Dan hoop ik dat hij de herhaling vanuit een andere hoek heeft bekeken, voordat hij dat formulier heeft ingevuldquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:09 schreef Bardamu het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat alleen als Rosetti op het wedstrijdformulier zou invullen dat hij het verkeerd gezien had. Maar het is een Italiaan dus het zal wel niet![]()
Verder geniale wedstrijd natuurlijk
Ga er maar niet vanuitquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:35 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij de herhaling vanuit een andere hoek heeft bekeken, voordat hij dat formulier heeft ingevuld
Ik ben jaloers! Zei ie nog wat tegen je?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Op VI Staan die toch?
Lekker van Man Utd!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=56930101
20 minuten lang, en Engels commentaar.
GLORY GLORY MAN UTD, GLORY GLORY MAN UTD, GLORY GLORY MAN UTD WHEN THE REDS GO MARCHING ON ON ON!
Hier nog een foto van mij als mascotte van Ryan Giggs:
[ afbeelding ]
Zag Rooney nog, maakt ie foto van Johan Cruijff voor zijn moeder![]()
Tofquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie? Rooney? Ja, handje geven hé. Helaas was Ronaldo er niet. Onzin dat Fletcher niet mee mag doen.
Onze hoop is uitgekomenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Daniane het volgende:
Tegen Barcelona dus.
word 'n mooie wedstrijd.
Verschil is dat ManU wel voetbalt en meer ruimte weggeeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef sjimz het volgende:
Als Barca zo speelt als vandaag dan zie ik niet echt in hoe ze van Manchester United moeten winnen.
Maar ja, het blijft voetbal he.
Ongelofelijk wat een onzinquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:49 schreef mcyodogg het volgende:
Doet Fletcher mee of niet in de finale? Het antwoord staat achter de link!
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/8035053.stm
Hoezo dat nou weer?!quote:
Omdat ik het nog steeds geen opzettelijke overtreding vind.quote:
Dit had ik van tevoren ook wel, maar de manier waarop is wel smerig. Ik voel wel mee met Chelsea.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben ook blij met Barca, zonder Alves en Abidal. Plus die wedstrijden tegen andere Engelse ploegen heb ik en iedereen wel gezien.
Dat de beste moge winnen.
Ronaldo vs. Messi
Als hij Fabregas niet neerhaalde had die nog steeds de bal in kunnen schieten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:20 schreef LeonH het volgende:
[..]
Omdat ik het nog steeds geen opzettelijke overtreding vind.
Hij gaat voor de bal, hij raakt de bal en tijdens zijn val neemt ie per ongeluk de speler mee
Het mooiste moment was de goal van Iniesta, maar deze staat wel op 2.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef zjroentje het volgende:
Mooiste moment van de hele avond. Lag in een deuk.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als hij Fabregas niet neerhaalde had die nog steeds de bal in kunnen schieten.
Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef sjimz het volgende:
Als Barca zo speelt als vandaag dan zie ik niet echt in hoe ze van Manchester United moeten winnen.
Maar ja, het blijft voetbal he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |