wat ben jij een trieste internetheldquote:Op maandag 27 april 2009 17:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik zie je wel op de meet krijg je een paar tikken
of durf je niet
Dat dan weer wel!quote:Op maandag 27 april 2009 18:18 schreef Emimich het volgende:
In ieder geval heeft die sneue uitspraak me een nieuwe sign opgeleverd.
En het geeft mij inspiratie voor een verse klacht, hou actieve topics in de gatenquote:Op maandag 27 april 2009 18:18 schreef Emimich het volgende:
In ieder geval heeft die sneue uitspraak me een nieuwe sign opgeleverd.
Dit mag ik nou graag zienquote:Op maandag 27 april 2009 17:16 schreef Emimich het volgende:
Genakt is trouwens echt zo'n type dat zelfs faalt in het afkraken van andere mensen. Echt een perfecte vertegenwoordiger van de huidige ONZ-generatie, talentloos, quasi-grappig en bovenal grenzeloos dom.
Daarentegen geniet ik intens van de ongebreidelde creativiteit en inventiviteit van de te weinig geprezen dagdag die ons iedere dag weer verblijd met zijn geniale invallen. In zijn posts zie ik sporen van de groteren op deze aarden zoals het Dylanesque vermogen tot het schrijven van hoogstaande en intense korte boodschappen, de pure klassen van een Hendrix en de misplaatste air van Kempi.
Kort gezegd is de ene een ruwe bolster zonder pit terwijl de ander simpelweg een ongeslepen diamant is.
post die gekke rap van je maar, internetheldquote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En het geeft mij inspiratie voor een verse klacht, hou actieve topics in de gaten
Ik wacht nog altijd op toestemming van dagdag, dan post ik wel een klein voorproefjequote:Op maandag 27 april 2009 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
post die gekke rap van je maar, internetheld
Er zitten nog best leuke bij hoor. 6 ofzoquote:Op maandag 27 april 2009 17:37 schreef Emimich het volgende:
Genakt is een vieze gothic getuige zijn fotoboek.![]()
[..]
Zo wat een gillerquote:Op maandag 27 april 2009 18:56 schreef J.Herrer het volgende:
Genakt is wel een baas omdat hij zijn chick een keer een red dragon gaf![]()
Respect swa, coke moet gepusht worden is een ijzersterk nummer.quote:Op maandag 27 april 2009 18:43 schreef Kemperveen het volgende:
Dit mag ik nou graag zien![]()
Dat mijn Faam ook nog even word gebruikt
Aight!quote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Respect swa, coke moet gepusht worden is een ijzersterk nummer.
quote:
Nou, waar blijft het?quote:Op maandag 27 april 2009 18:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op toestemming van dagdag, dan post ik wel een klein voorproefje
25-3quote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef dagdag het volgende:
klb leiders, bedankt voor hetstemmen.
jullie vaste poster
dagdag
Hier mijn ode aan dagdagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |