zo, ook vroeg klaar met werk zegquote:
klopt:quote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef stinkie het volgende:
Wat hebben die motoren een gladde bandjes zeg. Dat kan toch nooit goed gaan
Niet genoeg sponsoren voor de bandjesquote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef stinkie het volgende:
Wat hebben die motoren een gladde bandjes zeg. Dat kan toch nooit goed gaan
Lang geleden jaquote:
Ligt er aan wanneer ik het aangenamer vindquote:Op maandag 27 april 2009 21:39 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Lang geleden ja
Weet je al welk bedrag je jaarlijks nodig hebt om het racen wat aangenamer te maken
Dat krijg je van natte vinger werkquote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Cageon het volgende:
*slik* kom meer dan 2k duurder uit dan ik eerst berekend had.
Daar staan de pruimen bekend om.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat krijg je van natte vinger werk
mwuah, had verwacht dat ik wat langer kon doen met een setje banden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
mwuah, had verwacht dat ik wat langer kon doen met een setje banden.quote:Op maandag 27 april 2009 21:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef BazzieK het volgende:
We lappen wel een keer voor een euroknaller voor je bij de volgende meet
quote:Op maandag 27 april 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
mwuah, had verwacht dat ik wat langer kon doen met een setje banden.
Een dergelijke opmerking maakte ik in een keer tijdens mijn stage bij een computer winkel, tegen een stel potten.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:56 schreef Cageon het volgende:
*slik* kom meer dan 2k duurder uit dan ik eerst berekend had.
Dat zou ik nou tof vinden!quote:Op maandag 27 april 2009 21:58 schreef BazzieK het volgende:
We lappen wel een keer voor een euroknaller voor je bij de volgende meet
Nope kosten zijn nog steeds alleen t broodnodige...quote:Op maandag 27 april 2009 22:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]De eerste keer was nog zonder massage en auto met chauffeur
Dat is de eerste vraag die een sponsor zal stellen
ze waren lelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
niet verkeerd om naar te kijken als ze geen sportief kort kapsel hebben dan
Zolang ik vrij heb ga ik wel meequote:Op maandag 27 april 2009 22:09 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Subtiel is jouw tweede naam
Ga je mee 10 juni, ik haal je op en als je niet grof genoeg bent kan je naar huis lopen
quote:Op maandag 27 april 2009 22:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang ik vrij heb ga ik wel meeIk zal mijn scoutinguniform maar thuis laten dus
Overigens besef ik héél goed dat ik het allemaal zelf moet bekostigen, niemand die mijn hobby gaat betalen voor me.quote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nope kosten zijn nog steeds alleen t broodnodige...
1 wedstrijd meer dan t jaar hiervoor. Bandjes gaan 1/3 minder lang mee.![]()
Sterker nog, eigenlijk nog te weinig. Om vooruit te gaan moet ik eigenlijk ook trainen, naast de races.
Dat zit er dit jaar (iig voor juni) niet in.![]()
Daar kan je vanuit gaan, elke sponsored penny is meegenomenquote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Overigens besef ik héél goed dat ik het allemaal zelf moet bekostigen, niemand die mijn hobby gaat betalen voor me.
preciesquote:Op maandag 27 april 2009 22:36 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Daar kan je vanuit gaan, elke sponsored penny is meegenomen
werkgever is momenteel mijn afstudeerplek, ik wacht nog even met t bedelen voor sponsoring tot ik daar in dienst ben of ander werk heb.quote:Op maandag 27 april 2009 22:46 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je werkgever, plaatselijke snackbar, de ING
quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ze laten het speelgoed gewoon buitenstaan daar
wat doe je met je gebruikte banden? Kun je die niet weer doorverkopen? Iemand als ikquote:Op maandag 27 april 2009 22:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nope kosten zijn nog steeds alleen t broodnodige...
1 wedstrijd meer dan t jaar hiervoor. Bandjes gaan 1/3 minder lang mee.![]()
Zoals die band er uit ziet wil je ze niet hebben denk ik, zal wel een fototje maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat doe je met je gebruikte banden? Kun je die niet weer doorverkopen? Iemand als ikhaalt daar nog wel 5k aan woon werk verkeer uit hoor
quote:
Wat slijt er dan allemaal nog meer per wedstrijd? Of zitten de meeste kosten hem in de inschrijfkosten e.d.?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef Cageon het volgende:
Zoals die band er uit ziet wil je ze niet hebben denk ik, zal wel een fototje maken.
Moet de achterschokbreker nog een beetje finetunen na 2 sessies begint ie een beetje te slijten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inschrijfkosten per race + banden idd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:28 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat slijt er dan allemaal nog meer per wedstrijd? Of zitten de meeste kosten hem in de inschrijfkosten e.d.?
En vergeet slijtage nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Inschrijfkosten per race + banden idd.
Dan ook nog is 200+ euro aan alleen al inschrijf/lidmaatschap kosten aan t begin van t seizoen.
remblokjes, olie, filter, remvloeistof, kuipenset, remschakelset, nog wat kleine prut.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En vergeet slijtage nietMaar dat heb je ook vast ingecalculeerd
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
remblokjes, olie, filter, remvloeistof, kuipenset, remschakelset, nog wat kleine prut.![]()
ketting / tandwielen
Slijtage/afschrijving van de motor zelf niet echt bij berekend.
Mensen die beginnen over afschrijving van motor altijd -1. [/dumpert]quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:29 schreef Cageon het volgende:
remblokjes, olie, filter, remvloeistof, kuipenset, remschakelset, nog wat kleine prut.![]()
ketting / tandwielen
Slijtage/afschrijving van de motor zelf niet echt bij berekend.
die konijn lover boven jequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef KosterT het volgende:
Zijn er ook nog een beetje all-road rijders hier?
Mja, zo'n beetje de meerderheid hierquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:41 schreef KosterT het volgende:
Zijn er ook nog een beetje all-road rijders hier?
oeh... wel sexyquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:02 schreef bvvt het volgende:
Hey, heb nog een helmcam "gevonden"
http://helmetcameracentra(...)-wearable-camcorder/
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:52 schreef Den_Haag het volgende:
we hebben ook goede off-roaders zoals Geerd
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij behoorde toch ook tot het gilde der dijkduikers?
Ben je aan het aftakelenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef Cageon het volgende:
Misschien maar is huren nadat ik afgestudeerd ben![]()
Honda CBR600RR
Is zien hoe dat rijd
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn wel ooit wat filmpjes geschoten offroad maar dat was opzettelijk spaaien
Nee, niet mooi.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:24 schreef o-o het volgende:
Speciaal voor Stinkie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
koopie!
maar 19.995,-
en de naamFAT ASS
de oorspronkelijke schoonheid is daar wel vanaf ja.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
de oorspronkelijke schoonheid is daar wel vanaf ja.
Jahoorquote:
Volgens mij is dat zo'n gastje die eens een flinke knap voor z'n kop moet krijgenquote:
zoietsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n gastje die eens een flinke knap voor z'n kop moet krijgen
Als die vent net zo'n helderlicht was...quote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik ken de situatie niet, dus ik zal niet oordelen.![]()
Misschien reed ie wel met grootlicht ofzo![]()
Mocht ooit nog de naam van deze randdebiel bekend worden (kan je advocaat trouwens opvragen en is men -in het kader van het kunnen voeren van een goede verdediging- verplicht te geven) laat me dat dan even weten. Kan ik m'n 'profile' weer eens eer aandoenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bel zojuist met een vriend van me, is vandaag opzettelijk aangereden door een auto toen hij voorbij reed richting het stoplicht. Weg van Anac richting CWZ. Bestuurder vond dat het geen 3baans weg was en zette hem klem, hand en voet. Vinger uit de kom. Bij texaco stopt de man en stapt uit met een steigerpijp...![]()
Aangifte gedaan wegens poging tot verwonding, doorrijden na een ongeluk, en bedreiging. Man heeft zichzelf al gemeld vandaag.
Zit hier echt ff te shaken, nooit fijn die telefoontjes
Alvast met wat research bezig: was het dus op de Neerbosscheweg in Nijmegen?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Weg van Anac richting CWZ.
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:47 schreef TataK het volgende:
Straks komt jongere broertje van Bazziek weer thuis, na 2 dagen LAN-party bij vrienden in Tilburg. Heeft weinig geslapen, dus zal wel vierkante ogen hebben
Jup, ik was te lui om mijn brein aan het werk te zettenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:25 schreef TataK het volgende:
[..]
Alvast met wat research bezig: was het dus op de Neerbosscheweg in Nijmegen?
'Poging tot...'quote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bel zojuist met een vriend van me, is vandaag opzettelijk aangereden door een auto toen hij voorbij reed richting het stoplicht. Weg van Anac richting CWZ. Bestuurder vond dat het geen 3baans weg was en zette hem klem, hand en voet. Vinger uit de kom. Bij texaco stopt de man en stapt uit met een steigerpijp...![]()
Aangifte gedaan wegens poging tot verwonding, doorrijden na een ongeluk, en bedreiging. Man heeft zichzelf al gemeld vandaag.
Zit hier echt ff te shaken, nooit fijn die telefoontjes
quote:
tering, dat ziet er echt smerig uitquote:
Ongepast denk ik...quote:
BazzieK heeft gelijk, de MC islief gewordenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ongepast denk ik...
-
Dinsdag heb ik meer nieuws![]()
Heb je een sponsorquote:Op donderdag 30 april 2009 23:34 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ongepast denk ik...
-
Dinsdag heb ik meer nieuws![]()
nope, waarschijnlijk pics voor jou/jullie.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
nope, waarschijnlijk pics voor jou/jullie.
Yup!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik neem de volgende keer stickers mee van ons bedrijf![]()
De 10e juni toch
quote:10-6-2009 ZAC Race Assen Derde keer op Assen, ik hoop hier toch wel rond (onder?) de 2 minuten te kunnen rijden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yup!
[..]dat moet onder de 1:55 worden en daarmee een top 10 S3 plek!
![]()
Is cool! Niet te groot he, anders moeten we rond de tafel gaan zitten![]()
![]()
anders laat je er toch wat maken, jullie hebben vast goede contacten met een bedrijf die dat doet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:03 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of we wel stickers hebben
Ik ben van de databases/programmatuur, niet van de stickersquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
anders laat je er toch wat maken, jullie hebben vast goede contacten met een bedrijf die dat doet.![]()
Mijn kuip is nog veel te leeg.
ooo een DBAquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik ben van de databases/programmatuur, niet van de stickers
Truste!quote:Pitten![]()
kwam ik ergens toevallig tegen en vond de benaming xx grip wel fun.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:40 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Waar was je naar aan het zoekenof heb je een nieuwe vriendin [ afbeelding ]
oow ja..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh nee die vrouw die op de grond ligt en die andere zo te zien.
Waren meerdere zo gekleed, allemaal van een band oid. Net zoals de lichtblauwe bodywarmers rechts, allemaal van een orkest.quote:
Mjeh, en ook allemaal mensen met een oranje shirt, die hoorden volgens mij ook bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:10 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waren meerdere zo gekleed, allemaal van een band oid. Net zoals de lichtblauwe bodywarmers rechts, allemaal van een orkest.Dus die mensen kenden elkaar allemaal wel denks, dus die zitten met een trauma.
En die gozerts met die blauwe petten op dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:31 schreef BazzieK het volgende:
Mjeh, en ook allemaal mensen met een oranje shirt, die hoorden volgens mij ook bij elkaar.![]()
Die gek is dwars door 2 rijen dranghek gereden. Voor die herkken stonden rijen mensen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
oow ja..
zooitje daar zeg niet normaal... t is toch ook te bizar dat zoiets gebeurt...
heb echt t idee dat er iemand hard gefaald heeft in de beveiliging ofzo...
Ahhh inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
iig een bekendedader is toch overleden vannacht..
er zijn toch weg afzettingen door beveiliging of KMar ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die gek is dwars door 2 rijen dranghek gereden. Voor die herkken stonden rijen mensen.
Ben benieuwd wat daar aan gefaalt kan hebben.
Denk eerder dat voortaan de 1e blokkade betonnen blokken worden
Heb ik ook aan zitten denken, maar dan heb je alleen wel het probleem dat de hulpdiensten er ook niet meer langskunnen, dus je kan het waarschijnlijk niet helemaal afzettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Die gek is dwars door 2 rijen dranghek gereden. Voor die herkken stonden rijen mensen.
Ben benieuwd wat daar aan gefaalt kan hebben.
Denk eerder dat voortaan de 1e blokkade betonnen blokken worden
Hij was ook al een keer weggestuurd geloof ik, maar ja, als ie vervolgens met hoge snelheid terugkomt.... Vraag me ook nog steeds af hoe die auto zo beschadigd isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
er zijn toch weg afzettingen door beveiliging of KMar ofzo.
Daar had t al niet verder moeten komen imho
ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:39 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
En die gozerts met die blauwe petten op dan?
Dus jij bent ook in veenendaal?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:31 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Megameet voor mensen die geen vrienden hebben.
Mij niet gezien, ik vind het wel leuk zo alleen.quote:
Kan dat niet gewoon hier in de buurtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef Geerd het volgende:
6 mei afspraak met motorhuis eindhoven triumph even afstellen.
Hah, dubbele smilie in 1 post.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Mij niet gezien, ik vind het wel leuk zo alleen.
Maar gaan OPM of jij dan? Tot nu toe -XX- en Cocksucker toch?
Geerd misschien?![]()
Faithy uiteraard, maar die denkt ook dat alle 2000 MF'ers op haar wachten.![]()
Ja probleem wellis voorgelegd daaro in Laren maar kom ik niet verder mee, hun trouwens ook niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon hier in de buurt
Jonge...je snapt gerust wel waarom vrouwen graag naar de MM gaan..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Geerd misschien?![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jonge...je snapt gerust wel waarom vrouwen graag naar de MM gaan..
Gewoon honderden mannetjes in leren pakkies op motorfietsen, met een midlifecrisis.
Wat wil een vrouw nog meer zien.
dequote:
uiteraardquote:Homo Tampeloeris Collosalus
misschien dat ik ff heen en weer rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Maar dan wel heel rustig aanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Bunnybeater het volgende:
Hoe laat? Misschien daarna een stukje rijden?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:52 schreef Geerd het volgende:
6 mei afspraak met motorhuis eindhoven triumph even afstellen.
Ben der rond 09.00 al dus tijd zatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe laat? Misschien daarna een stukje rijden?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een imposante voorgevel en een ruime ketting vanaf de keuken?
Die andere link liet toch nog op zich wachten.quote:
Mailings zijn veel werk en vooral goed voor de honger van de shredder.quote:Op maandag 27 april 2009 14:34 schreef Cageon het volgende:
Heb echt geen idee hoe te beginnen, sponsorbrieven de deur uit doen in grote getallen en dan maar hopen dat 5% reageert ofzo?
"Werk" en terug.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die andere link liet toch nog op zich wachten.![]()
[..]
Mailings zijn veel werk en vooral goed voor de honger van de shredder.
Verder goede dingen gelezen van iedereen hier.
Morgenmiddag nog mensen rijden?
Ach je bent ook sociaal onder de mensen.quote:
wel handige site, zo blijkt staat een hoop op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach je bent ook sociaal onder de mensen.![]()
Heb net een date via MF.Nu snel slapen.
![]()
Cageon bedankt voor de link, WSBK en MotoGP lopen.
Compie mag dus ondertussen lekker overwerken.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
wel handige site, zo blijkt staat een hoop op.
En zelf alleen commentaar geven - maar geen enkel advies...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mailings zijn veel werk en vooral goed voor de honger van de shredder.
Verder goede dingen gelezen van iedereen hier.
Zo blijkt idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef Cageon het volgende:
wel handige site, zo blijkt staat een hoop op.
Positief commentaarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:42 schreef bvvt het volgende:
En zelf alleen commentaar geven - maar geen enkel advies...
Link mptp GP aubquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach je bent ook sociaal onder de mensen.![]()
Heb net een date via MF.Nu snel slapen.
![]()
Cageon bedankt voor de link, WSBK en MotoGP lopen.
Compie mag dus ondertussen lekker overwerken.![]()
![]()
![]()
Faithy is op vakantiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Geerd misschien?![]()
Alles stond er alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je houdt'r wel goed in de gaten..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Faithy is op vakantiemaar goed ook
En ik ga met 5 vrienden van me, schijnt toch leuk te zijn zon mfmm
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als de enige plaats waar ik je kon zien in m'n dromen was, zou ik eeuwig slapen.
Klinkt als een potentiële zelfmoordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als de enige plaats waar ik je kon zien in m'n dromen was, zou ik eeuwig slapen.
ga ik niet reddenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
13.00 bij de Q8 in het Rivium vlak voor de Brienenoord.
waar ik geef ik iets de schuld?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef Den_Haag het volgende:
mietjes geven altijd de banden de schuld
dat lag niet aan de banden, maar aan dat stelletje dollestieren wat ik achterop had verwachtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
WB sloeg te laat af, kon niet meer remmen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat lag niet aan de banden, maar aan dat stelletje dollestieren wat ik achterop had verwacht
Maarja aangezien die niet doorreden zat er zo'n groot gat tussen dat dat niks had uitgemaakt als ik wel t anker uit had gegooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]true!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Failquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:45 schreef Cageon het volgende:
Picciej van vandaag. Door een MFer geschoten.
[im]http://i253.photobucket.com/albums/hh62/Jefro98/De%20Steeg/IMG_1964.jpg[/img]
grappig zeg, zo'n slechte wijzigingquote:
Failquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
grappig zeg, zo'n slechte wijziging :w{
ja dus..ff wat afgeven, beetje pquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Bunnybeater het volgende:
Maar gaan OPM
Dolletjes, kan nie wachtenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker gereden vandaagalleen jammer van die schroef in de bijna nagelnieuwe 190/55 MPP achterband.
Ach het geld moet ook rollen.![]()
Morgen meer. [/SMS]
Vergeet je flapquote:Op zondag 3 mei 2009 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja dus..ff wat afgeven, beetje psen en weer weg
![]()
Je mist de apexquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:45 schreef Cageon het volgende:
Picciej van vandaag. Door een MFer geschoten.
[ afbeelding ]
Als hier 1.000 kilometer mee gereden was is het veel.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:29 schreef Den_Haag het volgende:
WBmooi bagger, maar wel weer nieuwe bandjes
picsquote:Op zondag 3 mei 2009 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En weer teruggeweldig genieten as usual
* steeds meer coppers
* regen
* fazer op zen muil (gas vol open over nat zebrapad)![]()
* midi-bike (met kenteken oliekoeler etc.) wheelie --> coppers rbw kwijt![]()
* -XX- heel de dag met helm op
* antiliaantje met zen achterbrugposse komt even later in zen pimber monstertruck![]()
* toch 'n hoop bekenden gezien
quote:
Staat er ook een met zijn leuter uit de broekquote:Op zondag 3 mei 2009 14:01 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]![]()
En @ WB, ziet er uit als een leuk toerclubje. Waren er nog mensen met duo en identieke motorkleding aan?
Wat ga je nu doen met die band, wanneer kan ik hem ophalen?![]()
![]()
Al die fags kijkend @ ZX-12
quote:
Ook al een Fazer??quote:Op zondag 3 mei 2009 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En weer teruggeweldig genieten as usual
* steeds meer coppers
* regen
* fazer op zen muil (gas vol open over nat zebrapad)![]()
* midi-bike (met kenteken oliekoeler etc.) wheelie --> coppers rbw kwijt![]()
* -XX- heel de dag met helm op
* antiliaantje met zen achterbrugposse komt even later in zen pimber monstertruck![]()
* toch 'n hoop bekenden gezien
Zo is makkelijker.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:08 schreef -XX- het volgende:
@ OPM: http://megameeting.gerritkolkman.nl/#11.104
Heb je serieus je helm niet afgedaan? Lame.quote:En ja! Anders werd me haar nat!![]()
Stiekem had ik een koortslip!
thxquote:Op zondag 3 mei 2009 16:08 schreef -XX- het volgende:
@ OPM: http://megameeting.gerritkolkman.nl/#11.104
wel beetje lame jaquote:En ja! Anders werd me haar nat!![]()
Stiekem had ik een koortslip!
Jawel! Maar toen het begon te regenen deed ik hem mooi weer op!quote:Op zondag 3 mei 2009 16:20 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Damn, blijft gangster bike.
[..]
Heb je serieus je helm niet afgedaan? Lame.![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet er ook niet ondergaan zitten gewoon op doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jawel! Maar toen het begon te regenen deed ik hem mooi weer op!![]()
![]()
Weet je hoeveel hekel ik er aan heb om met natte haren onder mijn helm te zitten.![]()
Maar dat snappen alleen vrouwen.
T is ze zijn iig wel lelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dat nou een Bunny![]()
[ afbeelding ]
Ook zien rijden!quote:Op zondag 3 mei 2009 18:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dat nou een Bunny![]()
[ afbeelding ]
yupquote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Zo is makkelijker.
Stuurdemper op die Dax?Of is dat vanwege de bouw van dat ding wel nodig ofzo
en toen kreegiemweerterugquote:Op zondag 3 mei 2009 18:56 schreef -XX- het volgende:
En toen was zijn rijbewijs afgepakt...
hij rijd zijn homies tegemoetquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
OPM gespoten kom je net nog tegen op een slechte foto
![]()
http://lh5.ggpht.com/_BV-(...)7gHlBts/DSCF7428.JPG
Die kerel die op zen bek ging reed achter een maat van mequote:Op zondag 3 mei 2009 19:54 schreef Wifebeater het volgende:
Waar blijven de pics van de valpartij en andere bloopers
Neh, bekijk gewoon het topicquote:
En daarom zwaai ik dus nooit naar motorrijdersquote:
Wat zou die kerol balenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:24 schreef ikookhier het volgende:
De MFMM was een teleurstelling!
[ afbeelding ]
geen sticker dus jaquote:Op maandag 4 mei 2009 12:24 schreef ikookhier het volgende:
De MFMM was een teleurstelling!
[ afbeelding ]
Eerst maar es de voeten op 't steppiequote:Op maandag 4 mei 2009 10:02 schreef dribbel79 het volgende:
En waar reed dribbel79 weer?? juist, achter één of andere malloot die z'n koelvloeistofslang eraf blies... :S !
Ben wel gekiekt btw: [ afbeelding ]
Zit erbij als een zoutzak...maybe mn rug eens rechten
Kennis van een kennis van MF.quote:
quote:das bluestorm... handschoen bleef haken aan zijn gashendel... heeft zelf niks alleen een deuk in zijn ego en veel schaafschade aan de motor..
die gast heb ik zaterdag opgehaald in Houten... rare gewaarwording hoor
quote:Op maandag 4 mei 2009 13:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
* Cageon heeft een sponsor!
www.schrootstrijd.nl
't is haast vragen om een enkeltje grindbakquote:Op maandag 4 mei 2009 13:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
www.schrootstrijd.nl
ken je scrapheap van Discovery?quote:Op maandag 4 mei 2009 13:39 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
roflpantoffel, waar gaat dat over? Vrijetijdsbesteding voor dak-, thuis- en werklozen ofzo?
Achja, dan las ik t toch allemaal weer aan elkaar.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
't is haast vragen om een enkeltje grindbak
Ahquote:Op maandag 4 mei 2009 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kennis van een kennis, van een buurvrouw, welke hyves heeft en iemand kent via "vrienden van vrienden", die het getwitter volgt van een midlifer van MF.![]()
[..]
Bij je sponsorquote:Op maandag 4 mei 2009 13:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Achja, dan las ik t toch allemaal weer aan elkaar.![]()
![]()
Feliquote:Op maandag 4 mei 2009 13:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
www.schrootstrijd.nl
Gefeliciteerd manquote:Op maandag 4 mei 2009 13:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
www.schrootstrijd.nl
Thanks, dat zit wel goed.quote:Op maandag 4 mei 2009 14:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Feli![]()
mag hopen in financieel opzicht, en niet in gratis staal om reparaties te doen
Hopen dat ik net optrok, want ik hoor wel es vaker dat m'n poten overal bungelen behalve op 't steppie...quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 10:02 schreef dribbel79 het volgende:
...
stoerquote:[message=12458948,noline]dribbel79 schreef op 04 mei 2009 @ 16:36[/message]:
- Voor de Bandit rijders: als jullie volgend jaar weer stickers in parkeervakken gaan plakken dat er alleen Bandits mogen staan: ik schijt ze persoonlijk onder! Als je bij elkaar wil staan, dan zorg je maar dat je er als eerste bent!
heb best es niet handsfree gebeld maar nooit op de motoquote:[message=12461971,noline]jef0611 schreef op 04 mei 2009 @ 20:37[/message]:
Politie houdt toezicht bij motortoertocht
maandag 4 mei 2009 11:41
VEENENDAAL – De politie heeft 3 mei extra toezicht gehouden bij de verzamel- en aankomstplekken en route van een jaarlijkse motortoerrit vanaf Veenendaal naar Amersfoort.
In het verleden werden tijdens de tocht en bij de verzamelplekken bij een parkeerplaats aan de Nieuweweg in Veenendaal en de Maanlander in Amersfoort diverse verkeersovertredingen gepleegd of werd er gestunt op de openbare weg. Omdat dit in het verleden wel eens leidde tot ongevallen, hield de politie in verband met de verkeersveiligheid extra toezicht.
Enkele motorrijders hebben een bekeuring gekregen voor snelheidsovertredingen, het negeren van het rode verkeerslicht en niet handsfree bellen. Een motorrijder reed op de snelweg A30 met een gecorrigeerde snelheid van 186 km/u. Hij werd gestopt en kon zijn rijbewijs inleveren.
Ditzelfde gold ook voor een motorrijder op de Outputweg in Amersfoort. Hij reed met 169 km/u waar 70 km/u maximaal is toegestaan.
heheheheheh, niet hands free bellen op de moto.................quote:Op maandag 4 mei 2009 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
stoer![]()
[..]
heb best es niet handsfree gebeld maar nooit op de moto
September is er toch standaard weer 1 ???quote:Op maandag 4 mei 2009 21:34 schreef ikookhier het volgende:
Volgend jaar een Fok! vak beplakkenGaan alle MFrs over de zeik
iig één MFerquote:Op maandag 4 mei 2009 21:34 schreef ikookhier het volgende:
Lang niet zo druk,We moeten wel de optimale hoeveelheid MFrs een traantje laten pinken om dat hun geliefde plaatsje bezet isquote:
Ik doe mee!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:34 schreef ikookhier het volgende:
Was dit de midibike waar OPM het over hadquote:Op maandag 4 mei 2009 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo toch nog aardig wat pics van mij / bekenden gevonden
[ afbeelding ]
Ik denk dat de blauwe petten brigade de lol genoeg kan temperen.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:15 schreef Bunnybeater het volgende:
6 september is de volgende megameeting toch? Gewoon de hele parkeerplaats saboteren, glas kapot gooien enzo, kijken wat voor chaos het dan wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Was dit de midibike waar OPM het over had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |