Ik heb hem al voor de 360 maar wil hem nu op mn i7 spelen...quote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef Beach het volgende:
Ach ik had hem gekocht voor de ps3 voor 60 euro toen die net uit was, en de ps3 versie van de Orange Box zuigt aars.
Je kan ook gewoon met je normale bankpas betalen kan gewoon via paypal. Heel simpel.quote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef Mopst3r het volgende:
Zag ik vanmiddag een actie voor the orange voor 9.99, dus ik gelijk in the basket doen.
Wil ik nu afrekenen omdat ik nu tenminste tijd en een cc bij de hand heb, is het ineens verhoogd naar 29.99!
Waarom is die dan vandaag nog geldigquote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef RacerDKB het volgende:
Dat was een weekend deal van afgelopen weekend
Omdat het weekend niet overal op hetzelfde moment gedaan is?quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waarom is die dan vandaag nog geldig
Ja. Ik heb er L4D vandaan.quote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik heb hem al voor de 360 maar wil hem nu op mn i7 spelen...
Zal dit echt zijn?
Je stopt het in je winkelwagentje, betaalt het via PayPal, en ze sturen je (bijna) direct een key op (overdag, 's avonds weet ik niet zeker of het ook direct is). Die vul je bij Steam in (Activate a product on Steam..), et le voila!quote:
En de levertijd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:15 schreef Ericr het volgende:
http://www.zavvi.co.uk/zavvi/8631188.product
Zavvi rekent iets meer dan een euro voor verzending, heb overigens zelf nog nooit verzendkosten betaald bij Zavvi. Heb je de retailversie voor ¤ 13,-
Wisselt, sommige artikelen heb ik binnen enkele dagen binnen maar als iets niet op voorraad is kan het twee weken duren. Als je direct iets nodig hebt kan je beter een downloadservice gebruiken.quote:
Cool, pc gamen kan dus wel goedkoopquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wisselt, sommige artikelen heb ik binnen enkele dagen binnen maar als iets niet op voorraad is kan het twee weken duren. Als je direct iets nodig hebt kan je beter een downloadservice gebruiken.
Als je eenmaal zoeen epic pc als ik heb bedoel ik danquote:
In de UK kopen kan een hoop schelen, sites als Zavvi, Play, The Game Collection hebben regelmatig goede aanbiedingen. Zavvi en Play hebben geen verzendkosten, ook al staat op de site van Zavvi dat de kosten 0,99 pound bedragen.quote:
een paar games die EA in een oranje doos heeft gedaan en verkoopt onder de naam the orange boxquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef devl1nsect het volgende:
Na het lezen van de OP denk ik nog steeds:
WTF is een orange box?
3 vrij populaire games van dezelfde makers (Valve Software), die door de publisher (EA) zijn uitgegeven in 1 voordelige doos.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef devl1nsect het volgende:
Na het lezen van de OP denk ik nog steeds:
WTF is een orange box?
WTF is dat ook al van EA! Ik heb deze box waar nergens EA opstaat, dacht dat Valve niet bij EA hoorde of zijn die afgelopen jaar ofzo samengegaan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:47 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
een paar games die EA in een oranje doos heeft gedaan en verkoopt onder de naam the orange box
Zou jij niet oprottenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:47 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
een paar games die EA in een oranje doos heeft gedaan en verkoopt onder de naam the orange box
Valve valt niet onder EA.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:31 schreef miodzio het volgende:
[..]
WTF is dat ook al van EA! Ik heb deze box waar nergens EA opstaat, dacht dat Valve niet bij EA hoorde of zijn die afgelopen jaar ofzo samengegaan?
[ afbeelding ]
Welke grote gamestudio hoort nu allemaal niet bij EA behalve Blizzard?
Klacht: EA
Heeft er ruim 3 dagen gestaan en nu huilen. Kneusquote:Op maandag 27 april 2009 20:08 schreef Mopst3r het volgende:
Kut! NEt te laat!
Zag ik vanmiddag een actie voor the orange voor 9.99, dus ik gelijk in the basket doen.
Wil ik nu afrekenen omdat ik nu tenminste tijd en een cc bij de hand heb, is het ineens verhoogd naar 29.99!
Klacht: Steam die ineens de prijzen verhoogd terwijl ik iets wil kopen![]()
Valve hoort inderdaad niet bij EA. EA heeft alleen the Orange Box uitgebracht op PS3.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:31 schreef miodzio het volgende:
[..]
WTF is dat ook al van EA! Ik heb deze box waar nergens EA opstaat, dacht dat Valve niet bij EA hoorde of zijn die afgelopen jaar ofzo samengegaan?
[ afbeelding ]
Welke grote gamestudio hoort nu allemaal niet bij EA behalve Blizzard?
Klacht: EA
Behalve dat ze tegenwoordig iedere coole game reeks overnemen en verneuken...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:53 schreef Banzaiaap het volgende:
En met EA is niet veel mis meer tegenwoordig. Meer kwaliteit en innovativiteit.
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Behalve dat ze tegenwoordig iedere coole game reeks overnemen en verneuken...
Battlefield beter met Heroes?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:58 schreef Banzaiaap het volgende:
Need for Speed komt weer terug op het goede pad, met Shift.
Battlefield wordt beter dan ooit met Heroes, 1943 en Bad Company 2.
The Sims (hoe weinig ik er vanaf weet) lijkt ook stukken beter te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |