quote:Op maandag 27 april 2009 15:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Joran modusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fritzel modusGelukkig wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ikzelf
Maar het gaat maar heel traag hoorHow much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Had je die gast van die monitoren nog gebeld Jonkelquote:
Nee nog niet, moet vanavond even vragen of er meer interesse is.quote:Op maandag 27 april 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Had je die gast van die monitoren nog gebeld Jonkel?
Ok.quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Zeg luie krengen, je kunt toch wel iets posten ipv een tvp
Hoi lui kreng!quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
Ja, een kutmuts bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Ze wil met me snowboarden!
Zeg het maar, wie is er een f*cking hosselaar?
Yessszurrrrr, it's KudFokker !!AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
compact en kleverig.
quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
Ze wil met me snowboarden!
Zeg het maar, wie is er een f*cking hosselaar?
Yessszurrrrr, it's KudFokker !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik heb een zeer sterk vermoeden van niet hehequote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, een kutmuts bijvoorbeeld.
Misschien dat deze verkapte tvp2 nog nut heeft met dit tempo.![]()
Vrijen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zat zeg je niet tegen een dame, jongeman
Ik meende het niet serieus !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |