abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68461766
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik was er donderdag en vrijdag, toen was er nog niet veel van het concept bekend . Heb je de kickoff gezien en de uitspraken van Bart over het concept?
uiteraard

ik heb alles gezien, en alles opgenomen.

het idee van het concept is dus dat de kijker mag beslissen over de dingen die de redactie ter stemming brengt(wat logisch is ook).

en dan over het rusten/slapen dat is gewoon een levensbehoefte en logisch dat dat nu mag.
pi_68461790
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nou, dat is hoe het is voorgespiegeld. Hoe moet het dan begrepen worden aan 'de kijker bepaald' .

Zeker de boodschappen is totaal niet transparant. Wat is het effect van het boodschappenlijstje dat je samenstelt.

Ook zou er iemand continue de internet redactie moeten doen en bijvoorbeeld duidelijk moeten aangeven van wanneer tot wanneer een poll loopt.

Niet duidelijk is waneer de dagduels plaatsvinden en er kan ook nog niet op gestemd worden.

Wanneer vind de wekelijkse exit plaats en tot wanneer en hoe laat kun je stemmen?
zijn dat dingen die op een vast tijdstip komen?
pi_68461828
streams beginnen weer te haperen hier!!
hele morgen was het beeld en geluid goed.
pi_68461845
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef kreeftje747 het volgende:
streams beginnen weer te haperen hier!!
hele morgen was het beeld en geluid goed.
kennelijk heeft de kijker shag besteld.
pi_68461848
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Een goed begin is het halve werk zeg ik altijd maar. En had dan een poll gemaakt 'wat krijgen de bewoners als welkomstkado'.
Ze moeten nog 24 dagen hoor, dag één is over drie dagen volledig uit het geheugen gewist, ook bij de streamers.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:18:04 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68461903
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze moeten nog 24 dagen hoor, dag één is over drie dagen volledig uit het geheugen gewist, ook bij de streamers.
Dan moet het wel vanaf nu beter gaan. Daarom plaats ik deze kritiek ook, zodat ze het kunnen verbeteren .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:19:12 #57
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68461935
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef tboisgood het volgende:

[..]

en dan over het rusten/slapen dat is gewoon een levensbehoefte en logisch dat dat nu mag.
Ja.. pfff... eerst zelf een planning voor de opdracht laten maken (waar ze het dus NIET slim aanpakken) en dan zeggen... maar als je moe bent passen we de regels wat aan... prima maar dan is de opdracht dus mislukt als je moet plassen

Lijkt me wel dat je duidelijk moet hebben wanneer er een exit komt om te kunnen bepalen wanneer je je credits wil inzetten bijvoorbeeld. Toch??

Er is gewoon veel onduidelijkheid en dat vind ik een blunder, want door onduidelijkheid haken mensen af.
pi_68461953
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan moet het wel vanaf nu beter gaan. Daarom plaats ik deze kritiek ook, zodat ze het kunnen verbeteren .
zoals ik al zeg jij verwacht andere dingen van het concept dan de bedoeling is.

misschien een gebrekkige communicatie, maar kennelijk is het concept dus anders dan dat wij willen.
pi_68462004
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja.. pfff... eerst zelf een planning voor de opdracht laten maken (waar ze het dus NIET slim aanpakken) en dan zeggen... maar als je moe bent passen we de regels wat aan... prima maar dan is de opdracht dus mislukt als je moet plassen

Lijkt me wel dat je duidelijk moet hebben wanneer er een exit komt om te kunnen bepalen wanneer je je credits wil inzetten bijvoorbeeld. Toch??

Er is gewoon veel onduidelijkheid en dat vind ik een blunder, want door onduidelijkheid haken mensen af.

de exit komt wanneer hij komt, daarvoor moet je de tbo site in de gaten houden.

tja van de andere kant snap ik wel dat bart zoiets heeft van ga maar pissen ipv dat ze straks in de kist pist, die misschien wel geleend is.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:21:43 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68462022
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:19 schreef tboisgood het volgende:

[..]

zoals ik al zeg jij verwacht andere dingen van het concept dan de bedoeling is.

misschien een gebrekkige communicatie, maar kennelijk is het concept dus anders dan dat wij willen.
Leuke dooddoener
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:21:50 #61
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68462029
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef tboisgood het volgende:

[..]
kennelijk heeft de kijker shag besteld.
Het is dus een blunder dat dat dus niet duidelijk is.

Kennelijk ontbreekt het bij de redactie aan goede communicatie zoals je zelf al opmerkt. Ik zou er gewoon full-time een stagiaire bijzetten op de internet redactie die de site vol zet met informatie.

Hoe minder verwarring hoe beter. Mensen gaan morren als ze het niet begrijpen.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef tboisgood het volgende:
tja van de andere kant snap ik wel dat bart zoiets heeft van ga maar pissen ipv dat ze straks in de kist pist, die misschien wel geleend is.
Wat een onzin! Tuurlijk mag ze naar het toilet, maar dan is dus de opdracht mislukt. En als Bart zo denkt, kan hij beter stoppen want dan is het helemaal gedoemd om te mislukken. Alles wat daar staat is geleend.. hell waarschijnlijk is een deel van het budget ook geleend.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:22:37 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68462053
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef tboisgood het volgende:

Steelpannetje d'r onder, doen ze in het ziekenhuis ook.
Een gedicht over Maanvis
pi_68462064
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Het is dus een blunder dat dat dus niet duidelijk is.

Kennelijk ontbreekt het bij de redactie aan goede communicatie zoals je zelf al opmerkt. Ik zou er gewoon full-time een stagiaire bijzetten op de internet redactie die de site vol zet met informatie.

Hoe minder verwarring hoe beter. Mensen gaan morren als ze het niet begrijpen.
communicatie kan absoluut beter!!!!!
pi_68462097
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Steelpannetje d'r onder, doen ze in het ziekenhuis ook.
en stel dat renate had gezegd ik pis wel in me broek?

en die kist is echt geleend, dan had bart/bram/de redactie een enorm probleem.

ik neem aan dat de begrafenisondernemer niet zit te wachten op het terug krijgen van zijn eigen kist waar een enorme pis lucht in zit.
pi_68462150
Het alarm ging eerst heel kort af... Niks... Toen ging ie echt af...
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:27:30 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68462226
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:23 schreef tboisgood het volgende:

[..]

en stel dat renate had gezegd ik pis wel in me broek?

en die kist is echt geleend, dan had bart/bram/de redactie een enorm probleem.

ik neem aan dat de begrafenisondernemer niet zit te wachten op het terug krijgen van zijn eigen kist waar een enorme pis lucht in zit.
stel... stel... stel.... Ga je nu iets goed praten op basis van hypothetische situaties?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:28:43 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68462275
quote:

As if die kist een echte doodskist is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:29:42 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68462314
Ik denk trouwens dat het deze kist is
http://princecoffins.blogspot.com/
quote:
Zwarte kist bijna klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier komt dan een leuk verhaal over mijn zwarte kist die bijna klaar is. daar vertel ik dan even iets over. Hier komt dan een leuk verhaal over mijn zwarte kist die bijna klaar is. daar vertel ik dan even iets over. Hier komt dan een leuk verhaal over mijn zwarte kist die bijna klaar is. daar vertel ik dan even iets over.
Een gedicht over Maanvis
pi_68462337
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

stel... stel... stel.... Ga je nu iets goed praten op basis van hypothetische situaties?
ik geef mijn mening op basis van het feit dat ik denk dat de kist geleend is.

het is een vrij amateuristisch programma met weinig geld en daarom ga ik er van uit dat die kist gewoon geleend is(misschien wel van de achterburen).

als programmamaker moet je met alle situatie`s en scenario`s rekening houden.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:31:54 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68462386
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef tboisgood het volgende:
als programmamaker moet je met alle situatie`s en scenario`s rekening houden.
Als dat zo was dan hadden ze die hele opdracht niet gedaan.
Enfin, ik denk dat we deze stel stel stel discussie maar moeten beëindigen, ik heb er een hekel aan dat ik met jou in discussie moet over dingen waarvan we niet eens weten of het de waarheid is.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:31:55 #71
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68462387
quote:
Blunder in de voorbereiding dan.. je had kunnen bedenken dat er een probleem kon ontstaan met toilet bezoek.

Ze hadden:
- Tijd kunnen inlassen in de regels (maar dan was het bekend)
- De opdracht kunnen laten falen
- een vuilniszak eronder gelegd hebben.

Etc... organisatie is een moeilijk ding. Misschien niet lang genoeg over nagedacht. Hoop dat ze er van leren voor de volgende opdracht.
pi_68462451
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Blunder in de voorbereiding dan.. je had kunnen bedenken dat er een probleem kon ontstaan met toilet bezoek.

Ze hadden:
- Tijd kunnen inlassen in de regels (maar dan was het bekend)
- De opdracht kunnen laten falen
- een vuilniszak eronder gelegd hebben.

dat is waar, en hun hebben deze oplossing gekozen.
pi_68462489
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als dat zo was dan hadden ze die hele opdracht niet gedaan.
Enfin, ik denk dat we deze stel stel stel discussie maar moeten beëindigen, ik heb er een hekel aan dat ik met jou in discussie moet over dingen waarvan we niet eens weten of het de waarheid is.
dan kun je geen enkele opdracht doen.
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 15:35:33 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68462526
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef tboisgood het volgende:

[..]

dat is waar, en hebben deze oplossing gekozen.
maar die keuze had voor de kijker moeten zijn eigenlijk...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68462635
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef Danny het volgende:

[..]

maar die keuze had voor de kijker moeten zijn eigenlijk...
zoals ik al zeg, als de kist echt geleend is(waar ik vanuit ga) dan zijn er weinig optie`s.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')