mama naar een fok! meeting en papa naar een lanparty..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:00 schreef Estrys het volgende:
oooow mogen Seb en ik ook komen? Seb eet nog geen pannenkoeken maar Eindhoven is zoooo dichtbijen papa is naar een lanparty
Ja erg he (en papa en mama zijn getrouwd op 13-3-7 om het nog erger te maken)quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:01 schreef BereNDD het volgende:
[..]
mama naar een fok! meeting en papa naar een lanparty..
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef Lois het volgende:
Oe het is mijn trouwdagTenminste dat denk ik
Toch?
Eh... ik laat het nog weten.
Whahaha!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:07 schreef Lois het volgende:
Oe het is mijn trouwdagTenminste dat denk ik
Toch?
Eh... ik laat het nog weten.
Goeie!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef Saffier het volgende:
[..]
Kijk even in je trouwringáls je die omhebt
quote:
Nou als je in je trouwring moet kijken om te weten of het je trouwdag is.. dan weet ik niet of die romantische tuin heel erg noodzakelijk is... (of juist welquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Sugar het volgende:
Lois, onze tuin is heel romantisch. En rijst hebben we ook nog om mee te gooien.![]()
Huuphuup(en anderen): zet jezelf er gerust bij door het lijstje namen te quoten, he?
hahahahaha meen je nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja erg he (en papa en mama zijn getrouwd op 13-3-7 om het nog erger te maken)
en ons ook hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef Reinhilde het volgende:
Wie komen er?
Belana + mannen
Eska
Estrys en Seb
Huuphuup
Reinhilde, nixxx en Thomas
Woeiiii! Leuk!! Sugar ontmoeten!
Maakt mij niet uit, wij passen ons wel aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey wij staan er nog niet bij. Misschien had ik me niet duidelijk aangemeld.
Bij deze, Stella en Guusje.
Ik zou het nog wel leuk vinden te weten hoe laat iedereen in gedachten had.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef Dakota het volgende:
oeh maneki..mn samples van everydayminerals zijn binnen
ni!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
verkeerde topic![]()
everydayminerals zijn
Er kan ook thuis alvast gebakken worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 06:55 schreef Sugar het volgende:
Oh, da's lief! Maar ik ga dus vroeg bakken, dan sporten en dan als de mensen er zijn weer door met bakken, denk ik. Dus qua planning is helpen niet zo handig en misschien dan ook niet nodig. Wel lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |