Hele artikel op rtlnieuws.nlquote:Presentatie onbekend
Wanneer de Albatros officieel gepresenteerd wordt, is nog niet bekend. De woordvoerder van NS Hispeed kan niet exacter zijn dan 'ergens dit voorjaar'. Vooralsnog gaat de zegsman ervan uit dat de levering probleemloos zal verlopen. Zo niet, dan zijn er volgens hem voldoende boeteclausules in het contract.
Italiaans bedrijfsgeheim
Verder wil NS Hispeed weinig over de kwestie kwijt, omdat de treinen nog altijd in eigendom zijn van de fabrikant. Eventuele problemen die zich in Tsjechië hebben voorgedaan of die hier aan het licht zullen komen, zullen dan ook in eerste instantie Italiaans bedrijfsgeheim zijn.
Volgens mij zit er een treinenfapper bij RTL, kan haast niet andersquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:48 schreef thats-me het volgende:
Oke check dit
[..]
Hele artikel op rtlnieuws.nl
http://www.rtl.nl/(/actue(...)HST_in_Nederland.xml
De treinfappers van de gelderlander hebben nog niets gemeld. Toch wel vreemd want die hebben toch vaak trein nieuws erop staan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:17 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een treinenfapper bij RTL, kan haast niet anders. Maar leuk dat er aandacht aanbesteed wordt, want die HSL moet toch echt is gaan rijden, de VSM vervoert nog meer reizigers per dag!
Ik vind het een oerlelijke neus hebben maar de naam Dodo past er wel bij. Uitgeroeid door de Nederlanders...
quote:Slecht imago
Dat de komst van de trein niet groots wordt aangekondigd, is niet zo gek. Zonder ook maar een kilometer op Nederlands spoor te hebben gereden, kampt de Albatros al met een slecht imago
NEEEEEEquote:Toch blijven ze bij NS Hispeed optimisch over de levering van de 16 V250-toestellen. Teunissen: "Wij zijn vorige maand bij AnsaldoBreda geweest en hebben daar met eigen ogen gezien hoe er aan negen treinen wordt gewerkt. We gaan er vanuit dat ze ook allemaal afgeleverd gaan worden."
Wel vreemd dat de order van de NS HiSpeed voor die van de fappers uit Denemarken gaat, misschien betaalt de NS wel meer. Maar als het product af is dan is het nog niet klaar om rond te rijdenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De treinfappers van de gelderlander hebben nog niets gemeld. Toch wel vreemd want die hebben toch vaak trein nieuws erop staan.
[..]
[..]
NEEEEEE![]()
Doen die spaghetti gasten speciaal om ons te pestenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:25 schreef Brembo het volgende:
[..]
Wel vreemd dat de order van de NS HiSpeed voor die van de fappers uit Denemarken gaat, misschien betaalt de NS wel meer. Maar als het product af is dan is het nog niet klaar om rond te rijden.
Succesquote:Op woensdag 29 april 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
De eerste dag dat de Albatros rijdt, zal ik proberen ermee te reizen.
Om iedereen hier te pesten.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 april 2009 01:49 schreef Ofyles2 het volgende:
De eerste dag dat de Albatros rijdt, zal ik proberen ermee te reizen.
Om iedereen hier te pesten.
Klopt, volgens mij rijden er nog 1 a 2 plan v'tjes tussen Enschede en Apeldoornquote:Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef thats-me het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fototje
Nog steeds niet helemaal weg uit Twente, hier staat Plan V 478 te niksen in Hengelo. Gaat zeer vermoedelijk in de 10140 serie rijden vandaag.
De V478 is op dit moment meer hogesnelheidsmateriaal dan de V250.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef thats-me het volgende:
[ link | afbeelding ]
Fototje
Nog steeds niet helemaal weg uit Twente, hier staat Plan V 478 te niksen in Hengelo. Gaat zeer vermoedelijk in de 10140 serie rijden vandaag.
Volgens mij zat ik achter de V250 met de IC, deze trein had een vertraging van +8 in Ut.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De V478 is op dit moment meer hogesnelheidsmateriaal dan de V250.
Al rijdt hij voor een lelijk dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |