Wat heb jij een kutnaam zegquote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
ik denk dat die naam voorkomt uit de gedachte dat ze zichzelf 'gods gift to men' voelt.quote:
Die griet deugt niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat die naam voorkomt uit de gedachte dat ze zichzelf 'gods gift to men' voelt.
Hey ben jij die Florian van de FP die via Twitter getrouwd is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb anders een keer een chick gepussyblocked hoor (ipv cockblocked whehe). Dus
Ik heb ff het topic doorgelezenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef Nikmans het volgende:
Misschien moet je eens geen jongens aan het lijntje houden om je eigen ego te boosten dan
Wat is dat >quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb anders een keer een chick gepussyblocked hoor (ipv cockblocked whehe). Dus
beidequote:
Dan wil inderdaad niemand je meer neuken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef RealZeus het volgende:
Neem een kort, pittig,vlot rood kapsel, dan ben je van het probleem af.
Hooguit jizzelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan wil inderdaad niemand je meer neuken.
Wel van de FP, maar ik heb geen twitter, nooit gehad ook. Tevens ben ik niet getrouwd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey ben jij die Florian van de FP die via Twitter getrouwd is?
Met mij kan dat. Ik heb nl. een lekkere wijven-overschot.quote:Op maandag 27 april 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Uiteindelijk willen ze allemaal seks, er bestaan geen penis-eigenaren waarmee ik gewoon vrienden kan zijn zonder dat ze me eigenlijk stiekem willen neuken.
Ik hoop dat jullie hele soort afsterft
Kusjes
quote:
Nou ik heb gevoelens gehad voor jongens die ik nu totaal niet meer zie staanquote:Op dinsdag 28 april 2009 02:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
BT even een tipAls iemand je leuk vind , zal hij na al die tijd ook wel gevoelens blijven houden
Die gaan niet zomaar weg door er niet over te praten.
Dat méén je nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:11 schreef Morrigan het volgende:
Het klinkt misschien heer raar, vreemd en eng, maar TS kan ook vrienden worden met vrouwen.
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
Maar BreathTaking, wat er nou écht toe doet !
De vraag van vandaag !
Wil je nog varen met mij op mijn kofschip?!
Ik durf hem er niets over te vragenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:32 schreef Northside het volgende:
Misschien ook wel interessant om aan hem te vragen of hij gevoelens voor je heeft (anders dan een harde piemel dus). Het zou helemaal mooi zijn voor dit topic als hij dan opbiecht dat hij stiekem al een jaar verliefd op je is.
Ik wil ook niet naar gaybars om vrienden te makenquote:
De logica ontgaat me volledig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je ziet het ts, je kan dus best wel vrienden zijn met een man met bindingsangst zonder dat er seks bij komt kijken.
Doe ik niet!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef Nikmans het volgende:
Misschien moet je eens geen jongens aan het lijntje houden om je eigen ego te boosten dan
Chillquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Met mij kan dat. Ik heb nl. een lekkere wijven-overschot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |