Je hebt ze van vrijwel elk merk, in elk budget. Essence heeft ze bijvoorbeeld, verder weet ik geen concrete merkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Al jaren lees ik over wenkbrauw-gel, maar ik vind het nooit ergens, dus nog steeds heb ik het niet uit kunnen proberen.
Weet iemand van welk merk het te koop is? Of zijn het meer de duurdere merken (Clinique, Lancaster?) bij de echte cosmetica-zaken?
Ik heb normaal niks met die goedkope merken, maar speciaal bij Essence gekeken omdat ik las dat ze zoveel extra's hebben. Het stond er niet bij, ondanks dat het een mega assortiment is, maar 75% is voor nagels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt ze van vrijwel elk merk, in elk budget. Essence heeft ze bijvoorbeeld, verder weet ik geen concrete merken.
Ze verkopen het bij de H&M. Ook op de online shopquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Al jaren lees ik over wenkbrauw-gel, maar ik vind het nooit ergens, dus nog steeds heb ik het niet uit kunnen proberen.
Weet iemand van welk merk het te koop is? Of zijn het meer de duurdere merken (Clinique, Lancaster?) bij de echte cosmetica-zaken?
Die duurdere variant vind ik zelf erg fijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:57 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ja, zijn er mensen die er ervaring mee hebben. Hij lijkt met dat ronde borsteltje heel erg op een van die dure merken (Givenchy?) en die kreeg allerlei prijzen toegekend.
Ben benieuwd hoe de lowbudget variant is
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef BBQ-kip het volgende:
HEMA heeft ook wenkbrauwgel toch?
Thanks, ik ga kijken!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ze verkopen het bij de H&M. Ook op de online shop!
Ik twijfel een beetje. Mijn man vind het zo mooi en ik heb het nu ook op mijn nagels, maar voel me er een beetje "ordi" mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:26 schreef progje het volgende:
Volgens mij wel hoor, ik zie het echt heel vaak
http://shop.ebay.nl/merchant/maiandjaysquote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Burdie het volgende:
@Chanty: ik ben ook helemaal verslaafd aan OPI, heb zelfs al mijn andere nagellak weg gedaan.
Ik vind het nog steeds moeilijk om een goed dekkende foundation te vinden, ik heb al vaak genoeg een uur bij de make-up gestaan en meerdere uitgetest en als ik na lang zoeken het beste koop blijkt het thuis alsnog voor geen meter te dekken.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar kan ik in godsnaam een goede foundation vinden, die niet glimt, donker genoeg is en m;n huid alsnog goed laat ademen?
Hmm, nee lastig uit te leggen... gewone french is zegmaar met spierwitte topjes, naturel is met zachtwitte topjes. Ik last het altijd doen door een nagelstylistequote:Op maandag 15 juni 2009 18:10 schreef Tinkepink het volgende:
HOe doe je een naturel french? Als ik mijn nagels zachtrose lak, dan schijnt het witte halve maantje er nog doorheen. Is dat naturel french?
Dream Matte Mouse, van Maybelline.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar kan ik in godsnaam een goede foundation vinden, die niet glimt, donker genoeg is en m;n huid alsnog goed laat ademen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dream Matte Mouse, van Maybelline.
Voldoet aan alle eisen die jij hebt opgenoemd.
Dekt voor geen meter, maar ik weet niet of DevilsWhore met "donker genoeg" bedoelt dat het moet dekken.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Suusje-V het volgende:
Dream Matte Mouse, van Maybelline.
Voldoet aan alle eisen die jij hebt opgenoemd.
Ik bedoelde qua kleur, aangezien de meeste foundations die ik tegen kom allemaal te licht zijn voor mij. En bij afroshops enzo zijn ze weer te donker. ;oquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dekt voor geen meter, maar ik weet niet of DevilsWhore met "donker genoeg" bedoelt dat het moet dekken.
If not; dan heb ik niks gezegd
Ah oke, dan snap ik jequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua kleur, aangezien de meeste foundations die ik tegen kom allemaal te licht zijn voor mij. En bij afroshops enzo zijn ze weer te donker. ;o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |