Vaak wel ja, op apple en ps3 naquote:Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef Misan het volgende:
en dure apparaten zijn kwalitatief gezien vaak superieur aan die meuk voor het voetvolk
Gisteren mijn eiPot geupdate en sindsdien al 5x vastgelopen... Vanavond dan nog maar een keer...quote:Op maandag 27 april 2009 14:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Juist, die 2 dingen gaan vaak samen.
Omdat ze duurder zijn krijgen sommige mensen het idee dat ze daarom ook beter zijn.
Trouwens als ik een usbstick met avis in de ps3 stop, waarom kan ie die videobestanden niet zien?
Maar nog net op tijd een tvpquote:Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef Bart het volgende:
Ik had bijna het vorige topic gemist!
Ja hoor. Is een 16gb usbstick van sonyquote:Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Gisteren mijn eiPot geupdate en sindsdien al 5x vastgelopen... Vanavond dan nog maar een keer...
USB stick wel goed geformateerd?
Weer één van poits losgeslagen spawnsquote:Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef Tain het volgende:
Gouda City
http://www.telegraaf.nl/b(...)ouw_aan__.html?p=1,1
kan je bij de ps3 en appel lang wachtenquote:Op maandag 27 april 2009 14:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ben meer de type die wacht tot het in prijs zakt
Dus je Sony usbstick werkt niet op je Sony PS3, maar wel op je MS 360...quote:Op maandag 27 april 2009 14:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ja hoor. Is een 16gb usbstick van sonyop de xbox werkt ie perfect
Waarom doet de SONY usbstick het er niet op dan?quote:Op maandag 27 april 2009 14:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Apple is onnodig duur, voornamelijk een mode-artikel. PS3 is wel superieur
Juistquote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus je Sony usbstick werkt niet op je Sony PS3, maar wel op je MS 360...
Ja gelukkig wel, het scheelde weinigquote:
PS3 zit hardware technisch beter in elkaar dan de 360. Ook wel logisch aangezien Sony vooral een hardwarefabrikant isquote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waarom doet de SONY usbstick het er niet op dan?
Maar toegegeven PS3 is op sommige punten zeker beter dan de xbox360. Maar op sommige punten ook weer niet.
Apple is gewoon onzin. Behalve iPods vind ik nog wel goed als je er toevallig 1 hebt die werktMijn oude 40GB gaat nu al zo'n 4/5 jaar mee zonder problemen.
Apple computers zijn gemaakt voor meisjes en mongolen die niet weten hoe ze met een PC omgaan![]()
Ik heb al 3macbooks en 2 macbook pro's gezien waarvan de case gescheurd was
True. Maar wel jammer dan dat ze hem zo lastig programmeerbaar hebben gemaakt. Zoveel multiplatform games zijn mooier of draaien beter dan op de xbox. Maarja als ik dan MGS4 speelquote:Op maandag 27 april 2009 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
PS3 zit hardware technisch beter in elkaar dan de 360. Ook wel logisch aangezien Sony vooral een hardwarefabrikant is
Thanksquote:
En ik heb al 6 Acers, 5 Packard Bell, 2 Dell's, 1 Sony, 3 HP's en een Fujistsu Siemens gezien met een scheur in de case... point being?quote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar toegegeven PS3 is op sommige punten zeker beter dan de xbox360. Maar op sommige punten ook weer niet.
Apple is gewoon onzin. Behalve iPods vind ik nog wel goed als je er toevallig 1 hebt die werktMijn oude 40GB gaat nu al zo'n 4/5 jaar mee zonder problemen.
Apple computers zijn gemaakt voor meisjes en mongolen die niet weten hoe ze met een PC omgaan![]()
Ik heb al 3macbooks en 2 macbook pro's gezien waarvan de case gescheurd was
Laptops gaan stukquote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
En ik heb al 6 Acers, 5 Packard Bell, 2 Dell's, 1 Sony, 3 HP's en een Fujistsu Siemens gezien met een scheur in de case... point being?
omdat 'ie waarschijnlijk NTFS geformatteerd is?quote:Op maandag 27 april 2009 14:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
No shit....quote:
Welke windows draai je? en vooral de 32 of 64 bit versie?quote:Op maandag 27 april 2009 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb een nieuwe PC
niet het nieuwste van het nieuwste, gewoon een nette mid-range computer die Dawn of War 2 met alles op Max kan draaien (behalve de resolutie, want dat kan m'n TV niet aan LOL):
Intel Core 2 Duo @ 3.0 GHz
4 GB RAM
1 TB S-ATA II HDD
nVidia 8800GT 512 MB
Voorlopig kan huize SD-SB weer vooruit (iig geen PC meer die twee keer per week kortsluiting maakt)
Mijn HP is stuk, mijn oude Compaq is stuk, alleen mijn Sony werkt nogquote:
Dan doet ie het ook niet in die 360 volgens mij. Alle usb sticks of flash kaartjes moeten FAT/FAT32 zijn dacht ikquote:Op maandag 27 april 2009 15:10 schreef Misan het volgende:
[..]
omdat 'ie waarschijnlijk NTFS geformatteerd is?
quote:Tue 6 March 2007 21:28u door mordradead
Hoi schat, ik ben nu eindelijk gebanned.... als je me terugwilt moet je maar ff pm'en dan laat ik mijzelf unbannen.
-XXX-
Mordra
ik heb je iets meer gegevenquote:Op maandag 27 april 2009 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry, mijn matties lullen te veel. Fixed
Moet j eeven bij Breuls of Iteejer zeuren dat je zo'n grote PM-box wilt, dat je SA op PM-gebied wordt zeg maar, dan heb je tantu-grote PM-box! (heb ik volgens mij ook nog uit die glorieuze tijd van ER-schap!)quote:Op maandag 27 april 2009 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry, mijn matties lullen te veel. Fixed
Spank, speel jij nog TF2?quote:Op maandag 27 april 2009 15:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet j eeven bij Breuls of Iteejer zeuren dat je zo'n grote PM-box wilt, dat je SA op PM-gebied wordt zeg maar, dan heb je tantu-grote PM-box! (heb ik volgens mij ook nog uit die glorieuze tijd van ER-schap!)
Yeah ik heb nu 5% gebruikt en heb meer dan 500 PMs
quote:Op maandag 27 april 2009 16:03 schreef disjfa het volgende:
Loop een willekeurige mediamarkt binnen, pak een willekeurige laptop die aan je prijs voldoet en loop weer naar buiten![]()
Eigenlijk echt al in geen tijden meer opgepakt, zou het weer eens moeten doen!quote:
Ja! en geef je steam naam, moet nieuw kanonvoer hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Eigenlijk echt al in geen tijden meer opgepakt, zou het weer eens moeten doen!
Ik één niet-macquote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
En ik heb al 6 Acers, 5 Packard Bell, 2 Dell's, 1 Sony, 3 HP's en een Fujistsu Siemens gezien met een scheur in de case... point being?
quote:Op maandag 27 april 2009 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
Lekker is dat.
Zit met een 80GB model wat geen PS2 games kan afspelen.
Verdomme.
Ik had begrepen dat er bepaalde games wel op het 80GB model afgespeeld konden worden. Maar toevallig dit model niet.quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
Lekker is dat.
Verdomme.
Volgens mij kan alleen de oude 60GB versie PS2 games afspelen, uit de nieuwere modellen is het helemaal gesloopt.quote:Op maandag 27 april 2009 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat er bepaalde games wel op het 80GB model afgespeeld konden worden. Maar toevallig dit model niet.
Je kan singstar spelenquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 16:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij kan alleen de oude 60GB versie PS2 games afspelen, uit de nieuwere modellen is het helemaal gesloopt.
Dat model speelt ze nog wel. Snap ook niet waarom het niet in alle modellen zit. Zal wel met de verkoop van de PS2 te maken hebben.quote:80GB PLAYSTATION®3 Model CECHE01
Onzin inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
Lekker is dat.
Verdomme.
Dat is de us ps3 die bij de launch uitkwam snotaapquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat model speelt ze nog wel. Snap ook niet waarom het niet in alle modellen zit. Zal wel met de verkoop van de PS2 te maken hebben.
Belachelijk.
?quote:Op maandag 27 april 2009 16:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is de us ps3 die bij de launch uitkwam snotaap
Maak er een filmpje van en post hemquote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kankerding.
Ben in staat om het ding t raam uit te flikkeren.
Kun je hem alsjeblieft zo hard gooien dat ik hem hier kan vangen?quote:Op maandag 27 april 2009 16:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kankerding.
Ben in staat om het ding t raam uit te flikkeren.
Je wist dus wel dat er modellen waren die geen PS2 games konden afspelen, maar je hebt je daar niet in verdiept?quote:
je hebt geen PS2? Faalaapquote:Op maandag 27 april 2009 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
Lekker is dat.
Verdomme.
Idd. Hij komt zo halfslap over dat hij het niet eens waard is een normale console te mogen gebruiken.quote:Op maandag 27 april 2009 16:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Kom je terug naar het xbox front edje?
Inderdaad, hij kan niet omgaan met een console met gebreken, terug naar de xbox!quote:Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Hij komt zo halfslap over dat hij het niet eens waard is een normale console te mogen gebruiken.
Ga maar terug naar je rode ringen edje. We moeten je niet meer
ik zie een contradictie...quote:Op maandag 27 april 2009 17:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, hij kan niet omgaan met een console met gebreken, terug naar de xbox!
Dat vin diesel wel dan geen goede acteur is heeft echt helemaal niets met jouw falen te makenquote:Op maandag 27 april 2009 18:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Iemand anders een faalaap noemen terwijl je zelf Vin Diesel een goede acteur noemt!
Dus iedereen die geen PS2 heeft faalt?quote:Op maandag 27 april 2009 18:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat vin diesel wel dan geen goede acteur is heeft echt helemaal niets met jouw falen te maken
Als dat zo is ben ik ook een falerquote:Op maandag 27 april 2009 18:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dus iedereen die geen PS2 heeft faalt?
Ik moet om 12 uur beginnen dus uitslapen lukt aardig toch?quote:Op maandag 27 april 2009 13:01 schreef koei het volgende:
Poit, je kan helemaal niet werken zondag! Dan zouden we uitslapen
quote:Op maandag 27 april 2009 18:15 schreef disjfa het volgende:
Ik heb zometeen waarschijnlijk geen kat meerGruis plasbuis evil vocht en kans op redden is 20%
Ah nee! Je kat was echt een tof zwart tovermonster!quote:Op maandag 27 april 2009 18:15 schreef disjfa het volgende:
Ik heb zometeen waarschijnlijk geen kat meerGruis plasbuis evil vocht en kans op redden is 20%
hoe oud?quote:Op maandag 27 april 2009 18:15 schreef disjfa het volgende:
De kat bij mijn ouders heeft vrijdag het loodje gelegdquote:Op maandag 27 april 2009 18:15 schreef disjfa het volgende:
Duh.quote:Op maandag 27 april 2009 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
Lekker is dat.
Verdomme.
Kudt!quote:Op maandag 27 april 2009 18:15 schreef disjfa het volgende:
Bingoquote:Op maandag 27 april 2009 19:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik snap dat echt niet dat mensen online met FIFA09 zo uitgebreid moeten juichen als ze een doelpunt hebben gemaakt, hier irriteer je alleen maar de tegenstander mee.
Aww... Blaasgruis is echt vervelend. Mijn kater heeft er gelukkig nog geen last van gehad, maar alle andere katers die ik vroeger heb gehad wel allemaal. Eentje is er uiteindelijk ook door overleden, die lag de dag na het bezoekje aan de dierenarts opeens dood in de keuken... De andere twee zijn er na een kortstondig dieet en een lading pillen wel gewoon overheen gekomen, hoewel de ene er later nog twee keer last van heeft gehad. Is helaas een standaard katerkwaaltje.quote:Op maandag 27 april 2009 18:15 schreef disjfa het volgende:
Kan ik wel roepen dat ik hem schaamteloos van de weblog geript heb maar stiekem hangt ie ook boven m'n bedquote:
QFT!quote:
Que?quote:
Que?quote:
Ochtendsexquote:
Zo jij bent lekker vroeg opquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 07:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet een van de slimste bent Petti![]()
die jongen weet niet beter. Je liet me schrikken, ik dacht heel ff dat hij dat hier gepost had.quote:
Edje is evilquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
die jongen weet niet beter. Je liet me schrikken, ik dacht heel ff dat hij dat hier gepost had.
Die is niet meerquote:
mooie geldklopperijquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die is niet meerDokter dokter kwam weer met hele verhalen dat het mischien wel goed kan komen met kleine procentjes. Bleef doorouwenhoeren. Ik weet dat hij geen kans had
Dus spuitje
quote:
quote:
quote:
Het was niet serieus bedoeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef disjfa het volgende:
Maar edje, had je nou al je ps3 het raam uit gegooid! Of ben je zo laf om weer verder te spelen
Ik kan je dezelfde tip geven als laatst, maar tandarts een idee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga er naar op uit om iets te vinden voor mijn kiespijn. Het is echt niet meer te doen.
Hij is er bijna door, ga komende week wel. Heb het niet zo op tandartsen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kan je dezelfde tip geven als laatst, maar tandarts een idee?
Blijf bij de pijn! Hou je angstquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is er bijna door, ga komende week wel. Heb het niet zo op tandartsen.
inkomenquote:
werken op koninginnedagquote:
had ik vorig jaar augustus ookquote:
Ik had dat ook in 2003 dacht ikquote:
normaal hoef ik donderdag's niet te werken, maar die jongen die het normaal doet kon natuurlijk niet, de rest natuurlijk ook niet. Waarom kan ik hem gewoon niet voor liegen dat ik niet konquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef Misan het volgende:
[..]
daar heb ik me dit jaar onderuit kunnen lullen
Ik ook, vanaf 06:00.... yay!quote:
ik schat zo rond 1 uur tot nog 23:30 of nog laterquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
normaal hoef ik donderdag's niet te werken, maar die jongen die het normaal doet kon natuurlijk niet, de rest natuurlijk ook niet. Waarom kan ik hem gewoon niet voor liegen dat ik niet kon
de beurzen zijn gewoon open, maar ik heb de mzzl dat ik extern ben en dat ik al plannen had.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:41 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
normaal hoef ik donderdag's niet te werken, maar die jongen die het normaal doet kon natuurlijk niet, de rest natuurlijk ook niet. Waarom kan ik hem gewoon niet voor liegen dat ik niet kon
Niet geweldig, maar legen... wait for it... DARY!quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:27 schreef lennartb.nl het volgende:
Wat is How I met your mother toch een geweldige serie
Het blijft een beetje vreemd dat hij uit de kast is gekomen, maar hee: Barney is en blijft de manquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet geweldig, maar legen... wait for it... DARY!
[ afbeelding ]
Boeiend, kun je uitkateren van koninginnenach. De dag zelf is toch niet zo boeiendquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik schat zo rond 1 uur tot nog 23:30 of nog later
Pssst. Je weet dat acteurs acterenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het blijft een beetje vreemd dat hij uit de kast is gekomen, maar hee: Barney is en blijft de manNet als NPH is de Harold & Kumar-films trouwens!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:14 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spank! Steam toegevoegdquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]die 3e blijft echt te grof en geweldig
Oh en disjfa, hij mag dan wel een acteur zijn, maar hij is zo enorm veel awesome in de serie dat het wel effect op zijn eigen persoonlijkheid moet hebben!
Definieer "iets minder"?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Spank! Steam toegevoegdJe hebt alleen iets minder uur in het spel zitten dan ik
Dat ik met Sniper meer uur heb gespeeld dan jij in totaal en dat ik Sniper vind stinkenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ik met Sniper meer uur heb gespeeld dan jij in totaal en dat ik Sniper vind stinken
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar ik heb het dan ook zwaar he, reviewgames komen en gaan, vind amper de tijd om me helemaal op één game te werpen!
Nepgamer is hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef disjfa het volgende:
[..]Alles wat je verzint is wel een excuus om niet te gamen. Zo ben je
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:23 schreef disjfa het volgende:
[..]Alles wat je verzint is wel een excuus om niet te gamen. Zo ben je
Hij is alleen een ontkennende niet gamer. Ik zeg gewoon dat ik nouwelijks game. Ik ben een verzamelaarquote:
nouwelijks?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij is alleen een ontkennende niet gamer. Ik zeg gewoon dat ik nouwelijks game. Ik ben een verzamelaar
velspautquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef disjfa het volgende:
Altijd lache met die kansloze taalpuristen die niets beters te doen hebben dan andere mensen quoten als ze een slepvaut zientof
Taalpurist? Waar? Kan ik ook ff lachenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef disjfa het volgende:
Altijd lache met die kansloze taalpuristen die niets beters te doen hebben dan andere mensen quoten als ze een slepvaut zientof
Hoho haha hihiquote:
Das shit...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik was aan het schijten en moest in 1 keer aan AQuila denken. Ik schrok, en toen kwam ook alles eruit.
Ik moest ineens hier aan denkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik was aan het schijten en moest in 1 keer aan AQuila denken. Ik schrok, en toen kwam ook alles eruit.
Als je aan het schijten bentquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moest ineens hier aan denken
[ afbeelding ]
Toffe mensen kunnen die game nooit spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, je hebt Castle Crashers nooit gespeeld.
Nope.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je zelf de game nooit zal spelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Toffe mensen kunnen die game nooit spelen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je zelf de game nooit zal spelen
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude! Jij speelt naar de buitenwereld ook dat je een ille gast bent terwijl je diep van binnen nog een groterenegatieveling bent dan disjfaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh en disjfa, hij mag dan wel een acteur zijn, maar hij is zo enorm veel awesome in de serie dat het wel effect op zijn eigen persoonlijkheid moet hebben!
Het heeft helemaal niks met vragen te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent goed in retorische vragen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude! Jij speelt naar de buitenwereld ook dat je een ille gast bent terwijl je diep van binnen nog een groterenegatieveling bent dan disjfa
Trek in pils!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik ben heulemaal niet negatief poitjepotje!!
Deze dag is erg pijnlijk tot nu toe, alleen maar negatieve energie die mijn kant op komt!
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Je zult altijd een held blijven in mijn ogenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Deze dag is erg pijnlijk tot nu toe, alleen maar negatieve energie die mijn kant op komt!
Over 2 uur moet ik beginnen...quote:
Lani is natquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
Echt he... De allereerste dag dat ik met de fiets naar mijn werk ga is het zo een dag vol regen, regen en nog eens regen.!
Nee, Lani moet nog nat worden. Ze kan nu eigenlijk al naar huis maar ze wilt niet door de regen fietsen. Het is wel 10km fietsen hoor!quote:
Ikke!quote:
Dus je wacht met komen omdat je niet nat wil worden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, Lani moet nog nat worden. Ze kan nu eigenlijk al naar huis maar ze wilt niet door de regen fietsen. Het is wel 10km fietsen hoor!
Ik dacht dat je mij wou ownen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ikke!
En snel ingeruild voor een andere game....
Precies!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus je wacht met komen omdat je niet nat wil worden?
Jennifer's Body wordt een veul interessantere filmquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Jonah Hex. Geen idee waar het over gaat
Geraamte met erwtjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jennifer's Body wordt een veul interessantere film
[ afbeelding ]
Nee, ik heb een hekel aan voetbal games... (nouja, hekel...)quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus je wacht met komen omdat je niet nat wil worden?
Nee, totaal niet. Spel is ontzettend tof, maar ik kom NOOIT door de verdediging van de tegenstand heen. Ik heb geen idee wat ik fout doe. Ik heb er eerder over gepost in het FIFA09 topic, maar daar hebben ze me ook niet kunnen helpen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar hoezo zou ik jou ownen? Ben ik zo awesome dan?
Niet? Ze zegt zelf van wel:quote:
Hoe kan jij meer van Lani's natheid weten dan zij zelfquote:
Lani kijk in de glazenbol van Laniquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe kan jij meer van Lani's natheid weten dan zij zelf
Je bedoelt Fallen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lani kijk in de glazenbol van LaniEn dan weet ze het.
Of in de glazen doos natuurlijik!
nee, ik zeg het hoe het er staat. Ik heb een raar gevoel dat jouw gedachtenkronkel anders looptquote:
Mag ik leestekens kopen voor je voorgaande post? Ik begrijp hem ook nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
nee, ik zeg het hoe het er staat. Ik heb een raar gevoel dat jouw gedachtenkronkel anders loopt
Maar dat komt omdat je prutst zoals normaal.
Jij krijgt een :quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Mag ik leestekens kopen voor je voorgaande post? Ik begrijp hem ook niet
Van ons tweeën ben ik vooralsnog de enige die überhaupt gedachten heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
nee, ik zeg het hoe het er staat. Ik heb een raar gevoel dat jouw gedachtenkronkel anders loopt
Maar dat komt omdat je prutst zoals normaal.
Nee, ik was alleen maar in shock van jouw zeer doortrapte dubbelzinnige opmerking...quote:
We kunnen natuurlijk nooit allemaal tof als bart zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Van ons tweeën ben ik vooralsnog de enige die überhaupt gedachten heeft.
Nou snap ik er niets meer vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, ik was alleen maar in shock van jouw zeer doortrapte dubbelzinnige opmerking...
Of het ligt aan mij...
Nee da's waar, wij hebben geen roze brillen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk nooit allemaal tof als bart zijn
Wij hebben geen roze brillen
Je praat poep.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Jullie missen het punt! Is Lani nou nat of niet, daar gaat het om
Ow, zeg dat dan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou snap ik er niets meer van
Ik vraag hoe Fallen meer van Lani's natheid kan weten dan Lani, waarop Disjfa antwoord dat Lani in haar glazen doos kijkt. Vervolgens geeft Disjfa een e weg als klinker, en Fallen geeft toe dat ie in shock is.
...
Nog niet! Ben nog steeds niet gekomen waar ik wilde zijn!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou snap ik er niets meer van
Ik vraag hoe Fallen meer van Lani's natheid kan weten dan Lani, waarop Disjfa antwoord dat Lani in haar glazen doos kijkt. Vervolgens geeft Disjfa een e weg als klinker, en Fallen geeft toe dat ie in shock is.
...
En ik vroeg om leestekens!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:51 schreef Bart het volgende:
Vervolgens geeft Disjfa een e weg als klinker
Blijft een interessant vraagstuk iddquote:Jullie missen het punt! Is Lani nou nat of niet, daar gaat het om
Maar dat schuurt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:54 schreef Laniboekje het volgende:
Maar zowaar wordt het steeds minder met de regen en de wolken trekken een beetje weg. Misschien kan ik zelfs droog komen waar ik wil zijn!
Nou, dan geef ik een nuttige bijdrage aan het ontstaan van negers. Of heb je soms een hekel aan negers?quote:
disjfa slaapt voordat het donker isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:58 schreef disjfa het volgende:
Als het te donker word op de aarde gaat het verkeerd met het broeikaseffect, en dat moeten we tegen gaan!
Er moet balans zijn.
Het is toch al in werking gezet. Ik denk niet dat wij er nog iets aan kunnen doen. Zie je maar met die belachelijk hoge temperaturen eerder deze maand, is toch niet normaal! Vorig jaar hadden we nog sneeuw.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:58 schreef disjfa het volgende:
Als het te donker word op de aarde gaat het verkeerd met het broeikaseffect, en dat moeten we tegen gaan!
Er moet balans zijn.
Gewoon negeren Tain, gaat toch nergens over.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:58 schreef Tain het volgende:
Weet iemand waar ik Slowchat ondertiteling kan downloaden?
Dat was toch door mensen die op zwart zaad zitten?quote:
Gewoon Negeren? Waarom moet ik negers negeren? Ze zijn al donker dus waarom ik ze nog meer negeren dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gewoon negeren Tain, gaat toch nergens over.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon Negeren? Waarom moet ik negers negeren? Ze zijn al donker dus waarom ik ze nog meer negeren dan?
De hele film slaat nergens op, maar dat was dan ook weer de bedoelingquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat speely die gast met dat rare haar een verschrikkelijke rol, slaat echt op alles.
De volledige titel al:quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
De hele film slaat nergens op, maar dat was dan ook weer de bedoeling
overdag zie je ze wel toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon Negeren? Waarom moet ik negers negeren? Ze zijn al donker dus waarom ik ze nog meer negeren dan?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:27 schreef Misan het volgende:
[..]
overdag zie je ze wel toch?
of woon jij soms in een goede buurt?
bij mij is het 47%quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Van een tijdje geleden al:
In Amsterdam (regio 1055) woonden op 30 september 2007 18635 mensen, waarvan 9295 niet-westerse allochtonen (49.9%).
In mijn oude buurt was het rond de 88%...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
In mijn oude buurt verfde ik iedereen als ik weer een blanke tegen kwamquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In mijn oude buurt was het rond de 88%...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In mijn oude buurt was het rond de 88%...Dat was ook in Voorburg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In mijn oude buurt was het rond de 88%...dubbele paspoorten, voormalig allochtonen, nieuwe nederlanders en overig volk met een kleurtje niet meegerekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef Reintji het volgende:
Ik heb Fifa09 voor de PS3, maar die PS3 owned mij helaas.
Nope, dat was nog in Transvaalkwartier. 1-na-slechtste wijk van Den Haagquote:
het eerste potje wat ik een nieuwe fifa speel word ik ook altijd standaard geowned :pquote:
Binnenkort een potje dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het eerste potje wat ik een nieuwe fifa speel word ik ook altijd standaard geowned :p
Zekers nu ik van PC naar xbox overging, het lukt me nu aardigik vermaak me super met die game, maar om nou te zeggen dat ik goed ben
Maar nog veel plezier in dit topic, ik ga werken, ik zie jullie wel weer in het volgende topic![]()
Laterz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |