Welke is dat?quote:
Volgens mij zijn ze daar bezig met die cd winkel in te richtenquote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welke is dat?
Kan hem me niet herinneren
hier is het lekker weerquote:
Ik loog ook tegen jequote:
Dagdag is gewoon dagdag. Genakt is jaloers en wilt stiekem aan zijn penis zuigen, maar hanteert de ik-doe-onaardig-maar-ben-eigenlijk-verliefd-op-je-tactiek.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dagdag is gewoon dagdag. Genakt is jaloers en wilt stiekem aan zijn penis zuigen, maar hanteert de ik-doe-onaardig-maar-ben-eigenlijk-verliefd-op-je-tactiek.
hai wie is genakt, pm t hele dagquote:
quote:
Ik sta nog 15 treden boven genakt want ik ben een echte baasquote:Op maandag 27 april 2009 17:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent al net zo erg als genakt, mislukkeling
jezelf een baas noemenquote:Op maandag 27 april 2009 17:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik sta nog 15 treden boven genakt want ik ben een echte baas
quote:Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Gupje het volgende:
Jullie weten toch dat hier maar een baas is![]()
Ja Danny.quote:Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Gupje het volgende:
Komt hij ook weer met z´n kastequote:
richcalibier commentquote:Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef RichCalibier het volgende:
Ik vind mezelf van hoger niveau dan die 2 knakkers
Mooi uit de duim gezogen dat kastequote:
Idd de allergrootste baas is Onurquote:Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Gupje het volgende:
ook een diss voor hem graagquote:Op maandag 27 april 2009 17:12 schreef genakt het volgende:
[..]
richcalibier comment![]()
jij bent nog 10 keer zo erg als dagdag
Is zielig hij dist zichzelf al als hij op het knopje "Nieuw topic" kliktquote:
Inderdaad een onbegrepen genie.quote:Op maandag 27 april 2009 17:16 schreef Fascination het volgende:
Dagdag is een retard.
komt nog wel als je ouder als 18 bentquote:Op maandag 27 april 2009 17:16 schreef Emimich het volgende:
Genakt is trouwens echt zo'n type dat zelfs faalt in het afkraken van andere mensen. Echt een perfecte vertegenwoordiger van de huidige ONZ-generatie, talentloos, quasi-grappig en bovenal grenzeloos dom.
Daarentegen geniet ik intens van de ongebreidelde creativiteit en inventiviteit van de te weinig geprezen dagdag die ons iedere dag weer verblijd met zijn geniale invallen. In zijn posts zie ik sporen van de groteren op deze aarden zoals het Dylanesque vermogen tot het schrijven van hoogstaande en intense korte boodschappen, de pure klassen van een Hendrix en de misplaatste air van Kempi.
Kort gezegd is de ene een ruwe bolster zonder pit terwijl de ander simpelweg een ongeslepen diamant is.
Ah, aanschouw hier de heldenmoed van J.Herrer.quote:Op maandag 27 april 2009 17:17 schreef J.Herrer het volgende:
Mijn diss is trouwens ook al bijna klaar maar ik ga hem toch maar niet plaatsen want dan ben ik hier zeker een maand weg
pm eensquote:Op maandag 27 april 2009 17:17 schreef J.Herrer het volgende:
Mijn diss is trouwens ook al bijna klaar maar ik ga hem toch maar niet plaatsen want dan ben ik hier zeker een maand weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Tja als het nou in een battletopic oid was waar geen regels golden had ik hem zo geplaatst maar ik heb hier op klb al genoeg notes en ik ga niet meteen na een unban op dezelfde weg verderquote:Op maandag 27 april 2009 17:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, aanschouw hier de heldenmoed van J.Herrer.
Geef nou maar gewoon toe dat het is omdat dagdag je owntquote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Tja als het nou in een battletopic oid was waar geen regels goden had ik hem zo geplaatst maar ik heb hier op klb al genoeg notes en ik ga niet meteen na een unban op dezelfde weg verder![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |