abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 27 april 2009 @ 17:22:03 #51
58651 crew  murp
murp
pi_68429312
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:38 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Geenstijl noemt "1. Beatrix hangt haar kroon aan de wilgen. 2. De varkensgriep is nu ook in Nederland aangekomen. 3. Iets anders, namelijk .."

Tja, dat tweede zou kunnen. Zou niet weten waarom Beatrix out of the blue opeens haar troonsafstand zou aankondigen. maar goed, we zullen het zien, ik ga voor de buis zitten.
wim lex zijn verjaardag.
Maar ik gok gewoon een foutje in de telekest en dat de showview tijd het wordt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 27 april 2009 @ 17:25:12 #53
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68429394
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef FicoF het volgende:

[..]

Willem is jarig...
Daar kunnen die meisjes die 16 worden en een belachelijk feest krijgen op Mtv niet tegenop

Ik weet niet of het per definitie slecht is als den Koning een actievere rol zou willen spelen. Kan ook goed uitpakken, tenslotte.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68429441
Ik ben benieuwd. Krijgen we dan a.s. donderdag ook Koningdag of niet?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_68429448
Weet iemand trouwens hoe het de vorige keer ging, toen Juliana het bekend maakte? Was het tijdens het avondnieuws of werd er een programma onderbroken? Ook zitten we vandaag de dag natuurlijk met veel meer tv-zenders, in 1980 waren er nog maar 2. Zou een manier zoals bij het overlijden van een lid van het koningshuis niet logischer zijn? Dat alle zenders tegelijk overgaan op een nieuwsuitzending? Dat heeft natuurlijk wel het nadeel dat het al een tijdje van te voren uitlekt, dat gebeurde bij Claus en Bernhard iig wel.
pi_68429450
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wim lex zijn verjaardag.
Maar ik gok gewoon een foutje in de telekest en dat de showview tijd het wordt
Nee, want WHATÓN database zegt precies hetzelfde
pi_68429503
Van mij mag ze. En dan die troon direct verbranden zodat dikkop met zijn nare allochtone wijf er geen plaats op kan nemen. Schoppen we die hele bende direct de grens over (gaan ze maar op die ranch in kenia zitten die ze net gebouwd hebben, of ergens daar in de buurt)
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_68429512
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, want WHATÓN database zegt precies hetzelfde
en rtl4 en sbs
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_68429516
P&W loopt ook uit volgens Geenstijl
pi_68429521
Ik geloof er niks van dat ze gaat aftreden.
Ik kom net uit het postkantoor gelopen, en die hebben nog een heleboel postzegels in voorraad met haar gezicht erop.
Ik denk dat die eerst opmoeten voordat we een nieuwe koning krijgen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_68429533
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en rtl4 en sbs
Hebben die ook een extra uitzending ingelast?
pi_68429564
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik geloof er niks van dat ze gaat aftreden.
Ik kom net uit het postkantoor gelopen, en die hebben nog een heleboel postzegels in voorraad met haar gezicht erop.
Ik denk dat die eerst opmoeten voordat we een nieuwe koning krijgen

Wat een nonsens. Sowieso kunnen die dingen gewoon gebruikt blijven worden, en het maken van een postzegel kost 0,00000001 euro.
pi_68429589
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het de vorige keer ging, toen Juliana het bekend maakte? Was het tijdens het avondnieuws of werd er een programma onderbroken?
Nee, was geen onderdeel van het journaal oid.

Het was een korte ingelaste uitzending door RVD. Vergelijkbaar met de zendtijd die de Koningin krijgt met haar Kersttoespraak.

Bij Juliana was dat kort voor of na het 8-uur journaal.
quote:
Ook zitten we vandaag de dag natuurlijk met veel meer tv-zenders, in 1980 waren er nog maar 2. Zou een manier zoals bij het overlijden van een lid van het koningshuis niet logischer zijn? Dat alle zenders tegelijk overgaan op een nieuwsuitzending? Dat heeft natuurlijk wel het nadeel dat het al een tijdje van te voren uitlekt, dat gebeurde bij Claus en Bernhard iig wel.
Dat is waar. Ik kijk ook even op TT voor N2 en N3.
pi_68429590
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:30 schreef Koewam het volgende:

[..]

Wat een nonsens. Sowieso kunnen die dingen gewoon gebruikt blijven worden, en het maken van een postzegel kost 0,00000001 euro.
Tot het einde van de guldentijdperk waren er ook nog genoeg guldens met Juliana in omloop, voor postzegels zal dus hetzelfde gelden (plus dat er een paar maanden tussen aankondiging en aftreden zit).
pi_68429634
ehm voor dat we over postzegels verdergaan discuseren.

HET WAS EEN GARPJE
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_68429639
Ik heb het trouwens niet van GS, kennelijk waren er nog meer oplettende kijkertjes dan alleen ik zelf.
pi_68429648
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het de vorige keer ging, toen Juliana het bekend maakte? Was het tijdens het avondnieuws of werd er een programma onderbroken?
Tegen de avond (rond 18:00 uur?) werd bekend dat er 's avonds (20:00 uur ofzo) een tv-toespraak zou zijn van Juliana. In deze uitzending kondigde ze haar afscheid aan.
pi_68429661
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb het trouwens niet van GS, kennelijk waren er nog meer oplettende kijkertjes dan alleen ik zelf.
Kan ook best dat GS meeleest, zal niet de eerste keer zijn
pi_68429686
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:34 schreef QBZZ het volgende:

[..]

Tegen de avond (rond 18:00 uur?) werd bekend dat er 's avonds (20:00 uur ofzo) een tv-toespraak zou zijn van Juliana. In deze uitzending kondigde ze haar afscheid aan.
Wat ik mij van herinner is dat het kort voor of na het 8 uur journaal was.

In mijn beleving was het na het 8 uur journaal.
pi_68429700
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:34 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Kan ook best dat GS meeleest, zal niet de eerste keer zijn
Dat is waar....Ik kijk even na de chronologie
pi_68429738
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat is waar....Ik kijk even na de chronologie
Exact gelijk...om 16.35.. !
pi_68429797
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:34 schreef QBZZ het volgende:

[..]

Ah ok, lijkt me dat zoiets bij Beatrix dan ook gaat gebeuren. In 1980 had je natuurlijk een veel groter bereik met maar 2 tv zenders, tegenwoordig zullen alle zenders het wel uit willen uitzenden (of iig Ned 1, RTL 4 en SBS 6). Als ze het toen al van te voren min of meer bekend maakten, lijkt me dat voor nu al helemaal logisch, anders onderbreken de andere zenders hun reguliere uitzendingen, dat komt wat rommeliger over dan dat ze het van te voren in kunnen plannen. Ze willen ook wel voorkomen dat ze pas halverwege de speech beginnen met uitzenden.
pi_68429819
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:29 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hebben die ook een extra uitzending ingelast?
sorry moest een vraagteken achter
pi_68429902
Op N2,N3 geen uitloop........

Dat maakt de speculatie en wat minder waarschijnlijk.....
  maandag 27 april 2009 @ 17:46:30 #75
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_68429966
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit topic is gestart om 16.35 en dat bericht op geenstijl ook
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')