Daar kunnen ze wel wat aan doen, kom op zeg, je hoeft toch niet verdomme overal je pik in te steken?quote:Op maandag 27 april 2009 21:55 schreef Smart_ass het volgende:
Kunnen zij ook niets aan doen helaas, maar het is wel waar.
Oeh, jij voelt je beledigd omdat je weet dat het waar is en nu beledig je mijquote:
maak vriendjes in de gay-bar.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
Wat heb ik in godsnaam aan fotoboek viewsquote:Op maandag 27 april 2009 21:57 schreef FJD het volgende:
Zielige poging om hits in je fotoboek te verhogen
Owke dan kijk ik evenquote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
Wat heb ik in godsnaam aan fotoboek viewsmisschien heel vreemd hoor, maar ik hecht daar niet zoveel waarde aan
!
Dat vind ik eigenlijk serieus een goed idee. Maar gays zijn vaak weer zo, nichterigquote:
Ilse toch.... kom je daar nu pas achter na bijna 18 jaar.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Kusjes
Waarom heb je dan überhaupt een fotoboek?quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb ik in godsnaam aan fotoboek viewsmisschien heel vreemd hoor, maar ik hecht daar niet zoveel waarde aan
!
Nee, nichten zijn nichterig. Homo's niet per se.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk serieus een goed idee. Maar gays zijn vaak weer zo, nichterigdat is ook weer irritant.
Dan kan ik het net zo goed bij vrouwelijke vrienden houden!
Mwoah, toch wel iets eerder, maar ik probeer het te vergeten enzo, maar sommige situaties maken het weer pijnlijk duidelijk. Wie ben jij trouwens?quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Ilse toch.... kom je daar nu pas achter na bijna 18 jaar.
Je neemt je woorden nog wel terug op de dag dat je merkt dat geen enkele man nog interesse in je heeft.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
Dildo.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
Als we afsterven is er helemaal niets meer te neuken.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef Ascendancy het volgende:
Als we afsterven is er helemaal niets meer te neuken.
Dan gebruiken Chips en ik wel gewoon voorbinddildo'squote:Op maandag 27 april 2009 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil wel vriendjes zijn, want ik heb geen piemel.Maar dan valt er ook weinig meer te klagen over mannen.
Dit idd,quote:Op maandag 27 april 2009 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Dan gebruiken Chips en ik wel gewoon voorbinddildo'sdon't you worry about us.
Ach boswachtertje, ik smacht al tijden naar jouw jampotjequote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Alle mannen willen maagden van hun vliesje ontdoen, geef ze eens ongelijk !
TS is bang om een jampotformaat te ontvangen !
Ik denk niet dat zoiets bestaat, er is altijd nog wel iemand die even snel over je heen wilquote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je neemt je woorden nog wel terug op de dag dat je merkt dat geen enkele man nog interesse in je heeft.
Dat is nepquote:
Maar je telefoonnummer wil je me niet geven hequote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ach boswachtertje, ik smacht al tijden naar jouw jampotjedat weet je toch!
Je doet hetzelfde als die mannen.quote:
Jawel, dat ding is als een neus. Je gebruikt 'm constant om 'm in zaken te steken. Of 'ie daar al dan niet hoort, is een 2e.quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar kunnen ze wel wat aan doen, kom op zeg, je hoeft toch niet verdomme overal je pik in te steken?
Euhm.. zodat ik er iets over mezelf in kan zetten en evt ooit nog eens foto'squote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom heb je dan überhaupt een fotoboek?
Maar ze stelde het zelf voor !quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet hetzelfde als die mannen.
Hihihi ik vond het een tikje saai op fok en dit leek me wel een mooie discussiequote:
Dan kan ik ook een topic maken over waarom al die breezersloeries zich elke keer weer stuk laten trekken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi ik vond het een tikje saai op fok en dit leek me wel een mooie discussiedus ergens heb je wel gelijk want ik heb m'n vermaak nu. Aan de andere kant is het ook gewoon een interessante kwestie die misschien ook leuk is om eens te bespreken in de klaagbaak in plaats van in dat oneindige r&p.
Denk ook eens aan je vriendin!quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar je telefoonnummer wil je me niet geven he![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar ze stelde het zelf voor !
Dat is een totaal andere situatie.
Als jij behoefte hebt om een dergelijk topic aan te maken dan moet je dat vooral doen, whatever floats your boat honey.quote:Op maandag 27 april 2009 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kan ik ook een topic maken over waarom al die breezersloeries zich elke keer weer stuk laten trekken.
Oh nee, daar zijn er al zat van
Water.quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
whatever floats your boat honey.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm.. zodat ik er iets over mezelf in kan zetten en evt ooit nog eens foto's?
Nee, mij houdt het niet zo bezigquote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij behoefte hebt om een dergelijk topic aan te maken dan moet je dat vooral doen, whatever floats your boat honey.
Kijk, daar was TS naar opzoek. Nu kan de rel beginnen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef servus_universitas het volgende:
Nou, nou, nou, wat een generalisatie weer.
Over drie jaar alquote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Je staat trouwens niet alleen in deze zaak. Een maat van me(7 jaar lang een vriendin) heeft vorige week voor de gein een mini-experiment uitgevoerd door met meiden te gaan praten die in hun eentje stonden.
De arrogantie was niet van de lucht.![]()
Daarna werd de tactiek: "Waarom doe je zo?".
En het antwoord was dan steeds: "Omdat jongens je maar voor één ding aanspreken"
Nou, geniet er nou maar van miep, over 3 jaar ben je aftands en uitgezakt en niet meer interessant.
Jawel, maar of dat kwalitatief en kwantitatief aan de minimale eisen die je nu nog kan stellen voldoet is natuurlijk de vraag.quote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets bestaat, er is altijd nog wel iemand die even snel over je heen wil!
Of of of, hihihihii.quote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ook vla kunnen zijn weet je. Think outside the box!
Aha, een aap die uit een mouw kruipt!quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over drie jaar al? Mijn god, wat wordt een mens toch snel oud
![]()
Nee ik ben niet zo verbitterd dat ik arrogant ga lopen doen, ik maak juist graag een praatje en ik vind het ook erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.. Maar het is zo naar dat als je al een hele tijd vrienden bent dat je er dan gewoon achter moet komen dat diegene op iets anders uit was..
Dat is toch niet geheel onbegrijpelijk?
Hmm nee eigenlijk niet, zijn genoeg knappe leuke aardige jongens tot wie ik me gewoon totaal niet (seksueel) aangetrokken voel.quote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Ccake het volgende:
Jij wilt toch ook alleen maar just friends zijn omdat ze of te lelijk zijn of de inhoud hebben van een bosmuis?
No wayquote:
Meh, vreemde vrienden heb je dan eigk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ben niet zo verbitterd dat ik arrogant ga lopen doen, ik maak juist graag een praatje en ik vind het ook erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.. Maar het is zo naar dat als je al een hele tijd vrienden bent dat je er dan gewoon achter moet komen dat diegene op iets anders uit was..
Haha je bent er weer ingetuind.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
Ik vermoed dat er iets dergelijks achter dit topic steekt. TS is keihard afgewezen of staat al weken droog.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je neemt je woorden nog wel terug op de dag dat je merkt dat geen enkele man nog interesse in je heeft.
Ik sta liever niet bekend als 'dat meisje met die wanprestaties in bed die met dr hele vriendengroep heeft geneukt en altijd gaat huilen als een klein kind na de seksquote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
De oplossing ligt trouwens in die kerel de slechtste sex van z'n leven te geven om vervolgens in huilen uit te barsten.
Ergens is het natuurlijk wel een compliment, ja, maar dan vraag ik me toch af of ze vrienden met me geworden zijn zodat ze kans zouden maken op een avontuurtje ooit of omdat ze mn persoonlijkheid gewoon chill vonden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aha, een aap die uit een mouw kruipt!
Dus nu kunnen we in R&P een topic verwachten met heul veul "friend zone"-reacties van die vriend?
Je kunt het vervelend vinden maar je kunt het ook als een compliment zien, zeg ik dan.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er iets dergelijks achter dit topic steekt. TS is keihard afgewezen of staat al weken droog.
Keihard afgewezen, nee.. Dat weken mag je echter wel maanden van makenquote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er iets dergelijks achter dit topic steekt. TS is keihard afgewezen of staat al weken droog.
Je moet het natuurlijk zo draaien dat dat komt omdat hij stinkt en een kleine pik heeft.quote:Op maandag 27 april 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik sta liever niet bekend als 'dat meisje met die wanprestaties in bed die met dr hele vriendengroep heeft geneukt en altijd gaat huilen als een klein kind na de seks'
Weer een capitale fout: je hebt het hem niet gevraagd en paniekerig gereageerd he?quote:Ergens is het natuurlijk wel een compliment, ja, maar dan vraag ik me toch af of ze vrienden met me geworden zijn zodat ze kans zouden maken op een avontuurtje ooit of omdat ze mn persoonlijkheid gewoon chill vonden.
Oh.quote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm nee eigenlijk niet, zijn genoeg knappe leuke aardige jongens tot wie ik me gewoon totaal niet (seksueel) aangetrokken voel.
[..]
No wayik hoef echt geen seks met jongens waar ik al heel lang bevriend mee ben.
Ja he? Kun jij trouwens niet je naam wijzigen? Echt een wijvennaamquote:
Mannen zijn alleen bevriend met meisjes die ze later nog wel een keer willen neuken, of al hebben geneukt. Uitzonderingen zijn vriendinnen van vrienden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik sta liever niet bekend als 'dat meisje met die wanprestaties in bed die met dr hele vriendengroep heeft geneukt en altijd gaat huilen als een klein kind na de seks'
[..]
Ergens is het natuurlijk wel een compliment, ja, maar dan vraag ik me toch af of ze vrienden met me geworden zijn zodat ze kans zouden maken op een avontuurtje ooit of omdat ze mn persoonlijkheid gewoon chill vonden.
Natuurlijk heb ik het niet gevraagdquote:Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zo draaien dat dat komt omdat hij stinkt en een kleine pik heeft.
[..]
Weer een capitale fout: je hebt het hem niet gevraagd en paniekerig gereageerd he?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef Jajong het volgende:
Uitzonderingen zijn vriendinnen van vrienden.
Uiteraard.quote:Op maandag 27 april 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Keihard afgewezen, nee.. Dat weken mag je echter wel maanden van makenmaar dat is mijn eigen keuze geweest.
Ze vinden je chill en willen je neuken.quote:Op maandag 27 april 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ergens is het natuurlijk wel een compliment, ja, maar dan vraag ik me toch af of ze vrienden met me geworden zijn zodat ze kans zouden maken op een avontuurtje ooit of omdat ze mn persoonlijkheid gewoon chill vonden.
En nu ga je hem blokken op MSN, uit je telefoon halen en niet opnemen etc?quote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik het niet gevraagdik zei slechts dat ik er totáál anders over dacht dan hij.
Waarom zou dat niet mijn keuze zijn geweestquote:
Dat is duidelijkquote:Op maandag 27 april 2009 22:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen bevriend met meisjes die ze later nog wel een keer willen neuken, of al hebben geneukt. Uitzonderingen zijn vriendinnen van vrienden.
Mwoah, ik kan het juist waarderen dat ze geen poging doenquote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Ccake het volgende:
Nee oke, maar zou dat allemaal wel in je smaak zijn dan had je het misschien hetzelfde aangepakt. Het kan af en toe ook vervelend zijn maar aan de andere kant, als ze niets proberen vind ik het ook weer zoiets..
Nou nou nou, niet gaan schelden nu hequote:Op maandag 27 april 2009 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu ga je hem blokken op MSN, uit je telefoon halen en niet opnemen etc?
Vraag 't 'm gewoon zeg, sneue doos
Bijvoorbeeld. Of 'ie je altijd al leuk vond of dat 'ie altijd al een hidden agenda had. Of dat het zo gegroeid is. Iets waar jij blijkbaar nog niet aan gedacht hebquote:Op maandag 27 april 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
Wat moet ik hem dan vragen, hoi vind je me chill om wie ik ben of wilde je gewoon al die tijd al seks met me?
Ja, en daarom moet je duidelijk zijn. Iets wat vrouwen denken te zijn door de zwijgen en door extreem subtiele hints te droppen die ons neanderthalerbrein niet bevatten. Dusquote:Ik zal het vragen zodra ik de moed heb, en nee natuurlijk ga ik 'm niet negeren ofzo maar dit heeft wel iets veranderd naar mijn mening!
Ja hij heeft me ooit leuk gevonden, maar ik dacht dat dat eigenlijk wel over zou zijn inmiddelsquote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of 'ie je altijd al leuk vond of dat 'ie altijd al een hidden agenda had. Of dat het zo gegroeid is. Iets waar jij blijkbaar nog niet aan gedacht heb
[..]
Ja, en daarom moet je duidelijk zijn. Iets wat vrouwen denken te zijn door de zwijgen en door extreem subtiele hints te droppen die ons neanderthalerbrein niet bevatten. Dus
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he? Kun jij trouwens niet je naam wijzigen? Echt een wijvennaam
En heb je hem toen al afgewezen? Of heel de boel verzwegen en op z'n beloop gelaten?quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ja hij heeft me ooit leuk gevonden, maar ik dacht dat dat eigenlijk wel over zou zijn inmiddels
Dat is een hele kromme redenatie. Trouwens, het wordt alleen maar erger op zo'n momentquote:het is in ieder geval niet zo gegroeid want we hebben elkaar juist amper gezien de laatste tijd.
Leermoment, stukje ervaring, buzzwordbingo!quote:En ik weet dat jullie daar problemen mee hebben jamaar het is ook moeilijk voor vrouwen om heel direct te zijn altijd.
Zie je, BT? Dat is duidelijk taal!quote:
Het is eng voor internet-mannen om direct te zijn ja xDquote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hij heeft me ooit leuk gevonden, maar ik dacht dat dat eigenlijk wel over zou zijn inmiddelshet is in ieder geval niet zo gegroeid want we hebben elkaar juist amper gezien de laatste tijd.
En ik weet dat jullie daar problemen mee hebben jamaar het is ook moeilijk voor vrouwen om heel direct te zijn altijd.
Ja toen heb ik hem afgewezen jaquote:Op maandag 27 april 2009 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En heb je hem toen al afgewezen? Of heel de boel verzwegen en op z'n beloop gelaten?
[..]
Dat is een hele kromme redenatie. Trouwens, het wordt alleen maar erger op zo'n moment
[..]
Leermoment, stukje ervaring, buzzwordbingo!
Dat je daar 'bevriend' mee bent omdat dat de vriendinnen van je vrienden zijn? Relatievriendin bedoel ik dan he.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toen heb ik hem afgewezen jadat is toch duidelijk?
!
Gast, niet te serieus wordenquote:Op maandag 27 april 2009 22:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat je daar 'bevriend' mee bent omdat dat de vriendinnen van je vrienden zijn? Relatievriendin bedoel ik dan he.
Ik denk het nietquote:Op maandag 27 april 2009 22:44 schreef zoalshetis het volgende:
neuken is voor mannen hetzelfde als gezellig theedrinken voor vrouwen.
Vanwaar toch deze generalisatie, BT?quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk het nieten waar ik ook zo'n hekel aan heb is dat mannen nooit de gevolgen van dingen kunnen overzien. Als ze seks willen dan willen ze gewoon seks, ook als ze weten dat het gezeik gaat opleveren en dat je er later van gaat balen etc.. Als al het bloed eenmaal naar beneden wordt gepompt zijn het echt een stel holbewoners bij elkaar.
Bedenk anders een wat de consequenties zijn van de gemene plannetjes die jullie plotten tijdens het theeleuten.quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk het nieten waar ik ook zo'n hekel aan heb is dat mannen nooit de gevolgen van dingen kunnen overzien. Als ze seks willen dan willen ze gewoon seks, ook als ze weten dat het gezeik gaat opleveren en dat je er later van gaat balen etc.. Als al het bloed eenmaal naar beneden wordt gepompt zijn het echt een stel holbewoners bij elkaar.
ik geef dan ook nooit bij een vrouw aan dat ik vrienden met haar wil worden. gewoon even seks en dan mag ze wieberen. tenzij ze goed genoeg is, dan mag ze nog een ritje in de zahi-achtbaan.quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon lelijk of stink je?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon lelijk of stink je?
Ja sorry, dat doel was te groot om te missenquote:
Deze zin moet ik ff op me in laten werken.... En de volgende vragen komen meteen op: Welk gezeik? Hoezo later van balen? Waarvan balen ook??quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 22:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Vanwaar toch deze generalisatie, BT?Ik wees je daar eerder al op in deze topic, maar je hebt daar nog niet op gereageerd.
die drie daklozen die je vies willen maken?quote:Op maandag 27 april 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet ik erop zeggen? Ik concludeer dit op basis van mijn persoonlijke ervaringen.
Ja dat kan ik dus nietquote:Op maandag 27 april 2009 22:50 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Deze zin moet ik ff op me in laten werken.... En de volgende vragen komen meteen op: Welk gezeik? Hoezo later van balen? Waarvan balen ook??
Niet nadenken, geen gevolgen, gewoon sex
quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
quote:
Of mss reageer ik gewoon op TS??quote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon lelijk of stink je?
Uhuh, diequote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die drie daklozen die je vies willen maken?
maak je niet druk op elk potje past een dekseltje. zelfs op de meest verzuurde muts.quote:Op maandag 27 april 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus nietik moet eerst de perfecte persoon vinden om vrijblijvend seks mee te hebben. (Moeilijker dan je denkt)
Joh, wat ben ik blij om dat te horen!quote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet druk op elk potje past een dekseltje. zelfs op de meest verzuurde muts.
Nou, soms wordt het wel lastig hoor...quote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet druk op elk potje past een dekseltje. zelfs op de meest verzuurde muts.
(h)eerlijk ongecompliceerd inderdaad. Jij daarentegen gaat eerst met 23 vriendinnen bellen om je samen af te vragen of je het nou wel echt moet doen, of hij wel écht voor je gaat en dat soort gezeur. Bovendien maak je nu ook nog het feit dat jij er later van gaat balen tot zijn probleem. En dat ie bevriend met je is omdat ie je stiekem wil neuken is misschien wel omdat ie je wil neuken om wie je bent. Jahaha en wat dan? R&P staat vol met de relazen van die lui.quote:Op maandag 27 april 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
Dat trekt dan weer hippietuig aan. En we weten allemaal dat die van de free love zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 23:02 schreef Malebolgia het volgende:
Het probleem zelf is trouwens heel makkelijk op te lossen: stop met het scheren van je benen en oksels, ga slobbertruien en sandalen dragen en begin zware shag te roken.
Het is nooit goed!quote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat trekt dan weer hippietuig aan. En we weten allemaal dat die van de free love zijn.
Hmm je hebt een punt; op ieder potje past een dekseltje. Dus bij deze poging twee:quote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat trekt dan weer hippietuig aan. En we weten allemaal dat die van de free love zijn.
KANKER.quote:Op maandag 27 april 2009 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, soms wordt het wel lastig hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor je psychologische analyse Emi, I appreciate that shit.quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
Diep van binnen is TS volgens mij pot en iets minder diep van binnen is ze een aandachtshoer. Zie daar de verklaring voor dit topic.
Vaak zie ik juist het tegenovergestelde gebeuren:quote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef Emimich het volgende:
Diep van binnen is TS volgens mij pot en iets minder diep van binnen is ze een aandachtshoer. Zie daar de verklaring voor dit topic.
Nou, sommige potten zijn meer mans dan een bouwvakker.quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Hmm je hebt een punt; op ieder potje past een dekseltje. Dus bij deze poging twee:
1. Haal een tondeuze over je kop (tenzij je nathalie portman bent ben je nu zeker lelijk).
2. Trek een tuinbroek aan.
3. De 3S (slobbertrui, sandalen & shag).
Als je na de transformatie tot pot nog kerels aantrekt, dan is het ook gewoon je eigen schuld.
Gelukkig ben jij ook nog eens way below my standards.quote:Op maandag 27 april 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor je psychologische analyse Emi, I appreciate that shit.
JE WIL GEEN SEKS MEER MET MEquote:Op maandag 27 april 2009 23:13 schreef Skylark. het volgende:
Verdomme.![]()
Ik dacht dat wij in elkaars friendzone zaten?Je kwetst me, BT, je kwetst me.
TS is een speciaal geval. Een geëvolueerde vorm die gehard is door het internet en zich aangepast heeft aan de veranderde omstandigheden.quote:Op maandag 27 april 2009 23:12 schreef Malebolgia het volgende:
Vaak zie ik juist het tegenovergestelde gebeuren:
vrouwen suggereren het pot zijn (maar dan natuurlijk wel een bisexuele variant) door hun vriendinnen af te lebberen, omdat ze diep van binnen gewoon allemaal aandachtsgeil zijn.
Daar heb ik vrede mee! Ik begrijp het zelfs volkomen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook nog eens way below my standards.
Oh, het is een 45-jarige nerd geworden die zich uitgeeft voor sappig ding?quote:Op maandag 27 april 2009 23:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
TS is een speciaal geval. Een geëvolueerde vorm die gehard is door het internet en zich aangepast heeft aan de veranderde omstandigheden.
Betekenisloze seks toch?quote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Sorry TS, maar je bent ook nergens anders goed voor.
Inderdaad, oppervlakkige hoeren verdienen niet beter.quote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Je verpest je topic, sufkut.quote:
Misschien, maar uitsluitend als friends with benefits.quote:
Grutjes, daar hebben we trolletje Emimich weer. Lekker aan het rellen, jongen?quote:Op maandag 27 april 2009 23:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook nog eens way below my standards.
Rellen?quote:Op maandag 27 april 2009 23:18 schreef Skylark. het volgende:
Grutjes, daar hebben we trolletje Emimich weer. Lekker aan het rellen, jongen?
Tsja, als vrouw word je nu eenmaal geboren he, kan ik ook niet helpenquote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Hahaha, je meent hetquote:
Toch fijn dat Emimich ook weer aan z'n trekken komt vanavond?quote:Op maandag 27 april 2009 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien, maar uitsluitend als friends with benefits.![]()
[..]
Grutjes, daar hebben we trolletje Emimich weer. Lekker aan het rellen, jongen?
gast, ben je nu je eigen fantasie om zeep aan het helpen?quote:Op maandag 27 april 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, het is een 45-jarige nerd geworden die zich uitgeeft voor sappig ding?
quote:Op maandag 27 april 2009 23:22 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
gast, ben je nu je eigen fantasie om zeep aan het helpen?
Alsof er vrouwen op fok zouden komen..quote:Op maandag 27 april 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, het is een 45-jarige nerd geworden die zich uitgeeft voor sappig ding?
Ik ben al ontgroend hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die krijg ik op de dag dat jij je tong gaat inzetten voor diverse bezigheden.
Het was wel met m'n tante, zonder tong. Telt dat wel?quote:Op maandag 27 april 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh verdomme, laat dan maar zitten.
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was wel met m'n tante, zonder tong. Telt dat wel?
Waarom zou je anders aardig doen tegen een vrouwmensch?quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Interessante vrouwen die je wil neuken?quote:Op maandag 27 april 2009 23:59 schreef Northside het volgende:
Je hebt interessante vrouwen en je hebt vrouwen die je wil neuken. Trek je conclusies over de groep waar je thuishoort...
Whehehe, dit was niet voorspelbaar en zo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
Interessante vrouwen die je wil neuken?
Daar begin je een relatie mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Interessante vrouwen die je wil neuken?
kwaliteitspost zeg.quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
KANKER.
KAAAAAAAAAAANKER.
HAHAHAHAHAH.
!?!??!!?
Ik probeer niet onvoorspelbaar te zijn hoor hier, dus ik weet niet wie je probeert te beledigen met deze opmerking?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Whehehe, dit was niet voorspelbaar en zo.
Hmhm, goed puntquote:
Ik word weer genegeerd dus ik zal het even onderbouwen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom zou je anders aardig doen tegen een vrouwmensch?
Niemand, ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik iemand probeerde te beledigen. Ik vind je alleen een beetje naïef getuige je opmerking dat je er later pas achterkwam dat iemand enkel en alleen in je geïnteresseerd was voor potentiële seks.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik probeer niet onvoorspelbaar te zijn hoor hier, dus ik weet niet wie je probeert te beledigen met deze opmerking?
Uhuh, maar vreemd genoeg willen vrouwen dat nagenoeg nooit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:11 schreef Silentalarm het volgende:
overigens ben ik wel van mening dat je met bepaalde vrouwen een vriendschappelijke band kunt hebben, wat trouwens niet wegneemt dat je haar best een keer zou willen doen.
Klopt, ik snap dan ook nooit wat het probleem is, waarom kan je niet gewoon een keer sex hebben, dat is toch gewoon lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, maar vreemd genoeg willen vrouwen dat nagenoeg nooit.
Ik heb nooit gezegd dat diegene alleen geïnteresseerd was in seks, maar wel dat diegene op zn minst óók geïnteresseerd was in seks wat mij doet twijfelen aan zijn intenties.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niemand, ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik iemand probeerde te beledigen. Ik vind je alleen een beetje naïef getuige je opmerking dat je er later pas achterkwam dat iemand enkel en alleen in je geïnteresseerd was voor potentiële seks.
Mweh, liefde is geen must, maar ik wil ook niet met elke randdebiel het bed delen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Klopt, ik snap dan ook nooit wat het probleem is, waarom kan je niet gewoon een keer sex hebben, dat is toch gewoon lekker? Op de een of andere manier hebben vrouwen het vreemde idee dat sex alleen uit liefde moet ontstaan.
Want iemand die niet oprecht geïnteresseerd in je 'intellectuele kant' (quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat diegene alleen geïnteresseerd was in seks, maar wel dat diegene op zn minst óók geïnteresseerd was in seks wat mij doet twijfelen aan zijn intenties.
Dat is een heel ander verhaal, want je wilt ook niet met elke willekeurige randdebiel vrienden worden. Op het moment dat je het wel ziet zitten om vrienden met hem te worden, is de kans vrij groot dat jij het geen complete randdebiel vind.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, liefde is geen must, maar ik wil ook niet met elke randdebiel het bed delen.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
Dat beweer ik ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Want iemand die niet oprecht geïnteresseerd in je 'intellectuele kant' () is, kan je ook niet tegelijkertijd geil vinden en je in de potentieel neukbare categorie indelen?
Hey maar dat is een ander verhaal dan er eerst geschetst werd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat diegene alleen geïnteresseerd was in seks, maar wel dat diegene op zn minst óók geïnteresseerd was in seks wat mij doet twijfelen aan zijn intenties.
Nee maar als ik al een tijd vrienden met iemand ben dan heeft diegene voor mij zijn seksuele aantrekkingskracht toch al verloren omdat ik niet meer op die manier naar die persoon kan kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal, want je wilt ook niet met elke willekeurige randdebiel vrienden worden. Op het moment dat je het wel ziet zitten om vrienden met hem te worden, is de kans vrij groot dat jij het geen complete randdebiel vind.
En zoals ik al zei: trek je bek open en vraag het...aan HEM.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nietik vraag me alleen af of die interesse in mij als persoon er was voor de interesse voor mij als lustobject ontstond
!
Hoe schetste ik het eerst dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey maar dat is een ander verhaal dan er eerst geschetst werd.
Dat snap ik nu. Maar ik ben nu niet in de gelegenheid om het te vragenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zoals ik al zei: trek je bek open en vraag het...aan HEM.
Je deed eerst schetsen alsof die kerel alleen voor de seks met je omging en dat een beetje slinks geprobeerd heeft. Maar nu blijkt het gewoon dat jij denkt dat het zo is. Of eigenlijk dat je het gewoon niet weetquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe schetste ik het eerst dan?
Ik ben namelijk wel steeds meer in detail gaan treden.
Het hoeft ook niet nu neequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat snap ik nu. Maar ik ben nu niet in de gelegenheid om het te vragen!
Volgens mij begin je het te snappen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar als ik al een tijd vrienden met iemand ben dan heeft diegene voor mij zijn seksuele aantrekkingskracht toch al verloren omdat ik niet meer op die manier naar die persoon kan kijken.
En ik denk dat mannen dat omschakelen helemaal niet hebben, neukbaar is neukbaar en dat blijft zo!
Stel dat het laatste geval zo zou zijn, wat zou daar dan mis mee zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
Dat beweer ik ook nietik vraag me alleen af of die interesse in mij als persoon er was voor de interesse voor mij als lustobject ontstond
!
Wat versta je concreet onder 'seksuele aantrekkingskracht'?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar als ik al een tijd vrienden met iemand ben dan heeft diegene voor mij zijn seksuele aantrekkingskracht toch al verloren omdat ik niet meer op die manier naar die persoon kan kijken.
En ik denk dat mannen dat omschakelen helemaal niet hebben, neukbaar is neukbaar en dat blijft zo!
Dan voelt ze zich genaaid.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stel dat het laatste geval zo zou zijn, wat zou daar dan mis mee zijn?
Dat zou ik toch niet zo'n fijn idee vinden, 'ja ik wil d'r wel neuken en nu kijken of we ook nog een beetje met elkaar overweg kunnen..'quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Stel dat het laatste geval zo zou zijn, wat zou daar dan mis mee zijn?
Als ik graag seks met diegene zou willen hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat versta je concreet onder 'seksuele aantrekkingskracht'?
Maar jij bent geen vrouw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar waarom. Ik zou het als een compliment opvatten.
Dit zegt ook behoorlijk wat over jou, die gedachtequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zou ik toch niet zo'n fijn idee vinden, 'ja ik wil d'r wel neuken en nu kijken of we ook nog een beetje met elkaar overweg kunnen..'![]()
Wat zegt dat over mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit zegt ook behoorlijk wat over jou, die gedachte
WTFquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
True, stiekem willen ze allemaal neukenquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
Zoek jij er eentje voor mequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je hebt gewoon een homovriendje nodig! Geen kasthomo trouwens, die willen je midden op straat op je bek pakken en zo bewijzen dat ze geen homo zijn
Je hebt ervaring hiermee? Hoe gaat het nu met hem, nog in de kast?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je hebt gewoon een homovriendje nodig! Geen kasthomo trouwens, die willen je midden op straat op je bek pakken en zo bewijzen dat ze geen homo zijn
Je gaat er blijkbaar gelijk vanuit dat er oneerbare intenties in het spel zijn. En blijkbaar vindt je het ook gek dat een gozer gewoon met je het bed in wil.quote:
Dat eerste hoeft toch niet noodzakelijkerwijs het uitgangspunt te zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Dat zou ik toch niet zo'n fijn idee vinden, 'ja ik wil d'r wel neuken en nu kijken of we ook nog een beetje met elkaar overweg kunnen..'![]()
Staat dat per definitie los van een zogenaamde vriendschappelijke relatie? Beïnvloed je emotionele band met iemand je zin om ooit met hem van bil te gaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik graag seks met diegene zou willen hebben.Of dat diegene mij op z'n minst tot een staat van opwinding zou kunnen brengen.
Misschien is het volgende spreekwoord wel van toepassing:quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Jet gaat er blijkbaar gelijk vanuit dat er oneerbare intenties in het spel zijn. En blijkbaar vindt je het ook gek dat een gozer gewoon met je het bed in wil.
Nee dat vind ik niet raar ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jet gaat er blijkbaar gelijk vanuit dat er oneerbare intenties in het spel zijn. En blijkbaar vindt je het ook gek dat een gozer gewoon met je het bed in wil.
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:40 schreef Emimich het volgende:
Staat dat per definitie los van een zogenaamde vriendschappelijke relatie? Beïnvloed je emotionele band met iemand je zin om ooit met hem van bil te gaan?
De enigen met die illusie wonen in PUB.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef misteriks het volgende:
toegegeven, nogal naief om te stellen dat je op FOK! een uberfantastische vrouw kan vinden
Nogmaals: of JUIST na een tijd van vriendschap. Want dan kennen ze je en vallen ze dus blijkbaar voor meer dan alleen je uiterlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
Nee dat vind ik niet raar ofzoieder mens heeft z'n behoeftes
maar ik vind het raar dat ze dat nog willen na een tijd van (hechte) vriendschap.
Is Katwijk te ver? Anders weet ik er ook nog wel een in Gelderland en Amsterdam. Oh en Ruurloquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt ervaring hiermee? Hoe gaat het nu met hem, nog in de kast?
Mooie analyse, ook eentje die mij wel bevalt en goed is voor mn ego enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals: of JUIST na een tijd van vriendschap. Want dan kennen ze je en vallen ze dus blijkbaar voor meer dan alleen je uiterlijk.
En ziedaar, de friendzone is geboren. Maar dat werd op pagina 1 van dit topic al genoemd...gelukkig hebben we niets beters te doen
Ik zie eigenlijk helemaal niet hoe dit slecht voor je ego kan zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooie analyse, ook eentje die mij wel bevalt en goed is voor mn ego enzo!
Achja, daar ben je een vrouw voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk helemaal niet hoe dit slecht voor je ego kan zijn?
1. gast vindt je lekker
2. gast vindt je van binnen ook nog een tof.
Wat ben jij een dwaas zeg
Jeetje wat een gedoe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Is Katwijk te ver? Anders weet ik er ook nog wel een in Gelderland en Amsterdam. Oh en Ruurlo.
[..]
Was de enige die het wist, mocht het helemaal niet weten maar kwam hem tegen toen ik met een andere vriend een jongen voor hem aan het zoeken was op gay.eu. Opeens hem tegen komen enzo. En toen lekten foto's van hem uit in een gaybar en moest hij bewijzen dat hij niet homo was. Dus bij mij lukte het niet, pakte hij een volslagen onbekende op haar bek
. Tijdje met een blauwe wang rondgelopen toen
![]()
. Wel grappig dat hij dezelfde avond heel erg achter een vriend van mij aan zat
.
En toen besloot hij toch een 'vriendin' het te vertellen en toen wist de hele school het en ontkende hij niet meer (alsof dat toen nog kon)
Hypocriet gelul. Alsof jij nooit verliefd op iemand wordtquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, daar ben je een vrouw voorzoals jij het zegt klinkt het leuk, zoals ik het zie is alleen vrienden zijn blijkbaar niet interessant genoeg voor 'm.
Verliefdquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hypocriet gelul. Alsof jij nooit verliefd op iemand wordt
Oh, dat dacht ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verliefddat is een beladen woord dat in deze situatie ook niet van toepassing is.
Verliefdheid en lust kan je door elkaar halenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verliefddat is een beladen woord dat in deze situatie ook niet van toepassing is.
Ben een voorbeeld voor je medevrouw, neuken en dumpen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, daar ben je een vrouw voorzoals jij het zegt klinkt het leuk, zoals ik het zie is alleen vrienden zijn blijkbaar niet interessant genoeg voor 'm.
Je kunt het ook combinerenquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Verliefdheid en lust kan je door elkaar halen
Wanneer kwam jij out?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
Jeetje wat een gedoe.Nou gelukkig is hij verlost van zijn ondragelijke geheim.
Nou he!quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje wat een gedoe.Nou gelukkig is hij verlost van zijn ondragelijke geheim.
Je kent zeker geen homo's?quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
uberfantastische mannen vind je hier in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De enigen met die illusie wonen in PUB.
Wat versta je onder 'de laatste tijd' ?quote:
Dan zoek je niet goed genoeg.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
je vind???????????????????????????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 28 april 2009 02:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
BT even een tipAls iemand je leuk vind , zal hij na al die tijd ook wel gevoelens blijven houden
Die gaan niet zomaar weg door er niet over te praten.
Encyclopedia Dramatica weet hoe het zit!quote:A woman is the useless skin around the vagina. Only topic of interest about a woman is whether she spits or swallows.
General facts
Though debated otherwise by some feminists, women are NOT people. They are far less intelligent than men, incapable of making decisions as well as men do because they are on their period almost all the time. Being genetically inferior and incapable of taking responsibility for their actions (nothing is ever their fault) they are to be accompanied by a male custodian at all times. Men are entitled to pussy, and just because it is attached to a woman, doesn't mean they have rightful control of it.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Encyclopedia Dramatica weet hoe het zit!
je ziet het ts, je kan dus best wel vrienden zijn met een man met bindingsangst zonder dat er seks bij komt kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef Remexxy het volgende:
Ik begrijp deze klacht wel. Maar het hoeft niet zo te zijn, ik heb ook gewone vriendinnen gehad die mijn maatje zijn. Als mensen echt seks willen dan gaan ze maar naar de hoeren + dat ze nog handen hebben en internet.
Een weet je waarom ik nu geen vrouw wil hebben voor een relatie of verkering
Een relatie![]()
Verminderde vrijheid![]()
![]()
Mij elke keer aanpassen, ter, wel ik constant op de lippen zit van die dame![]()
![]()
Wat heb jij een kutnaam zegquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
ik denk dat die naam voorkomt uit de gedachte dat ze zichzelf 'gods gift to men' voelt.quote:
Die griet deugt niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat die naam voorkomt uit de gedachte dat ze zichzelf 'gods gift to men' voelt.
Hey ben jij die Florian van de FP die via Twitter getrouwd is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb anders een keer een chick gepussyblocked hoor (ipv cockblocked whehe). Dus
Ik heb ff het topic doorgelezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef Nikmans het volgende:
Misschien moet je eens geen jongens aan het lijntje houden om je eigen ego te boosten dan
Wat is dat >quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb anders een keer een chick gepussyblocked hoor (ipv cockblocked whehe). Dus
beidequote:
Dan wil inderdaad niemand je meer neuken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef RealZeus het volgende:
Neem een kort, pittig,vlot rood kapsel, dan ben je van het probleem af.
Hooguit jizzelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan wil inderdaad niemand je meer neuken.
Wel van de FP, maar ik heb geen twitter, nooit gehad ook. Tevens ben ik niet getrouwd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey ben jij die Florian van de FP die via Twitter getrouwd is?
Met mij kan dat. Ik heb nl. een lekkere wijven-overschot.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
quote:
Nou ik heb gevoelens gehad voor jongens die ik nu totaal niet meer zie staanquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
BT even een tipAls iemand je leuk vind , zal hij na al die tijd ook wel gevoelens blijven houden
Die gaan niet zomaar weg door er niet over te praten.
Dat méén je nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:11 schreef Morrigan het volgende:
Het klinkt misschien heer raar, vreemd en eng, maar TS kan ook vrienden worden met vrouwen.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
Maar BreathTaking, wat er nou écht toe doet !
De vraag van vandaag !
Wil je nog varen met mij op mijn kofschip?!
Ik durf hem er niets over te vragenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Northside het volgende:
Misschien ook wel interessant om aan hem te vragen of hij gevoelens voor je heeft (anders dan een harde piemel dus). Het zou helemaal mooi zijn voor dit topic als hij dan opbiecht dat hij stiekem al een jaar verliefd op je is.
Ik wil ook niet naar gaybars om vrienden te makenquote:
De logica ontgaat me volledig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je ziet het ts, je kan dus best wel vrienden zijn met een man met bindingsangst zonder dat er seks bij komt kijken.
Doe ik niet!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef Nikmans het volgende:
Misschien moet je eens geen jongens aan het lijntje houden om je eigen ego te boosten dan
Chillquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Met mij kan dat. Ik heb nl. een lekkere wijven-overschot.
lulkoek!quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Kusjes
Je mag ook wel je zeggen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef Pollock het volgende:
[..]
Het gebrek aan zelfspot bij u, is kwetsend voor uw omgeving.
Die deugt nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Pollock het volgende:
[..]
Bedankt moppie, hoe ziet jouw snoetje eruit?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:33 schreef DumDaDum het volgende:
Zit deze nou nog niet dicht?
Bt, het kost je écht te veel tijd een simpele wip te regelen....
Bordelinerquote:
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar ik wil er ook niet eentje, ik wil er minimaal 10. Met iemand die tijd over heeft, lief is, er goed uitziet, geweldig in bed is.. en ga zo maar door.
[..]
Bordeliner? Sorry, bedoelde je soms borderline
? De aandoening waar ik al mijn hele leven mee worstel!
Behoorlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Pollock het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik
Lastige aandoening he?
Gelukkig maar, zullen we echte vrienden worden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behoorlijkmaarja, je leert er mee leven.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef Pollock het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zullen we echte vrienden worden?
Was ze maar kut... Volgens haar eigen woorden is ze al maanden droog en nutteloos voor deze maatschappijquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hou je bek nou maar gewoon. Onervaren aandachtsgeile kut.
Maar ze is wel breath takingquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef CrssY het volgende:
[..]
Was ze maar kut... Volgens haar eigen woorden is ze al maanden droog en nutteloos voor deze maatschappij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |