Het is een Al-Qaida virusquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:11 schreef buachaille het volgende:
In Zwitserland zijn 2 personen licht gewond geraakt door een ontploffend virus: http://www.ad.nl/diagnose(...)pvirus_ontploft.html
Weer zo een verhaal,quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:11 schreef buachaille het volgende:
In Zwitserland zijn 2 personen licht gewond geraakt door een ontploffend virus: http://www.ad.nl/diagnose(...)pvirus_ontploft.html
Wat met behandeling? Er bestaan misschien middelen om de virus replicatie te verminderen zoals Tamiflu maar wat heb je daar aan als de symptomen pas na 7 dagen komen. In 7 dagen tijd kan dit persoon al best een aantal mensen hebben besmet. En daar komt nog eens bij dat ik niet denk dat er genoeg medicijnen aanwezig zijn in Mexico.quote:
laten we het zeggen dat ik zeer betwijfel of er mensen in de VS dood zijn gegaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef davako het volgende:
[..]
Wat met behandeling? Er bestaan misschien middelen om de virus replicatie te verminderen zoals Tamiflu maar wat heb je daar aan als de symptomen pas na 7 dagen komen. In 7 dagen tijd kan dit persoon al best een aantal mensen hebben besmet. En daar komt nog eens bij dat ik niet denk dat er genoeg medicijnen aanwezig zijn in Mexico.
daarom dus ook preventief een mondkapje drafgen en openbare plekken vermijdenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef davako het volgende:
[..]
Wat met behandeling? Er bestaan misschien middelen om de virus replicatie te verminderen zoals Tamiflu maar wat heb je daar aan als de symptomen pas na 7 dagen komen. In 7 dagen tijd kan dit persoon al best een aantal mensen hebben besmet. En daar komt nog eens bij dat ik niet denk dat er genoeg medicijnen aanwezig zijn in Mexico.
Ja, die Mexicanen krijgen op het moment veel te verduren. Lijkt wel de wet van Murphy.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:09 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Ah nee, Als ik in NL zou wonen zou ik er inderdaad ook nog helemaal niet over nadenken om dat te gaan doen.
Nee woon lekker in het middelpunt van de wereld op het moment, virussen, aardbevingen en vliegtuigen die maar noodlandingen maken en in brand vliegen (gisteren in Guadalajara). Fijne week voor Mexico.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:12 schreef davako het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Onderbouw je antwoord om welke reden zou ik een gebrekkige kennis van virologie hebben?
Eloquentie wint 't altijd nog van schreeuwen als een dorpsgek en rondrennen als een kip zonder kop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Resistentie is ook niet heel erg waarschijnlijk. Het neuraminidase gen bij griepvirussen is een zeer goed geconserveerd deel van het genoom. Dat betekent over het algemeen dat mutaties in zo'n gen vrij sterke negatieve effecten hebben en dergelijke mutaties zijn nu juist nodig voor resistentie tegen neuraminidaseremmers. Bovendien is er naast Tamiflu ook nog Relenza mocht er toch een variant onstaan die effectief en resistent tegen Tamiflu is.
Ben in ieder geval erg benieuwd wat er daar nu allemaal gebeurd. Over 3/4 uur wordt amerika toch pas wakker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we het zeggen dat ik zeer betwijfel of er mensen in de VS dood zijn gegaan.
maar als je gelijk hebt is volgende week half amerika besmet dus we zullen het zien
Ja die dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:26 schreef Jor_Dii het volgende:
deze dus http://www.guardian.co.uk(...)arch-outbreak-source
Lees eens inhoudelijk die twee berichten, het ene bericht geeft toch geen antwoord op het andere? Met je eloquentie pfff.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef Omentuva het volgende:
[..]
[..]
Eloquentie wint 't altijd nog van schreeuwen als een dorpsgek en rondrennen als een kip zonder kop.
volgens mij is het rond 16:00 hier een uur of 9 daar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:31 schreef davako het volgende:
[..]
Ben in ieder geval erg benieuwd wat er daar nu allemaal gebeurd. Over 3/4 uur wordt amerika toch pas wakker?
Bronquote:Sky News: World Health Organization says there are several swine flu cases in China.
about 1 hour ago from BNO Headquarters
quote:BEIJING - There are no "probable" or confirmed human cases of swine flu in China, but authorities are investigating several people with suspicious symptoms, the World Health Organization said Tuesday.
De tijd in New York is dacht ik zes uur vroeger dan bij ons.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
volgens mij is het rond 16:00 hier een uur of 9 daar.
Jij had het over de VS, waar het aantal gevallen eigenlijk nog vrij beperkt is en met een CFR van 1-2% en fatsoenlijke behandeling het niet erg waarschijnlijk is dat er op dit moment al mensen zijn overleden. Daarnaast zijn de gevallen in de VS milder dan in Mexico.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:24 schreef davako het volgende:
[..]
De hitleriaanse President heeft niets. Ach ja natuurlijk!quote:Obama's swine flu scare after shaking hands with archaeologist who died 24 hours later
A man who shook Barack Obama's hand in Mexico died the next day from symptoms similar to those of swine flu.
The White House insisted the President's health was not in any danger, but he was said to be taking the threat of an epidemic 'very seriously'.
bron
Mogelijk 1.800 zieken in dat dorpje en twee doden (baby's) - de ziekte heeft zich er wel snel verspreid, maar een echte killer kan ik het daar dan niet noemen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:26 schreef Jor_Dii het volgende:
deze dus http://www.guardian.co.uk(...)arch-outbreak-source
Spoor jij wel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De hitleriaanse President heeft niets. Ach ja natuurlijk!
Ja je zou toch op z'n minst verwachten dat ie ter plekke dood neer was gevallen nadat hij iemand die is overleden aan dit virus een hand gegeven had.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De hitleriaanse President heeft niets. Ach ja natuurlijk!
wat denk je zelfquote:
Maar denk je ook dat de gevallen in Tijuana anders zijn dan de gevallen in San Diego? Deze steden liggen namelijk practisch aan elkaar. De meeste slachtoffers in Mexico zijn toch overleden aan een Longontsteking die ze er bovenop kregen? Dus in dat opzicht kan je het inderdaad beter in Amerika krijgen dan in Mexico.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij had het over de VS, waar het aantal gevallen eigenlijk nog vrij beperkt is en met een CFR van 1-2% en fatsoenlijke behandeling het niet erg waarschijnlijk is dat er op dit moment al mensen zijn overleden. Daarnaast zijn de gevallen in de VS milder dan in Mexico.
Mijn punt is dat de gevallen in America bekend 'mild' zijn en dat er daar die anti-virale middelen op zijn toegepast. Een dode zou waarschijnlijk een mutatie betekenen, en daar ging de quote over. ('t zou een erg snelle complicatie zijn.)quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:35 schreef davako het volgende:
[..]
Lees eens inhoudelijk die twee berichten, het ene bericht geeft toch geen antwoord op het andere? Met je eloquentie pfff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |