Hier, dit domme gelul. Echt, val dood sukkel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
ok
Dont fuck with Radio 1!quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:56 schreef jitzzzze het volgende:
Luisteren er echt mensen naar radio 1?
En nog een zinnige tip voor TS: er zijn meer radiostations...
quote:
Radio 1 is toch voor alle grijze muizen van Nederland?quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:13 schreef HeldenHart het volgende:
pas maar op anders open ik een radio 1 adoratie-topic.
nee, radio 1 is voor alle mensen in nederland met een IQ hoger dan dat van een goudvis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Radio 1 is toch voor alle grijze muizen van Nederland?
Ja, vastquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:16 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
nee, radio 1 is voor alle mensen in nederland met een IQ hoger dan dat van een goudvis.
Ne(e)(derland)quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, vast
Daarom schreef je Nederland zeker met een kleine letter
Als jouw IQ dus echt groter was dan je schoenmaat, dan had je geweten dat je Nederland met een hoofdletter schrijftquote:
Ownedquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als jouw IQ dus echt groter was dan je schoenmaat, dan had je geweten dat je Nederland met een hoofdletter schrijft
quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:56 schreef jitzzzze het volgende:
Luisteren er echt mensen naar radio 1?
En nog een zinnige tip voor TS: er zijn meer radiostations...
ja, want je bent een imbeciel als je zonder hoofdletters schrijft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als jouw IQ dus echt groter was dan je schoenmaat, dan had je geweten dat je Nederland met een hoofdletter schrijft
Ja, want iedereen weet dat je namen van landen altijd met een hoofdletter schrijft. Les 3 op de basisschool.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, want je bent een imbeciel als je zonder hoofdletters schrijft.
en vrij omgaan met taal zie jij als imbiciliteit? creatieve larf dat je er bent.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat je namen van landen altijd met een hoofdletter schrijft. Les 3 op de basisschool.
Dat is niet 'vrij omgaan' met taal. Dat is simpelweg de regels niet willen of kunnen volgen, en dat zie ik als imbeciliteit ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en vrij omgaan met taal zie jij als imbiciliteit? creatieve larf dat je er bent.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en vrij omgaan met taal zie jij als imbiciliteit? creatieve larf dat je er bent.
oops. maar dan nog, is niet willen omgaan met bestaande onzinregels een teken van imbeciliteit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is niet 'vrij omgaan' met taal. Dat is simpelweg de regels niet willen of kunnen volgen, en dat zie ik als imbeciliteit ja.
Don't fuck met mijn IQ jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:16 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
nee, radio 1 is voor alle mensen in nederland met een IQ hoger dan dat van een goudvis.
Wel als het om dit soort basisregels gaat, ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oops. maar dan nog, is niet willen omgaan met bestaande onzinregels een teken van imbeciliteit.
vind ik een rare verklaring. maar gezien de vele fouten die ik binnen 10 minten in dit topic heb geschreven ga ik me ff schamen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel als het om dit soort basisregels gaat, ja.
Onze vissenkop is tussen neus en lippen door gepwned door een Fokkert!quote:
Ja en ik was niet eens in dit topic te vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Onze vissenkop is tussen neus en lippen door gepwned door een Fokkert!
Anders varkensgriep je even een tijd heen met je geneuzel over het taalgebruik hier. Het is een forum en daar maken mensen domme (spel)fouten. Live with it.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
Wel als het om dit soort basisregels gaat, ja.
Dat zou je vaker moeten doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind ik een rare verklaring. maar gezien de vele fouten die ik binnen 10 minten in dit topic heb geschreven ga ik me ff schamen.
Nog iemand die op zijn lul getrapt is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:57 schreef Blight het volgende:
Anders varkensgriep je even een tijd heen met je geneuzel over het taalgebruik hier. Het is een forum en daar maken mensen domme (spel)fouten. Live with it.
Kan je je voet niet vinden dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog iemand die op zijn lul getrapt is.
Oh nee, ik ben mijn vergrootglas vergeten
Ik ben zelf nou niet bepaald iemand die al te veel moeite heeft met de Nederlandse taal ,dus je mag de gedachte dat ik spelfouten van mijn eigen hand zou willen goed praten weer snel vergeten. Point is; dit kan best een oke topic zijn als je niet zo loopt te kankeren over een stelletje mongolen die niet fatsoenlijk willen typen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog iemand die op zijn lul getrapt is.
Oh nee, ik ben mijn vergrootglas vergeten
Oh, dat was alleen maar omdat die eerste user direct begon over een verband tussen Radio 1 en een hoog IQ en daarbij spelfouten maakte. Ik kon dat niet echt rijmen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:05 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben zelf nou niet bepaald iemand die al te veel moeite heeft met de Nederlandse taal ,dus je mag de gedachte dat ik spelfouten van mijn eigen hand zou willen goed praten weer snel vergeten. Point is; dit kan best een oke topic zijn als je niet zo loopt te kankeren over een stelletje mongolen die niet fatsoenlijk willen typen.
Prima. Zijn we het eens.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dat was alleen maar omdat die eerste user direct begon over een verband tussen Radio 1 en een hoog IQ en daarbij spelfouten maakte. Ik kon dat niet echt rijmen.
En user 2 ging daar leuk op in. En om je de waarheid te zeggen: het kan me niets schelen al die spelfouten.
waar gaat dit over? en wiequote:Op dinsdag 28 april 2009 07:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Als je dat wijf nu op Radio1 hoort, met die gore snerpende stem.
Dan moet je toch kotsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |