Omdat die onderuit werd gehaald ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Cesc ging met de armen richting hemel gewillig naar de grond, die had echt geen enkele interesse meer in de bal.
Oh, wat was dit inderdaad genieten. Als Ballack een geweer had gehad, had hij hem 100% zeker neergeschoten. Die scheids ook maar gewoon keihard wegrennenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik wel van genieten![]()
Alsjeblieft niet, als Anderson niet meedoet wordt ik gek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef Dos37 het volgende:
van der Sar
Brown/O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra
Ronaldo - Carrick - Giggs/Scholes- Rooney
Tevez - Berbatov.
Hopelijk opstelling op 27 mei, lekker met durf het initiatief nemen.
Voetbal is nou eenmaal een contactsport, dus na een tackle op de bal zal er heel vaak contact zijn tussen 2 spelers.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat die onderuit werd gehaald ja.
Het begint er op te lijken ja!quote:
Kan niet meer fout nee. Wel een slechte wedstrijd vandaag zeg, gelukkig was Man City nog even 10x slechter.quote:
Zag ik ook staan ja, wel opvallend. Hopelijk lukt hetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Nou vandaag de eerste kans op het kampioenschap. Ferdinand doet zeker niet mee
Dit kan slechts de 2de keer worden van de 11 premier league titels die ze thuis pakken.
daar hadden ze nog een stukje over in de voorbeschouwing. Arsenal fans met een spandoek. "Old Trafford champions section"quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gefeliciteerd hoor, de terechte kampioen.
En kampioen worden op Old Trafford is natuurlijk altijd leuk, vraag maar aan Wiltord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |