quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef tboisgood het volgende:
[..]
danny danny toch
kijk nog eens het filmpje na op youtube met de regels er word gezegd:
1.bed word elke dag opgemaakt
Wij bepalen dat, de redactie niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef Dementor het volgende:
De overlevers krijgen nu even een soort van break omdat ze al doodop zijn, dus ze mogen een beetje hangen in de bedden.
http://www.thebunkeronline.tv/quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:20 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis overigens ook actuele berichtgeving over de bunker op de frotpage!
Op de frontpage stond al het laatste bunker nieuws ook dit weekend, bijv. dat jij de eerste nacht had overleefd.. nu gaat dat dus alleen nog via de bunker site?quote:
Doodop na 1 dagquote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Doodop na 1 dagLekkere overlevers zijn dat dan. *we zijn moe dus mogen we nu op de bedden hangen want die zijn lekker zacht en die stomme houten bankjes niet*
De regels worden dus door de redactie aangepast begrijp ik maanvis?
nee, maar we gaan ook niet elk dingetje melden. Er moet wel iets meldwaardigs gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op de frontpage stond al het laatste bunker nieuws ook dit weekend, bijv. dat jij de eerste nacht had overleefd.. nu gaat dat dus alleen nog via de bunker site?
Dus het *er zijn regels en verder bepaal JIJ als kijker* kunnen we met een grote korrel zout nemen?quote:
'De bunker is officiëel van start gegaan vanavondquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:33 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar we gaan ook niet elk dingetje melden. Er moet wel iets meldwaardigs gebeuren natuurlijk.
Wij bepalen alles waar de redactie ons over mee wil laten beslissen. Zo moet je het zien denk ik. Denk dat je het moet zien als een door de redactie gestuurde show waarin af en toe de kijker wat via een poll mag bepalen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus het *er zijn regels en verder bepaal JIJ als kijker* kunnen we met een grote korrel zout nemen?
Stelt dus niet veel voor blijkt na 1 dagquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij bepalen alles waar de redactie ons over mee wil laten beslissen.
quote:Vanavond om 20.00 uur Live!
8 mensen vluchten in de bunker om met elkaar een maand te zien overleven.
8 mensen vluchten in The Bunker, om te zien of ze met elkaar, een
maand kunnen overleven. Houden ze het indvidueel en met elkaar vol? Ze hebben weinig voedsel.
De watertoevoer en electriciteit is zijn beperkt. Er is een zeer
kleine luchtruimte.
'Aanslagen' vinden plaats waardoor het leven zwaarder wordt.
Binnen de bunkermuren krijgen ze (de kandidaten) opdrachten waaraan ze
moeten voldoen om aan vers brood, nieuwe kleding of sigaretten te
komen. Streamers bepalen door middel van stemmen hoeveel luxe aan de
overlevenden overlevers gegund wordt en wie de maand zal kunnen
volbrengen.
Meld je nu aan, en koop streaming toegang!
vast wel, maar dat is niet hoe het gecommuniceerd is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:01 schreef tboisgood het volgende:
verwachten wij niet teveel, is dit niet gewoon bedoeld als een programma waarin de kijker bepaalde zaken eerlijk bepaald ipv een programma waarin de kijker alles bepaald?
dat wij de boodschappen zouden bepalen is BELOOFD. en dan krijgen ze toch shag van Bartquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:01 schreef tboisgood het volgende:
verwachten wij niet teveel, is dit niet gewoon bedoeld als een programma waarin de kijker bepaalde zaken eerlijk bepaald ipv een programma waarin de kijker alles bepaald?
als het bij een keer shag blijft is het toch prima, een kadotje bij het ingaan van de bunker moet kunnen. maar ze moeten het niet periodiek krijgen en wat mij betreft volgende keer gewoon werken/strijden voor de shag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat wij de boodschappen zouden bepalen is BELOOFD. en dan krijgen ze toch shag van Bart.
och, dat was een welkomstgeschenk. Ik wil wel zien hoe de boodschappenlijst ervoor staat zodat je weet waar je wel en niet je euro's aan moet besteden. Zelfde als bij de rest ook openheid in de boodschappen zodat we weten dat daarmee niet gesjoemeld wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat wij de boodschappen zouden bepalen is BELOOFD. en dan krijgen ze toch shag van Bart.
Een goed begin is het halve werk zeg ik altijd maar. En had dan een poll gemaakt 'wat krijgen de bewoners als welkomstkado'.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:05 schreef tboisgood het volgende:
[..]
als het bij een keer shag blijft is het toch prima, een kadotje bij het ingaan van de bunker moet kunnen. maar ze moeten het niet periodiek krijgen en wat mij betreft volgende keer gewoon werken/strijden voor de shag.
ik denk dat jij het concept verkeerd begrepen hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk zeg ik altijd maar. En had dan een poll gemaakt 'wat krijgen de bewoners als welkomstkado'.
Ik was er donderdag en vrijdag, toen was er nog niet veel van het concept bekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef tboisgood het volgende:
[..]
ik denk dat jij het concept verkeerd begrepen hebt.
Nou, dat is hoe het is voorgespiegeld. Hoe moet het dan begrepen worden aan 'de kijker bepaald' .quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:08 schreef tboisgood het volgende:
[..]
ik denk dat jij het concept verkeerd begrepen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |