quote:Op het finishpunt gelden limiettijden (netto-tijden), te weten respectievelijk 40 minuten voor de 5- en 80 minuten voor de 10 km. Een loopster, aan wie kenbaar is gemaakt dat zij de limiet heeft overschreden, is gediskwalificeerd. Zij neemt niet langer aan het hardloopevenement deel en dient over het fietspad/stoep terug te keren. Ook iedereen die zich achter de politie bevindt, heeft de limiet overschreden. Na de politie en de bezemfiets worden de speciale Marikenloop-verkeersmaatregelen opgeheven.
haha ja, natuurlijk met enig respect maar ik herinner me nog de circuitrun en nadat ik had gewacht op een vriend, omgekleed en 20min had uitgelopen liepen we rustig terug naar het station en toen kwamen we nog mensen tegen die rond km 10 waren en die liepen gewoon. Natuurlijk loopt iedereen zijn eigen tempo, maar een beetje zelfkennis kan geen kwaad lijkt me...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef Grumpey het volgende:
ja, vaak laten ze mensen die in 1 tempo door blijven lopen op een schema van +/- 45 minuten wel gewoon finishen, ze willen vooral geen mensen die de laatste kilometers gaan wandelen.
5 km loop je toch altijd wel in 40 minuten of niet danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:57 schreef omearos het volgende:
Ik heb mijn startnummer voor de Marikenloop
En nu hoop ik dat ze echt soepel zijn met hun tijdslimiet van 40 minuten, zoals ze melden in de folder die erbij zat. Want op de site staat het volgende:
[..]
Tenzij je astma hebt en vrij snel een aanval krijgt, zoals omearos al eerder schreef hierquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:30 schreef Marurk het volgende:
[..]
5 km loop je toch altijd wel in 40 minuten of niet dan
Ik heb dan liever politiebegeleiding om ervoor te zorgen dat de mensen aan de kant gaan, omdat ik op kop loopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:40 schreef omearos het volgende:
Mijn zelfkennis zegt dat ik er 44 minuten over doe, maar ik neem inderdaad aan dat ze net als in Den Haag de laatste persoon die nog rent (in welk tempo ook) als limiet nemen. Is best leuk rennen met politiebegeleiding
OK, dat is dan wel heel vervelend als je dat hebt. Had ik nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Tenzij je astma hebt en vrij snel een aanval krijgt, zoals omearos al eerder schreef hier
Ik wel maar toen werd ik uit de race genomen omdat ik een half uur eerder van start was gegaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb dan liever politiebegeleiding om ervoor te zorgen dat de mensen aan de kant gaan, omdat ik op kop loop(helaas nog niet gebeurt
)
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wel maar toen werd ik uit de race genomen omdat ik een half uur eerder van start was gegaan
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:40 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag weer 10 km gelopen, 1:11:18 dit keer dus dik een minuut sneller dan dinsdag
Was een grapjequote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:45 schreef Marurk het volgende:
Net eens bij de eindtijden gekeken van de hardloopwedstrijd hier. Er zijn dus serieus mensen die het voor mekaar krijgen om 5 km te lopen in zo'n 15 minuten of 15 km in 51 minuten.
Het is bij de Bata wel eens gebeurd dat lopers te vroeg vertrokken, als ik het goed heb doordat een stel mensen gewoon begon met aftellen en er bij 0 een hoop mensen echt begonnen te rennenquote:
Die man liep de 5000m in 12.39,36quote:
Dit jaar nog.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:55 schreef omearos het volgende:
[..]
Het is bij de Bata wel eens gebeurd dat lopers te vroeg vertrokken, als ik het goed heb doordat een stel mensen gewoon begon met aftellen en er bij 0 een hoop mensen echt begonnen te rennen
denk dat je dan gelijk kan plassen en al die middelen uit het artikel van Koert wel gevonden zullen wordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:53 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik heb dan liever politiebegeleiding om ervoor te zorgen dat de mensen aan de kant gaan, omdat ik op kop loop(helaas nog niet gebeurt
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |