Kijk, daar was TS naar opzoek. Nu kan de rel beginnen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef servus_universitas het volgende:
Nou, nou, nou, wat een generalisatie weer.
Over drie jaar alquote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
Je staat trouwens niet alleen in deze zaak. Een maat van me(7 jaar lang een vriendin) heeft vorige week voor de gein een mini-experiment uitgevoerd door met meiden te gaan praten die in hun eentje stonden.
De arrogantie was niet van de lucht.![]()
Daarna werd de tactiek: "Waarom doe je zo?".
En het antwoord was dan steeds: "Omdat jongens je maar voor één ding aanspreken"
Nou, geniet er nou maar van miep, over 3 jaar ben je aftands en uitgezakt en niet meer interessant.
Jawel, maar of dat kwalitatief en kwantitatief aan de minimale eisen die je nu nog kan stellen voldoet is natuurlijk de vraag.quote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets bestaat, er is altijd nog wel iemand die even snel over je heen wil!
Of of of, hihihihii.quote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ook vla kunnen zijn weet je. Think outside the box!
Aha, een aap die uit een mouw kruipt!quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over drie jaar al? Mijn god, wat wordt een mens toch snel oud
![]()
Nee ik ben niet zo verbitterd dat ik arrogant ga lopen doen, ik maak juist graag een praatje en ik vind het ook erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.. Maar het is zo naar dat als je al een hele tijd vrienden bent dat je er dan gewoon achter moet komen dat diegene op iets anders uit was..
Dat is toch niet geheel onbegrijpelijk?
Hmm nee eigenlijk niet, zijn genoeg knappe leuke aardige jongens tot wie ik me gewoon totaal niet (seksueel) aangetrokken voel.quote:Op maandag 27 april 2009 22:17 schreef Ccake het volgende:
Jij wilt toch ook alleen maar just friends zijn omdat ze of te lelijk zijn of de inhoud hebben van een bosmuis?
No wayquote:
Meh, vreemde vrienden heb je dan eigk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Over drie jaar al? Mijn god, wat wordt een mens toch snel oud
![]()
Nee ik ben niet zo verbitterd dat ik arrogant ga lopen doen, ik maak juist graag een praatje en ik vind het ook erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.. Maar het is zo naar dat als je al een hele tijd vrienden bent dat je er dan gewoon achter moet komen dat diegene op iets anders uit was..
Dat is toch niet geheel onbegrijpelijk?
Haha je bent er weer ingetuind.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
Ik vermoed dat er iets dergelijks achter dit topic steekt. TS is keihard afgewezen of staat al weken droog.quote:Op maandag 27 april 2009 22:01 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Je neemt je woorden nog wel terug op de dag dat je merkt dat geen enkele man nog interesse in je heeft.
Ik sta liever niet bekend als 'dat meisje met die wanprestaties in bed die met dr hele vriendengroep heeft geneukt en altijd gaat huilen als een klein kind na de seksquote:Op maandag 27 april 2009 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
De oplossing ligt trouwens in die kerel de slechtste sex van z'n leven te geven om vervolgens in huilen uit te barsten.
Ergens is het natuurlijk wel een compliment, ja, maar dan vraag ik me toch af of ze vrienden met me geworden zijn zodat ze kans zouden maken op een avontuurtje ooit of omdat ze mn persoonlijkheid gewoon chill vonden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Aha, een aap die uit een mouw kruipt!
Dus nu kunnen we in R&P een topic verwachten met heul veul "friend zone"-reacties van die vriend?
Je kunt het vervelend vinden maar je kunt het ook als een compliment zien, zeg ik dan.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er iets dergelijks achter dit topic steekt. TS is keihard afgewezen of staat al weken droog.
Keihard afgewezen, nee.. Dat weken mag je echter wel maanden van makenquote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er iets dergelijks achter dit topic steekt. TS is keihard afgewezen of staat al weken droog.
Je moet het natuurlijk zo draaien dat dat komt omdat hij stinkt en een kleine pik heeft.quote:Op maandag 27 april 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ik sta liever niet bekend als 'dat meisje met die wanprestaties in bed die met dr hele vriendengroep heeft geneukt en altijd gaat huilen als een klein kind na de seks'
Weer een capitale fout: je hebt het hem niet gevraagd en paniekerig gereageerd he?quote:Ergens is het natuurlijk wel een compliment, ja, maar dan vraag ik me toch af of ze vrienden met me geworden zijn zodat ze kans zouden maken op een avontuurtje ooit of omdat ze mn persoonlijkheid gewoon chill vonden.
Oh.quote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm nee eigenlijk niet, zijn genoeg knappe leuke aardige jongens tot wie ik me gewoon totaal niet (seksueel) aangetrokken voel.
[..]
No wayik hoef echt geen seks met jongens waar ik al heel lang bevriend mee ben.
Ja he? Kun jij trouwens niet je naam wijzigen? Echt een wijvennaamquote:
Mannen zijn alleen bevriend met meisjes die ze later nog wel een keer willen neuken, of al hebben geneukt. Uitzonderingen zijn vriendinnen van vrienden.quote:Op maandag 27 april 2009 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik sta liever niet bekend als 'dat meisje met die wanprestaties in bed die met dr hele vriendengroep heeft geneukt en altijd gaat huilen als een klein kind na de seks'
[..]
Ergens is het natuurlijk wel een compliment, ja, maar dan vraag ik me toch af of ze vrienden met me geworden zijn zodat ze kans zouden maken op een avontuurtje ooit of omdat ze mn persoonlijkheid gewoon chill vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |