan was sowieso beter.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb afgezworen ooit bij een supermarkt te gaan werken. Daar ben ik veel te alternatief voor
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb afgezworen ooit bij een supermarkt te gaan werken. Daar ben ik veel te alternatief exclusief voor
Ik zou van je winnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daag me maar uit
http://gupjefok.mybrute.com/
Ik vind mezelf daar ook te goed voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb afgezworen ooit bij een supermarkt te gaan werken. Daar ben ik veel te alternatief voor
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja al die losers die daar werken om hun BMW 1 te betalen.
of
Voordat je het weet zit je met een BMW 1 van de zaak opgescheept.
Zeg, ga je nog doen waar ik het met jou over had dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een betere baan gehad dan jij nu hebt.
Wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ga je nog doen waar ik het met jou over had dan?
Modellenwerk.quote:
Ik heb nu geen keuze. Er is niks anders.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind mezelf daar ook te goed voor.
Oja, moet ik eerst mijn onderkin kwijt zien te raken.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja, moet ik eerst mijn onderkin kwijt zien te raken.
Natuurlijk niet. Moet ook gebeuren en je verdient er toch ff wat mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach supermarkt is heus niet zo erg hoor
Ik. Speciaal voor jou.quote:
Als kiespijn.quote:
Ik ben aangekomen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Natuurlijk niet. Moet ook gebeuren en je verdient er toch ff wat mee.
quote:
Ik vind het echt niet leuk. Ik eet serieus sla en ik snoep niet meer.quote:
Zeker, 450 in de maand, en ik sta op de AGF en ik hoef nooit hard te werken, en een beetje kutten met collega's. Vermaak me er primaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Natuurlijk niet. Moet ook gebeuren en je verdient er toch ff wat mee.
Mja, kan een langzame schildklier zijn. Ik ken lui die alles kunnen vreten en niet aankomen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet leuk. Ik eet serieus sla en ik snoep niet meer.
Bolletjequote:
Wie weet..quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef Gupje het volgende:
Misschien als we hard roepen Emimich komt hij misschien wel weer ff
Ja leuk, dat kan ik ook. Mijn figuur blijft zo, maar mijn kop wordt gewoon bol.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, kan een langzame schildklier zijn. Ik ken lui die alles kunnen vreten en niet aankomen.
Wheeeyquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaaa, vanavond Barcelona - Chelsea
Hosselen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef Kemperveen het volgende:
Ja maar ben al weer weg
Straat dingen de doen![]()
Nog ff en je lijkt op Monique Smitquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja leuk, dat kan ik ook. Mijn figuur blijft zo, maar mijn kop wordt gewoon bol.
piquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog ff en je lijkt op Monique Smit
Ik ga weer aan het werk.
Je kan jezelf ook voor een trein werpenquote:
Heb een trein verbod van NSquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook voor een trein werpen
Hij bedreigt liever conducteurs in de trein voor zwartrijdenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook voor een trein werpen
quote:
Ja en nu opsodemieteren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Wat een boefje ben ik he [ afbeelding ]
Mensen die kempi muziek kunnen noemen.quote:
Eensch. Vieze verslaafde uitkeringstrekker die denkt dat ie een zwaar leven heeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die kempi muziek kunnen noemen.
Kempiquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die pupils? En al die bonussen en zo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus jij werd mien pupil?
Ik dacht al, die phmphphph is toch niet aan het lurken?
Moet je ff mijn pupil worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die pupils? En al die bonussen en zo?
Even kijken hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, sinds gisteren 6 notes erbij?waarom?
Puntquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik heb er al 38k.quote:
Hierom:quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:
Ik heb er ook weer bij sinds mijn ban terwijl ik niks deedquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
klopt, was er een ten onrechte, die is weer wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb er alweer 18.
Vreemd, ik herinner me 19 notes.
Ik ben juist trots op m'n notes.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
klopt, was er een ten onrechte, die is weer weg
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben juist trots op m'n notes.
Ik wed dat het stuk voor stuk mooie, fiere, mannelijke notes zijn waar ik mijn tegenstander terecht op z'n plek wijs.
valt dat ff tegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wed dat het stuk voor stuk mooie, fiere, mannelijke notes zijn waar ik mijn tegenstander terecht op z'n plek wijs.
Zal ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
valt dat ff tegen
koop maar geen abo
n verkeerd gelezen postquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Ik ben niet gek!
Ik wist trouwens niet eens dat dat kon.
Maar dat is officieel geen note toch, dus dan mag je wel vertellen waarvoor die was? *puppy-eyes*
Nee hoor. Ik ben nog lang niet bij mijn stopweekquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:07 schreef Skylark. het volgende:
Grutjes, Wolvendagen heeft weer die tijd van de maand.
zover ik weet deed ik een tijd geleden een behoorlijke doodsverwensing, en daar kreeg ik helemaal geen note voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jubileumquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
74 heb ik er nu, nog 26 en dan 100 NOTES ;D
rondje van noel bij de 100quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:09 schreef NoelGallagher het volgende:
74 heb ik er nu, nog 26 en dan 100 NOTES ;D
heb je mazzel gehad denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zover ik weet deed ik een tijd geleden een behoorlijke doodsverwensing, en daar kreeg ik helemaal geen note voor
ik mag die blauwerds wel
volgensmij waren jullie het gewoon met me eens, die knuppel(s) verdiende(n) het opzich welquote:
hoeveel heb jij er danquote:
ik kan m niet vindenquote:
Die laatste 2 over die foto van WD. Ik dacht serieus dat dat ding al vaker in de SC was gepost, en ik heb hem zelfs weggehaald toen ik hoorde dat dat niet het geval was. Krijg ik twee notesquote:
Link!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zover ik weet deed ik een tijd geleden een behoorlijke doodsverwensing, en daar kreeg ik helemaal geen note voor
ik mag die blauwerds wel
Neh, alleen omdat ik zo'n abo hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef swarmahoer het volgende:
florian kan jij ze ook lezen eigelijk ? omdat je rechten hebt
dat klinkt als krentenbolquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die laatste 2 over die foto van WD. Ik dacht serieus dat dat ding al vaker in de SC was gepost, en ik heb hem zelfs weggehaald toen ik hoorde dat dat niet het geval was. Krijg ik twee notes
neequote:
Ik ook van jou! HJ niet, die zuigt nu aan de penis van MarkM.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
19.000 POSTS, 19.000 KWALITEITSPOSTS. IK HOU VAN JULLIE.
Care, ik durf te wedden dat ik het nu veel beter voor elkaar heb, en hj boeit me ook geen fuck meerquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook van jou! HJ niet, die zuigt nu aan de penis van MarkM.
't was ook maar een garpjequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Care, ik durf te wedden dat ik het nu veel beter voor elkaar heb, en hj boeit me ook geen fuck meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |