Tsssquote:
Krentebulleke, wat was er nou?quote:
hihihihihihihquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen aan Sanna en ik roep ook regelmatig Sanna tijdens de seks.
De trein is gratis met koniginnen dag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
Amsterdam is te kankerduur voor mij. De trein is duurder dan 5 bier.
Serieus? wel jammer dat niet iedereen ff mee doet. Hadden 5 SC's gehad of zoquote:
Mja, ik had er net 3 gedaan en toen besloot mn internet 6 minuten er over te doen om klb te openen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? wel jammer dat niet iedereen ff mee doet. Hadden 5 SC's gehad of zo
TOFquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
De trein is gratis met koniginnen dag.
quote:
quote:
Oh, ja, dat je alleen aan Sanna denkt enzo.quote:
Schijt een beer in het bos?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb jij dan, held?
No shit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
De trein is gratis met koniginnen dag.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh, ja, dat je alleen aan Sanna denkt enzo.
Als je nou eens haar borsten masseert en dat zegt 'oh wat is dat krentenbolletje toch lekker'.
Heb ik al 2 jaar is niet kapot te krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die had ikDat is echt een chille mobiel.
Nokiaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Een Nokia natuurlijk.
Zal ik er eens met mijn Hummer overheen rijden dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb ik al 2 jaar is niet kapot te krijgen
Een kut SMSen? Hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind een SE kut sms-en.
Maar goed, ik zal er wel niet mee om kunnen gaan
Hummers zijn voor mannen die iets te compenseren hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik er eens met mijn Hummer overheen rijden dan?
Niet zo soepel als je denkt.quote:
Dan gaat hij precies tussen de banden profiel zitten, wedden!quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal ik er eens met mijn Hummer overheen rijden dan?
de trein is helemaal niet gratis kankerjongquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die had ikDat is echt een chille mobiel.
Klopt. M'n portemonnee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hummers zijn voor mannen die iets te compenseren hebben.
Ligt er aan of je nat bent, of niet?quote:
Dan wel andere kleurquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.stoneisland.co(...)34812VP/areaid//sts/
Hebben hebben hebben
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel in een andere kleur natuurlijk
Pics?quote:
Ja, of je karakter...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. M'n portemonnee.
[..]
Ligt er aan of je nat bent, of niet?
Wedden dat ze nu aan het googlen is naar iets dat trilt om vervolgens een flauwe post mee te maken.quote:
Hosselen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Swarmahoer, ga je nog eens vertellen wat voor werk je doet?
hoezo ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Swarmahoer, ga je nog eens vertellen wat voor werk je doet?
ssstquote:
Nijmegen hèquote:
NIET WANT IK STA ER OOK NIET IN MWUAHAHAHAquote:
WTFquote:
stad met de meeste vrouwelijke studenten van nederlandquote:
Ik voelde dat mensen hier aan mij zaten te denkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik wilde eigenlijk Hosselen met Kemperveen..
als ik zin heb om die OP te updaten.quote:
Op lowlands douchen wij wel, bij m'n vader thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil douchen
Valt weer tegen dit.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Kemperveen het volgende:
Maar zijn jullie zo baas als iedereen zegt?
K.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op lowlands douchen wij wel, bij m'n vader thuis
Ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:19 schreef Kemperveen het volgende:
Maar zijn jullie zo baas als iedereen zegt?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Dan is dit mijn plek niet, ik zoek echte bazen [ afbeelding ]
Mooi.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:26 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Dan is dit mijn plek niet, ik zoek echte bazen [ afbeelding ]
Ik reed daar ook, maar ik hoefde niet te bazenquote:BREDA: De politie hield zaterdag en zondag een snelheids- en alcoholcontrole op o.a. de Belcrumweg, Ambachtenlaan en de Kapittelweg.
In totaal zijn 1300 blaastesten afgenomen bij bestuurders. Dit leverde een aantal aanhoudingen op.
Een bromfietser reed zonder rijbewijs onder invloed. Uitslag van de blaastest bedroeg 255 ug/l.
Een beginnend bestuurder is aangehouden en zijn rijbewijs is ingevorderd omdat uit een ademanalyse een uitslag van 480 ug/l kwam.
Een bestuurder was onder invloed en had al geen rijbewijs meer omdat hij al eerder onder invloed had gereden, waarbij zijn rijbewijs ongeldig was verklaard.
Twee automobilisten zijn aangehouden voor rijden onder invloed. De uitslag van de ademanalyse bedroeg 485 en 400 ug/l.
Een bestuurder blies maar liefst 950 ug/l. Zijn rijbewijs was al sinds oktober 2008 niet meer geldig, omdat hij toen al was gesnapt met alcohol achter het stuur.
Ook zijn er bekeuringen uitgeschreven voor uiteenlopende zaken zoals rijden in een auto zonder de gordel te dragen en te donkere ramen bij een personenauto.
Een bestuurder reed met zijn motorfiets 130 km/u op de Kapittelweg, waar 50 km/u is toegestaan. Zijn rijbewijs is ingevorderd. Ook is de bromfiets in beslag genomen voor technisch onderzoek.
Een bestuurder reed 112 km/u op de Kapittelweg, terwijl hier 50 km/u is toegestaan. Zijn rijbewijs is ingevorderd.
In totaal werden 36 bekeuringen uitgedeeld voor een overschrijding van de maximum snelheid met meer dan 20 km/u.
Ik doe toch ook lief. Ik zwaai je gewoon uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Kemperveen het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen een straat soldaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |