Jullie zijn beiden niet genoeg opgewonden (door bv spanning of te snel willen). Meer tijd besteden aan het opwarmen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:34 schreef AEnDM het volgende:
Ik ben een jongen van bijna 18 jaar en ik heb een lieve vriendin van net 17 jaar.
We hebben echt net geprobeerd om te neuken. Ik kreeg mijn penis niet echt stijf, ik moest er veel moeite voor doen. Daarna kreeg ik hem er ook niet in. Het was te krap bij mijn vriendin. Met een of twee vingers wil het wel, maar niet met mijn penis.
Heeft er iemand oplossingen?
Jou probleem is heel simpel te na te bootsen... warm de frietpan op, leg er een frietje in en bak deze voor 60seconden... probeer vervolgens dat frietje in een perzik te drukken... gaat nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:34 schreef AEnDM het volgende:
Ik ben een jongen van bijna 18 jaar en ik heb een lieve vriendin van net 17 jaar.
We hebben echt net geprobeerd om te neuken. Ik kreeg mijn penis niet echt stijf, ik moest er veel moeite voor doen. Daarna kreeg ik hem er ook niet in. Het was te krap bij mijn vriendin. Met een of twee vingers wil het wel, maar niet met mijn penis.
Die metaforen!quote:Op zondag 3 mei 2009 01:02 schreef Stoofvlees het volgende:
[..]
Jou probleem is heel simpel te na te bootsen... warm de frietpan op, leg er een frietje in en bak deze voor 60seconden... probeer vervolgens dat frietje in een perzik te drukken... gaat nietBak vervolgens een nieuw frietje voor 4/5 minuten en probeer het nog eens, dan lukt het wel
ofterwijl, het frietje moet voldoende opgewarmt zijn voordat hij naar binnen kan.
voor je vriendin geldt bijna hetzelfde, je vriendin haar vagina is als half ontdooide appelmoes (om maar even in friet termen te blijven).. je kan er met je vinger in roeren, maar het is niet erg prettig. Als de appelmoes voldoende ontdooit is gaat het stukken beter.
moraal van dit verhaal: zonder voldoende voorbereiding kun je je frietje niet in haar perzik stoppen.
neem de tijd, forceer het niet. het is veel leuker als je er beide van kan genieten.
Probeer eerst elkaar gewoon te bevredigen zonder 'echte' sex.. jij moet haar lekker nat kunnen krijgen (of nog beter klaar laten komen) en zij moet jou eerst lekker klaar kunnen laten komen voordat je de eerste keer sex hebt. Kunnen jullie dat, dan ben je toe aan sex! eerder niet!
Lullig, zeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:34 schreef AEnDM het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 18:34 schreef L-IS het volgende:
haha jezus, mijn reactie is verwijderd terwijl TS er normaal op gereageerd had. Wat een kutmods hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef AEnDM het volgende:
Het lukte bij de tweede keer al en inmiddels gaat het fantastisch.
Dat natuurlijk nadat BertusG der even heeft opgewarmtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef AEnDM het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:43 schreef DarkBlade het volgende:
TS heeft em er al in hangen.. topic is wel klaar dan.. HE DID IT!
ik moest lachenquote:Op zondag 3 mei 2009 01:02 schreef Stoofvlees het volgende:
[..]
voor je vriendin geldt bijna hetzelfde, je vriendin haar vagina is als half ontdooide appelmoes (om maar even in friet termen te blijven).. je kan er met je vinger in roeren, maar het is niet erg prettig. Als de appelmoes voldoende ontdooit is gaat het stukken beter.
quote:Op zondag 3 mei 2009 01:02 schreef Stoofvlees het volgende:
[..]
Jou probleem is heel simpel te na te bootsen... warm de frietpan op, leg er een frietje in en bak deze voor 60seconden... probeer vervolgens dat frietje in een perzik te drukken... gaat nietBak vervolgens een nieuw frietje voor 4/5 minuten en probeer het nog eens, dan lukt het wel
ofterwijl, het frietje moet voldoende opgewarmt zijn voordat hij naar binnen kan.
moraal van dit verhaal: zonder voldoende voorbereiding kun je je frietje niet in haar perzik stoppen.
neem de tijd, forceer het niet. het is veel leuker als je er beide van kan genieten.
Probeer eerst elkaar gewoon te bevredigen zonder 'echte' sex.. jij moet haar lekker nat kunnen krijgen (of nog beter klaar laten komen) en zij moet jou eerst lekker klaar kunnen laten komen voordat je de eerste keer sex hebt. Kunnen jullie dat, dan ben je toe aan sex! eerder niet!
Misschien moet jij eens eerst het volledige topic doorlezen voordat je een quasi-grappige opmerking probeert te makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef larzzzman het volgende:
misschien dat je eens moet stoppen met fokken en gaan beginnen om bij haar in de buurt te zijn? help nog wel eens
Ge-ni-aal!quote:Op zondag 3 mei 2009 01:02 schreef Stoofvlees het volgende:
[..]
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef AEnDM het volgende:
Juist "een natte perzik en diepvriesfriet" dat gaat 't best!quote:Op zondag 3 mei 2009 01:08 schreef Bombshell het volgende:
Zemoet zo nat zijn dat die vanzelf in floept!! Dat scheelt ook bloed op je lakens als ze nog maagd is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |