Raar he dat gevoel had ik ook altijd als mijn moeder of schoonmoeder langs kwam dat ons huis er altijd extra netjes uit moest zien.quote:Op zondag 26 april 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Mijn moeder komt zo op de koffie. Even snel voor het oog opruimen.
Jeetje Manu, dat klinkt niet best, misschien helpt het als je bedenkt dat je moeder toch altijd het beste met je voor hebtquote:
Groot gelijk hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Manu82 het volgende:
Ja, dat teringmens kan ongezien de tyfus krijgen en ik wil haar voorlopig niet meer zien
jij bent dus helemaal klaar voor morgenquote:Op zondag 26 april 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
Zo, ik ben ook weer een beetje bij de mensen. 2 Dagen buikgriep![]()
![]()
Heb net mijn abo en credits geregeld en duik mijn mand weer in. Hopelijk ben ik mogen weer helemaal ok.
Fijne avond allemaal.
Edit: Oh jee Manu, ruzie in de tent om je verjaardag?
Over verjaardagen gesproken....feli nog Pietje.![]()
Neen, ze bemoeit zich met zaken waar ze geen flikker verstand van heeft en toen ik haar vriendelijk doch dringend verzocht op te rotten was ze daar niet toe bereidquote:Op zondag 26 april 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeetje Manu, dat klinkt niet best, misschien helpt het als je bedenkt dat je moeder toch altijd het beste met je voor hebt
Soms zou je ze achter het behang willen plakkenquote:Op zondag 26 april 2009 18:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen, ze bemoeit zich met zaken waar ze geen flikker verstand van heeft en toen ik haar vriendelijk doch dringend verzocht op te rotten was ze daar niet toe bereid
Zo werkt het altijd en het voordeel is dat er in principe niets uitgepraat hoeft te worden, want daar doen ze niet aanquote:Op zondag 26 april 2009 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zou je ze achter het behang willen plakken![]()
Laat het even rusten dan komt het wel weer goed
quote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef Magistic het volgende:
De stream is nu alleen nog voor abo's? Ben wel benieuwd naar de kijkcijfers. Ik schat 3... hooguit.
yup en dan ga ik ook op vakantie, moet alleen volgende week nog even die richting op voor verjaardag van zwager en vrouw van broer, maar kans is groot dat ik m'n ouders ga ontwijkenquote:Op zondag 26 april 2009 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Dat is pas over 2 weken, ben je dan nog boos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |