zo, ook vroeg klaar met werk zegquote:
klopt:quote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef stinkie het volgende:
Wat hebben die motoren een gladde bandjes zeg. Dat kan toch nooit goed gaan
Niet genoeg sponsoren voor de bandjesquote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef stinkie het volgende:
Wat hebben die motoren een gladde bandjes zeg. Dat kan toch nooit goed gaan
Lang geleden jaquote:
Ligt er aan wanneer ik het aangenamer vindquote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Lang geleden ja
Weet je al welk bedrag je jaarlijks nodig hebt om het racen wat aangenamer te maken
Dat krijg je van natte vinger werkquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Cageon het volgende:
*slik* kom meer dan 2k duurder uit dan ik eerst berekend had.
Daar staan de pruimen bekend om.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat krijg je van natte vinger werk
mwuah, had verwacht dat ik wat langer kon doen met een setje banden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
mwuah, had verwacht dat ik wat langer kon doen met een setje banden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef BazzieK het volgende:
We lappen wel een keer voor een euroknaller voor je bij de volgende meet
quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
mwuah, had verwacht dat ik wat langer kon doen met een setje banden.
Een dergelijke opmerking maakte ik in een keer tijdens mijn stage bij een computer winkel, tegen een stel potten.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Cageon het volgende:
*slik* kom meer dan 2k duurder uit dan ik eerst berekend had.
Dat zou ik nou tof vinden!quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef BazzieK het volgende:
We lappen wel een keer voor een euroknaller voor je bij de volgende meet
Nope kosten zijn nog steeds alleen t broodnodige...quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]De eerste keer was nog zonder massage en auto met chauffeur
Dat is de eerste vraag die een sponsor zal stellen
ze waren lelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niet verkeerd om naar te kijken als ze geen sportief kort kapsel hebben dan
Zolang ik vrij heb ga ik wel meequote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Subtiel is jouw tweede naam
Ga je mee 10 juni, ik haal je op en als je niet grof genoeg bent kan je naar huis lopen
quote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang ik vrij heb ga ik wel meeIk zal mijn scoutinguniform maar thuis laten dus
Overigens besef ik héél goed dat ik het allemaal zelf moet bekostigen, niemand die mijn hobby gaat betalen voor me.quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nope kosten zijn nog steeds alleen t broodnodige...
1 wedstrijd meer dan t jaar hiervoor. Bandjes gaan 1/3 minder lang mee.![]()
Sterker nog, eigenlijk nog te weinig. Om vooruit te gaan moet ik eigenlijk ook trainen, naast de races.
Dat zit er dit jaar (iig voor juni) niet in.![]()
Daar kan je vanuit gaan, elke sponsored penny is meegenomenquote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Overigens besef ik héél goed dat ik het allemaal zelf moet bekostigen, niemand die mijn hobby gaat betalen voor me.
preciesquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Daar kan je vanuit gaan, elke sponsored penny is meegenomen
werkgever is momenteel mijn afstudeerplek, ik wacht nog even met t bedelen voor sponsoring tot ik daar in dienst ben of ander werk heb.quote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je werkgever, plaatselijke snackbar, de ING
quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze laten het speelgoed gewoon buitenstaan daar
wat doe je met je gebruikte banden? Kun je die niet weer doorverkopen? Iemand als ikquote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nope kosten zijn nog steeds alleen t broodnodige...
1 wedstrijd meer dan t jaar hiervoor. Bandjes gaan 1/3 minder lang mee.![]()
Zoals die band er uit ziet wil je ze niet hebben denk ik, zal wel een fototje maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat doe je met je gebruikte banden? Kun je die niet weer doorverkopen? Iemand als ikhaalt daar nog wel 5k aan woon werk verkeer uit hoor
quote:
Wat slijt er dan allemaal nog meer per wedstrijd? Of zitten de meeste kosten hem in de inschrijfkosten e.d.?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef Cageon het volgende:
Zoals die band er uit ziet wil je ze niet hebben denk ik, zal wel een fototje maken.
Moet de achterschokbreker nog een beetje finetunen na 2 sessies begint ie een beetje te slijten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inschrijfkosten per race + banden idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat slijt er dan allemaal nog meer per wedstrijd? Of zitten de meeste kosten hem in de inschrijfkosten e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |