ik zie iedereen die positief is met onderbouwing komen. Ik vraag me af waarom de mensen die niet positief zijn denken dat het gaat floppen?quote:
ik heb helemaal geen problemen gehad met de betaling dus dat vindt ik ook gewoonquote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Kan net een haf uurtje kijken en dit is misschien wel het begin van een hele serie internet kijk programma's dus toppie,lekker gluren en commentaar kunnen geven op andermans lol en ellende![]()
Veel succes Bram en Bart ,alleen betalingen regelen kan iets beter in de toekomst.![]()
Telefonische betalingen gingen minder vlot,maar er zijn zat mensen die wilde helpen ,heel erg bedankt iedereen en vooral galliegal als ik het goed spelquote:Op maandag 27 april 2009 23:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen problemen gehad met de betaling dus dat vindt ik ook gewoon
de streams zijn vandaag nog gratis naar ik begreep.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
moeilijk. ik denk dat het zeker een potentieel succes is, maar het feit dat je moet betalen voor de stream houdt veel mensen tegen.
Ik zeg geef ze een gratis half uurtje ofzo, zodat ze de smaak te pakken kunnen krijgen. Dan willen ze heus wel betalen
echtwaar?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
de streams zijn vandaag nog gratis naar ik begreep.
Ik denk niet dat Bram verwacht dat hij meteen winstdraait hoor. Dit moet je zien als een basis voor meerdere projecten. Uiteindelijk willen ze winst maken maar hij weet heus wel dat hij in 25 dagen echt geen winst maakt. Het moet een projectmatig succes worden, in deze eerste Bunker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien we nu pas op +/- 1000 betaalde streamers zitten, is het financieel gedoemd op uit te draaien op een flop. Helaas.
Ik heb niet de indruk dat Bram voor alle kosten opdraait, maar dat Johan ook een flink deel van de investering voor z'n rekening neemt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bram verwacht dat hij meteen winstdraait hoor. Dit moet je zien als een basis voor meerdere projecten. Uiteindelijk willen ze winst maken maar hij weet heus wel dat hij in 25 dagen echt geen winst maakt. Het moet een projectmatig succes worden, in deze eerste Bunker.
Denk dat de inkomsten nog aardig omhoog gaan door de credits die je kan kopen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien we nu pas op +/- 1000 betaalde streamers zitten, is het financieel gedoemd op uit te draaien op een flop. Helaas.
35 van deze jongens aan de muur is alleen al 21000E, + nog 10000E voor het prijzengeld... etc etc
Kan, maar dan blijft t principe staan. De Bunker een succes als project is belangrijker dan 1x winst maken. Straks kan de Bunker 2 komen, spinoffs. Vlemmix kan de boel verhuren voor zakelijke boundingweekends waar personeel wordt opgenomen tijdens ludieke oefeningen. Feesten in de Bunker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat Bram voor alle kosten opdraait, maar dat Johan ook een flink deel van de investering voor z'n rekening neemt.
Hmm de stream was eerder niet te bekijken zonder abbo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
echtwaar?dat is nieuw voor mij. Heb ik vast ergens niet opgelet
ik vind het ook kei leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
Ik denk ook dat ze uiteindelijk meer verdienen aan de credits dan aan de streams. En weet je? Ik gun het ze van harte. Ik vind het nu al een leuk programma, en dat meen ik echt.
Nee alleen met de kick-off toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:15 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Hmm de stream was eerder niet te bekijken zonder abbo.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
Ik denk ook dat ze uiteindelijk meer verdienen aan de credits dan aan de streams. En weet je? Ik gun het ze van harte. Ik vind het nu al een leuk programma, en dat meen ik echt.
beetje overdreven lijkt mij, ze hebben best wat sponsors gezien de links op de site en de reclame in de bunker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Maanvis het volgende:
Overigens werd in de kickoff door Bart tegen ik meen Ruud gezegd dat als dit een flop zou worden dat Bram en Bart dan failliet zouden zijn.. dan is er dus geen 2e bunker.
failliet is ernstig overdreven, maar ze gaan wel wat centjes in de min.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
beetje overdreven lijkt mij, ze hebben best wat sponsors gezien de links op de site en de reclame in de bunker.
Ze zullen er niet rijk van worden, maar failliet?
de sponsors doneren spullen, zoals het rolluik en de fietsen en de inrichting, maar geen geld om bijv. de salarissen van het personeel te betalen en de camera's.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
beetje overdreven lijkt mij, ze hebben best wat sponsors gezien de links op de site en de reclame in de bunker.
Ze zullen er niet rijk van worden, maar failliet?
Dat kunnen ze dan meenemen voor als er een Bunker 2 komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
vind het ook jammer dat het alleen maar jonge mensen zijn een beetje van alle leeftijden wat (20/60) had ik leuker gevonden. dan worden volgens mij ook de gesprekken onderling boeiender.
maar wens iedereen achter de schermen heel veel sucses en dat het een dikke vette hit mag worden.
ja want ik heb zo de poll bekeken hier op fok van de leeftijden en er zitten toch aardig wat mensen van mijn leeftijd tussen en hoop ook echt als er een 2e serie komt gewoon alle leeftijden en heel erg verschillend van elkaar, de 1 een arts een ander een schoonmaker je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:30 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dan meenemen voor als er een Bunker 2 komt
maar slaat dit aan kunnen ze het concept door verkopen aan het buitenland en desnoods de bunker verhuren, en als het een sucses wordt komen er echt wel sponsors bij lijkt mij (bv bunker2)quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de sponsors doneren spullen, zoals het rolluik en de fietsen en de inrichting, maar geen geld om bijv. de salarissen van het personeel te betalen en de camera's.
1 negatieve stem kost 2 stemmen toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Maanvis het volgende:
Overigens zijn er nu 1553 gebruikt al voor stemmen. Dat betekent dat er nu al in het meest negatieve scenario (iedereen koopt er 50 voor E11,25) er 349,43 verdiend is.
Nee, zojuist op Peter getestquote:
Hoe moeten de niet kijkers weten wanneer er commotie of een opdracht plaats gaat vinden?quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit soort opdrachten levert commotie op, en commotie betekent kijkers. Ik denk dat 't een succes gaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |