Toch wordt je werk niet beter als je nacht na nacht doorhaalt, en soms is het beter een stapje terug te doen zodat je het grote plaatje kunt overzien dan er diep in vast te blijven zitten.quote:Op maandag 4 mei 2009 03:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg mensen, met meer mensen wil je immers nog meer doen.
Ja we halen uit ons zelf alles wat erin zit om de streamers op top programma te geven.
Klopt, we slapen echt wel als het moet.quote:Op maandag 4 mei 2009 03:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch wordt je werk niet beter als je nacht na nacht doorhaalt, en soms is het beter een stapje terug te doen zodat je het grote plaatje kunt overzien dan er diep in vast te blijven zitten.
Stel hier een vraag aan de makers van The Bunker is er al maja daar wordt eigenlijk niet gereageerd.quote:Op maandag 4 mei 2009 03:30 schreef Rica het volgende:
Er zou eigenlijk een "Opmerkingen voor en vragen aan de Bunkercrew" topic oid moeten zijn.
Hier worden nu vragen gesteld en dat zijn geen blunders
Ik wilde vragen of de "Stuur je eigen idee in" box op de bunkersite het doet. Ik krijg alleen een lege popup als ik op versturen (pijl) klik.
Ik zie het.quote:Op maandag 4 mei 2009 03:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Stel hier een vraag aan de makers van The Bunker is er al maja daar wordt eigenlijk niet gereageerd.
3 kwartierquote:Op maandag 4 mei 2009 11:34 schreef Stefan het volgende:
Waarom mag Amber even 10 minuten uithuilen boven de grond?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Danny het volgende:
<span style=font-size:24px;>de bewoners bier, wiet en muziek geven en dan als de lol er goed in komt om 0:15 uur iedereen naar bed sturen als de dames net hun kleren gaan uittrekken</span>
Bunker policy!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:24 schreef Danny het volgende:
ow, en dan had ik nog niet gemeld dat dit al de TWEEDE keer is
na bovenstaande komt huub melden dat het is omdat de bewoners hun rust nodig hebben. Vervolgens gaat hij ze om 2:40 wakker maken voor een of ander flauw grapje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:19 schreef Danny het volgende:
<span style=font-size:24px;>de bewoners bier, wiet en muziek geven en dan als de lol er goed in komt om 0:15 uur iedereen naar bed sturen als de dames net hun kleren gaan uittrekken</span>
Had ze dat niet gekozen als persoonlijk item na het behalen van de bonenopdracht dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:51 schreef beequeen het volgende:
Op de site kan ik wel kiezen voor het dagduel maar geen bewoners. Daar staat nog steeds "Ketenen".
En dan nog iets. Waarom kreeg Eline gisteren die beer? Ik heb daar geen poll voor gezien.
Begint inderdaad een padvindersspelletje te worden...jammer...!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:24 schreef Danny het volgende:
ow, en dan had ik nog niet gemeld dat dit al de TWEEDE keer is
Vreemd dat je één ander aan Huub op zit te hangen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:43 schreef Mylene het volgende:
Een televisiemaker als Huub die helemaal niets zag in de Bunker heeft daar bij de regie dan ook helemaal niets te zoeken. Ik zou lekker zeggen flikker op mafketel.
Dus Bram, doe je ding. Je kant het. Laat Huub maar mooi ergens weer gaan spelen.
Gisteren gebeurde er ook genoeg. Conflict Peter, haar er af, spanningen Jeroen en Peter,meiden in de douche behalve Marielin in bikini, strippoker. Ging lekker totdat de regie vond dat het bedtijd was. Dat is padvindersgedrag en past m.i.z. niet in deze show. Er zitten volwassenen aan tafel en de streamers zijn volwassen. Laat het gaan...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vreemd dat je één ander aan Huub op zit te hangen.
Maar goed, als je dat dan toch wil doen, gisteren was hij daar, de omzet was in stemmen en dus ook in geld, was bijna drie keer zo hoog als de dagen ervoor en als vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |