Het *nog een keer doorgeven* zegt mij vrij weinig.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:53 schreef Dementor het volgende:
@loedertje, we hebben hier het online zetten van compilaties besproken.
Ik ga dit zeker nog een keer doorgeven.
Ja, dat lijkt mij ook. Maar je hebt natuurlijk ook te maken met budget en je kunt de "overhead boom" niet onbeperkt optuigen. Die laatste puntjes op de i kosten meestal het meeste geld?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je als programmamaker een beetje geld wilt gaan verdienen dan moet je alles doen om je programma interessant te maken voor iedereen, nu bereik je gewoon een te kleine groep om het succesvol (en rendabel) te maken. Dat is zonde van de energie van de bedenkers/uitvoerders.
Klopt.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Maar je hebt natuurlijk ook te maken met budget en je kunt de "overhead boom" niet onbeperkt optuigen. Die laatste puntjes op de i kosten meestal het meeste geld?
Mits ik dan niet in het buitenland zit, heb ik wel interesse om daar in mijn steentje bij te dragen.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:57 schreef Maanvis het volgende:
Misschien dat er voor 'de Bunker 2' iemand ingehuurd kan worden voor de marketingdoeleinden
Zie de poll op de website.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:57 schreef Maanvis het volgende:
Bij de weg, oorlogsgeluiden en dergelijke op 4 mei vind ik niet zo netjes.. zie dit maar als preventiepost
,
Nee, en een sjaal ook niet. Het is een virus. Maar goed, je weerstand kun je wel omhoogkrikken. Maar het zou wel een blunder zijn als ze 2 mensen die verkouden worden de anderen laten aansteken.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:43 schreef Maanvis het volgende:
vitamine C voorkomt niet dat je verkouden wordt hoor
Ze krijgen vitamine supplementen en voldoende fruit.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:39 schreef Stefan het volgende:
Dementor. Er wordt niet gelucht in de kelder, het is er koud. Sommigen worden verkouden. Zou je ze niet extra vitaminen geven? want ze steken elkaar allemaal aan straks.
Of hebben jullie dat net stiekum neergezet?
Ze krijgen toch fruit en de noodzakelijkse voedingstoffen wel hoor, van een weekje wat minder eten zul je niet ziek worden en daarbij, een verkoudheidje isvrij onschuldig, ze moeten dan alternatieven zoeken om hun neus te snuiten aangezien wc-papier schaars is.quote:Op maandag 4 mei 2009 02:39 schreef Stefan het volgende:
Dementor. Er wordt niet gelucht in de kelder, het is er koud. Sommigen worden verkouden. Zou je ze niet extra vitaminen geven? want ze steken elkaar allemaal aan straks.
Of hebben jullie dat net stiekum neergezet?
3-ploegen dienst valt heel erg mee qua slaap omdat je voldoende rust in het weekend hebt om 'om te schakelen'quote:Op maandag 4 mei 2009 03:00 schreef Loedertje het volgende:
Volgens mij krijgen ze ook voldoende slaapuren. Mensen in 3-ploegendiensten hebben het zwaarder denk ik zomaar.
Te weinig mensen om alles goed te kunnen delegeren en verdelen? Of gunnen jullie jezelf ook te weinig rust gewoon?quote:Op maandag 4 mei 2009 03:08 schreef Dementor het volgende:
De overlevers hebben het over het algemeen beter dan de mensen achter de schermen.
Dat mogen jullie best weten.
Je hebt nooit genoeg mensen, met meer mensen wil je immers nog meer doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 03:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Te weinig mensen om alles goed te kunnen delegeren en verdelen? Of gunnen jullie jezelf ook te weinig rust gewoon?
Maar is meestal met dit soort programma's, vind behind the scenes rapportages daarom wel interessant vaak. Bij bv Peking Express had de cameracrew het veel zwaarder dan de deelnemers.
Dat geloof ik zeker. Ik heb ook zeker geen medelijden met dat tuig hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 03:08 schreef Dementor het volgende:
De Overlevers hebben het over het algemeen beter dan de mensen achter de schermen.
Dat mogen jullie best weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |