Het is een feit dat je de meest rare personen overal tegen komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef Houniet het volgende:
Hij staat ook al op partyflock en geenstijl met zijn hoofd. Vage gast.
Is dat zo? Wat een verwende knuppelen zijn het dan... Als je je zo verwend gaat gedragen hoef je van mij sowieso niet meer op een (groot) feest te komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
AVIO en Crypsis hebben toch nee gezegd tegen een plek in de Purple tent?
Dan is het jammer maar helaas imo..
Purple is toch bedoelt om er talents neer te zetten? Dat doen ze dus ook door o.a. d'Stylerz er neer te plempenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo overdrijven? Bass Modulators / AVIO / Frequencerz hebben veel meer boekingen dan d'Stylerz, hebben meer platen gemaakt en ook uitgebracht, dus meer "bereikt"... en ineens vanuit het niets staan ze op In Qontrol en Defqon.1, niemand weet waarom, omdat er niks bijzonders is aan hun?
dus niet overdrijven, maar gewoon een constatering!
Of natuurlijk ditquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
een nummer van Mr. Puta tijdens Ran-D bedoel je??quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef 16meter het volgende:
Maat vna jou (volgens mij) zat me toen de klanken van Mr. Puta door de zaal knalden nog hoofdschuddend aan te kijken, terwijl ik ook zo![]()
stond.
bron?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
nee. gelukkig niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een nummer van Mr. Puta tijdens Ran-D bedoel je??
[..]
bron?
jij keek volgens mij ook niet vrolijk maar zo'n kerel die bij je stond deed ookquote:
Gast die ik ken die de gasten van AVIO kent ofzo.. Ik vond het al een vaag verhaal.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
over feestverpestende platen wat dacht je van Party lover gedraaid op de main door wildstylez, in wat verder toch echt een puike set is
voor veel mensen zal dit ook opgegaan zijn voor de beruchte I kissed a girl remix tijdens tat en zat* kom er maar in Boy
*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |