Ow ja, goed ideequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:10 schreef Reinhilde het volgende:
Leuk Miss_Sly!
Zal ik mijn Binana-zachte-bamboe-knuffel-draagdoek meenemen zodat je kan voelen?
geven ze aan op de borden mocht het echt te druk worden. Volgens mij is er niet echt een goed alternatief. A27 misschien? Ik zou gewoon over de A2 gaan, en even file berichten in de gaten houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef Belana het volgende:
pfff estrys, weet je ook een alternatief dan?
Maar waar wij wel echt heel goede complimentjes over kunnen geven na het nuttigen van diversen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:45 schreef Belana het volgende:
heb je dan dit keer ook die beroemde cupcakes mee die ik nooit kan leren maken???
Ja hey....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Reinhilde het volgende:
Belaan, wat dacht je dan van double chocolate cupcakes? Met pure chocolade en pure chocoladefudge.![]()
Vooropgesteld natuurlijk dat Sugar het niet vervelend vindt!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Reinhilde het volgende:
Belaan, wat dacht je dan van double chocolate cupcakes? Met pure chocolade en pure chocoladefudge.![]()
Hoe kan iemand double chocolate cupcakes met pure chocolade en pure chocoladefudge nou vervelend vinden?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Reinhilde het volgende:
Dat hangt er maar net vanaf hoever ze van mijn mond verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe kan iemand double chocolate cupcakes met pure chocolade en pure chocoladefudge nou vervelend vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |