Omdat ik het nog steeds geen opzettelijke overtreding vind.quote:
Dit had ik van tevoren ook wel, maar de manier waarop is wel smerig. Ik voel wel mee met Chelsea.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben ook blij met Barca, zonder Alves en Abidal. Plus die wedstrijden tegen andere Engelse ploegen heb ik en iedereen wel gezien.
Dat de beste moge winnen.
Ronaldo vs. Messi
Als hij Fabregas niet neerhaalde had die nog steeds de bal in kunnen schieten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Omdat ik het nog steeds geen opzettelijke overtreding vind.
Hij gaat voor de bal, hij raakt de bal en tijdens zijn val neemt ie per ongeluk de speler mee
Het mooiste moment was de goal van Iniesta, maar deze staat wel op 2.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef zjroentje het volgende:
Mooiste moment van de hele avond. Lag in een deuk.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als hij Fabregas niet neerhaalde had die nog steeds de bal in kunnen schieten.
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef sjimz het volgende:
Als Barca zo speelt als vandaag dan zie ik niet echt in hoe ze van Manchester United moeten winnen.
Maar ja, het blijft voetbal he.
Omdat die onderuit werd gehaald ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Cesc ging met de armen richting hemel gewillig naar de grond, die had echt geen enkele interesse meer in de bal.
Oh, wat was dit inderdaad genieten. Als Ballack een geweer had gehad, had hij hem 100% zeker neergeschoten. Die scheids ook maar gewoon keihard wegrennenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik wel van genieten![]()
Alsjeblieft niet, als Anderson niet meedoet wordt ik gek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef Dos37 het volgende:
van der Sar
Brown/O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Giggs/Scholes- Rooney
Tevez - Berbatov.
Hopelijk opstelling op 27 mei, lekker met durf het initiatief nemen.
Voetbal is nou eenmaal een contactsport, dus na een tackle op de bal zal er heel vaak contact zijn tussen 2 spelers.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat die onderuit werd gehaald ja.
Het begint er op te lijken ja!quote:
Kan niet meer fout nee. Wel een slechte wedstrijd vandaag zeg, gelukkig was Man City nog even 10x slechter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |