Ze hebben wel Body Shops in België, maar dat is wel wat duur.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Niara het volgende:
[..]
Ja, al gesnuffeld.
Maar bleh. Hier hebben ze dus niet echt die huismerken en al die andere (voor mij)onbekende merken ben ik nog niet echt tegengekomen.
Maar ja, het plan is dus maar zaterdag wat beter rond te kijken.
Of misschien straks al
Heel toevallig heb ik dinsdag een aantal spulletjes gekocht van wet & wild.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:03 schreef Mayla het volgende:
Kom even binnen vallen
Trekpleister verkoop het merk Wet 'n Wild, ik had hun gemaild of het ook te krijgen was in een filiaal hier ergens in de buurt, maar zou overal te krijgen moeten zijn.
Ik weet niet of er hier gebruiksters zijn van dit merk, maar if so.. sla dan nu nog je slag. Vanaf week 27 zal het bij hun uit het assortiment gaan.
Ik heb zelf nog niks van dit merk, maar heb op een blog goede verhalen lezen van gebruiksters ervan. Dus ik d8 dat ga ik proberen. Moet dus nog snel zijn.
Arggh wil nog zoveel proberen. EM, wil naar Sephora in Maastricht, wil producten van E.L.F. cosmetics... ik moet denk ik maar gaan meedoen met de loterij
Oja, het staat er nog bij ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 06:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat ben ik![]()
*edit* Oh nee, wacht, euh, naar welk topic link je, want als ik wel naar mijn eigen topic ga over krullen, dan is de url anders.....![]()
Door wie werd je opgemaakt? Door een prof of door elkaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:44 schreef Natalie het volgende:
Geslaagd
Er leuk met alle meiden en de hele avond gekletst over make-up en als we wilden dan werden we ook opgemaakt. Heel wat opgestoken en natuurlijk ook het een en ander besteld
Matte nagellak is wel heel stoer hoor! Gaaf.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb weer flink nagellak ingeslagen.![]()
Stempellak voor de konad, drie nieuwe image plates, strass steentjes, kraaltjes en andere versierprut en Nubar Diamont top coat, Nubar V for men topcoat (die maakt iedere nagellak mat!![]()
) en nog een paar kleurtjes.
Is het dan niet juist mooi om er nagellak op te smeren?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Matte nagellak is wel heel stoer hoor! Gaaf.
Ikzelf heb afgekloven vingertjes dus doe daar verder niets mee, maar vind het wel mooi bij anderen
Ah een soort tupperware party maar dan voor make-up?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:44 schreef Natalie het volgende:
Geslaagd
Er leuk met alle meiden en de hele avond gekletst over make-up en als we wilden dan werden we ook opgemaakt. Heel wat opgestoken en natuurlijk ook het een en ander besteld
M'n schoonzusje had een Oriflame make-up party georganiseerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 @ 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Door wie werd je opgemaakt? Door een prof of door elkaar?
En wat heb je besteld en van welke merken?
Ben niet benieuwd hoor
Dit was gelukkig allemaal heel goed verzorgd. Ze ging heel hygienisch om met alle make-up. Hadden van die plastic dingetjes waarmee je creme uit 't potje kon halen en dus niet met je vingers erin hoefde te poeren enzo.quote:Op zondag 17 mei 2009 @ 10:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah een soort tupperware party maar dan voor make-up?
Super leuk! En dan kun je de producten op je gemak uit proberen ipv die gore testers uit de winkel.
Heb je misschien een adres van het bedrijf?
Oh en wat heb je gekocht?
Ja, zijn er mensen die er ervaring mee hebben. Hij lijkt met dat ronde borsteltje heel erg op een van die dure merken (Givenchy?) en die kreeg allerlei prijzen toegekend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kben heel benieuwd naar deze mascara:
[ afbeelding ]
Je hebt ze van vrijwel elk merk, in elk budget. Essence heeft ze bijvoorbeeld, verder weet ik geen concrete merkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Al jaren lees ik over wenkbrauw-gel, maar ik vind het nooit ergens, dus nog steeds heb ik het niet uit kunnen proberen.
Weet iemand van welk merk het te koop is? Of zijn het meer de duurdere merken (Clinique, Lancaster?) bij de echte cosmetica-zaken?
Ik heb normaal niks met die goedkope merken, maar speciaal bij Essence gekeken omdat ik las dat ze zoveel extra's hebben. Het stond er niet bij, ondanks dat het een mega assortiment is, maar 75% is voor nagels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt ze van vrijwel elk merk, in elk budget. Essence heeft ze bijvoorbeeld, verder weet ik geen concrete merken.
Ze verkopen het bij de H&M. Ook op de online shopquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Al jaren lees ik over wenkbrauw-gel, maar ik vind het nooit ergens, dus nog steeds heb ik het niet uit kunnen proberen.
Weet iemand van welk merk het te koop is? Of zijn het meer de duurdere merken (Clinique, Lancaster?) bij de echte cosmetica-zaken?
Die duurdere variant vind ik zelf erg fijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja, zijn er mensen die er ervaring mee hebben. Hij lijkt met dat ronde borsteltje heel erg op een van die dure merken (Givenchy?) en die kreeg allerlei prijzen toegekend.
Ben benieuwd hoe de lowbudget variant is
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef BBQ-kip het volgende:
HEMA heeft ook wenkbrauwgel toch?
Thanks, ik ga kijken!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ze verkopen het bij de H&M. Ook op de online shop!
Ik twijfel een beetje. Mijn man vind het zo mooi en ik heb het nu ook op mijn nagels, maar voel me er een beetje "ordi" mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:26 schreef progje het volgende:
Volgens mij wel hoor, ik zie het echt heel vaak
http://shop.ebay.nl/merchant/maiandjaysquote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Burdie het volgende:
@Chanty: ik ben ook helemaal verslaafd aan OPI, heb zelfs al mijn andere nagellak weg gedaan.
Ik vind het nog steeds moeilijk om een goed dekkende foundation te vinden, ik heb al vaak genoeg een uur bij de make-up gestaan en meerdere uitgetest en als ik na lang zoeken het beste koop blijkt het thuis alsnog voor geen meter te dekken.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar kan ik in godsnaam een goede foundation vinden, die niet glimt, donker genoeg is en m;n huid alsnog goed laat ademen?
Hmm, nee lastig uit te leggen... gewone french is zegmaar met spierwitte topjes, naturel is met zachtwitte topjes. Ik last het altijd doen door een nagelstylistequote:Op maandag 15 juni 2009 18:10 schreef Tinkepink het volgende:
HOe doe je een naturel french? Als ik mijn nagels zachtrose lak, dan schijnt het witte halve maantje er nog doorheen. Is dat naturel french?
Dream Matte Mouse, van Maybelline.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar kan ik in godsnaam een goede foundation vinden, die niet glimt, donker genoeg is en m;n huid alsnog goed laat ademen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dream Matte Mouse, van Maybelline.
Voldoet aan alle eisen die jij hebt opgenoemd.
Dekt voor geen meter, maar ik weet niet of DevilsWhore met "donker genoeg" bedoelt dat het moet dekken.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Suusje-V het volgende:
Dream Matte Mouse, van Maybelline.
Voldoet aan alle eisen die jij hebt opgenoemd.
Ik bedoelde qua kleur, aangezien de meeste foundations die ik tegen kom allemaal te licht zijn voor mij. En bij afroshops enzo zijn ze weer te donker. ;oquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dekt voor geen meter, maar ik weet niet of DevilsWhore met "donker genoeg" bedoelt dat het moet dekken.
If not; dan heb ik niks gezegd
Ah oke, dan snap ik jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua kleur, aangezien de meeste foundations die ik tegen kom allemaal te licht zijn voor mij. En bij afroshops enzo zijn ze weer te donker. ;o
Een natuurlijke french doe je niet met een witte nagellak maar met een off-white of een beetje transparante witte lak. Ik gebruik daarvoor een nailwhitener van Catrice, die is een beetje melkachtig, doorzichtig wit.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:10 schreef Tinkepink het volgende:
HOe doe je een naturel french? Als ik mijn nagels zachtrose lak, dan schijnt het witte halve maantje er nog doorheen. Is dat naturel french?
Ja hoor, ligt een beetje aan welke je gebruikt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die foundations met mineralen (poeder/compact vorm dan), dekt dat wel wat?
Een rozige vloeistof in een flesje die je met een kwastje wat erin zit aanbrengt op je wang en/of lippen. Je smeert het dan lekker uit en het geeft je een rozige kleur als een blush. Alleen trekt het in je huid waardoor het de hele dag door lekker blijft zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een natuurlijke french doe je niet met een witte nagellak maar met een off-white of een beetje transparante witte lak. Ik gebruik daarvoor een nailwhitener van Catrice, die is een beetje melkachtig, doorzichtig wit.
Daarmee heb je wel de clean look van een french maar zonder dat het zo enorm opvallend is of er ordinair uitziet.
Wat is cheekstain?
Ik vind volledige dekking niet zo mooi, maar als ej dit wil kun je dit met minerale poeder voor veel dekking wel bereiken hoor. De "intensive" versie van Everyday Minerals bijvoorbeeld. Wel eerst goed je gezicht insmeren met dagcreme, laten intrekken en dan bepoederen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die foundations met mineralen (poeder/compact vorm dan), dekt dat wel wat?
Benefitquote:Op woensdag 17 juni 2009 06:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een rozige vloeistof in een flesje die je met een kwastje wat erin zit aanbrengt op je wang en/of lippen. Je smeert het dan lekker uit en het geeft je een rozige kleur als een blush. Alleen trekt het in je huid waardoor het de hele dag door lekker blijft zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benetint is 28 dollar en bij Sephora Nederland geloof ik minimaal dat bedrag in Euro's, de Kruidvatversie is 3 euro. Wel een kleiner potje en ongetwijfeld minder prettig dan Benetint, maar goed, het si dan ook een stuk goedkoper.
Hoe meer lagen je opsmeerd hoe mooier die wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:59 schreef n0a het volgende:
2 weken geleden lip/cheek stain gekocht bij de Bodyshop. 11 euro was het geloof ik. Gebruik het alleen voor mn lippen want mijn wangen zijn al roze-ig. Waren geloof ik maar 2 kleuren lipstain helaas. Wel nog gratis cocos lip butter gehad voor het invullen van een enquete.
Nou ik heb m gekocht, en dat is echte zonde van mijn geld geweest. Wat een waardeloze mascara zeg!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kben heel benieuwd naar deze mascara:
[ afbeelding ]
Toen ik van de week bij het Kruidvat was heb ik even aan het voorbeeld-borsteltje gevoeld en het lijkt mij ook helemaal niets. Eng en nutteloos lang frutten om je wimpers goed te bedekken met mascara lijkt me...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ik heb m gekocht, en dat is echte zonde van mijn geld geweest. Wat een waardeloze mascara zeg!
Hmmm jammer...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou ik heb m gekocht, en dat is echte zonde van mijn geld geweest. Wat een waardeloze mascara zeg!
ik heb die duurdere versie van Givenchy en die is heel fijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
ik heb m vandaag ook gehaald, en vind m best goed eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die van OPIquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:18 schreef Chanty87 het volgende:
Gisteren mijn OPI spulletjes gekregen(vanuit Honolulu
in 5 dagen!), ik moet nu alleen wel een nieuwe basecoat en een topcoat aanschaffen want door mijn huidige HEMA basecoat krijg ik lelijke strepen.
Weet iemand een goede basecoat?
Ik heb die dus ook een tijdje terug gekocht. Vroeg me af hoe jullie die aanbrengen. Op je lippen is het niet zoveel probleem, gewoon wat veegjes en dan even lippen over elkaar wrijven. Als ik het op m'n wangen smeer zijn m'n vingertoppen roze en dat krijg ik er bijna niet meer afquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, het kwastje is wel weer een beetje een crappy ding ja, ben ik helemaal met je eens...
Eens bedenken of ik daar iets creatiefs op kan bedenken...
Dit is overigens het "spul" waar we het over hebben:
[ afbeelding ]
Ik gebruik tegenwoordig een wattenstaafje ervoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, het kwastje is wel weer een beetje een crappy ding ja, ben ik helemaal met je eens...
[ afbeelding ]
Misschien met het kwastje erop doen en dan met een watje uitwrijven?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb die dus ook een tijdje terug gekocht. Vroeg me af hoe jullie die aanbrengen. Op je lippen is het niet zoveel probleem, gewoon wat veegjes en dan even lippen over elkaar wrijven. Als ik het op m'n wangen smeer zijn m'n vingertoppen roze en dat krijg ik er bijna niet meer afDus, slimme tips om dat spul goed uit te wrijven?
Ik haat watjesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien met het kwastje erop doen en dan met een watje uitwrijven?
Er is een tube van??quote:Op zondag 5 juli 2009 20:08 schreef Keroppi het volgende:
Is Urban Decay hier te verkrijgen? En wat is anders een goede site om te bestellen?
Ik krijg de amerikaanse Sephora mailtjes en ze hebben nu een primer (ik gebruik geen foundation maar vaak zijn primers wel fijn om glans weg te krijgen) waar een hoop lovende reacties over waren.
[ afbeelding ]
Ik dacht al, ik heb Too Faced wel gezien, maar Urban Decay niet...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:19 schreef Chanty87 het volgende:
\
Edit: nvm dacht dat we het over de Primer Potion hadden, dit is de Complexion Primer PotionUD is trouwens niet te krijgen in Nederlandse Sephora's.
Ik ben na een aantal duurdere merken terug bij de Kruidvat natuur-lijn, abrikozenscrub voor mijn gezicht. (deze week 30% korting trouwens op die hele lijn), fijne scrub met veel korreltjes erin, lekker zacht en weinig geur, tevens zeer goed te betalen.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
PFf ik loop al tijden winkel en en uit voor een goede scrub, maar alles ruikt mierzoet..
Welke srub (ik zoek er eentje voor het gezicht en eentje voor het lichaam) raden jullie aan.
Even voor de goede orde (wellicht overbodig), ik bedoel onderstaande super-penseeltje, echt een superding! Alle poeders zijn netjes aan te brengen, zowel droog als nat. Echt mijn favo-brush.quote:En bbq-kip goede tip van dat eyeliner penseeltje!
Die gebruik ik ook. Werkt prima en ruikt niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een fijne gezichtsscrub van de Lidl! Die is vrijwel geurloos.
Ik heb die andere gekocht. Leuk spul, niet duur, wel een beetje raar smaakje!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Very nice... Ooit zo'n Ecotools brush gratis gekregen, en hij is superzacht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:02 schreef Chanty87 het volgende:
Wat dood hier zeg![]()
Ik verwacht weer pakketjes![]()
Brushes van EcoTools via Makeup Masala
[ afbeelding ]
Vonden jullie deze nu bij het Kruidvat? En zo ja, bij welk merk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, bij Kruidvat, van het "merk" 2-True.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:21 schreef Klare het volgende:
[..]
Vonden jullie deze nu bij het Kruidvat? En zo ja, bij welk merk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |