abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68441863
Ik weet het nog niet, het heeft in 1e instantie veel weg van Big Brother alleen komt het tot nu toe een stuk amateuristischer over vind ik.
Wat vinden jullie??
  Admin maandag 27 april 2009 @ 22:51:27 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68442023
Big Brother 1 had ook amateuristische momenten. Vergeet niet dat de grote tv-producties een veel grotere redactie hebben en veel meer geld ter beschikking hebben. Ik vind dat het er prima uitziet en het sobere past natuurlijk prima in de sfeer van the Bunker.
Ik heb m'n streams al betaald, dus ik ga hoe dan ook kijken
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68442198
Ik vind het wel leuk. Je moet de mensen ook nog even leren kennen en de mensen daar elkaar, als het langer loopt wordt het meestal ook nog leuker, want nu zit iedereen nog oppervlakkig aardig te doen enzo.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_68442286
Begrijp me niet verkeerd het is ook geen oordeel, maar ben gewoon benieuwd wat andere kijkers ervan vinden
  maandag 27 april 2009 @ 22:57:25 #5
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68442300
Het wordt een succes in zijn soort en bereik, dus in een kleine groep met mensen die het leuk vinden. Aangezien De Bunker een lange termijngame wordt met meerdere delen, deel 2 enkele weken al hierna, zal het succes langzaam groeien. Mondtotmondreclame voor deel2 . Deel 1 is te kort om meteen een kassucces te worden en ik denk dat dit ook vooral als pilot gezien moet worden. Met evaluaties, veranderingen in deel 2.

Dus succes moet je nog niet afmeten aan geld maar aan mogelijkheden.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68442371
Oh, er staat serieus ook al een deel 2 in de planning?
pi_68442440
ik vind het erg jammer dat er niks op de site te zien is als je nog geen abbo hebt. Tuurlijk het is net begonnen maar er staat gewoon vrijwel niks. Een zeer kleine bio over de bewoners, thats it!

Hoe ga je kijkers trekken zonder iets om ze mee te verlijden. Het duurt maar 25dagen dus je moet wel heel snel met wat meer komen anders zal je echt geen mensen trekken.

Nog iets, wij, de kijkers kunnen enigszins controle uitoefenen over wat er gaat gebeuren. Dat is het idee geloof ik, maar voor iemand zonder abbo is niet te zien HOE je nu precies invloed kan hebben. Laat eens ergens zien wat wij allemaal kunnen bepalen en hoe je dat doet.

Dus laat wat meer zien anders gaat het falen.
pi_68442512
flop
pi_68442733
Tot nu toe vind ik het leuker en van betere kwaliteit dan ik had verwacht. Ik hoop dat ze de kans krijgen om te verbeteren en te groeien. Hoop dan inderdaad wel op min. 2 streams.
pi_68442834
Dit soort opdrachten levert commotie op, en commotie betekent kijkers. Ik denk dat 't een succes gaat worden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 27 april 2009 @ 23:10:02 #11
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68442837
Kan net een haf uurtje kijken en dit is misschien wel het begin van een hele serie internet kijk programma's dus toppie,lekker gluren en commentaar kunnen geven op andermans lol en ellende
Veel succes Bram en Bart ,alleen betalingen regelen kan iets beter in de toekomst.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68442910
SUCCES! er moet een 2e deel komen
pi_68442943
Het valt me zeker nog niet tegen.
En vind ook dat je het een kans moet geven voordat je meteen zegt een flop.
Maar wat Danny al zei ik heb betaald dus zal het afkijken ook
Ik zeg geef het even een kans en bedenk dat het natuurlijk een stuk kleiner is dan bij die grote tvbazen.
Vind met de middelen die ze hebben het zeer zeker al erg leuk.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  Admin maandag 27 april 2009 @ 23:14:09 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68442956
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef SharQueDo het volgende:
flop
ik zie iedereen die positief is met onderbouwing komen. Ik vraag me af waarom de mensen die niet positief zijn denken dat het gaat floppen?
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 23:15:04 #15
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68442989
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Kan net een haf uurtje kijken en dit is misschien wel het begin van een hele serie internet kijk programma's dus toppie,lekker gluren en commentaar kunnen geven op andermans lol en ellende
Veel succes Bram en Bart ,alleen betalingen regelen kan iets beter in de toekomst.
ik heb helemaal geen problemen gehad met de betaling dus dat vindt ik ook gewoon
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  maandag 27 april 2009 @ 23:17:40 #16
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68443084
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:15 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

ik heb helemaal geen problemen gehad met de betaling dus dat vindt ik ook gewoon
Telefonische betalingen gingen minder vlot,maar er zijn zat mensen die wilde helpen ,heel erg bedankt iedereen en vooral galliegal als ik het goed spel
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  maandag 27 april 2009 @ 23:19:01 #17
249618 nick-e
www.thebunkeronline.tv
pi_68443137
@ Bubz

Voor maar ¤7,95 weet je het. Het is geen vermogen wat je uit moet geven. En zoals geheel in het teken van het format, JIJ BESLISTof je wel of niet kijkt
pi_68443147
Ik vind het tot nu toe erg leuk.( is ook voor de eerste keer dat ik streams genomen bij bij een RLS)
Ben heel benieuwd hoe deze groep zich verder gaat ontwikkelen.
De bunker is een stuk soberder dan BB1. denk dat het daarom best moeilijk voor de bewoners kan gaan worden
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 23:21:59 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68443241
Dit valt niet tegen. Interessante groep, de enkele stream wordt goed geregisseerd. Het kunnen stemmen op de site is leuk. Heerlijk, weer live-streams.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_68443316
En ik vind het ook grappig dat het allemaal wat kleiner van opzet is, dat mensen het dan bijvoorbeeld even over Fok of Danny hebben.
De mensen die erin zitten zijn ook goed geselecteerd denk ik.
pi_68444653
moeilijk. ik denk dat het zeker een potentieel succes is, maar het feit dat je moet betalen voor de stream houdt veel mensen tegen.
Ik zeg geef ze een gratis half uurtje ofzo, zodat ze de smaak te pakken kunnen krijgen. Dan willen ze heus wel betalen
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 00:02:10 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68444673
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
moeilijk. ik denk dat het zeker een potentieel succes is, maar het feit dat je moet betalen voor de stream houdt veel mensen tegen.
Ik zeg geef ze een gratis half uurtje ofzo, zodat ze de smaak te pakken kunnen krijgen. Dan willen ze heus wel betalen
de streams zijn vandaag nog gratis naar ik begreep.
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:03:16 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68444702
Aangezien we nu pas op +/- 1000 betaalde streamers zitten, is het financieel gedoemd op uit te draaien op een flop. Helaas.
35 van deze jongens aan de muur is alleen al 21000E, + nog 10000E voor het prijzengeld... etc etc
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68444709
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef Danny het volgende:

[..]

de streams zijn vandaag nog gratis naar ik begreep.
echtwaar? dat is nieuw voor mij. Heb ik vast ergens niet opgelet
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:05:34 #25
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68444785
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Maanvis het volgende:
Aangezien we nu pas op +/- 1000 betaalde streamers zitten, is het financieel gedoemd op uit te draaien op een flop. Helaas.
Ik denk niet dat Bram verwacht dat hij meteen winstdraait hoor. Dit moet je zien als een basis voor meerdere projecten. Uiteindelijk willen ze winst maken maar hij weet heus wel dat hij in 25 dagen echt geen winst maakt. Het moet een projectmatig succes worden, in deze eerste Bunker.
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:08:43 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68444878
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Bram verwacht dat hij meteen winstdraait hoor. Dit moet je zien als een basis voor meerdere projecten. Uiteindelijk willen ze winst maken maar hij weet heus wel dat hij in 25 dagen echt geen winst maakt. Het moet een projectmatig succes worden, in deze eerste Bunker.
Ik heb niet de indruk dat Bram voor alle kosten opdraait, maar dat Johan ook een flink deel van de investering voor z'n rekening neemt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68444936
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Maanvis het volgende:
35 van deze jongens aan de muur is alleen al 21000E, + nog 10000E voor het prijzengeld... etc etc
Denk dat de inkomsten nog aardig omhoog gaan door de credits die je kan kopen.
Hoop echt dat het een succes word .Het is echt leuk
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:12:52 #28
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68445004
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat Bram voor alle kosten opdraait, maar dat Johan ook een flink deel van de investering voor z'n rekening neemt.
Kan, maar dan blijft t principe staan. De Bunker een succes als project is belangrijker dan 1x winst maken. Straks kan de Bunker 2 komen, spinoffs. Vlemmix kan de boel verhuren voor zakelijke boundingweekends waar personeel wordt opgenomen tijdens ludieke oefeningen. Feesten in de Bunker.
pi_68445105
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

echtwaar? dat is nieuw voor mij. Heb ik vast ergens niet opgelet
Hmm de stream was eerder niet te bekijken zonder abbo.
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 00:16:32 #30
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68445134
Ik denk ook dat ze uiteindelijk meer verdienen aan de credits dan aan de streams. En weet je? Ik gun het ze van harte. Ik vind het nu al een leuk programma, en dat meen ik echt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:17:23 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68445169
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
Ik denk ook dat ze uiteindelijk meer verdienen aan de credits dan aan de streams. En weet je? Ik gun het ze van harte. Ik vind het nu al een leuk programma, en dat meen ik echt.
ik vind het ook kei leuk .
Een gedicht over Maanvis
pi_68445179
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:15 schreef Chrizs het volgende:

[..]

Hmm de stream was eerder niet te bekijken zonder abbo.
Nee alleen met de kick-off toch?
pi_68445213
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:16 schreef Danny het volgende:

..en dat van iemand die totaal geen RLS heeft gevolgd, never nooit niet. Hulde aan B&B & crew, en de mensen die mij overtuigd hebben (waaronder de FOK!kers )!!
pi_68445243
ze hebben vandaag paar extra credits verkocht... dacht dat het de streaming was maar kvind het nie erg.
tis voor een goed doel
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 00:20:11 #35
128220 Peter6000
pi_68445256
Ik denk dat dit geschikt is voor een kleine groep RLS-fans, en dat het commercieel niet houdbaar is dit betaalbaar te krijgen.

Maar voor die kleine groep is het erg leuk dat er streams zijn.
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:22:36 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68445338
Overigens werd in de kickoff door Bart tegen ik meen Ruud gezegd dat als dit een flop zou worden dat Bram en Bart dan failliet zouden zijn.. dan is er dus geen 2e bunker.
Een gedicht over Maanvis
pi_68445437
kan er nog niks over zeggen of het leuk wordt of juist een flop, denk dat als de opdrachten spannender worden en er meer haat en nijd onderling is dat je wel langer achter de stream blijft hangen vind het tot nu toe beetje matig over komen.
vind het ook jammer dat het alleen maar jonge mensen zijn een beetje van alle leeftijden wat (20/60) had ik leuker gevonden. dan worden volgens mij ook de gesprekken onderling boeiender.
maar wens iedereen achter de schermen heel veel sucses en dat het een dikke vette hit mag worden.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_68445471
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Maanvis het volgende:
Overigens werd in de kickoff door Bart tegen ik meen Ruud gezegd dat als dit een flop zou worden dat Bram en Bart dan failliet zouden zijn.. dan is er dus geen 2e bunker.
beetje overdreven lijkt mij, ze hebben best wat sponsors gezien de links op de site en de reclame in de bunker.
Ze zullen er niet rijk van worden, maar failliet?
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:28:06 #39
79888 clubdj
Turn Up The Bass
pi_68445503
Top natuurlijk!
Wacht niet op een wonder: wees een wonder.
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 00:29:15 #40
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68445539
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

beetje overdreven lijkt mij, ze hebben best wat sponsors gezien de links op de site en de reclame in de bunker.
failliet is ernstig overdreven, maar ze gaan wel wat centjes in de min.
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:29:33 #41
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68445549
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

de sponsors doneren spullen, zoals het rolluik en de fietsen en de inrichting, maar geen geld om bijv. de salarissen van het personeel te betalen en de camera's.
Een gedicht over Maanvis
pi_68445559
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:

vind het ook jammer dat het alleen maar jonge mensen zijn een beetje van alle leeftijden wat (20/60) had ik leuker gevonden. dan worden volgens mij ook de gesprekken onderling boeiender.
maar wens iedereen achter de schermen heel veel sucses en dat het een dikke vette hit mag worden.
Dat kunnen ze dan meenemen voor als er een Bunker 2 komt
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_68445688
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:30 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

Dat kunnen ze dan meenemen voor als er een Bunker 2 komt
ja want ik heb zo de poll bekeken hier op fok van de leeftijden en er zitten toch aardig wat mensen van mijn leeftijd tussen en hoop ook echt als er een 2e serie komt gewoon alle leeftijden en heel erg verschillend van elkaar, de 1 een arts een ander een schoonmaker je snapt wel wat ik bedoel.
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:37:23 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68445770
Overigens zijn er nu 1553 gebruikt al voor stemmen. Dat betekent dat er nu al in het meest negatieve scenario (iedereen koopt er 50 voor E11,25) er 349,43 verdiend is.
Een gedicht over Maanvis
pi_68445777
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de sponsors doneren spullen, zoals het rolluik en de fietsen en de inrichting, maar geen geld om bijv. de salarissen van het personeel te betalen en de camera's.
maar slaat dit aan kunnen ze het concept door verkopen aan het buitenland en desnoods de bunker verhuren, en als het een sucses wordt komen er echt wel sponsors bij lijkt mij (bv bunker2)
dus hoop dat ze er wat aan overhouden al denk ik dat dit ook voor hun een sprong in het diepe is en een groot avontuur. en internet is de toekomst vooral internetprog. zoals dit.
pi_68446295
Voor zover ik weet is het technisch allemaal prima in orde, de mensen die eraan meewerken zullen het succes ook allerminst in de weg staan en de selectie van de kandidaten is zo te zien ook goed uitgevoerd.

Ik denk dat het experiment valt of staat met het consolideren van het concept. De Bunker moet zich op korte termijn onderscheiden van eerdere RLS's door heel duidelijk een eigen sfeer over te brengen aan het publiek. 24-uur per dag gefilmde mensen die het moeten stellen zonder de gebruikelijke luxe staan niet per definitie garant voor boeiende televisie. De redactie zal hoe dan ook moeten voorkomen dat het beeld ontstaat dat De Bunker het niveau van een semi-professioneel opgezet BB2 (arm en rijk) niet overstijgt. De aard van de opdrachten is dus belangrijk, maar ook de claustrofobische sfeer. Optimaal zou een permanent voelbare sfeer van dreiging en separatie zijn, het concept indachtig, maar de vraag is hoe je dat op een verantwoorde en onderhoudende manier kan realiseren. Wat dat betreft vermoed ik dat het concept misschien wat ambitieus is, als je echt een níeuwe RLS wilt maken.

Verder is de unieke, directe wisselwerking tussen internetfora en het programma/de redactie zeker een plus, dat wordt misschien wel de helft van het succes. Finances aside is De Bunker sowieso een boeiend experiment dat meer aandacht verdient, maar dat zal ongetwijfeld nog komen. Met wat spraakmakende beelden en wat extra internet-PR zijn ze al een heel eind.
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 01:09:58 #47
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68446537
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Maanvis het volgende:
Overigens zijn er nu 1553 gebruikt al voor stemmen. Dat betekent dat er nu al in het meest negatieve scenario (iedereen koopt er 50 voor E11,25) er 349,43 verdiend is.
1 negatieve stem kost 2 stemmen toch?
  dinsdag 28 april 2009 @ 01:11:00 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68446559
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 01:09 schreef Danny het volgende:

[..]

1 negatieve stem kost 2 stemmen toch?
Nee, zojuist op Peter getest
Een gedicht over Maanvis
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 01:11:21 #49
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68446563
ah ok
pi_68446623
Heb nog geen credits bij gekocht bij de 5 die je krijgt als je je registreerd , als ze zo snel een opdracht aanpassen voor een sanitaire stop
Loslaten, is het ultieme houden van.
  dinsdag 28 april 2009 @ 01:46:57 #51
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68446976
Het principe van produceren is dat je anderen laat betalen voor jouw plannen. Ik denk en hoop niet dat Bram al zn geld hierin heeft gestoken. Ik zie m graag nog andere dingen doen in de toekomst. Ik denk dat de huur van PS2 wel meevalt en misschien nul is. Ze hebben zelf alles verbouwd. Prijzengeold en cameras zijn denk ik de kostenpost. Dus wel flinke investering maar niet 100 procent zelf.

De Bunker 1 zal met break even al een financieel succes zijn. En voor Bram betekent dit vooral naamsbekendheid en een bewezen concept.
  dinsdag 28 april 2009 @ 01:51:28 #52
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68447010
Kun je je credits ook bewaren?"Voor als ik een echte favo heb en hem/haar dan flink kan verwennen"
Verkeerde topic wellicht.
  dinsdag 28 april 2009 @ 02:01:36 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_68447107
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:

Dit soort opdrachten levert commotie op, en commotie betekent kijkers. Ik denk dat 't een succes gaat worden.
Hoe moeten de niet kijkers weten wanneer er commotie of een opdracht plaats gaat vinden?
Bij BB en DGK wist je door de dagelijkse uitzendingen dat er op een bepaalde dag iets ging gebeuren (stemmen, bezoek, trouwen.)

Volgens mij is de groep mensen die continu wil en kan kijken redelijk klein en als er niet dagelijks een uitzending of publiciteit is wordt het bereik wel erg klein.

De eerste slag (een flinke publiciteitsstunt die media-aandacht trekt, zoals een moeder die haar kinderen alleen laat bv ) hebben ze al gemist en als ik de streamverslagen lees lijkt het of ze een beetje BB zitten te spelen.

Als er niet binnen een paar dagen eentje flipt en de boel kort en klein slaat lijkt het mij (iig financieel gezien) een niet erg succesvol concept.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 28 april 2009 @ 02:09:11 #54
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68447181
Er zijn ook veel mensen die parttime werken/en er zijn bewust thuisblijvende moeders/vaders/er zijn zieken"jong en oud. die hier ook veel plezier aan kunnen beleven."Wereldwijd"Dus kansen genoeg en de werkende mens kan z'n favoriete tv programma kijken 's avonds.Voor ieder wat wils
  dinsdag 28 april 2009 @ 03:19:43 #55
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_68447680
Het ziet er wel heel erg BBerig uit ik betrap me er nu al op dat de Bunker bij mij als living wallpaper hangt, veel credits zal ik er ook niet instoppen ben ik bang...
pi_68449644
Nu 13 uur na de start weet ik nog steeds niet waar ik invloed op uit kan oefenen als niet betalende volger. Ik kan dat ook nergens terug vinden op de website. Dit is toch het hele vernieuwende aan het concept of zie ik dat verkeerd. Laat eens duidelijk zien wat de opties zijn, wat je er voor moet doen, tussenstanden etc. Ook een samenvatting van de gebeurtenissen zou fijn zijn, ja dat kan ik ook lezen op fok maar kan iemand die onbekend is met fora dat ook?

De verveelde huisvrouw/man, dat is oa een doelgroep die je als klant wilt hebben en die zijn lang niet altijd goed met internet. Dus je moet wat je wilt laten zien in hapklare brokken serveren doe je dat niet dan ben je deze doelgroep al kwijt.
pi_68450749
Ik denk dat een niet betalende volger überhaupt geen invloed heeft.
pi_68451249
Vind het een leuk programma.
Heel anders dan de goudenkooi en denk dat veel mensen het wel willen vergelijken met de goudenkooi.
Het is nog een begin, maar verwacht er zelf veel van.
En mensen die niet betalen, kunnen ook niet mee doen met credits geven.
pi_68452309
Het punt is niet dat ik als niet betalende volger wel of geen invloed kan uitoefenen maar dat ik niet weet wat ik krijg als ik betaal. Ik krijg een stream en kan stemmen als het goed is, maar ik zie daar niks van op de site (behalve dan de populariteits stemmen). Dus ik zal uit nieuwsgierigheid een abbo moeten nemen anders kom ik er niet achter. Wil je kijkers/betalers trekken dan MOET je wel laten zien waarom ze een abbo zouden moeten nemen, doe je dat niet dan krijg je geen nieuwe kijkers.

Geen nieuwe abbo's betekend dus dat het een flop gaat worden. En flop is voor mij dan dat het project veel geld gaat kosten en financieel niks gaat opleveren.
pi_68460367
Leuke heterogene groep...kan wel wat worden. Nu nog (te) verkrampt en camerabewust. Jammer..
Maar wellicht komen ze los. Geef ze goed te eten en wat kratten drank....maak ze lekker los.
no fastfood
  Moderator dinsdag 28 april 2009 @ 17:52:22 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68467707
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Bubbz het volgende:

Geen nieuwe abbo's betekend dus dat het een flop gaat worden. En flop is voor mij dan dat het project veel geld gaat kosten en financieel niks gaat opleveren.
Ik denk dat de doelstelling van deze eerste Bunker-serie niet eens is dat er winst gemaakt moet worden.
Het verbouwen van die kelder en een regieruimte met al die camera's, is (lijkt mij) iets dat je niet in 25 dagen terugverdient.

Wat hun doel dus wél is: spraakmakend genoeg zijn om een deel 2 en deel 3 plaats te kunnen laten vinden. En alle schoonheidsfoutjes tackelen. Grootste probleem momenteel, is dat het stem-systeem nog zo wazig is. De verregaande kijkersinvloed zou hét vernieuwende aspect worden van deze show, het is dus op zich wel vreemd dat dit zo veronachtzaamd is op de site van The Bunker. Het is onduidelijk of het werkt niet. Als ik hun was, zou ik er op focussen om dat snél voor elkaar te krijgen. Dát is je potentiële publiekstrekker. Mensen willen hun sadisme, creativiteit, genegenheid, geilheid etc door middel van invloed kunnen botvieren op de deelnemers.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:10:39 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68468321
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:52 schreef Gert het volgende: Grootste probleem momenteel, is dat het stem-systeem nog zo wazig is. De verregaande kijkersinvloed zou hét vernieuwende aspect worden van deze show, het is dus op zich wel vreemd dat dit zo veronachtzaamd is op de site van The Bunker. Het is onduidelijk of het werkt niet. Als ik hun was, zou ik er op focussen om dat snél voor elkaar te krijgen. Dát is je potentiële publiekstrekker. Mensen willen hun sadisme, creativiteit, genegenheid, geilheid etc door middel van invloed kunnen botvieren op de deelnemers.
Hier ben ik he helemaal mee eens!
Een gedicht over Maanvis
pi_68472262
Ik hoop dat er wat leuker gaat worden, vind het nu wel heeel erg saai.. Heb spijt dat ik de streams gekocht heb, maar wie weet gaat t nog wel veranderen....
the fact that no one understand you doesnt make you an artist....
pi_68472930
dit moet een flop worden..........Slaat werkelijk nergens op. Dit is nog erger dan BB1, qua saaiheidgehalte en erg amateuristisch! Lijkt wel een overlevingskamp, maar dan met camera!! Dit zou Bart in het normale leven ook doen en nu verdient hij er geld mee! KLinklare onzin!!!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:13:37 #65
168951 STAP01
body and brain
pi_68472938
Tot nu toe vind ik het een grote flop. Ik hoop echter dat het binnen nu en een dag wat leuker gaat worden. Het is zo saai! Ik gun de makers iig wel een succes hoor!
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 29 april 2009 @ 00:04:52 #66
250026 burbb66
aiaiaiaiaiaiai fakking hellll
pi_68483038
heb af en toe gekeken, want het was nog gratis, maar vindt het tot nu toe, saaiheid ten top, ik hoop natuurlijk voor de makers dat het een succes gaat worden, maar nu denk ik van niet.......
laten ze de mensen drank geven, en dingen uitlokken, hup hup sensatie in de bunker, dat willen wij
pi_68484727
we moeten eerst eens begrijpen met z'n allen hoe die boodschappen eigenijk werken, dan snappen we pas hoe we invloed kunnen uitoefenen denk ik.
Maar het is verdacht stil aan de spreekwoordelijke overkant, ik vrees het ergste.
  woensdag 29 april 2009 @ 01:27:03 #68
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_68484955
Is er rond dit tijdstip ook nog wat te zien ? Ik met mijn ploegendiensten zou namelijk op echt rare tijdstippen kijken. Rond deze tijd dus, maar ook rond 8 uur 's ochtends. Echt 's middags en vroeg avond zit ik niet vaak achter de pc. Vind het een beetje zonde om te betalen als ik nooit iets interessants zie.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 29 april 2009 @ 09:39:08 #69
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68488219
Marketingtechnisch gezien hadden ze het natuurlijk veel beter aan kunnen pakken.
Primum non nocere
pi_68488422
Er moet aktie komen...nu te veel praten en slapen. En ze lopen allemaal te verrekken van de kou. In beweging met die hap
no fastfood
pi_68508179
Ik heb best veel gekeken de afgelopen dagen maar er gebeurd gewoon geen hol. In het begin was het elkaar aftasten, ze kennen elkaar nu iets beter maar nog gebeurd er niks. Die opdracht in die kist was ook niet echt spannend te noemen. Een beetje kibbelen over peuken is ook niet bepaald spannend.

Ik ben benieuwd hoe het insecten eten wordt om 20;00. Als ook dit niks is raad ik de regie aan om zo snel mogelijk te zorgen voor actie in de tent, anders gaat iedereen gewoon weg. Te saai.
pi_68508349
Het word een succes!
Goed gedaan bart ik vind het een goed concept en het word maar beter
pi_68522300
ook ik heb mijn twijfels laten varen.
en denk dat het een succes wordt
het is wel jammer dat de bewoners, nu na al die realitie s
nu zich zo bewust is ,dat ik denk dat ze het best moeilijker mogen krijgen
want ze verwachten nu vanalles en zijn zelfs bezig iedereen goed te houden inplaats van hun ding te doen . maar petje af het is een goed concept.
Biefstukje
Soms is het onmogelijk de stroom van het leven tegen te houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')