dankjequote:
quote:Op maandag 27 april 2009 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben 19 GVD. Wat zijn dit voor naaistreken.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga denk ik op een computercursus. Ik ben echt een ramp. kan ik mooi met mn oma mee.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 27 april 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het programma Word 2007 echt verschrikkelijk om mee te werken.
Oftewel, ik kan er niet mee omgaan.
Er zitten gewoon TE veel functies opquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
Moraal ridders gadverdamme, intolerante mensen wat het zijn.
Score!
Vertelquote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn verdoving is uitgewerkt.
Verdorie.
Auw.
Ik ben vanmiddag geopereerd aan mijn been.quote:
Af en toe krijg ik echt het idee dat jij een zeer sterke autist bent. Maar dat maakt niet uit. Ik kan er soms wel om lachen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
Score!
Hoezo moest je geopereerd worden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag geopereerd aan mijn been.
Ze hebben gehecht en nu doet het zeer.
Beter kan ik morgen de hele dag in bed blijven.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe..?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Silentalarm het volgende:
Af en toe krijg ik echt het idee dat jij een zeer sterke autist bent. Maar dat maakt niet uit. Ik kan er soms wel om lachen.
Auwtsjquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cyste in mn been en ik had er last van (soort elektrische stroomstootjes, continu).quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo moest je geopereerd worden?
Dank je welquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
aggh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel sterkte zeg.
Jbma, knzj, ly, hvj. wobbw
Ik vrees dat ik niet kan slapen, ben ook vrij deze weekquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Auwtsjga dan slapen joh nu, je kunt je rust op zo'n moment wel gebruiken!
Ik hoop voor je dat het snel genezen is![]()
!
Oke, dat het maar mooi en snel mag genezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cyste in mn been en ik had er last van (soort elektrische stroomstootjes, continu).
Maandag mogen de hechtingen eruit
Je zeikt nog erger dan een vrouw voor/tijdens haar menstruatie.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
Score!
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zeikt nog erger dan een vrouw voor/tijdens haar menstruatie.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke, dat het maar mooi en snel mag genezen.
Lijkt me erg vervelende plek om geopereerd te worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ken iemand wiens pols geopereerd is. Hij is een goede gitarist, en kan nu een maand of 2 niet meer spelen ofzo. Damn, teh horror als ik er aan denk.
Ik heb mn pols wel een keer gebroken, en toen moest dat bot zo weer rechtgezet worden. Toen kon ik ook 2 maanden niet gitaar spelen. Voordeel was dat ik toen nog geen gitaar speelde, dus dat ik er ook niet echt last van had dat ik niet kon spelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me erg vervelende plek om geopereerd te worden.
Ik ken een vervelender plekje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me erg vervelende plek om geopereerd te worden.
Hoelang speel je al en wat speel je vooral?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb mn pols wel een keer gebroken, en toen moest dat bot zo weer rechtgezet worden. Toen kon ik ook 2 maanden niet gitaar spelen. Voordeel was dat ik toen nog geen gitaar speelde, dus dat ik er ook niet echt last van had dat ik niet kon spelen
Mijn favo lesbo!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef Fascination het volgende:
Je zeikt nog erger dan een vrouw voor/tijdens haar menstruatie.
Ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef Silentalarm het volgende:
Ja zeg iewl. Liefde en belangstelling tonen voor de medemens is echt voor homo's
Ik heb nog nooit wat gebrokenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb mn pols wel een keer gebroken, en toen moest dat bot zo weer rechtgezet worden. Toen kon ik ook 2 maanden niet gitaar spelen. Voordeel was dat ik toen nog geen gitaar speelde, dus dat ik er ook niet echt last van had dat ik niet kon spelen
Je bezorgt me nog eens post-traumatische terminale AIDS jij!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kankersteentjes voor het gebruik van 'vuig'.
1 jaar en 9 maanden. Van alles, maar vooral rock. En ik gebruik een epiphone les pauls custom.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoelang speel je al en wat speel je vooral?
Oog-operatiesquote:
Speel je goed?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
1 jaar en 9 maanden. Van alles, maar vooral rock. En ik gebruik een epiphone les pauls custom.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
Je bezorgt me nog eens post-traumatische terminale AIDS jij!
Wat een zin.![]()
I wrote that
Altijd al willen zeggen.![]()
![]()
Hihi.quote:
Het viel opzich wel mee. Het was met snowboarden, en ik viel eigenlijk op een bijna plat stukje. Ik was met iemand aan het praten tijdens het boarden en lette niet op, viel voorover omdat ik ineens op een stukje ijs kwam en toen sloeg ik voorover. Eerst dacht ik. Auw. Toen dacht ik, ik ga weer verder, toen wilde ik mezelf opduwen, maar dat lukte niet. En toen was er een aardige meneer die me even hielp en zei dat ik beter even een ehbo iemand kon bellen.In het ziekenhuis foto's en beetje rechtgeduwd. Eigenlijk bijna niks van gevoeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat gebroken![]()
Het lijkt me vreselijk
HahahHA EN NU kan Jy zEGgEUhNquote:
Ik denk dat ik als ik het vergelijk met jou definitie van goed, het niet goed is, ik denk dat als je het vergelijkt met de gemiddelde gitarist die zichzelf in 1 jaar en 9 maanden gitaar heeft leren spelen zonder les het wel redelijk is.quote:
Oehoeh een operatie, big deal hé.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja zeg iewl. Liefde en belangstelling tonen voor de medemens is echt voor homo's
ja. Bloed is vies.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oehoeh een operatie, big deal hé.
Doe 's lief konijntjequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Goed zitten en zuks.quote:
Moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
Zou het mogelijk zijn je schaamhaar te stylen naar een emo kapsel?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe 's lief konijntjedoe maar wiebelen?
Op dit moment bij mij vrees ik niet. Er valt sowieso weinig aan te stylen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ja, het trimmen is easy. Maar ik ben benieuwd of je ook echt resultaat zou zien na een rondje stijltang.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijkje zou het misschien wel kunnen trimmen in de vorm van gebroken hartjes enzo.
Dat is ook wel lekker emo!
Waarom doe je om 0:42 je haar?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goed zitten en zuks.
Maar ik ben een fakking emo met vet haar en draag bandshirts omdat ik lang haar heb.![]()
Die hebben we alvast gemaakt.
Het lijkt me kankergaaf om wakker te blijven bij een beenoperatie ofzo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Stijltang werkt bij mijn hoofdhaar als niet eens, dan vrees ik het ergste voor mn andere harige gedeeltes.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, het trimmen is easy. Maar ik ben benieuwd of je ook echt resultaat zou zien na een rondje stijltang.!
Dit begint toch wel ietwat bij je schaamhaar te passen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het lijkt me kankergaaf om wakker te blijven bij een beenoperatie ofzo.Zie je die dokter met hamer en beitel op knie werken en je kijkt naar ej knie zonder pijn.
![]()
Oh zo. Gewoon geen gel in doen. dat is altijd beter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het over vandaag als in vandaag de hele dag dus al.
Jij wordt later als je groot bent schrijver. Mark my words.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
HahahHA EN NU kan Jy zEGgEUhN
"I quote that"
Als fopje op I wrote that.![]()
Wat een literair genie ben ik zo af en toe.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
Ik wou wilde altijd de letter van m'n voornaam in m'n schaamstreek vastleggen, maar dat is ook zo'n precisiewerk.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Stijltang werkt bij mijn hoofdhaar als niet eens, dan vrees ik het ergste voor mn andere harige gedeeltes.
Ja, dat lijkt me ook niet echt een comfortabel moment: het rechtzetten in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het viel opzich wel mee. Het was met snowboarden, en ik viel eigenlijk op een bijna plat stukje. Ik was met iemand aan het praten tijdens het boarden en lette niet op, viel voorover omdat ik ineens op een stukje ijs kwam en toen sloeg ik voorover. Eerst dacht ik. Auw. Toen dacht ik, ik ga weer verder, toen wilde ik mezelf opduwen, maar dat lukte niet. En toen was er een aardige meneer die me even hielp en zei dat ik beter even een ehbo iemand kon bellen.In het ziekenhuis foto's en beetje rechtgeduwd. Eigenlijk bijna niks van gevoeld.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dit begint toch wel ietwat bij je schaamhaar te passen.
Hehe, dat is de mentaliteit. KLB HOOLIGANS, SC...quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Het mijne ook, jwzquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Op dit moment bij mij vrees ik niet. Er valt sowieso weinig aan te stylen.![]()
Mn schaamhaar heeft vanochtend net zn wekelijkse chemokuurtje gehad.
Kanonnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
Ik wou altijd de letter van m'n voornaam in m'n schaamstreek vastleggen, maar dat is ook zo'n precisiewerk.
Ik doe niet aan gel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh zo. Gewoon geen gel in doen. dat is altijd beter.
Ja en het lijkt mij ook best wel lelijk of niet danquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
Ik wou altijd de letter van m'n voornaam in m'n schaamstreek vastleggen, maar dat is ook zo'n precisiewerk.
Ait faka chill. Zo'n hitler snorretje boven mn zak lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het mijne ook, jwzmaarja, nieuwe ronde nieuwe kansen volgende week!
Kaste hoog als je daarvan een pic post.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
Hoe kan het dan niet zitten?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ait faka chill. Zo'n hitler snorretje boven mn zak lijkt me ook wel wat.
Leek me wel grappig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en het lijkt mij ook best wel lelijk of niet dan!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/919/
Ik wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ait faka chill. Zo'n hitler snorretje boven mn zak lijkt me ook wel wat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zocht op pubic haircut en vond dit. Iehl.
Waarom heeft ie zn eigen gezicht nogmaals over zn gezicht heen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, nog toffer. Zou je je schaamhaar net als bij die negers zo strak over je huid kunnen vlechten?![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.
Iets op tegen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
Of als een neger de handel vlechten met die kralen erin!!!!!!!
Schaamhaar kan daar toch nooit lang genoeg voor worden of watquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, nog toffer. Zou je je schaamhaar net als bij die negers zo strak over je huid kunnen vlechten?![]()
[ afbeelding ]
Dat dus.
Puur voor jezelf... of heb je plannen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:49 schreef Broekpaling het volgende:
Het lijkt mij serieus tof om je schaamhaar knalroze te verven.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zocht op pubic haircut en vond dit. Iehl.
Lees die tekst eens.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom heeft ie zn eigen gezicht nogmaals over zn gezicht heen?
Nou, het groeit aardig lang anders als je er niks aan doet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schaamhaar kan daar toch nooit lang genoeg voor worden of wat?
Sloapze!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen![]()
!
Welterusten allemaal!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Puur voor jezelf... of heb je plannen?
Streaken of zo?
'Hapt'?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er op dit moment hapt, jij of ik.
Oftewel: Wie is de autist?
Weltrustenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapen![]()
!
Welterusten allemaal!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh Setzen is er dan heb ik het wel gezien.
Lol in je eentjequote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh Setzen is er dan heb ik het wel gezien.
Hihiquote:
Leg uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi
Lol in je eentje is wel leuk, alleen komt het redelijk gestoord over als je bv in het ov zit.
Zodat iedereen jouw roze schaamhaar ziet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi
Lol in je eentje is wel leuk, alleen komt het redelijk gestoord over als je bv in het ov zit.
Zeg...quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leg uit.Beetje met je eigen borsten spelen in de bus ofzo?
In BP's geval wel, jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:07 schreef sezten het volgende:
[..]
Zodat iedereen jouw roze schaamhaar ziet?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg...
Wat denk jij wel niet ?
quote:
quote:
Note´s zijn gratisquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:33 schreef swarmahoer het volgende:
gooooeeeeeiiiiieeeeeavond!!!! en gaston, wat zijn de prijzen?
notes zijn altijd gratis voor mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:35 schreef sezten het volgende:
[..]
Note´s zijn gratis
Kijken is een dure prijs
3,50 voor de kip smiley posten
10,00 boete bij gebruik van buiten proportionele woorden
het leven is hard, soms
Wtf?quote:
quote:
Ook leukquote:
Idd, het zal jaren duren voordat het allemaal ossen zijn.quote:
maar een crew bestaande uit fans van de grote 3 en wat andere nl of buitenlandse clubs lijkt me leukerquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:52 schreef sezten het volgende:
[..]
Idd, het zal jaren duren voordat het allemaal ossen zijn.
Idd. Nu 3 Ajacieden of zo en een Groninger. Maar goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:00 schreef gers het volgende:
[..]
maar een crew bestaande uit fans van de grote 3 en wat andere nl of buitenlandse clubs lijkt me leuker
waarom deed je eigenlijk niet mee aan de champions league totoquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Idd. Nu 3 Ajacieden of zo en een Groninger. Maar goed
ow dat wist ik nietquote:
Had je moeten wetenquote:
Iets met een deur.. openquote:
doen ze goedquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:21 schreef sezten het volgende:
Nee niksgroepsfase Uefa cup eruit.
Halve finale beker thuis met 2-1 gewonnen van Athletic Bilbao, terug wedstrijd 3-0 weggespeeld.
Competitie nog altijd 3de. 1 puntje voor op Valencia en 2 op Villarreal.
Laatste 4 wedstrijden achter elkaar verloren (Getafe thuis 0-1, Valencia uit 3-1, Barca uit 4-0, Madrid 2-4 thuis)
Dus gaat niet zo goed
Wel:
Gisteren tegen Madrid
maar wat zouden ze halen als ze 3de worden europacup 2 ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:40 schreef sezten het volgende:
Nee komt door de trainer die kan niet motiveren snapt niet dat er meer techniek op het middenveld moet staan en maakt spelers gewoon niet beter.Hopen dat hij aan het eind van het seizoen weg is
Directen plaatsing voor de CL.quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:45 schreef gers het volgende:
[..]
maar wat zouden ze halen als ze 3de worden europacup 2 ?
MeTooquote:
HAHAquote:
Als jij eens wist wat er hier voor slootwater uit dat apparaat komt zetten, dan zou je gelukkig worden van oploskoffiequote:Op dinsdag 28 april 2009 08:00 schreef jagga het volgende:
[..]
HAHA
Douwe egberts-grinder-koffie-zetter-machientje FTW!![]()
Dat heet vergaderingquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus wat zijn jullie spraakzaam zeg [ afbeelding ]
Ja, dag. Tussen 8 en 9 vergaderd er niemandquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:01 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat heet vergadering![]()
Werk als je het zo wil noemen
Het is dus wel duidelijk dat jij niets te vertellen hebt daarquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:08 schreef jagga het volgende:
Fucking slap geouwehoer over een methode om meer zicht/controle te krijgen over de planning.
![]()
Breng je wat ideëen, worden ze weggewuift als zijnde te moeilijk uitvoerbaar, kost teveel tijd e.d.
Kom er zo een pennenlikker met een idee wat in mijn ogen een ramp wordt, en daar wordt gewoon goedkeurend over gedaan![]()
![]()
Terwijl ik een van degenen ben die het moet uitvoeren, en ermee te maken heeft
IK HAAT BUREAUCRATIE![]()
t was ook meer een overleg....quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dag. Tussen 8 en 9 vergaderd er niemand
Dus jij gaat een fantastische dag tegemoet, dat kan niet andersquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef jagga het volgende:
[..]
t was ook meer een overleg....
Het was hoe dan ook KUT.
Nee dat klopt, maar feit is wel dat ik al 2 iets voorgesteld heb inclusief documentatie over hoe e.d.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is dus wel duidelijk dat jij niets te vertellen hebt daar
Welkom in de echte wereldquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar feit is wel dat ik al 2 iets voorgesteld heb inclusief documentatie over hoe e.d.
Wordt in eerste instantie weggewuift, om het een x tijd later toch zo te doen.
Beetje jammer
iddquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus jij gaat een fantastische dag tegemoet, dat kan niet anders
Eeen oranje condoom over een banaan geschoven, om het jitz iets makkelijker te maken zijn eigen oorkanaal te smerenquote:
Ja! Nu ben jijquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iemand in een wegwerkerspak met een geel shirt?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:18 schreef jagga het volgende:
[..]
Eeen oranje condoom over een banaan geschoven, om het jitz iets makkelijker te maken zijn eigen oorkanaal te smeren_!
Ilk domineer altijd, ongeacht tijdstip en locatie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef jagga het volgende:
Ey Jitz en Gup?
Het valt wel op dat wij gewoon de Ochtend-SC domineren elke werkdag
Spreek voor jezelf met je kansloze voorstellenquote:Een vast clubje dat kansloos zit te lamballen op school/werk/stage
Zeg selectief lezende lamlul. Als je nog eens terugleest, zie je ook dat mijn voorstellen wel degelijk worden aangenomen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ilk domineer altijd, ongeacht tijdstip en locatie.
[..]
Spreek voor jezelf met je kansloze voorstellen
Maar dat betekend dus dat jouw ideeën in beginsel kansloos zijn. Er worden andere ideeën gebruikt die na verloop van tijd nog kanslozer blijken te zijn. Waarna jouw oorspronkelijke, kansloze, idee weer afgestoft word.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Zeg selectief lezende lamlul. Als je nog eens terugleest, zie je ook dat mijn voorstellen wel degelijk worden aangenomen...
alleen niet meteenmaar wat later
Als ze, weliswaar later, alsnog aangenomen worden zijn ze niet kansloosquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat betekend dus dat jouw ideeën in beginsel kansloos zijn. Er worden andere ideeën gebruikt die na verloop van tijd nog kanslozer blijken te zijn. Waarna jouw oorspronkelijke, kansloze, idee weer afgestoft word.
Jawel, daarom werden ze eerst niet aangenomen. Maar bij gebrek aan iets beters worden jouw kansloze dingen alsnog in praktijk gebracht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:30 schreef jagga het volgende:
[..]
Als ze, weliswaar later, alsnog aangenomen worden zijn ze niet kansloos
vind je?quote:
Zolang ik te weinig betaald krijg zal ik nooit mijn kop uitstekenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:32 schreef jagga het volgende:
Draag jij trouwens wel iets nuttigs bij?
Of ben jij prototype loonslaaf-die altijd zijn mond dicht houd, en nooit zijn kop uitsteekt
Wat is te weinig ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang ik te weinig betaald krijg zal ik nooit mijn kop uitsteken
Vrouwen vermaken op kantoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik hier mijn salaris ga vertellen. Je weet niet eens wat ik doe
Ik ben blij dat ik het zelf ook weet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd over dikke tieten op je werk en zo
Maar wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het zelf ook weet.
Stel ik een normale vraag, is hij weer bang dat ik hem zit te pestenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ook grote, nou ja, laat ook maar
Vermaken?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Vermaken?
Is dat een ander woord voor het total loss neuken van middelbare gezette vrouwen die doorroddelen over hun ex-vriendjes terwijl ze doorgesmeerd worden?
idd, Jitz wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Stel ik een normale vraag, is hij weer bang dat ik hem zit te pesten![]()
Wat voor werk doe je meneer Jitz?
Die was té slecht jitz.... je bent niet in vormquote:
Nee, het is maandag. Dat blijkt wel weer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:01 schreef jagga het volgende:
[..]
Die was té slecht jitz.... je bent niet in vorm![]()
Ik loop stage bij het NLR, Nederlands Luchtvaart en ruimtevaartslabaratorium. Wat ik daar doe? Fokkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:00 schreef jagga het volgende:
[..]
idd, Jitz wat doe je voor werk?
En jij Gup? jij deed stage ofniet? waarvoor ergens?
mompelt iets met steen, kruipen en DINSDAGquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, het is maandag. Dat blijkt wel weer.
Ok ik hou me mondquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:17 schreef jagga het volgende:
Die voet grap is ook weer té slecht voor woorden
En maak nou niet dezelfde FAIL als jitz hier met zijn maandagochtend excuus
Ik was gisteren 'vrij' en voor mij is het dus maandag, onderkruipsel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:07 schreef jagga het volgende:
[..]
mompelt iets met steen, kruipen en DINSDAG_!
Dat jij gisteren vrij was, doet niets af aan het feit dat het dinsdag is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was gisteren 'vrij' en voor mij is het dus maandag, onderkruipsel.
pfff, wederom zal ik deze aan je moeten uitreiken:quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat jij gisteren vrij was, doet niets af aan het feit dat het dinsdag is.
Je FAILde gewoon maar je bent gewoon te oranje om het toe te geven
goedemorgen op deze mooie dinsdagmorgenquote:
Echt elke keer als jij dreigt een discussie te verliezen, of je geen gelijk gaat krijgen ga je strooien met plaatjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pfff, wederom zal ik deze aan je moeten uitreiken:
[ afbeelding ]
Het is maandag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:35 schreef jagga het volgende:
[..]
goedemorgen op deze mooie dinsdagmorgen
Dat is de beste oplossingquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:36 schreef Silentalarm het volgende:
Ik word echt schijtziek van die Football Manager die ik gedownload heb. Hij doet het niet. Ik ga straks wel gewoon in de winkel kopen
Oranjequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat jij gisteren vrij was, doet niets af aan het feit dat het dinsdag is.
Je FAILde gewoon maar je bent gewoon te oranje om het toe te geven
Nee, in Honolulu.quote:
Dat is pertinent onjuist, confrater.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:36 schreef jagga het volgende:
[..]
Echt elke keer als jij dreigt een discussie te verliezen, of je geen gelijk gaat krijgen ga je strooien met plaatjes
Is dat hetzelfde als dat je op ieder moment van de dag bier kan drinken omdat het altijd wel ergens 5 uur is?quote:
Nee, want ik drink geen bier.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als dat je op ieder moment van de dag bier kan drinken omdat het altijd wel ergens 5 uur is?
Daar hoeft het geen 5 uur voor te zijn.quote:
Koop snel een mondkapjequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:38 schreef dagdag het volgende:
we gaan eraa, en ik hou prive sc
t
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&t=h&msa=0&msid=106484775090296685271.0004681a37b713f6b5950&source=embed&ll=-13.923404,-142.03125&spn=176.448827,360&z=1
Dat is ook waar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar hoeft het geen 5 uur voor te zijn.
Dus dan mag je die matroosjes vragen of ze even je hut komen schoon makenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
Nooit, want ik word als officier aangenomen
helaas, dat doe je gewoon zelf op een marineschip.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dus dan mag je die matroosjes vragen of ze even je hut komen schoon maken![]()
Onder het mom van![]()
Waarom ga ik onzin over marine lezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
helaas, dat doe je gewoon zelf op een marineschip.
Lees je in faalhaas.
quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef dagdag het volgende:
[..]
maar die heb ik al, van prada.iets goedkopers wil ik niet
Omdat je steeds allerlei onzin zit uit te kramen. Je er wel steeds over begint, maar je niet het verhaal erachter wilt weten.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Omdat Jitzzzze het zegt, lijkt me duidelijk.
Je weet toch dat ik dat doe om dat ik je magquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat je steeds allerlei onzin zit uit te kramen. Je er wel steeds over begint, maar je niet het verhaal erachter wilt weten.
Ja dag. Dan zou je wel iets meer interesse tonen en niets steeds met dezelfde, echt te makkelijke, opmerkingen/grappen komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik dat doe om dat ik je mag
Faalhaas, houd je snater.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
de sc overdag, alleen maar gupje en jitzzzzeroyal sadness
Ehm....quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
de sc overdag, alleen maar gupje en jitzzzzeroyal sadness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |