mama naar een fok! meeting en papa naar een lanparty..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef Estrys het volgende:
oooow mogen Seb en ik ook komen? Seb eet nog geen pannenkoeken maar Eindhoven is zoooo dichtbijen papa is naar een lanparty
Ja erg he (en papa en mama zijn getrouwd op 13-3-7 om het nog erger te maken)quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:01 schreef BereNDD het volgende:
[..]
mama naar een fok! meeting en papa naar een lanparty..
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef Lois het volgende:
Oe het is mijn trouwdagTenminste dat denk ik
Toch?
Eh... ik laat het nog weten.
Whahaha!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef Lois het volgende:
Oe het is mijn trouwdagTenminste dat denk ik
Toch?
Eh... ik laat het nog weten.
Goeie!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef Saffier het volgende:
[..]
Kijk even in je trouwringáls je die omhebt
quote:
Nou als je in je trouwring moet kijken om te weten of het je trouwdag is.. dan weet ik niet of die romantische tuin heel erg noodzakelijk is... (of juist welquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Sugar het volgende:
Lois, onze tuin is heel romantisch. En rijst hebben we ook nog om mee te gooien.![]()
Huuphuup(en anderen): zet jezelf er gerust bij door het lijstje namen te quoten, he?
hahahahaha meen je nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja erg he (en papa en mama zijn getrouwd op 13-3-7 om het nog erger te maken)
en ons ook hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef Reinhilde het volgende:
Wie komen er?
Belana + mannen
Eska
Estrys en Seb
Huuphuup
Reinhilde, nixxx en Thomas
Woeiiii! Leuk!! Sugar ontmoeten!
Maakt mij niet uit, wij passen ons wel aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey wij staan er nog niet bij. Misschien had ik me niet duidelijk aangemeld.
Bij deze, Stella en Guusje.
Ik zou het nog wel leuk vinden te weten hoe laat iedereen in gedachten had.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Dakota het volgende:
oeh maneki..mn samples van everydayminerals zijn binnen
ni!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
verkeerde topic![]()
everydayminerals zijn
Er kan ook thuis alvast gebakken worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 06:55 schreef Sugar het volgende:
Oh, da's lief! Maar ik ga dus vroeg bakken, dan sporten en dan als de mensen er zijn weer door met bakken, denk ik. Dus qua planning is helpen niet zo handig en misschien dan ook niet nodig. Wel lief!
jawel. Het is nu-of-nooit!!!!!!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:11 schreef pinquit het volgende:
wij komen niet, het is open havendag in de stad, dat betekent feest!
en de marine komt langs, dus daar wil ik bij zij natuurlijken max ook
![]()
maar dit is vast niet de enige pannekoekenmeet ooit toch?
Ach zo laag vliegen ze niet hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:35 schreef Estrys het volgende:
Nou Snoopy dan is die tuin ook minder lekker als hij voor doet komen recht onder eindhoven airport
Ja en je wordt niet thuisgebrachtquote:
geen probleem, ik kom wel met de heli.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:00 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja en je wordt niet thuisgebracht![]()
(jaja ik stop al hoor, het is bedtijd tenslotte)
vijf posts boven jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:54 schreef Webkim het volgende:
Ik vinnut ook spannend.![]()
Kunnen we nog met iemand meerijden?
Ahumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:48 schreef Belana het volgende:
meiden, ik vind het leuk! leuk om jullie in het echie te gaan zien
Ik heb alleen eska en Sugar ontmoet irl, dus best weer een spannende meet!
edit: ow nee, snoop natuurlijk, die ken ik ook!
Oeh, dat zou tof zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:47 schreef Estrys het volgende:
Webkim ging jij ook? Gezien het adres van Sugar maakt het voor mij niet zoveel uit om over de A2 te rijden dus kan ik je wel oppikken als je wil. Ik weet waar je huis woontdus dat is een kleine moeite, (heb je een autostoeltje trouwens?) Dan hoeft Huup het adres niet te zoeken. Laat me maar weten, als je liever met huup mee gaat of met de trein is het ook prima hoor
Ik ga rond half elf.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:58 schreef Estrys het volgende:
Ja dat ik kan rijden daar zijn de meningen hier thuis nog wel eens over verdeeld![]()
ow verrek,quote:
Hoe moeilijk kan het zijn? Vast niet moeilijker dan een doek knopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:04 schreef Webkim het volgende:
[..]
Oeh, dat zou tof zijn.
Maar ik weet niet precies hoe onze autostoel vast moet.![]()
Even kijken of ik voor die tijd nog een cursusje van F kan krijgen.
Oh, de meet past er precies tussenin qua logistiek!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Nou, het ligt zeker genoeg in de buurt! Ik moet alleen even kijken wanneer we die kant op gaan en hoeveel tijd we hebben, want ik mag twee maal op kraamvisitebij mijn zusje (Best) en bij mijn vriendinnetje (Nederweert). Dus even de planning bekijken en kijken of ik schaap dan nog meekrijg...hoewel schaap ook graag pannenkoeken eet, dus dat is een goed lokkertje
Dit is toch een soort misschien? Vinnik wel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef sjak het volgende:
Wat een leuk idee zeg Sjoeg! Ik ga er eens even over nadenken.
Kan het niet de 7e? Dan zijn we al een eind onderweg (Kaatsheuvel).
O, dus ik hoef je ook niet te vragen om te lunchen morgen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:01 schreef sjak het volgende:
Klinkt wel heel leuk. Ik weet het alleen echt nog niet. We gaan morgen en overmorgen richting de efteling. Afhankelijk van hoe het reizen met Jetske gaat en hoe moe ze is maak ik zaterdagmorgen pas een beslissing. Mag dat?
Ik wist eigenlijk niet eens dat ik gezegd had dat ik misschien zou komen
[ afbeelding ]
jamaar jamaarquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:38 schreef Estrys het volgende:
neeeeee Huup je moet ontstressen, daar kunnen wij je bij helpen heus!!!
heej! morgen werken lois en ik allebeiquote:Op woensdag 6 mei 2009 14:58 schreef dutchie het volgende:
[..]
O, dus ik hoef je ook niet te vragen om te lunchen morgen?
Heb nl. 2 afspraken staan in A'dam, maar had de lunch een beetje vrij gehouden. Ga ik wel alleen kwijlen op de ramen van die ene etalage.
Ow ja, goed ideequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:10 schreef Reinhilde het volgende:
Leuk Miss_Sly!
Zal ik mijn Binana-zachte-bamboe-knuffel-draagdoek meenemen zodat je kan voelen?
geven ze aan op de borden mocht het echt te druk worden. Volgens mij is er niet echt een goed alternatief. A27 misschien? Ik zou gewoon over de A2 gaan, en even file berichten in de gaten houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef Belana het volgende:
pfff estrys, weet je ook een alternatief dan?
Maar waar wij wel echt heel goede complimentjes over kunnen geven na het nuttigen van diversen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:45 schreef Belana het volgende:
heb je dan dit keer ook die beroemde cupcakes mee die ik nooit kan leren maken???
Ja hey....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Reinhilde het volgende:
Belaan, wat dacht je dan van double chocolate cupcakes? Met pure chocolade en pure chocoladefudge.![]()
Vooropgesteld natuurlijk dat Sugar het niet vervelend vindt!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Reinhilde het volgende:
Belaan, wat dacht je dan van double chocolate cupcakes? Met pure chocolade en pure chocoladefudge.![]()
Hoe kan iemand double chocolate cupcakes met pure chocolade en pure chocoladefudge nou vervelend vinden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Reinhilde het volgende:
Dat hangt er maar net vanaf hoever ze van mijn mond verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe kan iemand double chocolate cupcakes met pure chocolade en pure chocoladefudge nou vervelend vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |