moest je daarover nadenken dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat vond ik ook uiteindelijk de beste oplossing al. Bel jij het even door?
Het *nog een keer doorgeven* zegt mij vrij weinig.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:53 schreef Dementor het volgende:
@loedertje, we hebben hier het online zetten van compilaties besproken.
Ik ga dit zeker nog een keer doorgeven.
Ja, dat lijkt mij ook. Maar je hebt natuurlijk ook te maken met budget en je kunt de "overhead boom" niet onbeperkt optuigen. Die laatste puntjes op de i kosten meestal het meeste geld?quote:Op maandag 4 mei 2009 01:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je als programmamaker een beetje geld wilt gaan verdienen dan moet je alles doen om je programma interessant te maken voor iedereen, nu bereik je gewoon een te kleine groep om het succesvol (en rendabel) te maken. Dat is zonde van de energie van de bedenkers/uitvoerders.
Klopt.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Maar je hebt natuurlijk ook te maken met budget en je kunt de "overhead boom" niet onbeperkt optuigen. Die laatste puntjes op de i kosten meestal het meeste geld?
Mits ik dan niet in het buitenland zit, heb ik wel interesse om daar in mijn steentje bij te dragen.quote:Op maandag 4 mei 2009 01:57 schreef Maanvis het volgende:
Misschien dat er voor 'de Bunker 2' iemand ingehuurd kan worden voor de marketingdoeleinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |