quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef D. het volgende:
Geen topic openen als het vorige nog niet dicht is
Daar is een ongeschreven regel voor!quote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef D. het volgende:
Je onderschat de snelheid van een hardlopende COSquote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef D. het volgende:
Met koffie en cakequote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Ach wat een mutsje is die Eline![]()
"We kunnen toch gezellig rondom die doodskist gaan zitten"
Er ligt een matrasje in de kistquote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef Biancavia het volgende:
Mogen ze wel een slaapzak in die kist leggen?
Nee hoor, maar alles op z'n tijdquote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je onderschat de snelheid van een hardlopende COS
moet wel, is toch koud daar.quote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef Biancavia het volgende:
Mogen ze wel een slaapzak in die kist leggen?
Ik moest daar ff inloggen enzo, en toen viel het me opquote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Super van de makers....![]()
En fijn dat je dat ook post!
Tijd loopt inderdaad mee op het scherm.quote:Op maandag 27 april 2009 22:23 schreef dreles het volgende:
Wat doen ze moeilijk gewoon alle 4 4 uur en 1 iemand die de opdracht niet meedoet erbij zetten om de wacht te houden en die ander gezelschap te houden ofzo. En wat de tijd betreft ik denk dat die tijdklok op het scherm gewoon meeloopt net zoals hij nu doet.
Tuuk, met maden en wormen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zouden ze elkaar gaan voeden in een doodskist?
Streams blijven gewoon aan!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 22:23 schreef PeterNB het volgende:
Wat lees ik nou? Gaan sanchts de streams uit?
Toch niet in het weekend hoop ik he?
Hier nog 1!quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Espabilado het volgende:
Ja jezus, 48 uur water riskeren voor 2 minuten warm water en wat items...
Ik zou t dus geeneens doen hé
Jammer dat daar niemand zo is, hadden we vanavond al bitchfight gehadquote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Espabilado het volgende:
Ja jezus, 48 uur water riskeren voor 2 minuten warm water en wat items...
Ik zou t dus geeneens doen hé
Ik heb al twee minuten nodig om mijn shampo fles open te draaienquote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
2 minuten warm water per persoon
Dus niet douchen, geen tandenpoetsen, niet doortrekken, geen koffie of theequote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Hier nog 1!
Allhoewel 48 uur geen water...
Ik denk niet dat ze een keus hebben. Als ze de opdracht niet doen hebben ze gewoon 48 uur lang geen water.quote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jammer dat daar niemand zo is, hadden we vanavond al bitchfight gehad
Nah, om 24.00 uur gaat de stream op standaard nachtstroom. Semi zwart dus. Wij kunnen gewoon lekker ons mandje in.quote:
als je nou gelijk je idee erbij vermeldtquote:Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef Pl0x het volgende:
Mmm... Jongens ik heb een idee... Morgen alemaal stemmen op: Broodmeel! aleenmaar BROODMEEL niks anders
Dat wordt samen douchen dusquote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
met z'n allen 16 minuten warm water
Backer to basicquote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Dus niet douchen, geen tandenpoetsen, niet doortrekken, geen koffie of thee
Goed puntquote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef Jimbo het volgende:
of gewoon 16min met zn alleen douchenromantisch
er is ook shampoo zonder draaidop verkrijgbaarquote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al twee minuten nodig om mijn shampo fles open te draaien
Hoorde ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef logicc123 het volgende:
huub door de speaker!
Wel tandenpoetsen, komt uit de jerrycan, wel oplettenquote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus niet douchen, geen tandenpoetsen, niet doortrekken, geen koffie of thee
quote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
Ik heb al twee minuten nodig om mijn shampo fles open te draaien
quote:
Ik laat mijn recorder wel lopen, geen zin om morgen ochtend vroeg op te moetenquote:
Een soort van bunker sfeer....quote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Er zit wel echt een soort sfeer in de inrichting van het verblijf.
Dat is goed gedaan.
En dan is er 1 bij die te veel en te vaak water gebruikt en dan is er ruzie!quote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef lies1958 het volgende:
Ze hebben dan hun jerry can van 20 liter tot hun beschikking dus gewoon water om te drinken hoor.
Zat ook al te kijken!quote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Er zit wel echt een soort sfeer in de inrichting van het verblijf.
Dat is goed gedaan.
Klaar nu?quote:
Hij heeft waarschijnlijk haar een complimentje gegeven voor haar voorgevelquote:Op maandag 27 april 2009 22:30 schreef Espabilado het volgende:
Copycat is bobby's fokbuddy?
quote:
Ze mogen wel drinken en tandenpoetsen, ik vind 't wel meevallenquote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
48 uur zonder water is eigenlijk wel heel erg lang...
Ze kunnen tijdens het plassen stiekem wat van hun eigen urine drinken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
48 uur zonder water is eigenlijk wel heel erg lang...
sukkel.quote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef Nostalgist het volgende:
Huub! "Het lijkt daar wel een kippenhok"
Ze mogen wel drinken ?quote:Op maandag 27 april 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze mogen wel drinken en tandenpoetsen, ik vind 't wel meevallen. Je gaat een beetje stinken, ach shit happens
jij bent ziekquote:Op maandag 27 april 2009 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen tijdens het plassen stiekem wat van hun eigen urine drinken.
quote:
Hun eigen urine, niet dat van hemquote:
Dat staat beter bij de doodskistquote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom is in iedereen in zwart gekleed?
Mogen ze geen normale leuke kleding aan?
en nu uitleg waarom je daar zatquote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
48 uur zonder water (maar wel met drinken/ tanden poetsen) valt trouwens erg mee hoor.
Heb ik weleens gehad in een politiecel, je went er snel aan.
en voor de eiwitten een beetje zaad ?quote:
camera blijft de hele nacht op de doodskist staanquote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef D. het volgende:
Jammer dat het hier zo bedtijd is. zou wel willen zien hoe ze over een uur of 3 al afvragen of de 4 uur bijna om is, en hoe ze nogeens 3 uur later bedenken dat er geen tijdsignaal komt
Wat gebeurde er? Heb het gemist!quote:
deed ze die 2 harry's maar eens tevoorschijn halenquote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Tammeh het volgende:
'nee nee je mag mijn shawl wel! ik zal 'm tevoorschijn halen'
Of elkaars urine :quote:Op maandag 27 april 2009 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen tijdens het plassen stiekem wat van hun eigen urine drinken.
wees blij dat het geen geur stream isquote:Op maandag 27 april 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze mogen wel drinken en tandenpoetsen, ik vind 't wel meevallen. Je gaat een beetje stinken, ach shit happens
Maar dan zat je alleen in de stank van je eigen poepquote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
48 uur zonder water (maar wel met drinken/ tanden poetsen) valt trouwens erg mee hoor.
Heb ik weleens gehad in een politiecel, je went er snel aan.
ik neem alles op en pleur het opmininova dus...........quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Pl0x het volgende:
Als de bunker over is Wil ik best alle streams verzamelen en dan Op i-net zetten zodat jullie kunnen downloaden
Volgens mij zitten er geen slikkers bijquote:
Die hoeft ook geen minimaal 4 uur in een lijkkistquote:Op maandag 27 april 2009 22:35 schreef Day het volgende:
Het kan Marielin niet zo veel schelen allemaal
Dat weet je nietquote:Op maandag 27 april 2009 22:35 schreef tbofan het volgende:
[..]
camera blijft de hele nacht op de doodskist staan
Huub geeft instructies vanuit de regiekamer.quote:
Dan is die XTC ook voor nietsquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er geen slikkers bij
eigen zaad, is goud waardquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er geen slikkers bij
nee op de doodskist was het antwoord per mail.quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weet je niet
Misschien schakelt ie om de 20 sec. wel van camera
dat dusquote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Day het volgende:
[..]
Huub geeft instructies vanuit de regiekamer.
nee dan waren de wijven wel lekkerderquote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Rainesz het volgende:
Je moet er niet ziekuurr van worden!![]()
het is godver geen miss verkiezing!!!!
quote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zat je alleen in de stank van je eigen poep![]()
Nu moeten ze op elkaars hoop een drol draaien.
ow, okquote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef tbofan het volgende:
[..]
nee op de doodskist was het antwoord per mail.
Geen stream op de tafel?quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef tbofan het volgende:
[..]
nee op de doodskist was het antwoord per mail.
oefquote:
[TBO SC #35] Waar je danny zietquote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:
Over slikken gesproken, heeft dit forum geen slowchat?![]()
Ik vind Jeroen stom, omdat Day me net zei dat Jeroen stom is... trouwens wel prettig dat ze dat kippehok wat indammen... m'n speakers!!!
nogmaals dan ^^quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Jimbo het volgende:
euhhmm als ze geen water hebben...spoelt de WC dan wel door ? .... zo wel, kunnen ze drinken uit het water reservoir halen
hoi huubquote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Jeroen stom, omdat Day me net zei dat Jeroen stom is... trouwens wel prettig dat ze dat kippehok wat indammen... m'n speakers!!!
Het wordt tijd voor Dolby 5.1quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:
zuigzoenenquote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef beequeen het volgende:
Oh, Peter is een beetje ziekje, vandaar zijn sjaaltje. Sure.
Eens.quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Espabilado het volgende:
48 uur zonder water is prima te doen als je wel mag drinken en tandenpoetsen. 2 dagen een ijskoude douche ontlopen is ook niet ergEn als je weinig inspant stink je nou ook weer niet zo heel erg na 48 uur lijkt me. Tis er ook niet warm enzo..
Nee, ik zou me de moeite besparen
Swine flu in de bunker!quote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef beequeen het volgende:
Bommie!quote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:
actiequote:
Speciaal voor jou zijn we begonnen met deeltje 35: [TBO SC #35] Waar je danny zietquote:Op maandag 27 april 2009 22:38 schreef versabommie het volgende:
Ja, het gaat best hard met die credits zo.quote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:40 schreef D. het volgende:
Ze zitten te fietsen.
dadelijk valt het dubbeltje
mooi, dan vliegt ie dr snel uitquote:
te doen , jaquote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef koemleit het volgende:
Dit is gewoon niet te doen.
4 uur lang achter elkaar liggen met een vissenkom op je buik? en dat 48 uur lang?
nou vergeet het maar hoor.
Klopt, wat een enorm fout patsertje.....quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef blomst het volgende:
één hoestbui en er zit al te weinig water in de kom.
trustenquote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef beequeen het volgende:
Nog 1 Dennis capje om af te sluiten.
[ afbeelding ]
Enjoy en sleep well.
En dan heeft dit spul allemaal "gestudeerd".... geen wonder dat een programma als "Lekker Slim" met gemak nog dommere blondjes kan vinden.quote:
Zij is echt dom ja, vooral die 'wat kan jij snel rekenen' oid toen die gast gewoon 4+4+4+4 opteldequote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
Eline:"Die klok klopt niet meer"..... Ze snapt niet dat hij terug loopt.....
hihi hopelijk wel, zwaaar ergerlijkquote:
Ik heb liever hem erin dan Boring-Bobby of "Ik heb 4 maanden bij de marine gezeten"-Pim.quote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, wat een enorm fout patsertje.....
Dat heb ik even gemistquote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Nostalgist het volgende:
Eline:"Die klok klopt niet meer"..... Ze snapt niet dat hij terug loopt.....
Dat was huub niet volgens mij maar gewoon de regisseur. Omdat huub daar achter een beeldscherm zat wil niet zeggen dat hij nu al het werk daar doet.quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Nostalgist het volgende:
Huub moet niet al teveel roepen trouwens, dat verstoort het groepsproces alleen maar....
quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Enjoy en sleep well.
Ik ga ook zo slapen, over zeven uur gaat de wekker weer.....quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Enjoy en sleep well.
die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan heeft dit spul allemaal "gestudeerd".... geen wonder dat een programma als "Lekker Slim" met gemak nog dommere blondjes kan vinden.
4 uur.quote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef Day het volgende:
Hoe lang moet Renate? Heeft iemand dat meegekregen?
Dat was echt wel zijn stem.....quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat was huub niet volgens mij maar gewoon de regisseur. Omdat huub daar achter een beeldscherm zat wil niet zeggen dat hij nu al het werk daar doet.
Doe mij Bobby maar, Pim, Peter en Jeroen kan ik niets meequote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb liever hem erin dan Boring-Bobby of "Ik heb 4 maanden bij de marine gezeten"-Pim.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga ook zo slapen, over zeven uur gaat de wekker weer.....
Trustuh iedereen, gezellig dat we er met zijn allen weer zijn
Volgens mij ook, hoor!quote:
+1 liter waterquote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben al een vissenkom, dus na de opdracht kunnen de FOK!goudvissen de bunker in?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben al een vissenkom, dus na de opdracht kunnen de FOK!goudvissen de bunker in?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Heerlijk idee dat ze nu nog allemaal aardig tegen elkaar zijn, maar dat er binnen een week allerlei onderhuidse irritaties gaan ontstaan, die steeds verder zullen oplopen.
Zo werkt dat altijd als je een groep onbekenden bij elkaar opsluit.
quote:
Gezellug hè?quote:
hehehehequote:
Waar NIET stiekem van gedronken mag worden....quote:
Ja!quote:
Een week? Ik denk drie dagen tops.quote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Heerlijk idee dat ze nu nog allemaal aardig tegen elkaar zijn, maar dat er binnen een week allerlei onderhuidse irritaties gaan ontstaan, die steeds verder zullen oplopen.
Zo werkt dat altijd als je een groep onbekenden bij elkaar opsluit.
Ga ik voor je navragen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
ff vraagje aan Dementor; waarom staat de decoder van de streams op 42.5 frames per seconden?
hij geeft er toch maar 25 weer .
*in afwachtende houdingquote:
Nog steeds jammer dat we maar 1 stream hebben, maar verderquote:Op maandag 27 april 2009 22:53 schreef Dementor het volgende:
Hoe vinden jullie het?
Begrijp ikquote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga dat voor je navragen wat betreft die fps maar het heeft nu even geen prio.
neequote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
Heeft iemand hier het schema van de opdracht al gepost?
Dat is wel een goeie inderdaad. Volgens mij staat er niet dat diegene de kom zelf op de buik op borst moet houden. Zo kan je nog een beetje gaan pitten en is 8 uur nog wel redelijk voor te houden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Rijpie het volgende:
Mag ze trouwens wel slapen? anders kunnen 2 anderen toch de kom vasthouden?
Gooi ff een teller van de opdracht op de sitequote:
4 uur is al een drama ..quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Nostalgist het volgende:
Men komt erachter dat 8 uur héél moeilijk haalbaar is, en ze het schema niet mogen aanpassen.....
nog niet gevonden en was even afwezig maar wat is nu de bedoeling ?quote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
Dit is wel heel handig zo Dementor..... beetje een DGKRedactie gevoel toen ze de stream naar de tattoo van Brian deden en wij daardoor wisten dat ze het echt warenquote:Op maandag 27 april 2009 22:55 schreef Dementor het volgende:
Scroll ff naar boven daar staat een plaatjequote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
nog niet gevonden en was even afwezig maar wat is nu de bedoeling ?
Allemaal 4 uur of renate 4 uur , en peter 4 uur en dan om en om ofzo ?
Lekker slim en wat dacht je van die vissekom vasthouden.Je krijgt echt kramp in je armen en dan 8 uur lang.quote:Op maandag 27 april 2009 22:56 schreef Nostalgist het volgende:
Men komt erachter dat 8 uur héél moeilijk haalbaar is, en ze het schema niet mogen aanpassen.....
Minimaal 4 uur per persoon. Maar er zijn er een paar die denken dat ze het wel 8 uur volhouden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou me prima lukken, lekker slapenquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Minimaal 4 uur per persoon. Maar er zijn er een paar die denken dat ze het wel 8 uur volhouden.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef tbofan het volgende:
de stream loopt vast als ik hem fullscreen doe.
meer mensen last van?
yep hier ookquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef tbofan het volgende:
meer mensen last van?
quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef tbofan het volgende:
meer mensen last van?
Ze mogen OVERDAG niet op bed liggen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef Maanvis het volgende:
Dementor, ik vind het programma wel leuk hoor. De opdracht is geniaal, de shag was NOT DONE want wij mogen bepalen wat ze krijgen, en Marielin ligt op bed, sturu haar eens eraf! (is tegen de regels!)
Verpicht op je rug nee hoorquote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou me prima lukken, lekker slapen
Water? boeie![]()
Dit was de opdracht:quote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En dit werd het schema:quote:Eerste weekopdracht is binnen! Gepubliceerd op: 27/04/2009 Maandag 27 april 2009; 22:10 uur
De eerste weekopdracht is binnen de overlevers hebben de volgende brief ontvangen:
"Beste overlevers,
U zult zich ongetwijfeld hebben afgevraagd waar die lugubere doodskist nou voor dient?
Maakt u zich geen zorgen, u zal nu het antwoord horen.
De kijker heeft bepaald dat 4 van jullie deze opdracht zullen moeten gaan uitvoeren.
Dat zijn: Peter, Renate, Amber en Jeroen!
Jullie zullen met zijn vieren de kist “bezet” moeten houden. Dit houdt in dat er te allen tijde 1 iemand in de kist moet liggen en dit moeten jullie 48 uur volhouden.
Er zijn hier echter een aantal voorwaarden aan verbonden. Namelijk:
• Jullie moeten van te voren een schema maken wie wanneer de kist bezet houdt.
• Het minimum aantal uren dat per beurt toegestaan is, is vier uur. Oftewel niemand ligt minder dan 4 uur aan een stuk in de kist.
• Er mag alleen op de rug gelegen worden met het gezicht naar boven.
• Er dient een bak met water, gevuld tot de streep op de buik of borst gehouden worden, gedurende de gehele 48 uur.
• De bak met water mag de kist nooit verlaten, en bij de wissel dient er altijd contact gehouden te worden met de kist.
• Er mag geen water verloren worden. Aan het eind van de opdracht moet hij nog steeds tot de streep gevuld zijn. Er mag niet worden bijgevuld, en met de verdampingsfactor is rekening gehouden!
• Het deksel mag er NIET op!
U krijgt nu 15 minuten de tijd om een schema op te stellen, dit dient op een groot vel duidelijk geschreven te worden. Laat dit schema midden op de tafel liggen.
Na dit kwartier krijgen jullie nogmaals 15 minuten om jullie voor te bereiden op de opdracht. Als de teller voor de tweede keer op 0 staat, begint de opdracht!"
Hoe zullen de overlevers dit gaan aanpakken, we zullen hun strijd op de voet volgen...
bans voor doodsverwensingen zijn zoooo 2008quote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Rijpie het volgende:
heeft diegene een ban gekregen?
edit: nee dus![]()
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef tbofan het volgende:
meer mensen last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |