Doe je wel eerst je oorbelletje uit?quote:
Ja en mijn zwembandjes aanquote:Op maandag 27 april 2009 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe je wel eerst je oorbelletje uit?
quote:
waarom verbaast het mij niet dat ze naar een land gaat waar ze denkt dat ze de hele dag wordt nageroepen ?quote:Op maandag 27 april 2009 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Is Ole in spain ?
Nee ze hebben daar Ierse pubs met 1 euro per pintquote:Op maandag 27 april 2009 18:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarom verbaast het mij niet dat ze naar een land gaat waar ze denkt dat ze de hele dag wordt nageroepen ?
Het betere douchewerk.quote:
alleen je moet zo verdomd vroeg je nest uit als je zo nog ff wilt douchen voor je naar je werk gaatquote:
Dat denk ik altijd als Golfer achter de billen gaat liggenquote:
In de houdgreepquote:Op maandag 27 april 2009 21:05 schreef tong80 het volgende:
Dat denk ik altijd als Golfer achter de billen gaat liggen
en deze dan ?quote:
die meneer naast Bjoro is Frank de Boerquote:
Hij kijkt je vol bewondering aanquote:Op maandag 27 april 2009 21:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die meneer naast Bjoro is Frank de Boer
mooiquote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef Grulez het volgende:
Hij kijkt je vol bewondering aan
Ik mag 6 juni tegen Oud FC Groningen, tenminste als ik mag meedoen![]()
Lijkt me wel lachen om te spelen tegen (oa) Drent en Jans.
Dat is een foto waar we beiden wat mee kunnenquote:
kan je het ff opnieuw posten...kan er geen zak van lezen !quote:Op maandag 27 april 2009 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
jeej posten via nieuwe telefoon werkt super
Prachtige televisiequote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Bjoro het volgende:
Moussaka...en dan vanavond op z'n grieks ?
ik denk dat ik binnenkort een man ga zoekenquote:
die van dat douchen ?quote:
Stonden er nog andere dan?quote:
lees niet zo vaak terug...zal eens kijken !quote:
Kunnen ook verdomd lastig zijn hoor. Maar niks om je voor te schamen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk dat ik binnenkort een man ga zoeken
quote:Op maandag 27 april 2009 23:11 schreef dndiek het volgende:
Bjoro zoekt man, binnenkort op TV...
Leg eens uit.quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef SCH het volgende:
Morgen weer mijn eerste grote interview. Met Joke
De Kruyff?quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef SCH het volgende:
Vriend van me heeft een boek geschreven. Woont al 8 jaar in Thailand. Komt af en toe naar Nederland. En gaat naar de GP-s F1 wedstrijden en had zaterdag een jas aan van St Andrews de Golfcourse in Schotlandquote:Op maandag 27 april 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
Nee, want het is pas over 2 maanden ergens te lezen.
S'avonds douchen is ook dan een pré in dit geval.quote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alleen je moet zo verdomd vroeg je nest uit als je zo nog ff wilt douchen voor je naar je werk gaat
doe je een beetje lief tegen m'n moeder ?quote:Op maandag 27 april 2009 23:35 schreef SCH het volgende:
Die heb ik een jaar of 20 geleden daar ook gekocht.quote:Op maandag 27 april 2009 23:46 schreef tong80 het volgende:
en had zaterdag een jas aan van St Andrews de Golfcourse in Schotland
prachtig, mooi moment om te gaan slapenquote:Op maandag 27 april 2009 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Stoer!
Je ziet er goed uit meneer naast Frank de boer
Kom je nu mee na een uur kickboksen te hebben gezienquote:Op maandag 27 april 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende docu op Ned2 gezien. Aanrader: Suicide Tourist.
Die mooie KO net nog gezien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom je nu mee na een uur kickboksen te hebben gezien
* sezten TV aan zet en een raar praatprogramma zietquote:Op maandag 27 april 2009 23:58 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende docu op Ned2 gezien. Aanrader: Suicide Tourist.
Ja tuurlijkquote:
Wat begrijp je niet aan gezienquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:09 schreef sezten het volgende:
[..]
* sezten TV aan zet en een raar praatprogramma ziet
Dat het er stond zonder dat ik het zagquote:
Komt omdat je al gaat krimpen, dus je blaas krimpt meequote:Op dinsdag 28 april 2009 02:19 schreef tong80 het volgende:
Ik moet eens echt oud worden.
Moet alweer plassen
Gecondoleerd ,SCHquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:55 schreef SCH het volgende:
Goed geraden sandman
De enige zus van mijn moeder overleden, je hebt van die periodes
zit je weer met je krentje in spain dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef Ole het volgende:
ola! Ahora Barc Chelsea.
Kan mijn shempje bijna nietlezen ivn zon!
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
zit je weer met je krentje in spain dus
Arme sezten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef Ole het volgende:
grote gespierde mannen naast me![]()
Maar helaas alleen kijken
maar ik kan er toch niet aankomen!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:55 schreef SCH het volgende:
Goed geraden sandman
Neuh.... maar je weet nooit. Over een paar jaar of zoquote:
Brr, gecondoleerd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:55 schreef SCH het volgende:
Goed geraden sandman
SCH je volgende bestemming is bekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:05 schreef Ole het volgende:
grote gespierde mannen naast me![]()
Maar helaas alleen kijken
vriend van me woont hier.quote:
Net een wijntje besteld voor 1,30quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef SCH het volgende:
Groeten van Joke B.
Wat zijn de drankjes belachelijk duur in het Hilton
quote:
quote:
Ik had het gisteren over een vriend die wereldreiziger is geworden. Met als woonland Thailand.quote:
Weet je hoeveel bierquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik reken eigenlijk nooit terug naar guldens maar als ik dat met dat bedrag doe dan kan ik alleen maar lachen..... wow
Het rookverbod is in Beek en Donk al weer opgeheven lijkt het welquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef rubbereend het volgende:
en dan geven ze het rookverbod en de crisis de schuld van de daling van de omzet in de horeca........ wat dachten ze van de absurde bedragen.
Dacht het niet. Guus heeft een gouden pikquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef tong80 het volgende:
Ik ga even een uurtje weg.
Ben er weer als Barca Chelsea gaat afslachten
Pijpt dat wel lekker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef maril het volgende:
[..]
Dacht het niet. Guus heeft een gouden pik
Ik zit een beetje met de vraag in mijn maag, het zit diepquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:34 schreef Againzender het volgende:
Heerlijk toch, zo'n prachtwijk. Ik ging net even het vuilnis weggooien. Buiten staan wat Marokkaanse jochies te voetballen. De oudste spreekt mij aan:
"Meneer, meneer! Weet u hoe laat het is?"
* Againzender kijkt op horloge
"10-voor-half-negen !"
"Dank u wel!"
Jonger jochie
"Moeten we al naar binnen nu??"
Oudste jochie:
"Nee joh, het is nog 25 minuten voordat de wedstrijd begint!"
We zullen zien Marilquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef maril het volgende:
[..]
Dacht het niet. Guus heeft een gouden pik
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:00 schreef maril het volgende:
Maar goed ik ben niet zo van de pikken, al is het van goud zit er niet op te wachten.
deze jochies niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Konden ze nog net een vrouwtje beroven.
Sorry, ik was eenquote:
Een bord dat dat laatst trouwens in het Catalaans deed: iemand wist kennelijk de (standaard) PIN code, en had voor de lol de taal op Catalaans gezetquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:47 schreef SCH het volgende:
Zo'n bord dat roept: verniel mij, verniel mij.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een bord dat dat laatst trouwens in het Catalaans deed: iemand wist kennelijk de (standaard) PIN code, en had voor de lol de taal op Catalaans gezet
tuig is hetquote:
Ja was erg grappigquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Leuk en toevallig tong van die vriend die me gehoord had
Vind een 0-0 in Camp Nou een overwinning. Ook al zou 1-1 veel beter zijn geweest maar tochquote:
Zeg ik ,halfstijfquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:41 schreef sezten het volgende:
[..]
Vind een 0-0 in Camp Nou een overwinning. Ook al zou 1-1 veel beter zijn geweest maar toch
Hellingshoek van 145ºquote:
Mooi weer zo´n kut hond wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:06 schreef tong80 het volgende:
Veel erger is dat Rebellin is betrapt op doping.
Het wordt steeds erger
Met doping ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:20 schreef Bluezz het volgende:
We hebben nu de olympic games van 2008 op de Wii
Ik ben wereldkampioen speerwerpenen ik lig in een deuk om onszelf
Het ging met moeite Golfert.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:59 schreef golfer het volgende:
Alvast veel aandrang gewenst, tong, als je straks weer een paar druppels er uit probeert te persen.
De geruchten. Trouwens flauw dat ze die andere niet noemen altijd alleen die wielrenners is niet fair.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:06 schreef tong80 het volgende:
Veel erger is dat Rebellin is betrapt op doping.
Het wordt steeds erger
De liefde die je kat voor je heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 08:57 schreef SCH het volgende:
Ik vond zojuist een dode muis onder de bank
Mijn week duurt gewoon tot zondag hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 08:00 schreef Da_Sandman het volgende:
goedemorgen! Laatste dagje van de week.
Ondankbaar dat ik ben, volgens mij lag het kadootje er al zeker 3 dagenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:04 schreef maril het volgende:
[..]
De liefde die je kat voor je heeftis een cadootje van ze
En en en en en en ?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef SCH het volgende:
Duimen jullie mee. Mijn vent moet zo voor de eerste op voor zijn rij-examen. Ik ben geloof ik nerveuzer dan hij
Wij vonden een tijdje geleden dat er zo'n vreemde lucht in de slaapkamer hing......quote:Op woensdag 29 april 2009 09:08 schreef SCH het volgende:
Ondankbaar dat ik ben, volgens mij lag het kadootje er al zeker 3 dagen
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:01 schreef tong80 het volgende:
trusten Borisz en Bluezz met haar wijntje
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef SCH het volgende:
Hij is t er nog niet en hij heeft zijn mobiel niet mee omdat ie bang is dat ie dan afgaat tijdens het rijden en hij weet niet hoe hij hem op trillen moet zetten, waar hij met de vibrator trouwens danweer geen problemen heeft
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:11 schreef Ole het volgende:
[..]
hij kan hem toch uitzetten?
Weet hij wel hoe hij de auto moet starten dan?
Dat had ik ook inderdaad. Ik zette de ruitenwissers aan en zo.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:19 schreef Ole het volgende:
Toen ik de tweede keer ging afrijden had ik in het begin een blackout.. Wist niet meer waar de richtingaanwijzers zaten en welke pedaal mijn rem was (testen aan het begin van het afrijden)
gelukkig had ik een lieve examinator, en alles is goedgekomen!
Ik had nog geen zenuwen voor mijn gesprek maar wel voor dat afrijden nuquote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef SCH het volgende:
Dat had ik ook inderdaad. Ik zette de ruitenwissers aan en zo.
Maar wel in 1 x geslaagd. Duim, duim
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had nog geen zenuwen voor mijn gesprek maar wel voor dat afrijden nu
Spannendquote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur uit het raam te kijken waar ie blijft. Of ie lacht of zijn normale sjagrijnige blik heeft.
hopelijk is ie even champagne halen!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur uit het raam te kijken waar ie blijft. Of ie lacht of zijn normale sjagrijnige blik heeft.
Extra rondje misschien?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef SCH het volgende:
Is het een goed teken dat ie zolang wegblijft???
hum...quote:Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef SCH het volgende:Gezakt
Geen ingrepen of wat dan ook maar te weifelachtig bij de kruisingen....
Jammer voor hem.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef SCH het volgende:Gezakt
Geen ingrepen of wat dan ook maar te weifelachtig bij de kruisingen....
Ja maar dan is het waarschijnlijk weer dat je teveel risico neemt. Het blijft een loterij.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor hem.
Volgende keer dus proberen wat zelfverzekerder over te komen.
Ik duim mee.quote:
Maar was je goed?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben terug, ze moeten kiezen uit 9sollicitanten, waarvan er nog 5 op gesprek moeten, a.s. maandag. Alles is mogelijk.
Ik werd teruggeworpen in de jaren 50 qua rust en omgeving daar op het terrein
Heel kleinschalig, heel wat anders dan ik gewend ben in die enorme ziekenhuizen
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:56 schreef sezten het volgende:
Bluez ben je verpleegster of zo?
quote:
Zulke berichten intrigeren enorm.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef rubbereend het volgende:oi
vandaag 2 jaar terug zat ik met hartslag 125 achter FOK! met radio 1 op de achtergrond
Ik baal nog steeds dat ik die middag dat radioverslag gemist hebquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef rubbereend het volgende:oi
vandaag 2 jaar terug zat ik met hartslag 125 achter FOK! met radio 1 op de achtergrond
Ze werden kampioenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef SCH het volgende:
Wat was er toen met PSV?
29 april 2007 viel niet op een woensdagquote:
Dan is het ook niet twee jaar geleden. Twee jaar geleden was het ook woensdagquote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
29 april 2007 viel niet op een woensdag
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Wat jij wil
SCH zal het nooit lukken op 29 aprilquote:
ehm was jij er niet gewoon bij in het stadion?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat ik die middag dat radioverslag gemist heb
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ehm was jij er niet gewoon bij in het stadion?
quote:
Dat denk ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
Maar het radioverslag was leuker dan bij 1 wedstrijd zijn, denk ik. Behalve bij PSV misschien.
een jaar duurt of 366 of 365 dagen dus dat wil niet zeggen dat het twee jaar geleden ook een woensdag wasquote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan is het ook niet twee jaar geleden. Twee jaar geleden was het ook woensdag
Tnxx, en ja ik was goeoeoeoeoed, natuurlijk wat denken jullie nou welquote:
quote:
Ach ik heb em gister nog gescand en toen was ie nog schoonquote:Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef appelsientje het volgende:
Mooi het virus schijnt minder erg en minder dodelijk te zijn dan verwacht.. mooi kunnen we gewoon weer door gaan (was net op 't journaal)
En wie zei dat op het Journaal?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:08 schreef appelsientje het volgende:
Mooi het virus schijnt minder erg en minder dodelijk te zijn dan verwacht.. mooi kunnen we gewoon weer door gaan (was net op 't journaal)
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef RayMania het volgende:
Ik zie SCH al staan met z'n roze dildo's en honderdduizend afgeragde boeken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn dildo's zijn bruin, dan hoef ik ze niet af te wassen
Dat eerste dacht ik al wel, maar de reden geloof ik nietquote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn dildo's zijn bruin, dan hoef ik ze niet af te wassen
Leukquote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
Straks Hugo Borst bij P&W. Over z'n nieuwe boek: Alle ballen op Heintje.
is al een bestaand boek toch ? Is nu opnieuw uitgegeven door het overlijden van Heintje ?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
Straks Hugo Borst bij P&W. Over z'n nieuwe boek: Alle ballen op Heintje.
Doen ze alleen maar omdat ze al bekend zijn zodat het goed verkoopt.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:10 schreef SCH het volgende:
Die types schrijven wel erg veel boeken zeg. Is dat nou allemaal wel zo interessant?
Klopt. Met aanvullingen, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:07 schreef Bjoro het volgende:
is al een bestaand boek toch ? Is nu opnieuw uitgegeven door het overlijden van Heintje ?
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:22 schreef SCH het volgende:
Dorine is geweldig.
Jeroen Pauw die Juliana een kneusje noemt is echt te dom en schandalig voor woorden
Hopen dat dit het juiste forum is :quote:Op woensdag 29 april 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zat alleen in het verkeerde topic zie ik nu
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef Bjoro het volgende:
tong "live" in de uitzending !
http://www.groenbrothers.com/nl/content/eo-helpdesk
Tuurlijk niet gekkiequote:
die enequote:
quote:
ik moet morgenvroeg op tijd op, vandaar..... maarja eigenljik had ik FOK ook niet op moeten startenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij bent trouwens vroeg terug
(ben ook net terug)
Hiep hiep hoera, ze is alleen niet meer in leven onze Juul.quote:Op donderdag 30 april 2009 08:10 schreef Suijk het volgende:
Leve de Koningin!
O ja, ik moet ook nog even naar de WCquote:Op donderdag 30 april 2009 08:47 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Oja ff de vlag uithangen
Ik vind d´r wel leuk. Zo lekker ordinair in plaats van al die stijve tantesquote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef maril het volgende:
Wat is die Mabel toch een aandachtshoer, ze doet alles om voor de camera te komen.
Lekker hoerig dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind d´r wel leuk. Zo lekker ordinair in plaats van al die stijve tantes
Tja als je het zo vergelijktquote:
Je bent toch niet zwanger?quote:Op donderdag 30 april 2009 10:48 schreef sezten het volgende:
Was bijna flauw gevallen denk ik net. Maar net niet en nu is het weer goed.
Ja geweldigquote:
Ja dat lijkt mij ook prachtigquote:Op donderdag 30 april 2009 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja geweldig
Lijkt me zo leuk als een van die prinsessekindjes over 15 jaar verliefd wordt op een tokkie, een kickboxer of een marokkaan. Of nog leuker: dat Amalia zo lesbisch is als een pot
Gelukkig niet, dat lijkt mij echt een helquote:
O wat leuk zit je bij de harmonie?quote:Op donderdag 30 april 2009 11:21 schreef sezten het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat lijkt mij echt een hel![]()
Maar ik had niks gedronken vanochtend dus ik was al een beetje uitgedroogd, het was best warm in de zon en dan ook nog met een trommel van een paar kilo aan je schouder.
Moet vanavond weer en dan echt 40 minuten lang lopen voor de lampionenoptocht. Wil eigenlijk even slapen maar dat kan ik niet, dus dat wordt goed eten en drinken
Ik dacht bij de jostiband.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |