Met z'n contacten zegt ie danquote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft dat zelf geregeld hoor met z'n contacten, geen voortrekkerij oid.
onee, zo bedoel ik het niet, van mij mag hij daar wel zittenquote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij heeft dat zelf geregeld hoor met z'n contacten, geen voortrekkerij oid.
Ik trap er ook niet meer in.Ga dit gewoon heerlijk volgen en ze doen allemaal maar.quote:Op maandag 27 april 2009 19:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt schandalig ja, dat was gewoon crimineel.
Je komt er wel achter. Die gast is keigaaf, lijkt op Dennis, vriendje van Vlemmix en zingt ala Dennis.quote:Op maandag 27 april 2009 19:50 schreef rooie3 het volgende:
Heb niet alle topics doorgespit,dus weet niet precies waarom.
Ik hoop dat we er over 8 minuten voor eeuwig vanaf zijnquote:Op maandag 27 april 2009 19:52 schreef Laysa het volgende:
ik krijg wel de zenuwen van die fluisterstem....maar wil het begin niet missen
nou uhhh...och misschien als schoonzoon, heb nog een dochter die op zoek isquote:Op maandag 27 april 2009 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
wa dan???? hij is 30 en vrijgezel....ik zie het probleem niet
Hij kan bij jou dus alleen maar meevallenquote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je komt er wel achter. Die gast is keigaaf, lijkt op Dennis, vriendje van Vlemmix en zingt ala Dennis.
Haha Dennis,vergeet nooit meer hoe hij zou gaan knallen.quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je komt er wel achter. Die gast is keigaaf, lijkt op Dennis, vriendje van Vlemmix en zingt ala Dennis.
nee toch zeker hij gaat toch niet zingen hè?quote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
ghehehehehe kijk daar gaan we al mank he...tis meer mijn leeftijds categoriequote:Op maandag 27 april 2009 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nou uhhh...och misschien als schoonzoon, heb nog een dochter die op zoek is
Ik gok dat we het zo zullen wetenquote:Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef blomst het volgende:
worden ze ook voorgesteld, of moeten we ons zelf inlezen?
quote:Op maandag 27 april 2009 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehehehehe kijk daar gaan we al mank he...tis meer mijn leeftijds categorie
Met de LOI kom je er wel.quote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Oei, Security
ze willen haar terug bellen op klokslag 20:00, maar dat lijkt haar niet zo'n slim plan ivm hectiek... spannendquote:
Je hebt niet zoveel eisen?quote:Op maandag 27 april 2009 19:59 schreef Mylene het volgende:
Die rechtse knul is best wel sop materiaal.
Die linker? Volgens mij niet.quote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef blomst het volgende:
Is dat de andere broer van Claire?
jij weet ook altijd alles hequote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
die bewaker links is de oudste broer recourt volgens mij
nou lekker dan zitten we met al die pakken roze koekenquote:
Wordt er nu al gek vanquote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Laysa het volgende:
ook een leuk pesterijtje....24 uur deze promo door de bunker ...alleen het geluid dan he
Nee die gaat daar vast niet staan ivm zijn werkquote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
die bewaker links is de oudste broer recourt volgens mij
Maar goed dat ik nog niets ingeslagen hadquote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou lekker dan zitten we met al die pakken roze koeken
hehe, dat is wel heel erg slechtquote:Op maandag 27 april 2009 20:02 schreef Laysa het volgende:
ook een leuk pesterijtje....24 uur deze promo door de bunker ...alleen het geluid dan he
Mopperdemopper.quote:Op maandag 27 april 2009 20:03 schreef blomst het volgende:
dat vervelende geluid mag nu wel uit, en stipt zijn ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |